کسب درآمد دلاری از سایت Olymp Trade الیمپ ترید

کسب درآمد دلاری از سایت Olymp Trade الیمپ ترید

توسط : تیم محتوا
1,895

برای تجارت در این سیستم و آموختن نحوه کسب درآمد دلاری از سایت Olymp Trade ، لازم است که ابتدا یک حساب آزمایشی برای آموزش کار ایجاد کنید که می بایست مطابق با دستورالعمل های دقیقی که در این سایت آمده است، آن را انجام دهید. نسخه آزمایشی حساب، تجربه ارزشمندی را برای مبتدیان در تجارت دارایی های مالی و معامله در بورس، مطابق با شرایط واقعی بازار و بدون ریسک مالی به شما می دهد. شما این فرصت را خواهید داشت که به صورت رایگان و بدون پر کردن حساب خود بهترین استراتژی کسب درآمد در بازارهای مالی را آزمایش و انتخاب کنید.

برای تجارت در سیستم Olymp و کسب درآمد مطابق با پیش بینی های خود، باید برای در حساب Trade Olymp ثبت نام کنید. اعتبار آزمایشی 10،000 دلاری می تواند برای آموزش استفاده شود و سود واقعی ندارد اما هنگامی که با پول نقد واقعی تجارت کنید، در پیش بینی های صحیح درآمد مناسبی کسب می کنید. به خاطر داشته باشید که حداقل مبلغ معاملات یک دلار است.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت SoundCloud

مراحل کسب درآمد از Olymp Trade

شما در ابتدا یک حساب Olymp Trade ثبت نام کنید. ثبت نام در این سایت به همراه اعتبار ده هزار دلاری آزمایشی خواهد بود. دریافت پاداش X2 رایگان برای مبتدیان در این سایت فراهم خواهد شد. سپس لازم است که برنامه تجارت موبایل را در تلفن هوشمند خود بارگیری کنید یا با یک مرورگر وب تجارت را تجربه کنید. 

هنگامی که به حساب خود واریز می کنید می توانید تجارتی ساده و موثر را با استفاده از این برنامه راه اندازی نمایید. به خاطر داشته باشید که می توانید از طریق کارتهای اعتباری مانند ویزا و مسترکارت، برداشته پول داشته باشید.

کسب درآمد دلاری از سایت Olymp Trade الیمپ ترید

روش کار در Olymp Trade

ماهیت کار پیش بینی تغییرات قیمت یک دارایی خاص مانند جفت ارزی فارکس، ارز رمزنگاری شده یا کالا است. برای کسب درآمد در این سیستم ، باید به درستی پیش بینی کنید که آیا در دارایی که انتخاب کرده اید قیمت انتخاب شده افزایش یا کاهش می یابد، یعنی نمودار قیمت بالا می رود یا پایین می آید.

در معاملات ثابت زمان، با تعیین جهت معامله می توانید سود قابل توجهی کسب کنید، با پیش بینی آن که ارزان تر یا گران تر خواهد شد، می توانید به کسب درآمد دلاری از سایت  Olymp Trade برسید. به عنوان مثال دلار نسبت به روپیه یا بیت کوین در برابر یک دلار چه شرایطی خواهد داشت.هر بازرگان، معاملات خود را برای مدت زمان مشخصی تعیین می کند، از قبل می داند که چه چیزی را به خطر می اندازد و چه مقدار می تواند درآمد کسب کند. درآمد و خطرات قبل از انعقاد معامله ثبت می شود و نسبت سود می تواند به 92٪ در حساب VIP برسد.

با در نظر گرفتن چگونگی کسب درآمد در Olymp Trade ، نباید به دنبال اسرار و روش های جهانی کسب درآمد سریع در تجارت باشید. فقط لازم است درک کنید که استراتژی موفق همیشه بر اساس یک محاسبه دقیق ریاضی صورت می گیرد. درآمد ثابت و سریع، حتی با داشتن 10 دلار ، تنها این استراتژی را به همراه خواهد داشت که کمتر از 70٪  معاملات سودآور را تأمین خواهد کرد. البته برای این منظور شما باید یاد بگیرید که چگونه اصول روند بازار در بورس اوراق بهادار را به درستی درک کنید و بفهمید چه کسی دارایی مالی را خریداری می کند و چه کسی می فروشد. 

دانستن اینکه چه کسی در این معامله بین فروشندگان و خریداران در معاملات ارز پیروز می شود، به شما امکان می دهد تا نقاط خوبی را برای گشایش معاملات سودآور جستجو کنید. برای اینکه بتوانید با استفاده از Olymp Trade در نیجریه، هند، اندونزی و سایر کشورها به طور مداوم درآمد کسب کنید ، نیازی نیست که یک تاجر باتجربه باشید، باید بهترین امتیازات را برای ورود و گشایش معاملات پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Fiverr فایور

تجارت استراتژی RSI

یکی از مطمئن ترین استراتژی ها برای تجارت در Olymp Trade الگوریتمی است که به شکل گیری قوانین خاصی برای افتتاح معاملات برمی گردد و بر اساس آنها خرید و فروش انجام می شود. شایسته ترین و سودآورترین روش، استراتژی RSI در مورد تغییر روند است. افتتاح یک معامله در بستر معاملات این سیستم تنها پس از ظهور شاخص معکوس خرید بیش از حد یا فروش بیش از حد توسط شاخص RSI رخ می دهد.

برای تجارت بهتر است از بازه زمانی M1 - M5 استفاده کنید و مدت معامله را حداقل 10 دقیقه تنظیم کنید. از دوره های کوتاه مدت 60 ثانیه) که به طور گسترده تبلیغ می شوند، نمی توان با موفقیت استفاده کرد، زیرا آنها نتیجه فعالیت ربات های تبادل HFT با فرکانس بالاهستند. بنابراین، برای یک بازرگان تازه کار امکان پیش بینی عملیات با فرکانس بالا و به ویژه جهت روند در بازه های زمانی کوتاه یک تا دو دقیقه وجود ندارد.

لازم به یادآوری است که قوانین، اصلی ترین عامل برای کسب درآمد دلاری از سایت OlympTrade با هر استراتژی موفقی است، زیرا تجارت در این سیستم و کسب مداوم سود بدون الگوریتم تجزیه و تحلیل معاملات غیرممکن است. با در نظر گرفتن استراتژی انتخاب شده، قادر به از بین بردن تأثیرات روانی بر معامله گر بوده و به آنها اجازه می دهد درآمد پایدار را شروع کنند. هیچ رازی در درآمد وجود ندارد. شما فقط باید جهت و روند دینامیکی دارایی انتخاب شده را بفهمید و در معاملات، نمودارهای مربوط به بازه های زمانی بزرگ و متوسط را به درستی تحلیل کنید.

کسب درآمد دلاری از سایت Olymp Trade الیمپ ترید

استراتژی تجارت در بازه زمانی 

در میان استراتژی های الگوریتمی ، مواردی وجود دارد که مبتنی بر ویژگی های حرکت قیمت ارز در یک بازه زمانی خاص است. به عنوان مثال ، جفت ارزهای EURGBP ، EURCHF ، GBPJPY ، NZDCHF ، AUDCHF شب ها در یک راهرو باریک قرار دارند و بین مرزهای آن حرکت می کنند. به دلیل گستردگی گسترده در Forex در این زمان ، کسب آن غیرممکن است ، اما در معاملات در بستر OlympTrade (معاملات با زمان معین) این امکان وجود دارد و واقع بینانه است.

احتمالاً این استراتژی با معاملات بالا و پایین تنها فرصتی است که مبتدیان می توانند به سرعت از ابتدا از طریق درآمد کسب کنند. راز استراتژی ** به شرح زیر است: بعد از ساعت 21:00 به وقت گرینویچ در جفت ارزهای فوق ، که به صورت نمودار شمعدان ارائه شده است ، باید یک راهرو باریک پیدا کنید که قیمت در آن بیش از 1.5 ساعت حرکت کند. سپس لازم است مرزهای دهلیز قیمت را مشخص کنید ، آنها را با حداکثر و حداقل نشان دهید. مرحله بعدی تعیین بصری کانال حرکت قیمت است: تقریباً مستقیم (روند جانبی) ، رو به بالا یا رو به پایین. و سپس معاملات را به بالا یا پایین باز کنید

افتتاح معاملات

نحوه راه اندازی معامله و کسب درآمد دلاری از سایت Olymp Trade را در این استراتژی در نظر بگیرید. این یک فروش از مرزهای بالایی و یک خرید از مرزهای پایین تر در خصوص یک کانال افقی در نمودار است. گزینه دوم این است که فقط از مرز بالایی کانال نزولی بفروشید و خریدهای پایین را نادیده بگیرید. گزینه سوم فقط خرید در لینک از حد پایین است. تاریخ انقضا در سیستم عامل 5 یا 10 دقیقه تنظیم شده است، بسته به پویایی قیمت، بازه زمانی نمودار M1 M5 است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از طریق سایت Skillshare اسکیل شیر

در جفت EURCHF و EURGBP در عصر و اواخر شب، انقضای 15 دقیقه موجه است. مهم است که مقدار معامله به گونه ای تنظیم شود که بازرگان این فرصت را داشته باشد که نرخ کل یک مقدار را برای کل دوره معاملات به طور مکرر تکرار کند. اصلی ترین چیزی که در استراتژی محدوده معاملات شبانه وجود دارد، یک مقدار ثابت در هر معامله است. 

شما نمی توانید مقدار معامله را دو برابر کنید و با هیجان تصمیم بگیرید. این یک بازی برای پول نیست، بلکه یک کار پر زحمت است. با استفاده از این استراتژی ، در 3 ساعت تجارت شبانه می توانید حدود 10 دلار درآمد کسب کنید که هر بار فقط یک دلار ریسک دارد. در صورتی که تصمیم دارید برای کسب درآمد دلاری از سایت Olymp Trade اقدام کنید، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شده و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد