معرفی سایت People Per Hour

معرفی سایت People Per Hour

توسط : تیم محتوا
1,853

آنچه که People Per Hour را از سایر سایت های مستقل متمایز می کند، ویژگی هدف یابی مبتنی بر مکان آن است. بدین ترتیب مشتریان این امکان را دارند تا افرادی را از منطقه محلی خود برای کارهای خاص خود استخدام کنند. به همین ترتیب، فریلنسرهایی که به دنبال کار محلی هستند ممکن است مشتریان منطقه خود را خطاب قرار دهند. در اینجا به معرفی سایت People Per Hour به عنوان سایت فریلنسری می پردازیم تا بتوانید با کمک آن، به درآمد ارزی مناسبی دست یابید.

این سایت، یک بستر عظیم و مناسب را برای فریلنسرهایی که به دنبال کار آنلاین هستند، به نمایش می گذارد. ویژگی جالب در این سایت، این است که شما می توانید یک فریلنسر و همچنین یک حساب کارفرمای خود را در یک سقف مدیریت کنید. به سادگی بین این دو جابجا شوید و یک کارت اعتباری ثبت کنید. این یک ویژگی درخشان است که به نفع هر دو طرف خواهد بود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از FlexJobs

با ثبت نام در سایت People Per Hour می توانید به فریلنسرها در سراسر جهان و در منطقه خود دسترسی داشته باشید و برای فروش و خرید خدمات، یک حساب کاربری را مدیریت کنید. همچنین پرداخت ها از طریق PeoplePerHour تأمین می شود.

تاسیس  People Per Hour 

People Per Hour که در سال 2007 تأسیس شد تا بتواند مشاغل و فرصت های شغلی را در سراسر جهان به نمایش بگذارد. با وجود گزینه خریدارانش برای استخدام فریلنسرها براساس مکان، این امکان وجود دارد که فریلنسرها را از هر کجا استخدام کنید. این سایت با برخورداری از حدود سیصد هزار فریلنسر می تواند شرایط مناسبی برای انتخاب بهترین فریلنسر باشد. بسیاری از داوطلبان، به ویژه از هند و چین، در خصوص انجام مهارت های خود با هزینه های بسیار کمی در این سایت وارد می شوند. بنابراین رقابت برای فریلنسرها شدید است.

معرفی سایت People Per Hour

استخدام در سایت People Per Hour

با وجود تنوع جمعیتی در این سایت، اکثر آگهی های استخدام به زبان انگلیسی روان و ساده نوشته شده اند، واقعیتی که این روزها به ندرت دیده می شود. برخی از فریلنسرها ضمن رعایت قوانین سایت، تبلیغات خود را نیز ارائه می کنند که مانع از تأثیر کلی سایت می شود. با این حال، به نظر نمی رسد این سایت با این موضوع مساله ای داشته باشد.

کیفیت خدمات ارائه شده از طریق سایت People Per Hour ، بسته به نوع وظیفه ای که به دنبال برون سپاری هستید، بسیار متفاوت است. نرخ ها در این سایت در مقایسه با سایت هایی مانند Fiverr، Guru یا UpWork ارزان تر بوده و در دسترس تر می باشد.

قبل از استخدام از طریق این سایت باید در نظر بگیرید که آیا مکان مناسبی برای شماست. چیزی که واقعاً باعث برجسته شدن این سایت می شود این است که بر خلاف سایت های مشابه دیگر که ارتباط مستقیم بین کارفرما و پیمانکار را کاملاً منع می کنند، سایتPeoplePerHour تماس های شخصی را ایجاد می کند. دامنه مشاغل و افراد حرفه ای که در این سایت  هستند، از دسته استاندارد IT ، محتوا نویسی و طراحی گرفته تا موارد کاملاً عجیب مانند پیشنهاد شغل برای افرادی که ماشین آلات سنگ زنی دارند، متفاوت است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد دلاری از سایت Olymp Trade الیمپ ترید

عملکرد سایت 

اگر قبل از آن که People Per Hour سیستم عامل خود را راه اندازی کند، با سایر وب سایت های مستقل سر و کار داشته اید، احتمالاً روش عملکرد آن ها را دیده اید. طرحی برای ایجاد تطابق بین کارفرمایان و کارمندان یک طرح قدیمی است. کارفرما پیشنهاد ایجاد می کند و فریلنسرها از طریق یک نامه پیشنهاد می دهند. 

کارفرما معرفی نامه را می خواند و در صورت تمایل نمونه کارها را بررسی می کند. در صورت توافق، هر دو طرف توافقنامه را تایید می کنند. پس از انجام تکلیف و رضایت خریدار، پرداخت به فریلنسر آزاد می شود. این سایت از طریق شارژ هزینه خدمات کسب درآمد می کند و دستمزد فریلنسر را به حساب ارزی وی واریز می نماید. شما می توانید برای افتتاح حساب ارزی خود مانند پی پال، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

ویژگی اصلی سایت People Per Hour گزینه جستجوی پیمانکاران محلی است. ادغام در شبکه های اجتماعی در بسیاری از مواقع ایجاد کلاهبرداری و تقلب را آسان می کند. با این حال، کسانی که با نام های مستعار کار می کنند نیز وجود دارند. از همین روست که شاید گزینه جستجوی محلی یک مزیت به شمار آید.

معرفی سایت People Per Hour

تایید در سایت 

این سایت در هنگام ثبت نام بیانیه صداقت را ارائه داده است. برای ثبت نام در این سایت وارد شده و گزینه من را استخدام کن را انتخاب نمایید. در این بخش روند ثبت نام را تکمیل کرده و حساب کاربری خود را ایجاد نمایید. در این سایت برای دریافت پشتیبانی، هنگام بروز مساله ای می بایست فرم های ایمیل را کامل کرده ومساله را مکتوب نمایید. 

زمان پاسخ دهی در سایت People Per Hour بسیار سریع است و معمولاً فقط چند ساعت طول می کشد. یک انجمن و یک خط تلفن نیز وجود دارد که فقط در ساعات کاری خاص قابل دسترسی است.

پرداخت هزینه در سایت 

شما در این سایت در ابتدا به صورت رایگان وارد خواهید شد و People Per Hour تمایل دارد هزینه های خود را پس از شروع تکالیف دریافت کند. حق کمیسیون برای هر معامله 3.5٪ است که منطقی به نظر می رسد، اگرچه بسته به تاریخ افتتاح حساب، می تواند تا 5٪ افزایش یابد.

می توانید برای دریافت درآمد ارزی خود در این سایت، یا پرداخت هزینه های فریلنسری که دریافت کرده اید، از طریق کارت های اعتباری مسترکارت و ویزا و یا با حساب پی پال آن را انجام دهید. در این خصوص کارشناسان 20پیمنت شما را یاری می کنند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد غیرفعال Passive income

روش حذف حساب People Per Hour 

شما می توانید از طریق ایمیل این سایت، درخواست حذف حساب خود را ارائه کنید یا می توانید این مراحل را دنبال کنید:

به تنظیمات عمومی بروید و روی تنظیمات کلیک کنید. در کنار حساب، روی ویرایش کلیک نمایید. شما این حق انتخاب را دارید که حساب خود را غیرفعال کنید یا با تیم پشتیبانی مشتری تماس بگیرید تا غیرفعال سازی را برای شما انجام دهد.در صورت تمایل فرم بازخورد را پر کنید. با علامت گذاری در تأیید، غیرفعال کردن حساب خود را ایجاد کنید.

معرفی سایت People Per Hour

ایجاد حساب People Per Hour 

برای ایجاد حسابی که بتوانید پست های شغلی سایت People Per Hour را مدیریت کنید، روی ثبت نام در صفحه اصلی کلیک کنید. برای ویرایش آنها، به سیستم حساب خود وارد شوید و پستی را که می خواهید تغییر دهید باز کنید. قبل از بستن پنجره می توانید تغییرات خود را ذخیره کرده و دوباره پست نمایید. همچنین با انتخاب پستی در لیست مشاغل فعال خود و کلیک روی نماد حذف ، می توانید هر زمان خواستید حذف کنید.

برای آن که بتوانید انتخاب فریلنسری مناسب با تقاضای خود داشته باشید، از یک الگوی توصیف شغل مناسب برای جذب بهترین کاندیداهای موقعیت خود استفاده کنید. سایت People Per Hour با بهترین فریلنسرهای پروژه شما مطابقت دارد و سپس می توانید پیشنهادهای آنها را بررسی کرده و یک فریلنسر را انتخاب کنید. 

همچنین می توانید در خصوص مهارتی که دارید، در این سایت ثبت نام کرده و منتظر پیشنهادات عالی از سرتاسر جهان بوده و درآمد ارزی را تجربه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با 20پیمنت همراه باشید.

برچسـب هـا : سایر ، سایت People Per Hour ، People Per Hour
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد