مقایسه پی پال و اسکریل

مقایسه پی پال و اسکریل

توسط : تیم محتوا
957

مقایسه پی پال با اسکریل، کدام روش انتقال ارز بهتر است ؟

اگر می خواهید برای کسب و کار خود یک درگاه پرداخت ایمن و مطمئن داشته باشید، در مقایسه پی پال و اسکریل، باید وقت گذاشته و طیف گسترده ای از راه حل ها را ارزیابی کنید. شما می توانید با تطابق ویژگی های آنها، یک ایده کوتاه در مورد عملکرد هر یک را دریافت کنید. این مقایسه می تواند به شما کمک کند نقاط قوت و ضعف هر نرم افزار را دریابید و تصمیم بگیرید که کدام یک با نیازهای شما مطابقت دارد. 

بررسی پرداخت های آنلاین 

در چند سال گذشته، مشاغل زیادی مزایای ورود به صنعت تجارت الکترونیکی را شناخته اند. با تاسیس و گسترش فروشگاه های آنلاین خود، می توانید نه تنها به بازارهای هدف و مشتریان بیشتری دست یابید. بلکه به کسانی که در کشورهای دیگر اقامت دارند نیز دسترسی پیدا خواهید کنید. امروزه دنیای تجارت مجبور شده است خود را تغییر شکل دهد تا اطمینان حاصل کند که در فضای جدید و در حال تحول، حضور دارد.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

فراتر از ایجاد وب سایتی که مصرف کنندگان می توانند آنچه را که می خواهند انتخاب و سفارش دهند، مشاغل مجبور به تطابق با الزامات تجارت الکترونیک نیز هستند. این تغییر به معنای کشف راهی برای ارسال و دریافت پرداخت است. روشی که می تواند تعیین کند مشتری اطمینان و اعتماد داشته باشد یا خیر. 

با توجه به اهمیت تکامل برای استفاده از دنیای آنلاین، صاحبان مشاغل اغلب در جستجوی راه حل مقرون به صرفه و کارآمد هستند که بتوانند نیازهای خود را برآورده کنند. از نظر پرداخت آنلاین ایمن و کارآمد، دو گزینه وجود دارد که با آنها روبرو خواهید شد. در این جا خواهیم گفت مقایسه PayPal و Skrill چگونه می تواند در تصمیم گیری شما موثر باشد.

مقایسه پی پال و اسکریل

پی پال بهتر است یا اسکریل

هر دو سیستم عامل، از بزرگترین نام ها در راه حل های پرداخت آنلاین هستند. اگر در انتخاب خود تردید دارید، این مقایسه پی پال و اسکریل ، به شما کمک می کند تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری کنید.

این کاملا روشن است که دنیای تجارت نیاز به اعتماد دارد. وقتی انتخاب می کنید که به کدام راه پرداخت آنلاین بپردازید، پس باید پیش از هر کاری در خصوص آن ها شناخت کافی داشته باشید. Skrill و PayPal به عنوان معتبرترین نرم افزار موجود در بازار، بازخوردهای مختلفی را به دست آورده اند. در اینجا می توانید نرم افزارهای درگاه پرداخت را با یکدیگر مقایسه کنید که برای شما مفید است.

بررسی روش پرداخت Skrill ، کمی دچار پیچیدگی است و شما باید یک حساب تجاری، شخصی، مشتری یا بازرگان داشته باشید. علاوه بر این، در ایالات متحده و همچنین در انگلیس عملکردی ندارد. این پلتفرم همچنین پشتیبانی متوسطی از مشتری را ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعهچگونه از هک شدن اکانت پی پال PayPal جلوگیری کنیم

البته Skrill در هنگام پرداخت انبوه یا انتقال پول، عملکرد بهتری از PayPal دارد. شاید بتوان گفت Skrill گزینه بهتری برای زمانی است که به دنبال یک راه حل پرداخت آنلاین هستید. زیرا این پلت فرم مقرون به صرفه و کاربر پسند است.

از طرف دیگر در مقایسه پی پال و اسکریل ، PayPal مهارت ارائه یک بستر مطمئن تر را دارد. اگر نگاهی دقیق به دستورالعمل های پی پال بیندازید و آن را دنبال کنید، به حتم هرگز در خدمات آنها با مشکلی روبرو نمی شوید. بنابراین پی پال انتخاب کسانی است که به یک بستر قابل اعتماد نیاز دارند.

پی پال، پشتیبانی مشتری را کمی بهتر از Skrill ارائه می دهد. اما به طور معمول، هنگامی که عملکرد حساب شما مغایر با دستورالعمل های آن باشد، بلافاصله حساب را مسدود می کند که به ویژه بازرگانان اغلب با این مشکل روبرو می شوند. بنابراین با توجه به شهرت کلی هر دو سیستم عامل، ممکن است براساس ویژگی ها و آمارهای بدست آمده، مقایسه پی پال و اسکریل را انجام دهید.

مقایسه پی پال و اسکریل

ویژگی های اسکریل و پی پال 

بسیاری از تفاوت ها و همچنین شباهت های Skrill وPayPal  را می توان در ویژگی های هر سیستم عامل یافت. برخی از ویژگی های Skrill شامل پشتیبانی از پرداخت کیف پول دیجیتال، میزبانی پرداخت ها و پرداخت ها، مدیریت تقلب، بدهی و پشتیبانی از کارت اعتباری، پرداخت های مکرر و انبوه می شود.

اسکریل در ابتدا برای یک درگاه پرداخت برای فعالیت هایی مانند قمار ساخته شده بود، که اخیراً برای حمایت از حرکت پولی در مشاغل گسترش یافته است. همچنین از قابلیت انعطاف پذیری در پشتیبانی پرداخت برخوردار است. پرداختهایی را انجام می دهد که شامل 40 ارز متفاوت است. 

این سیستم همچنین تضمین می کند که می توانید از طریق کاربران پرداخت یا دریافت کنید. این ویژگی ها همراه با پشتیبانی از بدهی و کارت، تضمین می کنند که شما همیشه می توانید همه تراکنش های مالی را صرف نظر از اینک ه حساب اسکریل داشته باشید یا خیر، انجام دهید.

در مقایسه پی پال و اسکریل، می توان گفت که تفاوت قابل توجه بین آنها روش های شارژ است. در حالی که Skrill از شما برای ارسال پول هزینه می گیرد، PayPal با دریافت هزینه ای که دریافت می کنید، سود دریافت می کند. اما ویژگی های خاص پی پال نیز شامل پشتیبانی نامحدود ارز، شرکای تجاری، پشتیبانی از کارت بدهی، گزینه ای برای سازگاری با PCI ساده شده، می باشد.

با توجه به ویژگی های مطرح شده، PayPal  گزینه جذاب تری برای کاربرانی است که مایل به ارسال، دریافت و پرداخت در سراسر جهان هستند. حتی با داشتن یک حساب شخصی، پی پال، شما و مشتریانتان را قادر می سازد تا با پشتیبانی این سیستم عامل برای 25 ارز دسترسی پیدا کنید. 

اگرچه در مقایسه با Skrill ارزهایی که پی پال پشتیبانی می کند، کمتر است، اما PayPal نیازی به داشتن حساب VIP به همان روشی که Skrill انجام می دهد، ندارد.

پیشنهاد مطالعهخرید و فروش در پی پال چگونه است

شاید یکی از مهمترین ویژگی های PayPal این واقعیت باشد که مورد استقبال گسترده بازرگانان قرار گرفته است. این ویژگی به این معنی است که به احتمال زیاد مشکلی در ارسال و دریافت پرداخت از بازرگانی که با آن همکاری کرده اید پیدا نخواهید کرد.

در نوع پرداخت آنلاین Skrill هزینه هایی تا 7٪ از سپرده های شما کم می شود، در حالی که PayPal  هزینه واریز را به صورت رایگان ارائه می دهد. در مورد هزینه های معاملات بازرگان، اسکریل آن را با نرخ پایین تر 2.99٪ در مقایسه با 4.5٪ پی پال ارائه می دهد.

شما می توانید برای تصمیم گیری بهتر و مقایسه پی پال و اسکریل، از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید. در 20پیمنت این امکان را دارید تا با کمک تیم حرفه ای آن، حساب پی پال و یا اسکریل خود را افتتاح کنید.

برچسـب هـا : پی‌پال ، اسکریل ، پی پل
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد