کسب درآمد ارزی از FlexJobs

کسب درآمد ارزی از FlexJobs

توسط : تیم محتوا
961

یکی از مسائلی که اغلب افراد به آن می اندیشند، این است که بتوانند فرصت های شغلی مناسبی را بیابند تا بتوانند در خانه نیز کسب درآمد داشته باشند. FlexJobs یک فرصت و روش جذاب است که کسب و کار آنلاین را با انعطاف پذیری فوق العاده ای ایجاد می کند. کسب درآمد ارزی از  FlexJobs می تواند یکی از فرصت های مناسبی باشد که بتوانید به آنچه که در رویا دارید، برسید.

FlexJobs چیست؟

انواع مشاغلی که می توانید در این سایت پیدا کنید، شامل مشاغل حسابداری، آموزش، بیمه، ورود اطلاعات از خانه می باشد. از ویژگی های مناسب سایت FlexJobs می توان به بروزرسانی های ایمیل، آزمون های مهارت، مربیگری شغلی اشاره کرد.

FlexJobs یک بستر آنلاین برای یافتن مشاغل انعطاف پذیر، از جمله کار از راه دور، کار آزاد و موقعیت های نیمه وقت است. این سایت موقعیت های مختلفی را از طریق وب سایت های شرکت و آژانس های کاریابی پیدا می کند، اما قبل از اینکه آنها را در سایت خود قرار دهید، صفحه نمایشگرهای دستی را نمایش می دهد.

همه مشاغل FlexJobs کار از خانه نیست. با این حال، مواردی که به طور کامل از راه دور کار نمی کنند، نوعی گزینه کار از خانه نیز دارند. این سایت بیش از 170 آزمون مهارت برای ارزیابی و ارتقا مهارت های خود دارد و برای اعضا خود تخفیف های مناسبی را منظور کرده است.

کسب درآمد ارزی از FlexJobs

انواع مشاغلی در FlexJobs 

در بیش از 50 زمینه شغلی در FlexJobs ، فرصت های کاری وجود دارد، از جمله حسابداری و امور مالی، مشاغل مرکز تماس، آموزش، مشاغل بیمه، اینترنت و تجارت الکترونیکی، مشاغل رونویسی، مسافرت و مهمان داری، مشاغل ورود اطلاعات در خانه و بسیاری موارد دیگر.

نکته جالب در این سایت این است که چند شغل آزاد در آن ذکر شده است که می تواند به کسب درآمد ارزی از FlexJobs منجر شود. فریلنسینگ یک زمینه در حال رشد است و بسیاری از افراد، امروزه کارهای جاری خود را به صورت تمام وقت به فریلنس سپرده اند زیرا این یک گزینه مقیاس پذیر است.

مشکلی که برخی از فریلنسرها با آن روبرو هستند، یافتن کار است. با وجود آن که فرصت های مناسب برای فریلنسر وجود دارد، اما تشخیص اینکه کجا می توان فرصت های جدید را جستجو کرد، دشوار است. شما با FlexJobs ، حق عضویت پرداخت می کنید و پس از استخدام می توانید اشتراکتان را حذف کنید. البته در صورت نیاز، همیشه می توانید دوباره عضو شوید.

ویژگی های FlexJobs

علاوه بر لیست های شغلی که برای کسب درآمد ارزی از FlexJobs بسیار مناسب است، تعدادی از ویژگی ها وجود دارد که در این بررسی، آنها را بیان خواهیم کرد : 

اطلاع بروزرسانی ها از طریق ایمیل : 

هنگامی که در سایت مشاغل جدیدی معرف می شوند که با مشخصات و مهارت های شما مطابقت دارند، این سایت آن ها را با استفاده از ایمیل ارسال کرده و اطلاع رسانی می کند. بدین ترتیب شما به صورت دائم با روشی عالی، در جریان فرصت های شغلی مناسبی هستید که می تواند برای شما جذاب باشد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد غیرفعال Passive income

راهنمای شرکت ها : 

در این سایت، شرکت های معتبر و شناخته شده ای لیست و فهرست شده اند تا بتوانید به سراغ لیست های مشاغل قدیمی تر رفته و در خصوص پیشنهاد های ارائه شده، اطلاعات کافی را کسب کنید. این یک راه مناسب برای یافتن راه های شغلی است. 

آزمون های توانمندی  : 

این کاملا روشن است که برای یافتن بسیاری از مشاغل، نیاز دارید که مهارت های خاصی داشته باشید. در این سایت می توانید صدها آزمون مهارت را گذرانده و توانمندی های خود را بررسی کرده تا بتوانید در معرفی بهتر خود موفق باید. این آزمون ها عمدتا دارای هزینه هایی حدود بیست دلار هستند که شما می توانید با عضویت در سایت FlexJobs آن ها را رایگان پشت سر بگذارید. همچنین می توانید هر آزمون را بارهای تکرار کنید و سطح مهارت خود را ارتقا دهید.

رزومه کاربران : 

با ثبت نام در سایت FlexJobs می توانید کسب درآمد ارزی از  FlexJobs را تجربه کنید، به محض ثبت نام برای شما رزومه ای حرفه ای در سایت تهیه می شود تا هنگامی که بتوانید از آن برای دریافت پیشنهادهای کاری مناسب استفاده کنید. شما می توانید آزمون هایی را که برای ارتقا مهارت خود می دهید، در این رزومه وارد کنید و نمونه کاری های خود را پیوست نمایید.

کسب درآمد ارزی از FlexJobs

تخفیف های اعضا : 

افرادی که در سایت FlexJobs عضو هستند، می تواند تخفیف های مناسبی را از دیگر شرکت های همکار همچون دل، گرامرلی، سیتریتی، دریافت کنند.

کد ارجاع : 

FlexJobs کد ارجاعی را به اعضای خود می دهد که با ثبت نام در این سایت، بتوانند به صورت یک ماه رایگان از این سایت استفاده کرده و مقدمات کسب درآمد ارزی از FlexJobs را فراهم نمایند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد دلاری از سایت Olymp Trade الیمپ ترید

حمایت های شغلی :

اعضای این سایت، می توانند تخفیف های مناسبی را برای مربیگری شغلی دریافت کنند. در این سایت، کارشناسان به بررسی رزومه شما پرداخته و در جهت دریافت پیشنهاد شغلی مناسب، شما را یاری می کنند.

نبودن تبلیغات : 

در این سایت شما تبلیغاتی را مشاهده نمی کنید و تنها کسب درآمد ارزی از FlexJobs را می توانید دنبال کنید. اگر چه که اغلب شرکت ها با استفاده از تبلیغات هایی که در سایت خود می گذارند، درآمد های خوبی را دریافت می کنند، اما شاید برای بسیاری از افراد، برای امکاناتی که برای آن هزینه پرداخت می کنند، مشاهده تبلیغات چندان خوشایند نباشد.

کسب درآمد ارزی از FlexJobs

بررسی FlexJobs

شاید شما نیز در گذشته به سایت هایی که ادعا می کنند می توانند به شما در یافتن کار کمک کنند برخورد کرده اید، اما هنگامی که زمان بیشتری را صرف کار آنلاین کرده باشید، اهمیت آن ها را دریافت می کنید. البته برخی از افراد به دلیل آن که پول خود را از دست داده و دچار کلاهبرداری شده اند، وقت خود را صرف کارهای از خانه می کنند.

سایت هایی مانند FlexJobs این خطر را از بین می برند، زیرا کارفرمایان بالقوه را برای شما بررسی می کنند و این همان چیزی است که شما برای آن هزینه می کنید و شما را به کسب درآمد ارزی از FlexJobs می رساند. البته با توجه به آن که هیچ تضمینی برای استخدام شدن وجود ندارد و این امر بیشتر مربوط به درخواست موقعیت، معرفی خود به روشی حرفه ای و یافتن موقعیت های مناسب است، اهمیت سایت هایی این چنین، دارای اهمیتی دو چندان می شوند.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت SoundCloud

خوشبختانه، FlexJobs ابزاری دارد که در همه این موارد به شما کمک می کند. برای ثبت نام در این سایت و کسب درآمد ارزی از آن می توانید از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی دریافت کنید. همچنین برای افتتاح حساب ارزی مانند پی پال، می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد