سایت Helpx و اقامت رایگان با کار داوطلبانه

سایت Helpx و اقامت رایگان با کار داوطلبانه

توسط : تیم محتوا
1,370

نکته بسیار جالبی که می توانید در سایت Helpx دریافت کنید این است که این امکان برای شما وجود دارد که با چند ساعت کار داوطلبانه، شرایط اقامت رایگان را دریافت کنید. شما فقط کافی است به این سایت وارد شده و ثبت نام خود را انجام دهید. سپس می توانید کشوری را که مدنظر دارید انتخاب کرده و با توجه به کارهای گوناگونی که در این سایت در دسته بندی های متفاوتی قرار داده شده است، محل مناسب خود را انتخاب کرده و سفر و اقامتی رایگان را تجربه کنید. 

در این سایت می توانید کارهایی مانند مزرعه داری، فروشندگی صنایع دست ساز و ... را تجربه نمایید که این امر باعث می شود بتوانید از مزایای اقامت رایگان و یا حتی دریافت غذای روزانه استفاده کنید. این سایت با هدف ایجاد تعامل میان افراد و تبادل فرهنگ ها ایجاد شده است و در سرتاسر جهان فعالیت دارد. 

سایت Helpx و اقامت رایگان با کار داوطلبانه

شرایط در سایت هلپکس

1. درک بهتری از زندگی محلی 

شاید در نگاه اول برداشت هایی از فرهنگ های مختلف در کشورهایی داشته باشید که شنیده و یا خوانده اید، اما ممکن است زندگی با آنها خلاف این را نشان دهد. زندگی با مردم یک کشور و در خانه های آنها باعث شده است که درک بهتری از زندگی و تفاوت های ظریف فرهنگ را داشته باشیم. تقریباً در هر جای دنیا می توانید Helpx را انتخاب کنید. در واقع چه راهی بهتر از سفر به یک کشور و زندگی مانند یک فرد محلی است.

به عنوان مثال زندگی در کنار یک خانواده استرالیایی درک بهتری از زندگی و فرهنگ آن ها خواهد داد. از تفریح، آموزش و یا حتی خریدهای آن ها، که با شرایط ایجاد شده با سایت Helpx می توانید همانند عضوی از خانواده ، چیزهای زیادی را بیاموزید.

2. فرصت آرامش برای مدتی کوتاه

برای بیشتر افراد سفر بدون وقفه نیست. برخی از افراد زندگی در حال حرکت با کوله پشتی خود را چندان نمی پسندند و تمایل دارند در راحتی کامل به سر ببرند. شما با Helpx می توانید به محض ورود به کشوری که انتخاب کرده اید و محلی که می خواهید در آن مستقر شوید، راحتی را تجربه کنید و آرامش چند روزه را برای خود و خانواده رقم زده و همچون خانه خود، از امکانات و خوراک موجود استفاده کنید. 

پیشنهاد مطالعه: آزمون دولینگو

شما می توانید هنگام انتخاب در سایت Helpx فضایی را برای خود داشته باشید که بتوانید به راحتی وسایل خود را قرار داده و احساس آرامش و استقلال کافی را داشته باشید. این امکانات می تواند در جهت رفاه شما نیز باشد که هنگام انتخاب اقامت گاه خود می توانید به آن ها توجه کنید. اقامت در Helpx می تواند از نظر روانشناختی آرامش بخش باشد. در واقع با شرایط هلپکس، با ورود به جایی که قصد دارید چند هفته اقامت داشته باشید، فشار را برای برنامه ریزی ها کاهش می دهد. 

سایت Helpx و اقامت رایگان با کار داوطلبانه

3. فرصت یادگیری مهارت های جدید

ایده اصلی Helpx مبادله بین میزبان و میهمان است. افراد معمولاً در ازای اسکان و غذای روزانه 3-6 ساعت کار می کند. این کار می تواند هر چیزی باشد که می تواند جنبه آموزش و یادگیری مهارتی باشد. به عنوان مثال می توان در یک مزرعه به جمع آوری چوب، کمک به آشپزی، آماده سازی اتاق های هتل برای مهمانان، ساخت یک آبگرمکن خورشیدی، ایجاد یک فیلم برای فروش آنلاین، ساخت یک حصار، مراقبت از اسب و رنگ آمیزی خانه باشد که تماما می تواند در عین آموزش دارای جذابیت های زیادی نیز باشد. 

بدین ترتیب با سایت Helpx این فرصت را دارید که به مهارت های موجود مانند آشپزی، نگهداری از کودکان، نظافت و طراحی وب و بسیاری دیگر از مهارت ها دست یابید. اگر به دریافت مهارت های بیشتر و آموزش حین سفر علاقه مند هستید، می توانید در هلپکس ثبت نام کنید و از این سفر متفاوت و مزایای آن استفاده کنید. 

4- قرض گرفتن اشیای متعلق به میزبان 

اگر خوش شانس باشید و با دقت میزبان خود را انتخاب کنید، می توانید میزبانی را که می تواند اشیا و امکانات بیش از مبادله مستقیم کار برای محل اقامت را تامین کند، انتخاب کنید. همچنین ممکن است به شما اجازه دهند لوازمشان مانند دوچرخه، وسایل موج سواری، کتاب یا حتی اتومبیلشان را قرض بگیرید. 

بدین ترتیب ضمن دریافت امکانات رفاهی بیشتر، می توانید از سفر خود بهره بیشتری ببرید بدون آن که هزینه زیادی کرده باشید. شاید بتوان گفت بیشتر افرادی که در سایت Helpx هستند، فوق العاده سخاوتمند بوده و اگر بتوانند با خوشحالی، وسایل خود را با شما به اشتراک می گذارند.

پیشنهاد مطالعه: درباره Linkedin و نحوه استفاده از آن

5- دریافت راهنمای تور محلی 

ممکن است میزبانی پیدا کنید که تمایل داشته باشد به شما اتاق، غذا، دسترسی به وسایل و وقت خود را بدهد و در گردش های محلی با شما همراهی کند. شما می توانید از طبیعت و بناهای آن ها دیدن کرده و بیشتر با فرهنگ و زندگی آن ها آشنا شوید. پیاده روی، موج سواری، کوهنوردی و ... آن هم با میزبان خود که محل را به خوبی می شناسد، می تواند بسیار لذت بخش باشد.

سایت Helpx و اقامت رایگان با کار داوطلبانه

عضویت در سایت هلپکس

برای آن که بتوانید در این سایت کاربردی عضو شوید، لازم است که به آدرس سایت www.helpex.net وارد شده و با انتخاب Join Now ثبت نام خود را انجام دهید. در این بخش می توانید به عنوان میزبان و یا کمک کننده ثبت نام کرده و با مطالعه قوانین سایت helpex آن را تایید کنید.

سپس فرمی به نمایش در می آید که از شما می خواهد مشخصاتی را وارد نمایید. توجه داشته باشید که برای یافتن میزبان مناسب کمال دقت را داشته باشید. سپس نام کشورهایی که قصد دارید به آن ها سفر کنید را انتخاب کرده و در صورتی که سوالی در این خصوص دارید، در فرم مربوطه ثبت نموده و در خصوص علاقه و مهارت های خود، نکات لازم را وارد کنید.

پیشنهاد مطالعه: کسب درآمد ارزی از سایت Ebesucher

با پرداخت حق عضویت در این سایت از طریق کارت های اعتباری مانند مسترکارت و ویزا و یا پرداخت آنلاین پی پال، می توانید به امکانات این سایت دسترسی داشته و از آن استفاده کنید. برای پرداخت ارزی می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد