خرید اکانت Skype اسکایپ

خرید اکانت Skype اسکایپ

توسط : تیم محتوا
1,438

Skype یک برنامه مخابراتی است که در ارائه گپ ویدیویی و تماس صوتی از طریق اینترنت بین رایانه ها، تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه عمل می کند. در این برنامه متن، فیلم، صدا و تصاویر توسط کاربران قابل انتقال هستند. از طریق اسکایپ امکان تماس با ویدئو کنفرانس را نیز خواهید داشت. شما می توانید با خرید اکانت Skype ، تصاویری با کیفیت بالا و مشخصات منحصر به فرد ، به همراه قیمتی مناسب و پشتیبانی عالی در هر زمان را دریافت نمایید.

نکات مهم در اعتبار اسکایپ 

اگر به مدت 180 روز از اعتبار اسکایپ خود استفاده نکنید، غیرفعال می شود. می توانید با ورود به سیستم حساب اسکایپ خود https://secure.skype.com/account مجدداً آن را فعال کنید و سپس دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. اشتراك برنامه ای هنگام خرید اکانت skype به صورت ماهانه است و به شما اجازه می دهد با كشورهای منتخب تماس برقرار كنید، بنابراین اگر می خواهید تماس های زیادی داشته باشید، این برنامه بسیار مناسب است. 

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

هیچ هزینه اضافی در برنامه اسکایپ کسر نمی شود و هزینه مکالمه ای برای تماس با تلفن همراه یا تلفن ثابت کشور یا منطقه تحت پوشش، نیاز به اشتراک ندارد.اشتراک اسکایپ همزمان با پرداخت پیش پرداخت انجام می شود، برای اطمینان از دریافت سریع اشتراک، سه روز قبل از انقضا اشتراک ، پرداخت می بایست انجام شود. برای لغو پرداخت دوره ای جهت ماه آینده، به سیستم حساب وارد شوید.

ممکن است کاربران قبل از انقضا سفارش قبلی، برای خرید اکانت skype با شرایط مشابه اقدام نکنند، اما کاربران می توانند اشتراک های مختلفی داشته باشند. به عنوان مثال، اگر کاربر اشتراک یک ماه نامحدودرا در حساب خود داشته باشد، می تواند بسته دویست دقیقه در ماه را خریداری کند. در اسکایپ، همه مشتریان بهترین اشتراک را با کمترین قیمت ممکن دریافت کنند. این سیاست استفاده عادلانه FUP برای جلوگیری از تقلب و سوء استفاده از اشتراک های اسکایپ طراحی شده است.

سایر اقدامات ممکن است در تعیین استفاده مشروع مرتبط باشد و Skype این حق را برای خود محفوظ دارد که در تعیین تصمیم خود هرگونه فعالیت غیرقانونی ، ممنوع ، غیرعادی یا غیرمعمول را در نظر بگیرد. اگر مشخص شود که شما از محصول برخلاف این FUP استفاده می کنید، اسکایپ در صورت تمایل، ارتباط خود را با شما فسخ یا تعلیق می کند.

خرید اکانت Skype

استفاده از نسخه رایگان اسکایپ 

آیا از نسخه رایگان اسکایپ برای تماس های اینترنتی و چت های ویدیویی استفاده می کنید؟ و آیا وقتی می خواهید با تلفن همراه یا تلفن ثابت یا کشوری دیگر تماس بگیرید، به موانعی برخورد کرده اید؟ شاید زمان آن رسیده باشد که حساب خود را ارتقا دهید.

استفاده رایگان از اسکایپ، شما را در تماس با سایر کاربران اسکایپ محدود می کند. اما اشتراک پولی به شما امکان می دهد با تلفن های همراه و تلفن های ثابت و سایر کشورها تماس بگیرید. در صورت تمایل، می توانید حساب رایگان خود را حفظ کرده و فقط در صورت نیاز به تماس با تلفن در کشور دیگر، اعتبار اسکایپ را خریداری کنید.

مراحل خرید اعتبار اکانت اسکایپ

برای این کار در وب سایت Skype ، روی دکمه ورود به سیستم در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید و پیوند حساب من را انتخاب کنید. در صفحه ورود به سیستم، آدرس ایمیل، شماره تلفن یا نام کاربری Skype خود را تایپ کنید. روی Next کلیک کنید. در صفحه ورود گذرواژه، رمز عبور خود را تایپ کنید. ورود به سیستم را کلیک کنید.

با خرید اعتبارات اسکایپ، می توانید از طریق تلفن های همراه یا تلفن ثابت خود با افرادی که در اسکایپ نیستند تماس اسکایپ برقرار کنید. همچنین می توانید با کشورهای خاص تماس بین المللی برقرار کنید، البته نمی توانید از طریق حساب اسکایپ رایگان انجام دهید.

در صفحه حساب من، روی دکمه اعتبار را انتخاب کرده و کلیک کنید. صفحه ای به نام باز کردن ویژگی های بیشتر با اعتبار اسکایپ باز می شود تا توضیح دهد که چگونه می توانید از اعتبار خریداری شده استفاده کنید. برای افزودن اعتبار به حساب خود بر روی دکمه اعتبارکلیک کنید.

در صفحه اعتبار اسکایپ، روی میزان اعتباری که می خواهید بخرید. 10 یا 25 دلار کلیک کنید. همچنین در صورت کمبود می توانید حساب خود را با اعتبار بیشتری دوباره پر کنید. ادامه را کلیک کنید و یک پنجره بازشو از شما می پرسد که آیا می خواهید شارژ خودکار را فعال کنید یا خیر. سپس در صفحه وارد کردن آدرس صورتحساب، اطلاعات صورتحساب خود را وارد کنید.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت Apple Music اپل موزیک

نحوه پرداخت اعتبار در اسکایپ

در صفحه سفارش خود را بررسی کنید و پرداخت کنید، روش پرداخت خود را انتخاب کنید و اطلاعات پرداخت را پر کنید. اکنون روی پرداخت کلیک کنید. در صفحه باز شده، مبلغی را که تصمیم دارید به حساب واریز شود، انتخاب کنید. سپس می توانید یکی از روش های پرداخت آنلاین مانند پی پال را انتخاب نموده و گزینه بعدی را کلیک کنید. برای افتتاح حساب پی پال خود و خرید اکانت Skype می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید.

پس از انتخاب روش پرداخت مطمئن شوید که مقدار مبلغی را که نیاز است در حساب خود دارید و بعدی را کلیک کنید. بعد از ظاهر شدن صفحه پرداخت آنلاین، آنرا بپردازید و سپس به صفحه حساب خود در اسکایپ برگردید و بررسی کنید که پرداخت شما انجام شده باشد. وجوه معمولاً فقط در عرض چند دقیقه به حساب شما واریز می شوند.

خرید اکانت Skype

خرید اشتراک ها در اسکایپ 

اما اگر تماس های زیادی با تلفن های همراه و تلفن ثابت و همچنین برخی از کشورها برقرار می کنید، در این صورت ممکن است اشتراک Skype ساده تر و مقرون به صرفه باشد. در صفحه حساب من، روی دکمه مشاهده همه اشتراک هاکلیک کنید.

اگر می خواهید با کشوری خاص تماس بین المللی برقرار کنید، آن را در قسمت جستجو تایپ کنید. سپس اسکایپ بسته به اینکه چند دقیقه می خواهید از آن استفاده کنید و انواع تلفن هایی را که می خواهید با آنها تماس بگیرید، برنامه های مختلفی را با برچسب قیمت متفاوت نمایش می دهد. شما می توانید برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

روش دیگر این است که شما می توانید یک برنامه نامحدود برای تماس با تلفن ثابت و تلفن های همراه در مناطق خاصی مانند ایالات متحده آمریکا با قیمت 2.99 دلار در ماه یا تلفن ثابت در 63 کشور جهان و تلفن های همراه در هشت کشور را خرید کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از طریق سایت Skillshare اسکیل شیر

وقتی طرحی را انتخاب کردید، روی ادامه کلیک کنید تا به صفحه ای منتقل شوید که از شما خواسته می شود دوره صورتحساب خود را انتخاب کنید. شما می توانید هر سه ماه یا یک بار در سال پرداخت کنید. دو گزینه اخیر به ترتیب 5 و 15 درصد در مصرف شما صرفه جویی می کنند.

در صفحه بررسی سفارش خود، اگر قبلاً گزینه پرداختی را ندارید، گزینه پرداختی را انتخاب کرده ادامه را کلیک کنید.  در نهایت در صفحه حساب من، اشتراک جدید شما را نشان می دهد. برای انجام مراحل فوق می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

برچسـب هـا : سایر ، اکانت Skype ، Skype ، اسکایپ
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد