معرفی سایت Expedia و کسب درآمد از آن

معرفی سایت Expedia و کسب درآمد از آن

توسط : تیم محتوا
2,093

سایت Expedia با داشتن یک شبکه وابسته بزرگ، پیشنهادهای لوکس و پروازهای بیشتری را در مقایسه با سایر رقبای خود داشته و پیشتاز آژانس های رزرو مجازی هتل و پرواز است. ارائه دهندگان خدمات گردشگری می توانند خدمات مناسبی را همراه با لیست کامل هتل ها در Expedia داشته باشند تا بتوانند پذیرای تعداد کثیری از میهمانان در سراسر جهان باشند.

Expedia، پیشرو در خدمات مسافرتی آنلاین در جهان و هشتمین آژانس مسافرتی بزرگ در فناوری جستجوی متخصص بوده و جامع ترین گزینه های پرواز آنلاین را ارائه می دهد. این مجموعه به مشتریان امکان می دهد سفرهای کاملی را که شامل پرواز، هتل های Expedia Special Rate و سایر اقامتگاه ها، حمل و نقل زمینی و امکانات و رفت و آمدهای مقصد می شود، را با هم ترکیب کرده و سفری دلپذیر بسازند.

سایت Expedia از تعطیلات سفارشی کلاسیک، فروش بسته های برتر تعطیلات به مقاصدی مانند هاوایی، مکزیک، اروپا و کارائیب استفاده می کند. همچنینTravelscape.com ، که کاملاً متعلق به Expedia است، به عنوان WWTE فعالیت می کند و از طریق فروش متقابل و رزرو بسته های سفر، به صورت برچسب خصوصی، اقدام می نماید.

پیشنهاد مطالعه: نحوه خرید آنلاین بلیط کشتی های کروز

تاریخچه Expedia

سایت Expedia که در سال 1996 راه اندازی شد، برای اولین بار در وب، توسط مایکروسافت با عنوان Microsoft Expedia Travel Services توسعه یافت و سپس توسط USA Interactive در سال 2002 خریداری شد. Expedia Group، با نام تجاری جدید در سال 2018 صاحب مجموعه ای از سایت های مسافرتی در سراسر جهان است. این شرکت، اکنون دارای بیش از 200 سایت رزرو سفر در 75 کشور جهان است و بیش از 150 اپلیکیشن موبایل به 35 زبان دارد.

این سایت اکنون برجسته ترین سیستم رزرو آنلاین سفر در جهان بوده و فناوری Expedia’s جامع ترین خدمات پرواز موجود در بازار امروز را ارائه می دهد و سالانه میلیون ها اتاق و اجاره اتومبیل را رزرو می کند. خانوادهExpedia ، شاملHotels.com ، Hotwire.com ، CheapTickets ، trivago ، Venere.com ، Travelocity ، Orbitz ، Wotif و HomeAway است.

معرفی سایت Expedia و کسب درآمد از آن

همکاری با Expedia

Expedia Partner Central کنسولی با کاربرد آسان است که توسط سایت Expedia برای مدیریت کسب و کار، جذب مسافر و به حداکثر رساندن درآمد ارائه شده است. مجموعه ای از ابزارهای سرویس است که به ارائه دهندگان مهمان نوازی کمک می کند تا به مخاطبان جهانی Expedia دست یابند. 

در ابزار Partner Central ، امکان مدیریت نرخ، تعامل با مهمانان، بهینه سازی سرویس و تصمیم گیری در مورد تجارت براساس داده ها و اطلاعات سفارشی شده امکان پذیر است.

Expedia Partner Solutions (EPS) شعبه B2B گروه Expedia است که پیشنهادات گسترده اقامتی، پروازها، فعالیت ها و موارد دیگر را به مشاغلی می دهد که می خواهند از خدمات خود استفاده کرده تا بهترین امکانات را برای مسافران ایجادکنند. 

پیوستن به سایت Expedia به این معنی است که محل اقامتی شما نه تنها در دسترس مسافرانی است که وب سایت را جستجو می کنند، بلکه مشاغل برای استفاده از سایت برای رزروها همکاری می کنند. لیست کردن هتل در Expedia یک فرآیند ساده است که با استفاده از آن اطلاعات تماس خود را ثبت می کنید و سپس مرحله به مرحله برای افزودن اطلاعات لیست خود اقدام می نمایید.

بدین ترتیب مشتریانی که از طریق سیستم رزرو Expedia’s اقامت خود را با شما تأیید کرده اند، می توانند تا شش ماه پس از اقامت اولیه، در رتبه بندی ستاره شرکت کرده و اقدام کنند. که این موضوع می تواند برای شما مزیت محسوب شده و باعث جذب بیشتر مسافران گردد.

همچنین  Expedia پرواز ویژه ای را ارائه می دهد که اعضای کارکنان هتل می توانند آنها را به مهمانان بدهند تا آنها را ترغیب کنند نظر خود را در مورد تجربه خود در هتل به اشتراک بگذارند.

پیشنهاد مطالعه: اجاره خانه در سایت AirBNB

رتبه بندی و بررسی ها

برای اطمینان از اینکه هتل و محل اقامتی یا فعالیت های شما در میان رقبا از رتبه بالایی برخوردار است، مهم است که هنگام ایجاد لیست خود چند نکته را در ذهن داشته باشید:

استفاده از عکس ها : 

اطمینان حاصل کنید که عکس هایی با کیفیت بالا آپلود می کنید و امکانات شما را به طور دقیق نمایش می دهد. نور و پرسپکتیو را در نظر بگیرید. در خصوص محل اقامت، تصاویر از امکانات بسیار مهم است. سایت Expedia گزینه انتخاب چندین عکس در لیست را ارائه نمی دهد، بنابراین باید مطمئن باشید تصویر اصلی را انتخاب می کنید که شامل تمام پیشنهادهای شما باشد.

همچنین گزینه ای برای داشتن یک تور مجازی 360 درجه با تماس مستقیم با این سایت وجود دارد. تورهای مجازی با استفاده از عکس های پانوراما با وضوح بالا ایجاد می شوند.

نظرات مسافران :  

درخواست نظرات از مهمانان، راهی عالی برای افزایش رتبه و رزروهای شما است. حتماً در طول اقامت با میهمانان کنترل کنید تا ببینید همه چیز به خوبی پیش می رود و آیا می توان چیزی را بهبود بخشید. در هنگام بررسی یا پس از اقامت آنها، پیگیری کنید و نظر آن ها را در خصوص امکانات و محل اقامت خود بگیرید.

معرفی سایت Expedia و کسب درآمد از آن

کسب درآمد در Expedia

هنگامی که ملک شما در Expedia Partner Central ثبت شد، فقط در صورت رزرو مشتری و اقامت در ملک شما، هزینه از شما کسر می شود. هزینه های Expedia متفاوت است که هنگام تنظیم صورتحساب تعیین می شود. وقت آن است که در سایت Expedia شانس خود را برای دریافت درآمد ارزی امتحان کرده و با حجم بالای بازدید و مسافران این سایت، به کسب و کار خود رونق بیشتری بدهید. 

پیشنهاد مطالعه: سایت Helpx و اقامت رایگان با کار داوطلبانه

همچنین برای دریافت درآمدهای ارزی، لازم است که حساب پی پال خود را راه اندازی کنید. برای این کار می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد