کسب درآمد ارزی از سایت Ebesucher

کسب درآمد ارزی از سایت Ebesucher

توسط : تیم محتوا
1,084

Ebesucher یک سایت جهانی گشت و گذار خودکار است که هر پانزده و سی ثانیه به طور خودکار صفحات موجود را در مرورگر شما تازه می کند. این موضوع باعث می شود که تازه سازی صفحه مرورگر انجام شده و شما را قادر می سازد امتیازاتی کسب کنید که می توانید برای کسب درآمد ارزی از سایت Ebesucher بهره ببرید.

این سایت به شما امکان می دهد بدون اینکه تمام وقت خود را در رایانه صرف کنید، درآمد کسب کنید. سایتی که در حال گشت و گذار خودکار است قادر است محتوای صفحه وب یا ویدیو را از همان لحظه فعال شدن به صورت کاملاً اتوماتیک بچرخاند تا زمانی که تصمیم بگیرید آن را به دلخواه خود غیرفعال کنید. 

با این کار می توانید درآمد منفعلانه از این سایت داشته باشید در حالی که مشغول کار دیگری هستید. سایت گشت و گذار خودکار Ebesucher قادر است تبادل ترافیک ایجاد کرده و کیفیت بسیار خوبی را در ازای دریافت امتیاز شما به ارمغان می آورند. بنابراین می توانید از قابلیت آن برای درآمدزایی خود استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

سایت Ebesucher چگونه کار می کند ؟

همانطور که قبلاً گفتیم یکی از محبوب ترین ابزارهای Ebesucher گشت و گذار خودکار است، هنگامی که رایانه شما در حال کار و روشن است، اگر به اینترنت متصل باشد، کار می کند. با گشت و گذار در وب به طور خودکار امتیاز کسب خواهید کرد و می توانید آن امتیاز را با پول مبادله کنید، اما مقدار نقدی که می توانید برای امتیازات خود دریافت کنید، رقم قابل توجهی نخواهد بود. 

برای کسب درآمد ارزی از سایت Ebesucher می توانید با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید. همچنین برای افتتاح حساب پی پال و دریافت درآمد خود از 20پیمنت یاری بگیرید. این سایت با داشتن نام دامنه در مدت زمان بیش از یک دهه از تاسیس شرکت که در سال 2002 انجام شده است، یک وب سایت پرداخت قانونی است که توانسته است مدت طولانی فعالیت خود را انجام داده و ماندگار باشد.

کسب درآمد ارزی از سایت Ebesucher

روش های کسب امتیاز از Ebesucher

به سه روش می توانید از طریق Ebesucher امتیاز کسب کنید:

-گشت و گذار خودکار در تبادل ترافیک آنها 

-خواندن ایمیل های ارسالی به صفحه ای که در آن گشت و گذار می کنید

-با مراجعه به دوستان خود برای پیوستن به Ebesucher

کسب امتیاز در Ebesucher بسیار ساده است، شما می توانید امتیازات کسب شده خود را با پول، خرید ترافیک یا ارسال ایمیل با تبلیغات خود به سایر کاربران Ebesucher مبادله کنید. با گرافیک بهبود یافته سایت و امنیت به روز شده دراین سایت، گشت و گذار خودکار به اندازه کافی سریع است و با داشتن مدت زمان کوتاه گشت و گذار، امتیاز قابل توجهی کسب می کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت People Per Hour

محبوبیت سایت Ebesucher

Ebesucher با گذشت زمان محبوبیت پیدا کرده است و امروزه کمتر می توانید سایت هایی را پیدا کنید که گشت و گذار خودکار نداشته باشند. برای آن که بتوانید کسب درآمد ارزی از سایت Ebesucher ، را تجربه کنید، لازم است که در این سایت ثبت نام نمایید.

لازم به ذکر است که از اعتبارات می توان برای تنظیم نوار گشت و گذار در چرخش استفاده کرد، زیرا این امر باعث افزایش تعداد بازدید فیلم های شما در سیستم عامل هایی مانند YouTube یا ارسال ایمیل های سفارشی، برای ارتقا تجارت و پیوندهای ارجاع می شود. 

توجه داشته باشید که حداقل مبلغی که می توانید پول خود را از این سایت برداشت کنید 5 دلار است که معمولاً طی 48 ساعت از طریق PayPal به حساب شما واریز می شود. برای افتتاح حساب پی پال و تبدیل آن به ریال، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

کسب درآمد ارزی از سایت Ebesucher

ثبت نام در سایت Ebesucher

یکی از نکاتی که باید به آن اشاره کنیم این است که کاربران ایرانی برای استفاده از سایت Ebesucher محدودیتی نداشته و این سایت تحریمی علیه ایران اعمال نکرده است. بنابراین وارد سایت شده و اکانت خود را بسازید. هنگامی که به این سایت وارد می شوید برای آن که بتوانید کسب درآمد ارزی از سایت Ebesucher را تجربه کنید، لازم است که Earn Money Online را برگزینید. 

سپس از شما خواسته می شود تا آدرس ایمیل، رمزعبور و نام کاربری خود را ثبت کرده و قوانین سایت را مطالعه نموده و موافقت خود را اعلام کنید. پس از آن به صفحه ای در این سایت هدایت می شوید تا راه هایی که تصمیم دارید از طریق آن در سایت Ebesucher درآمد کسب کنید را انتخاب نمایید.

پیشنهاد مطالعهساخت اکانت وریفای شده فریلنسر

در بخش پایینی صفحه، محلی قرار دارد که لازم است ده مورد از گزینه هایی را که قرار گرفته است را بر حسب علاقه مندی خود انتخاب کرده و نهایتا به حساب کاربری خود وارد شوید. پس از وریفای اکانت خود در این سایت، که از طریق ورود به ایمیل خود و کد ارسال شده می باشد، می توانید به addon نصب شده وارد شده و با انتخاب گزینه Launch Surfbar برای کسب درآمد ارزی از سایت Ebesucher اقدام نمایید. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد