بهترین روش کسب درآمد در YouTube

بهترین روش کسب درآمد در YouTube

توسط : تیم محتوا
958

چگونه به راحت ترین روش از یوتیوب کسب درآمد کنیم ؟

یوتیوب یکی از رسانه های محبوب در میان کاربران است که در تمامی دنیا، در هر روز، پنج میلیارد فیلم YouTube مشاهده می شود. در راستای این تغییر دیجیتال، آنچه می بایست بیاموزید این است که با بهترین روش کسب درآمد در یوتیوب آشنا شوید. تمام آنچه نیاز دارید نرم افزار ویرایش فیلم و یک رایانه است تا بتوانید از این ابزار محبوب شروع به کار کنید.

درآمدزایی در YouTube دیگر فقط مختص افراد حرفه ای نیست. فرصت های زیادی برای افراد در برنامه های روزمره وجود دارد تا از آن درآمد کسب کنند. با این حال، لازم است که در رویکرد خود استراتژی داشته باشید. در این جا روش های مختلفی را برای شروع درآمد در این برنامه مرور می کنیم.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

درآمدزایی از YouTube 

اگرچه می توان از یوتیوب به عنوان سازنده محتوا درآمد قابل توجهی کسب کرد، اما ساده ترین کار نیست. چهارصد ساعت بارگذاری ویدیو در YouTube در هر دقیقه در سراسر جهان انجام می شود، بنابراین رقابت بسیار شدید است و کسب درآمد زیاد به صورت آنلاین از این رسانه، چالش برانگیزتر می شود. در اینجا چند استراتژی قدرتمند آورده شده است که می توانید به عنوان بهترین روش کسب درآمد در یوتیوب استفاده کنید.

بهترین روش کسب درآمد در YouTube

پیوندهای وابسته در YouTube 

ارتقا پیوندهای وابسته می تواند فرصتی عظیم برای کانال هایی باشد که آموزش های دقیق و همچنین بررسی محصول را ارائه می دهند. به عنوان مثال، اگر کالایی را پیشنهاد می کنید و کاربری از لینک شما برای خرید بازدید می کند، کارمزد دریافت خواهید کرد. می توانید این پیوندها را در چند خط اول توضیحات خود قرار دهید و در مورد پیوند خود در محتوای ویدیویی خود صحبت کنید.

ارسال پیوندهای وابسته در YouTube شباهت زیادی به ارتقا پیوندهای وابسته در وبلاگ شما دارد. بنابراین، نباید فقط برای منافع مالی پیوندهای وابسته را در محتوای یوتیوب خود قرار دهید. فراموش نکنید که مخاطبان فقط زمانی این پیوندها را دنبال می کنند که فکر کنند شما منبع معتبری هستید.

برای ایجاد اعتماد در مخاطبان، به آنها کمک کنید مشکلات عینی را حل کنند و آموزش های لازم را دریافت کنند. به عنوان یک پاداش، می توانید فیلم هایی بسازید که راه حل هایی را ارائه دهید که قبلاً خودتان انجام داده اید. 

بهترین مرحله برای به حداکثر رساندن درآمد این است که یک وبلاگ را با کانال یوتیوب خود هماهنگ کنید و پیوندهای وابسته را نیز به آنجا اضافه کنید. به این ترتیب، شما بهترین روش کسب درآمد در یوتیوب را خواهید داشت و همچنین دارای یک وب سایت در یک بستر نرم افزاری هستید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Fiverr فایور

شراکت با یوتیوب و تبلیغ در آن 

برای بسیاری از افراد، تبلیغات ضروری ترین جریان درآمد است. می توانید به عنوان یک شریک YouTube ، از راه های مختلف درآمد کسب کنید. قبل از فیلم ها، عضویت در کانال یا تبلیغات بنر Google AdSense می توانید از طریق تبلیغات به درآمد مناسبی برسید.

با این حا ، قوانین و پیش نیازهایی وجود دارد که باید قبل از تبدیل شدن به یک شریک مجاز یوتیوب آنها را رعایت کنید. جدا از رعایت قوانین آگهی، باید توانسته باشید در یکسال گذشته چهار هزار ساعت تماشای ویدیو را در کانال خود جمع آوری کنید و یک هزار مشترک داشته باشید. 

بنابراین می توانید با چهل فیلم به یکصد ساعت دست یافته و به چهار هزار فیلم خود دست یابید. این خود بهترین روش کسب درآمد در یوتیوب است. پس از دستیابی موفقیت آمیز به آستانه 4000 ساعت و کسب جایگاه خود به عنوان شریک YouTube ، در بخش مدیریت ویدیوی خود، یک علامت "$" سبز رنگ در کنار فیلم های شما نشان داده می شود که می توانید روی درآمدزایی ضربه بزنید.

کمک مالی از طرفداران خود در YouTube 

اگر از دارای طرفداران وفاداری باشید، تشویق آنها به سرمایه گذاری در کانال شما می تواند به شما کمک کند ویدئوهای جدید خود را تأمین مالی کنید و سود کسب کنید. با کمترین هزینه حتی یک دلار، طرفداران شما می توانند در کانال های مورد علاقه خود مشترک شده و حتی با پاداش های منحصر به فرد سازندگان محتوای روبرو شوند. تا زمانی که محتوای شما جالب، سرگرم کننده یا ارزشمند باشد، می توانید روی این روش حساب کنید.

بهترین روش کسب درآمد در YouTube

تسلط بر سئوی یوتیوب خود 

برای سازندگان ویدیو که هنوز افراد قابل توجهی را جذب نکرده اند، باید توان و مهارت خود را بالا برده و SEO YouTube را به حداکثر برسانند. برای انجام این کار، تحقیقات کلمات کلیدی را مانند معمول انجام دهید. بر اساس آنچه مردم در یوتیوب جستجو می کنند، کمی متفاوت فکر کنید. در مرحله بعد، مطمئن شوید که از کلمات کلیدی با ارزش بالا در عنوان، توضیحات و برچسب های ویدیوی خود استفاده می کنید.

پس از راه اندازی، می توانید گزارش منبع ترافیک خود را بررسی کنید تا ایده ای را پیدا کنید که افراد وقتی فیلم های شما را جستجو می کنند، استفاده کرده اند. به طور کلی، Google نتایج ویدئویی را برای کلمات کلیدی در مورد چگونگی بررسی ها، آموزش ها و موارد خنده دار ویدیویی ارائه می دهد.

همچنین پنج عامل اصلی رتبه بندی SEO در YouTube وجود دارد که شامل تعداد نظرات، طول فیلم، مشترک شدن کاربران پس از تماشای یک فیلم ، نرخ کلیک بر روی نتایج جستجو می باشد.

پیشنهاد مطالعهراه های کسب درآمد دلاری عکاسی

استفاده از مزایای بازاریابی YouTube 

کانال YouTube خود را برای فروش بهینه کنید. جایگاه خود را انتخاب کرده و شریک یوتیوب شوید و برنامه ریزی برای بازاریابی خود را شروع کنید. این برنامه، یکی از راه های پخش پیام شماست، اما می توانید با استفاده از YouTube همزمان با یک وبلاگ به بهترین روش کسب درآمد از یوتیوب دست یابید. به این ترتیب شما آدرس های ایمیل بیشتری را جمع آوری می کنید و در نهایت محصولات خود را به طرفداران خود می فروشید.

به عنوان مثال، اگر در مورد یک محصول پیشنهادی، یک پست وبلاگ می نویسید، آن محتوا را دوباره استفاده کنید و یک ویدیوی YouTube جاسازی شده در پست ایجاد کنید. سپس کاربران را از یوتیوب به وبلاگ خود و پیوندهای وابسته بفرستید تا هم کمیسیون کسب کنید و هم خوانندگان وبلاگ را ایجاد کنید.

گزینه عالی دیگر این است که کانال خود را با یک سیستم تجارت الکترونیکی متصل کنید و کالاهای تجاری را بفروشید. 

شما می توانید برای دست یابی به بهترین روش کسب درآمد از یوتیوب با 20پیمنت همراه باشید. برای افتتاح حساب ارزی خود از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

برچسـب هـا : سایر ، کسب درآمد در YouTube ، YouTube
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد