کسب درآمد غیرفعال Passive income

کسب درآمد غیرفعال Passive income

توسط : تیم محتوا
907

چگونه می توان درآمد منفعل بصورت آنلاین کسب کرد و منظور از ایجاد درآمد غیرفعال بصورت آنلاین چیست. شاید جالب باشد در حالی که در محل کار خود نیستید، درآمد کسب می کنید. این برای کشورهایی که دارای تعطیلات زیادی هستند، یک مزیت جالب است. در این جا خواهیم گفت که بهترین روش هایی که می توانید برای کسب درآمد غیرفعال  Passive income به کار بگیرید، چه هستند.

این روش تنها دریافت درآمد منفعلانه از طریق اینترنت نیست، بلکه به طور آنلاین و آفلاین در حال اجرا خواهد بود. اما چگونه چنین درآمدی بدست می آورید؟ وقتی از کاربران سوال شد که چگونه درآمد اضافی کسب می کنید، اکثر آنها با پیدا کردن یک کار جانبی یا ساعت کار بیشتر پاسخ دادند. صرف نظر از جنبه زمانی، بهتر است که به جای کار بیشتر، هوشمندانه کار کنید. بهتر است روشی را پیدا کنید که به شما امکان می دهد با صرف وقت و سرمایه کم درآمد کسب کنید. به عبارت دیگر، یک درآمد منفعل بسازید.

روش هایی آسان برای ایجاد درآمد منفعل بصورت آنلاین 

اکنون چندین روش را به شما نشان می دهیم که درخواهید یافت، چگونه می توانید به این مهم دست پیدا کنید و بدون تلاش زیاد شروع به ایجاد درآمد غیرفعال بصورت آنلاین نمایید. به حتم، شما حداقل یک روش مناسب خود را پیدا خواهید کرد. 

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت SoundCloud

شروع به ساخت فیلم های YouTube کنید :

ساخت فیلم برای YouTube یک فعالیت سریع و در حال رشد است. امروزه می توانید از هر مکان با دوربین های با کیفیت حتی روی تلفن همراه خود فیلم بگیرید. فیلم هایی که می سازید می توانند در مورد هر چیزی باشند. آرایش، ورزش، رمزنگاری و زندگی روزمره افراد، وبلاگ نویسی یا یادداشت های روزانه اینترنتی از جمله مواردی هستند که می توانید به آن ها فکر کنید. .

شما زمان زیادی را صرف ساخت فیلم ها خواهید کرد، به خصوص هنگامی که فیلم ها هنوز تحت ویرایش هستند. با این حال، پس از پایان کار، می توانند برای مدت طولانی به صورت آنلاین درآمد منفعل ایجاد کنند. با تبلیغات Google Adsense که در فیلم های شما نمایش داده می شود، کسب درآمد غیرفعال Passive income خواهید داشت.

هر وقت مخاطبان به این تبلیغ نگاه کرده یا کلیک کنند، حقوق دریافت می کنید. قیمت هر بازدید کم است، اما اگر بازدیدهای زیادی داشته باشید، به یک درآمد بزرگ تر تبدیل می شود، به ویژه هنگامی که روزانه محتوا ایجاد می کنید. ستارگان بزرگ یوتیوب که فیلم های آنها هر روز صدها هزار بازدید دارند، فقط از Youtube درآمد تمام وقت دارند.

کسب درآمد غیرفعال Passive income

یک وب سایت برای بازاریابی شرکت های وابسته ایجاد کنید : 

روش بسیار جالب دیگر، به ویژه برای افرادی که دارای وبلاگ یا وب سایت هستند، بازاریابی وابسته است. می توانید از این طریق برای قرار دادن پیوندهایی در وبلاگ خود که محصولات را تبلیغ می کنند، استفاده کنید. به عنوان مثال، برای هر سفارشی که از طریق پیوند شما انجام می شود، مبلغ یا درصدی از فروش ثابت دریافت خواهید کرد. آیا بازدیدکنندگان زیادی دارید که به محصولات یا خدمات خاصی علاقه مند باشند. مطمئناً می توانید با بازاریابی آن ها درآمد منفعلانه خوبی کسب کنید.

سیستم عامل های متعددی وجود دارد که در آن می توانید شرکت هایی را پیدا کنید که بازاریابی وابسته انجام می دهند. آنها می خواهند محصولات یا خدماتی را ترجیحاً از طریق کانال های زیادی بفروشند. اگر وب سایت شما بازدید کننده کافی داشته باشد، این شرکت ها مشتاقند با شما همکاری کنند. با این حال، شما می توانید یک وب سایت کاملاً هدفمند راه اندازی کنید که حتی با بازدید کمتر نیز درآمدزایی کند.

بهترین راه ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ این است که موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و محصولات یا خدماتی را که به این مکان مرتبط هستند تبلیغ کنید. این نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد و کسب درآمد غیرفعال  Passive income را برای شما ایجاد خواهد کرد.
عکس های خود را در اینترنت بفروشید : 

اگر علاقه مند به عکاسی هستید، در این صورت، ممکن است بتوانید با عکس های خود منبع خوبی از درآمد منفعل ایجاد کنید. می توانید عکس های گرفته شده را به اصطلاح در وب سایت های عکس سهام مانند Shutterstock یا iStockphoto ارسال کنید. به این ترتیب، برای هر مشتری که عکس های شما را از طریق آن وب سایت خریداری می کند، مبلغ یا درصدی ثابت دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد دلاری از سایت Olymp Trade الیمپ ترید

اگر یک نمونه کار خوب ایجاد کنید، می توانید از طریق آن درآمد زیادی کسب کنید. ارسال عکس های شما کار دشواری نیست. روند کامل کاملاً خودکار است. نکته مهم این است که هر عکسی که می گیرید می تواند بارها و بارها فروخته شود و درآمد کاملی کسب کند. به خاطر داشته باشید که عکس های شما باید واقعاً خوب و با کیفیت باشند. هوشمندانه است که به آنچه در حال حاضر مورد تقاضای زیاد کاربران است، نگاه کنید و ایده بگیرید. 

عکس های خود را در اینترنت بفروشید : 

نوشتن کتاب الکترونیکی در ابتدا کار زیاد و سختی به نظر می رسد. اما پس از تکمیل، می تواند کسب درآمد غیرفعال  Passive income را ایجاد کرده و منبع درآمدزایی مثمر ثمری باشد. کتاب شما می تواند از طریق وب سایت شخصی شما فروخته شود، اما به عنوان مثال، از طریق آمازون یا ClickBank نیز قابل فروش است. به این ترتیب با یک بار مراجعه، به مخاطبان گسترده ای می رسید، این درحالی است که مطمئن باشید که کتاب الکترونیکی شما ارزش خواندن دارد.

شما می توانید در مورد هر چیزی بنویسید، اما باید درباره آن موضوع اطلاعات زیادی داشته باشید. اطلاعات مفید زیادی به خواننده بدهید، از کلمات مناسب استفاده کنید و خواندن آن را هیجان انگیز و آسان نمایید. آیا تاکنون با مشکلی روبرو شده اید که هنوز هیچ کس در مورد آن چیزی ننوشته است؟ با داشتن یک کتاب خوب، می توانید برای مدت طولانی درآمد منفعل خوبی داشته باشید، زیرا فروش می تواند نامحدود باشد.

کسب درآمد غیرفعال Passive income

محصولات خود را بفروشید : 

فروش محصولات خود را می توان یک موضوع بسیار گسترده در نظر گرفت، جایی که می توانید تقریباً هر چیزی را بفروشید. می توانید محصولات خود را بسازید و یا از کشورهایی مانند چین بصورت ارزان قیمت تولید کنید. شما باید وب سایت خود را برای این کار بسازید، جایی که مشتریان بتوانند محصولات را سفارش دهند. روش دیگر قرار دادن محصولات در آمازون است که احتمال فروش بیشتر را افزایش می دهد.

هنگامی که محصولات خود را می فروشید، حاشیه سود بالاتر، آزادی بیشتر ، تسلط بیشتر بر بازار و فرصت های فروش زیادی خواهید داشت. به این ترتیب می توانید به سرعت از طریق سیستم عامل های بزرگ مانند آمازون فروش بیشتری داشته باشید. آنها حتی می توانند رسیدگی کامل به سفارشات شما را ترتیب دهند و وقت بیشتری برای بازاریابی و خلاقیت در اختیار شما قرار دهند. صرف نظر از زمانی که قرار می دهید، این منبع خوبی برای کسب درآمد غیرفعال  Passive income است.

وبلاگ خود را بفروشید : 

اگر می توانید وبلاگ ها را با قیمت مناسب تهیه کنید، این امکان وجود دارد که با این وبلاگ درآمد منفعلانه بسیار خوبی کسب کنید. بلاگ ها همیشه در حال ایجاد هستند، اما همه این بلاگ ها با تمام پتانسیل ارائه نمی شوند. بنابراین هوشمندانه از این ایده استفاده کنید. این کار را می توانید با Google Adsense و بازاریابی وابسته انجام دهید. وبلاگ هایی که از اقتدار زیاد و بازدید ماهانه برخوردار هستند، برای این امر ایده آل می باشند. 

فروشگاه الکترونیکی راه اندازی کنید : 

راه اندازی فروشگاه الکترونیکی نیز ایده خوبی است، جایی که لزوما محصولات خود شما مورد نیاز نیستند. یک فروشگاه الکترونیکی در حوزه ای که اشتیاق شما در آن نهفته است، باعث سرگرمی و سودآوری بیشتر آن می شود. می توانید از فعالیتی کوچک شروع کنید و وقتی همه چیز خوب پیش رفت، محصولات خود را گسترش دهید.

پیشنهاد مطالعهخرید از Coursera کورسرا

شما باید کارهای زیادی برای آن انجام دهید اما همین امر باعث می شود تا کسب درآمد غیرفعال  Passive income داشته باشید. مهم این است که نیازی نیست همواره خود را به فروشگاه اینترنتی خود مشغول کنید. شما می توانید تعدادی از فرایندها را خودکار کنید. 

به عنوان مثال، شما می توانید dropshipping را انتخاب کنید ، جایی که محصولات مستقیماً از تولید کننده یا عمده فروش به مشتریان شما بروند. همچنین می توانید محل ذخیره سازی محصولات را در محلی مانند آمازون قرار دهید و اقدامات کامل طرفین را انجام دهید. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. ویژگی های زیادی که ممکن است در ابتدا مدتی طول بکشد، اما به مرور به صورت خودکار درآمد منفعلانه آنلاین ایجاد می کند.

یک منبع ارجاع باشید : 

هر کسب و کار کوچک نوپا می تواند از مراجعی استفاده کند که منجر به فروش بیشتر می شود. لیستی از شرکت هایی که مرتباً به آنها مراجعه می کنید و می توانید به دیگران توصیه کنید، تهیه کنید. سپس، مشخص کنید که بابت مشتریانی که از طریق شما به آن شرکت ها می آیند به شما چه کارمزد می دهند؟ این می تواند منجر به یک جریان خوب درامد شود.

حتی می توانید با توصیه ها یا نقل قول ها چیزی مانند پورتال، وب سایتی برای این کار ایجاد کنید. همچنین، از رسانه های اجتماعی و سایر روش های آنلاین برای افزایش بازدیدها استفاده کنید. وقتی کمی هوشمندانه به آن نزدیک شوید، کسب درآمد غیرفعال  Passive income برای شما ایجاد خواهد شد. 

البته مهم است که وقت زیادی را صرف آن نکنید. اما به راحتی باعث ایجاد اثر گلوله برفی می شود. به این ترتیب، شما درآمد منفعل واقعی نیز ایجاد می کنید و می توانید کارهای جالب دیگری نیز انجام دهید در حالی که پول به صورت اتوماتیک تولید می شود.

کسب درآمد غیرفعال Passive income

یک برنامه بسازید : 

همچنین می توانید ساخت یک برنامه را شروع کنید. البته این ایده برای همه مناسب نیست، اما سخت  هم نیست. کافی است که با سوالاتی آن را شروع کنید. سوالاتی همچون می خواهید برنامه شما چه کاری انجام دهد؟ چگونه برنامه را برای کاربران جذاب می کنید؟ چه مشکلی با آن حل می کنید؟ چگونه زندگی کاربران با برنامه شما ساده تر می شود؟ چگونه می خواهید برنامه خود را به بازار عرضه کنید؟ و بسیاری از مواد دیگر که بسیاری از توسعه دهندگان مایل به انتشار آن ها هستند.

این کار با یک ایده خوب شروع می شود، اما باید برای توسعه آن نیز وقت بگذارید. به برخی از بازی ها فکر کنید و با افزودن تبلیغات، می توانید با برنامه ها درآمد منفعل زیادی کسب کنید. شما می توانید برنامه های کم توسعه را با قیمت بسیار پایین خریداری کنید، و برای گسترش آن اقدام نمایید. به این ترتیب می توانید سالانه با ساخت یک برنامه به کسب درآمد غیرفعال  Passive income خود برسید. 

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت Skype اسکایپ

آن چه که امروزه بسیار اهمیت دارد، این است که با توجه به نوسانات بالای ارز و کاهش ارزش ریال، کسب درآمدهای ارزی می تواند تاثیر زیادی بر رشد و فعالیت افراد به خصوص فعالیت های فریلنسری داشته باشد. برای این کار می توانید از کارشناسان 20پیمنت مشورت دریافت کنید. همچنین برای دریافت درآمد ارزی خود و افتتاح حساب ارزی، 20پیمنت شما را یاری خواهد کرد. 

برچسـب هـا : سایر ، Passive income ، درآمد غیرفعال
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد