بررسی تفاوت های Skrill و PayPal

بررسی تفاوت های Skrill و PayPal

توسط : تیم محتوا
1,063

اگر می خواهید یک درگاه پرداخت مناسب برای کسب و کار خود داشته باشید، باید وقت بگذارید و طیف گسترده ای از راه حل ها را ارزیابی کنید. با بررسی ویژگی های هر یک، ایده ای در خصوص عملکرد آن ها خواهید داشت و بر اساس آن می توانید تصمیم گیری نمایید. در تفاوت Skrill و PayPal می توانید به میزان رضایت مندی و رتبه بندی که این دو روش پرداخت آنلاین دارند، توجه کرده و متناسب با نیاز خود آن را انتخاب نمایید.

این مقایسه می تواند به شما کمک کند نقاط قوت و ضعف هر نرم افزار را دریابید و تصمیم بگیرید که کدام یک بهتر با نیازهای کسب و کارتان مطابقت دارد. در این جا با بررسی مشخصات پی پال و اسکریل، به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید گزینه مناسب خود را انتخاب نمایید. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می توانید با 20پیمنت در ارتباط باشید. 

PayPal در مقابل Skrill 

در دنیای سیستم های پرداخت آنلاین، در مقایسه با دیگر روش ها، دو غول قدرتمند PayPal vs Skrill وجود دارند. با وجود اندازه آنها، هنوز هم شگفت آور است که چگونه بسیاری از مشاغل آنلاین از این راه حل های پرداخت اجتناب می کنند. 

شاید بتوان گفت یکی از دلایل، هزینه ها هستند. اما در حقیقت اعتماد عمده ترین مشکل برای بازرگانان است. پی پال به طور مداوم تمایل به قفل کردن حساب ها را نشان می دهد. این در طی چندین سال اتفاق افتاده است و نتیجه این است که PayPal تقریباً در میان بازرگانان، دارای ریسک است.

مقایسه Skrill و PayPal

پی پال چیست ؟

در مقایسه Skrill و PayPal از طرف دیگر ، برای مصرف کنندگان، PayPal  یک راه حل عالی است و این به دلیل همین محبوبیت در بین مصرف کنندگان است که توصیه می شود از آن به عنوان گزینه پرداخت آنلاین استفاده شود. یکی از دلایل اصلی این که مصرف کنندگان اینقدر PayPal را دوست دارند این است که مجبور نیستند اطلاعات مالی خود را مستقیماً در معرض تجار قرار دهند. این از نظر آنها یک مزیت است. مشتریان لازم است تنها از بابت اطلاعات مالی خود، به جای چندین واحد مختلف به یک نهاد واحد اعتماد کنند.

آنها می توانند جزئیات خود را یک بار در PayPal ثبت کنند و سپس از آن حساب واحد برای تعامل با چندین تاجر مختلف استفاده کنند و هرگز داده های مالی خود را در معرض تجار قرار ندهند. یکی دیگر از مزایای PayPal این است که مشتری نیازی به داشتن کارت اعتباری یا کارت نقدی ندارد، آنها می توانند یک حساب بانکی معمولی داشته باشند و همچنان قادر به پرداخت هستند.

پیشنهاد مطالعهنکاتی مهم در حفظ امنیت کارت اعتباری ارزی

بنابراین از آنجا که PayPal از محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان برخوردار است، اگر صحبت هایی را از بازرگانان دیگر می شنوید، قابل تأمل است. حقیقت این است که اگر همه چیز مرتب باشد و تجارت خود را به درستی انجام دهید، به احتمال زیاد هرگز با PayPal مشکلی نخواهید داشت.

متأسفانه جایی که PayPal خیلی خوب ظاهر نشده است،  از نظر خدمات مشتری است. البته لازم به ذکر است که به نظر نمی رسد حل مشکلات آسان باشد و به حتم کارکنان خدمات مشتری آنها کاملاً تحت قوانین و دستورالعمل ها عمل می کنند. 

اسکریل چیست؟

اسکریل نیز همانند پی پال روش پرداخت آنلاین است که می توان برای انتقال پول از آن استفاده کرد. در این نوع از حساب با ساخت اکانت از طریق یک آدرس ایمیل می توانید برای استفاده از این حساب و گردش آن اقدام کنید. در حقیقت skrill رقیب سرسخت اما کوچک پی پال است و در مقایسه Skrill و PayPal به نظر نمی رسد به اندازه PayPal جایگاه خود را یافته باشد.  

اما به نظر می رسد، پشتیبانی مشتری Skrill حتی از PayPal بدتر است. برای آن که همواره بدون هیچ مساله ای در حساب خود گردش کنید، باید عادت کنید که به طور منظم وجوه را به حساب بانکی خود منتقل کنید. هیچ یک از سرویس ها به دلیل وفاداری یا باقی نگاه داشتن پول خود در سیستم آنها پاداش نمی دهند.

مقایسه Skrill و PayPal

تفاوت های بارز اسکریل و پی پال

هنگامی که به مقایسه Skrill و PayPal پرداخته می شود، از جمله تفاوت هایی که میان این دو حساب دیده می شود، کارمزدهایی که است که دریافت می کنند و در خصوص هریک از آن ها متفاوت است. از سویی دیگر، خدماتی که اسکریل و پی پال ارائه می نمایند، با یکدیگر تفاوت دارد.

در حساب اسکریل تبدیل به چهل ارز و در پی پال بیست ارز ممکن است. همچنین برخورداری از چند ارز به صورت همزمان در اکانت اسکریل امکان پذیر است اما این درحالی است که در پی پال تنها در حساب وی آی پی ممکن بوده و به صورت نامحدود می باشد. در اسکریل مدت زمان برای وریفای شدن یک روز و در پی پال دو روز می باشد. 

اگر حساب اسکریل داشته باشید، نمی توانید حساب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید این در حالی است که در پی پال برای اشتراک با یک نفر مقدور است. همچنین هزینه های انتقال درون برنامه ای در پی پال بین پنج تا هفت درصد از کل مبلغ می باشد که در اسکریل این هزینه وجود ندارد.

همچنین در زمان انتقال وجه یا خرید اینترنتی، در مقایسه Skrill و PayPal به خاطر داشته باشید که پی پال دارای سرعتی بالا بوده و در طی دو ساعت تراکنش صورت می گیرد. اما در حساب اسکریل، این زمان ممکن است بیست و چهار ساعت باشد.

پیشنهاد مطالعه: تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

نکته این است که همه روش های پرداخت موجود، موافقان و مخالفان خود را دارند. بعضی اوقات ممکن است هزینه های یک روش بالاتر از روش دیگر باشد و همین امر باعث می شود تاجران فقط روش با کارمزد پایین را انتخاب کنند که البته انتخاب چندان مناسبی نیست. هنگامی که روش پرداخت مناسبی را در سایت و کسب و کار خود ارائه نکنید، مشتریان شما را ترک خواهند کرد و شما میزان فروش قابل توجهی را از دست خواهید داد.

با مقایسه Skrill و PayPal در خواهید یافت که کدام روش برای رشد و گسترش کسب و کار شما موثرتر است. برای دریافت مشاوره در این خصوص می توانید با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید.

برچسـب هـا : پی‌پال ، Skrill ، تفاوت Skrill و PayPal
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد