خرید اکانت Apple Music اپل موزیک

خرید اکانت Apple Music اپل موزیک

توسط : تیم محتوا
1,278

با خرید اکانت اپل موزیک، امکان دسترسی نامحدود به میلیون ها آهنگ و کل کتابخانه Apple Music را خواهید داشت. همه موارد به صورت مستقیم از دستگاه Android ، iPhone ، iPad یا Mac یا رایانه در دسترس است. شما می توانید به پخش بیش از 60 میلیون آهنگ از فروشگاه Apple Music دسترسی داشته و آهنگ های مورد علاقه خود را با متن مناسب دنبال کنید.

همچنین می توانید موسیقی مورد علاقه خود را از طریق Chromecast در دستگاه خود پخش کرده و بدون Wi-Fi به آنها گوش دهید. این امکان وجود دارد که موسیقی های دلخواه خود را در تلفن هوشمند خود بارگیری کنید و موسیقی خود را به هرجایی ببرید.

می توانید لیست پخش خود را ایجاد کنید و بر اساس علاقه مندی خود در موسیقی، میکس ها و پیشنهادات روزانه شخصی را دریافت کنید. از سویی دیگر محتوای اختصاصی مانند مستندهایی درباره هنرمندان مورد علاقه خود، کنسرت و نمایش های تلویزیونی را تماشا کنید که تمام این خدمات با خرید اکانت اپل موزیک ممکن می شود.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

این قابلیت وجود دارد که ایستگاه های کاملا جدید را کشف کنید. ده ها موسیقی منحصر به فرد بصورت زنده یا درخواستی موجود است. می توانید به ایستگاه های رادیویی پخش شده از سراسر جهان گوش دهید و یا یک نمایه ایجاد کنید و دوستان خود را دنبال کنید تا بتوانید به مشاهده موسیقی هایی که آنان به اشتراک می گذارند، بپردازید.

برای کسانی که عضو جدید هستند، استفاده از اپل موزیک به مدت سه ماه رایگان است. البته در دسترس بودن و ویژگی ها ممکن است متناسب با کشور یا منطقه متفاوت باشد. 

خرید اکانت Apple Music اپل موزیک

Apple Music چیست؟

اپل موزیک در سال 2015 راه اندازی شد و با کمک این سرویس شما می توانید مطابق با درخواست خود از فهرست iTunes کرده و دسترسی کاملی به تمامی موسیقی های خود داشته باشید.

شما می توانید در سرویس پخش پیشنهاداتی متناسب با علاقه مندی خود را دریافت کنید. همچنین از طریق رادیو اینترنتی، می توانید به صورت آفلاین لیست های خود را ذخیره کرده و از دستیار صوتی سیری استفاده نمایید.

Apple Music چقدر هزینه دارد؟

با ثبت نام در دوره آزمایشی رایگان ، Apple Music به مدت سه ماه رایگان است و پس از آن سه برنامه در دسترس است. هزینه برنامه فردی 9.99 پوند یا 9.99 دلار در ماه است. یک برنامه خانوادگی که حداکثر برای شش نفر در دسترس است، ماهیانه 14.99 پوند یا 14.99 دلار هزینه دارد. برنامه نهایی، طرح دانشجویی دانشگاه است که هر ماه 4.99 4. / 4.99 دلار هزینه دارد.

بسته نرم افزاری Apple One

بسته خدمات اپل برای Apple Music ، Apple TV ، Apple Arcade ، Apple News  و Fitness  در اکتبر سال 2020 راه اندازی شد. این بدان معناست که اکنون می توانید از طریق یکی از سه طبقه مختلف فردی، خانوادگی و برتر در Apple Music مشترک شوید. برنامه های فردی و خانوادگی Apple One در بیش از 100 کشور و منطقه از جمله در ایالات متحده و انگلیس در دسترس است. طرح Premier نیز فقط در ایالات متحده، انگلیس، کانادا و استرالیا در دسترس می باشد.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

هزینه هر ردیف Apple One در هنگام راه اندازی:

فردی : با استفاده از Apple Music ، 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی iCloud با 14.95 پوند یا 14.95 دلار در ماه دریافت می کنید.

خانواده : حداکثر شش نفر از اعضای خانواده شما با پرداخت 19.95 پوند یا 19.95 دلار در ماه از Apple Music ، 200 گیگابایت iCloud استفاده می کنند.

Premier : تمام مزایای دیگر را شامل می شود، اما میزان ذخیره سازی iCloud را به 2 ترابایت در ماه افزایش می دهد و اشتراک های مجله و سرویس روزنامه و اخبار  و سرویس Fitness  را با قیمت 29.95 پوند یا 29.95 دلار در ماه اضافه می کند.

مشترکین بار اول می توانند این مراحل را دنبال کنند :

شما می توانید به بخش تنظیمات برنامه خود در دستگاه آیفون خود رفته و با انتخاب منوی اشتراکل، به بخش Get Apple One رفته و آن را انتخاب کنید. بدین ترتیب خواهید توانست شروع آزمایشی رایگان را انتخاب نمایید.

اگر قبلاً اشتراک  Apple Musicرا دارید، برای هر روز باقیمانده در اشتراک های موجود، بازپرداخت با نرخ مناسب دریافت خواهید کرد.

خرید اکانت Apple Music اپل موزیک

چگونگی خرید اکانت اپل موزیک 

اگر اشتراک پولی ندارید، Apple Music به شما امکان گوش دادن به موسیقی خریداری شده، به صورت موردی یا بارگذاری در دستگاه خود را می دهد، اما این تفاوت وجود دارد که دسترسی هایی مانند گوش دادن آفلاین را در اپل موزیک نخواهید داشت.

برای کسانی که iTunes Match دارند، این امکان وجود دارد که از موزیکی که در iCloud بارگذاری کرده اند، بدون اشتراک در اپل موزیک استفاده نمایند. هنگامی که مشترک Apple Music هستید می توانید مزیت های iTunes Match را به همراه دسترسی به کتابخانه اپل موزیک داشته باشید. شما دسترسی به ایستگاه های رادیویی، گوش دادن به موسیقی به صورت نامحدود و دسترسی به کتابخانه را به صورت نامحدود خواهید داشت.

می توانید آهنگ های بارگذاری شده در iCloud را پخش کنید، پیشنهادات را دریافت کنید و آهنگ ها را برای گوش دادن آفلاین در کتابخانه خود ذخیره کنید.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

کدام دستگاه ها از Apple Music پشتیبانی می کنند؟

این امکان برای شما وجود دارد که با استفاده از دستگاه ها به شرح ذیل، دسترسی به Apple Music را داشته باشید:

دستگاه های iOS : به جدیدترین نسخه iOS به روز شوید و برنامه Music را راه اندازی کنید.

Apple TV : برنامه پیش فرض موسیقی در جعبه Apple TV جدید موجود است.

Mac : آخرین نسخه iTunes را به روز کنید و راه اندازی کنید.

PC : جدیدترین نسخه iTunes را به روز کنید و راه اندازی نمایید.

HomePod : بلندگوهای هوشمند از Apple Music پشتیبانی می کنند.

Android : برنامه را در Google Play بارگیری کنید و برنامه را راه اندازی کنید.

Sonos : برنامه Sonos را بارگیری و آن را راه اندازی نمایید.

کاربران Mac و PC باید به جدیدترین نسخه iTunes ارتقا پیدا کنند. در همین حال، کاربران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه راه اندازی Apple Music در تلفن های خود از خدمات 20پیمنت یاری بگیرند.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد