خرید از Coursera کورسرا

خرید از Coursera کورسرا

توسط : تیم محتوا
3,097

کورسرا  یک اشتراک سالانه 399 دلاری است که به اعضای خود  اجازه دسترسی نامحدود به بیش از 90٪ دوره های آنلاین بسترهای برنامه الکترونیکی  در بیش از 3000 کلاس را به مدت یک سال می دهد. اعضا همچنین می توانند گواهینامه های حرفه ای را برای افزودن به رزومه خود کسب کنند. در اینجا نحوه خرید از Coursera  آورده شده است. هر آنچه نیاز دارید تا در مورد این برنامه بدانید، از جمله نحوه عملکرد پرداخت ها و بازپرداخت ها، شرح داده شده است.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

درباره Coursera

Coursera ، یک پلتفرم محبوب آموزش الکترونیکی با هزاران دوره آنلاین، به صورت اشتراک سالانه ارائه می دهد. کاربران برای دسترسی نامحدود به هزاران دوره، هزینه سالانه 399 دلار را پرداخت می کنند. برای هر کسی که می خواهد مهارت جدیدی یاد بگیرد، کلاس های مختلفی را بگذراند یا گواهی معتبری را دریافت کند، این برنامه می تواند بسیار مفید باشد.

خرید از Coursera کورسرا

اشتراک شامل چه مواردی می شود؟

این پلتفرم،  اشتراک سالانه نامحدود است. دسترسی نامحدود از کاتالوگ دوره های پلت فرم را به اعضا می دهد. شما می توانید به بیش از 3000 کلاس که توسط مربیان برجسته دانشگاه های معتبر مانند پرینستون، ییل، کلمبیا، دوک، جان هاپکینز یا UPenn و شرکت هایGoogle Cloud ، Goldman Sachs و VMware ، دسترسی داشته و از آن ها بهره ببرید. تخصص ها و گواهینامه های حرفه ای نیز برای همه موارد، از فناوری اطلاعات و تجارت تا بهداشت در آن گنجانده شده است.

پس خرید از Coursera  و هنگامی که عضو می شوید، یک نشان خواهید دید که روی همه کلاس های موجود در اشتراک شما نوشته شده است. می توانید چند مورد از محبوب ترین دوره های آن را متناسب با علاقه مندی و نیاز خود مرور کنید. شما برای هر دوره، تخصص یا مهارت حرفه ای که تکمیل می کنید، یک گواهی دریافت می نمایید. 

لازم به ذکر است که شما می توانید بدون عضویت نیز، دوره های کورسرا را بصورت کاملاً رایگان یا فقط در مدت هفت روز دوره آزمایشی آنها انتخاب کنید، اما به کلیه ویژگی های کلاس مانند درجه بندی شده و گواهی های تأیید شده که می توانید به رزومه خود اضافه کنید، دسترسی نخواهید داشت. برای دسترسی کامل، متناسب با دوره، هزینه سالانه یا ماهیانه پرداخت کنید.

بنابراین اگر قصد پرداخت هزینه دسترسی کامل به چندین دوره را دارید، Coursera  تناسب با نوع آنها و هزینه هر شرایطی را اعلام می کند که در هزینه شما صرفه جویی کند. اما، اگر فقط یک یا دو دوره پولی را در سال بخوانید، بدون اشتراک سالانه نیز می توانید اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت Skype اسکایپ

اگر در یک رشته تخصصی ثبت نام می کنید، که اساساً مجموعه ای از دوره های مرتبط است که برای کمک به شما در تسلط بر یک موضوع خاص طراحی شده است، با خرید از Coursera  در هزینه شما تخفیف اعمال می شود. به خصوص اگر شما برای تکمیل تخصص خود بیش از بازه زمانی پیش بینی شده خود که به طور متوسط سه ماه است، ثبت نام کنید. یا آن که قصد داشته باشید به صورت ممتد در چندین سال در چندین رشته تخصصی و یا کلاس های دیگر ثبت نام کنید.

به طور معمول برای بیشتر دوره های تخصصی کورسرا ، برای دسترسی به تمام دوره های این پلتفرم تا زمان تکمیل هر دوره یا لغو اشتراک، هزینه ماهانه دریافت می شود. وقتی هزینه یک تخصص را پرداخت می کنید و آن را تمام می کنید، برای هر دوره ای که گذرانده اید، یک گواهینامه تخصصی و همچنین گواهی دوره دریافت می کنید.

اشتراک 399 دلار برای یکسال است که به 33.25 دلار در ماه می رسد. به طور متوسط برای دوره یک تخصص بین 49 تا 79 دلار در ماه هزینه می شود و انجام آن سه ماه طول می کشد. هزینه متوسط 147 تا 237 دلار برای دوره های تخصصی بدون اشتراک سالانه است.. اما اگر قصد شرکت در دوره های دیگر را ندارید و دوره های تخصصی را در مدت سه ماه به پایان می رسانید، می توانید به صورت ماهانه خرید از Coursera را انجام دهید. 

خرید از Coursera کورسرا

بازپرداخت از کورسرا

در مدت 14 روز از پرداخت خود می توانید بازپرداخت کامل دریافت کنید، اما اگر با استفاده از Plus در طی آن 14 روز گواهی کسب کرده باشید، این اعتبار لغو می شود. برای دریافت بازپرداخت ، ظرف 14 روز پس از خرید به صفحه خریدهای من مراجعه کنید و درخواست بازپرداخت را ارسال کنید.

بازپرداخت شما بلافاصله و بدون سوال پردازش می شود. برای پرداخت های آموزشی که مربوط به فعالیت های شغلی شماست و شامل برنامه های یادگیری آنلاین است، رسید الکترونیکی دریافت خواهید کرد که می توانید برای بازپرداخت به کارفرمای خود ارائه دهید. 

دوره های ارائه شده در Coursera

این پلتفرم آموزشی که ابتدا دوره های آموزشی خود را در خصوص خودرو ارائه می داد ، اکنون فعالیت های خود را به صورت آنلاین گسترش داده و از طریق ویدئوهای آموزشی خود در شاخه های مختلفی همچون ریاضی ، فیزیک ، زیست شناسی، علوم اجتماعی ، علوم انسانی ، علوم کامپیوتر و بازرگانی ، دوره های کاربردی را به صورت دوره های چند هفته ای الی سه ساله ارائه می دهد و به ازای آن مدرک معتبر جهانی اعطا می کند. که با خرید از Coursera می توانید از این دوره های کارآمد استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت Apple Music اپل موزیک

خرید از Coursera کورسرا

ثبت نام در Coursera

در صورتی که تصمیم گرفته اید از دوره های کورسرا استفاده نمایید، لازم است که وارد صفحه اصلی این سایت شده و ثبت نام خود را انجام دهید. پس از ورود، صفحه ای برای شما باز خواهد شد که در بخش بالای صفحه در سمت راست Join For Free را برگزینید.

سپس در این صفحه لازم است که مشخصات فردی خود مانند نام و نام خانوادگی، آدرس و رمز عبور خود را وارد نمایید. اکنون با مطالعه و تایید قوانین سایت که به نمایش درآمده است، می توانید گزینه ادامه را انتخاب کنید. اکنون از شما خواسته می شود که در خصوص خود، اطلاعاتی را ثبت نمایید تا دوره هایی که به شما معرفی و پیشنهاد می شود، متناسب با شما باشد.

بدین ترتیب اکانت شما در سایت انجام شده و می توانید پس از خرید از Coursera  ، دوره های آموزشی را که نیاز دارید، انتخاب نمایید. برای مشاهده دوره هایی که در این سایت برگزار و ارائه می شود، می توانید در صفحه اصلی و در بخش دسته بندی ها، جستجو نمایید. برای دریافت اطلاعاتی کامل تر می توانید با 20پیمنت همراه باشید. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد