معرفی سایت MailerLite و نحوه استفاده از آن

معرفی سایت MailerLite و نحوه استفاده از آن

توسط : تیم محتوا
828

سایت MailerLite یک ارائه دهنده خدمات بازاریابی از طریق ایمیل است که تمرکز آن بر سادگی، پشتیبانی عالی مشتری و طراحی های زیبای ایمیل است. در این سایت از تنظیمات پیچیده خبری نیست. نرم افزار کاربر پسند میلرلایت به شما امکان می دهد به سرعت کمپین های ایمیل خود را ایجاد کنید، نتایج آنها را ردیابی کرده، پنجره های بازشو و صفحات سفارشی را طراحی نمایید. این سایت دارای ویژگی های مفید و یکپارچه سازی است، در عین حال که استفاده از آن را برای کاربران آسان نگه داشته اند.

هنگامی که قصد دارید برای بازاریابی کسب و کار خود اقدام کنید، بهتر است از نرم افزاری استفاده کنید که کارآیی خوبی داشته باشد. تجربه کاربر باید بر این باشد که بازاریابان بتوانند به راحتی اقدامات مشترک مانند ایجاد یک کمپین ایمیل و حرکت آسان مرحله به مرحله را انجام دهند. شما می توانید این قابلیت را در سایت Mailerlite دریافت کنید. 

روش راهنمای گام به گام این سایت و ارائه توضیحات کوتاه در مورد تمام ویژگی ها در زمان استفاده، آن را به یکی از بهترین نرم افزارهای بازاریابی ایمیل برای کاربران تازه کار تبدیل می کند که به ویژگی های پیشرفته ای نیاز دارند.

معرفی سایت MailerLite و نحوه استفاده از آن

ویژگی های MailerLite

میلرلایت ویژگی های خود را به چهار دسته اصلی تقسیم می کند و ما در اینجا به بررسی قابلیت هایی که هرکدام به صورت جداگانه انجام می دهند، خواهیم پرداخت.

می توانید چهار نوع مختلف کمپین ایجاد کنید. با ایجاد کمپین منظم و ارسال مجدد خودکار پیام به افرادی که برای اولین بار پیام هایشان را باز نکرده اند، اقدام کرده و با استفاده از تغییر موضوع، محتوای جدید یا پیام شخصی،  آن ها را جذب کنید.

یک اشکال عمده سایت MailerLite این است که الگوها در برنامه رایگان گنجانده نشده اند، بنابراین شما باید ایمیل های خود را از ابتدا ایجاد کنید. به این دلیل که افرادی که در این طرح رایگان مشترک هستند، احتمالاً کاربرانی با قدرت هستند که مهارت یا زمان لازم برای ایجاد ایمیل را دارند.

در حالی که استفاده از ویرایشگر ایمیل آسان است و شما می توانید طیف گسترده ای از بلوک های محتوا شامل دکمه ها، امتیاز خالص تبلیغ کننده، فیلم ها، شمارش معکوس، پست های رسانه های اجتماعی و غیره را اضافه کنید، هنوز هم باید به دلیل ناکافی بودن الگوها، در زمان طراحی ایمیل برای ایجاد جلوه های زیباتر، مقدار قابل توجهی هزینه کنید.

پیشنهاد مطالعه: نحوه خرید آنلاین بلیط کشتی های کروز

ویرایشگر قالب ایمیل سایت Mailerlite با گزینه های طراحی در سمت راست صفحه وجود دارد. هنگامی که ایمیل خود را ایجاد کردید، می توانید از تقسیم بندی پیشرفته برای ارسال آن به گروه خاصی از کاربران مانند افرادی که از طریق منبع خاصی ثبت نام کرده اند یا گیرنده هایی که قبلاً مقدار مشخصی ایمیل دریافت کرده اند، استفاده کنید. گزینه های زیادی برای تقسیم بندی وجود دارد که از آن جمله می توان به تاریخ ثبت نام، منبع ثبت نام، پویش و... اشاره کرد.

می توانید همزمان چندین شرط را اضافه کنید، به این معنی که می توانید روش دسته ای و انفجاری را کنار بگذارید و با ایمیل هایی که می فرستید، هدفگذاری کنید. 

دکمه Advanced به شما امکان می دهد کمپین خود را به گروه های مختلف ایمیل ارسال کنید. همچنین می توانید زمان بندی ایمیل را انتخاب کنید. البته گزینه ها محدود هستند. یا زمان ارسال را انتخاب می کنید یا  اگر برنامه پرداختی دارید، می توانید متناسب با منطقه زمانی مشترکان، تحویل آن را انتخاب کنید. هیچ گزینه ای برای خودکار کردن زمان ارسال بر اساس رفتار مشتری گذشته وجود ندارد. برنامه ریزی ایمیل ساده است ضمن آنکه می توانید از طریق Google Analytics کمپین را ردیابی کنید. 

معرفی سایت MailerLite و نحوه استفاده از آن

ایجاد بخش مشترکین

بخش مشترکین جایی است که گروه های خود را ایجاد می کنید. گزینه ایجاد گروه ها با تقاضای ایجاد بخشی از افراد با هر شرایط، قابلیت تقسیم را گسترش می دهد. گزینه های زیادی برای مدیریت مشترکان شما وجود ندارد. فقط می توانید آنها را اضافه یا حذف کرده و به بخش ها یا گروه ها اضافه کنید. برای ایجاد یک بخش، نمی توانید رفتارهای مشترکان را ببینید یا افزایش لیست را مشاهده کنید یا مشترکین را بر اساس معیارهای خاص جستجو کنید.

به راحتی می توانید گیرندگان خود را انتخاب کرده و گروه های خاصی را برای دریافت تبلیغات ایمیل خود اضافه کنید. همچنین سایت MailerLite از قابلیت تجزیه و تحلیل قوی برخوردار است و به شما امکان دسترسی به برخی از آمارهای مفید درباره رفتار مشترک، از جمله اینکه کدام مشتری ها بیشترین ایمیل باز را دارند، می دهد. سپس می توانید از این بینش برای بهبود فعالیت های خود استفاده کنید.

ابزاری مفید وجود دارد که به شما امکان می دهد مشترکانی را که بیش از شش ماه در لیست شما بوده اند و هیچ یک از ایمیل های شما را باز نکرده اند حذف کنید.

پیشنهاد مطالعه: کسب درآمد ارزی از سایت Ebesucher

ایجاد فرم و پنجره های اضافی 

میلرلایت از عملکرد فوق العاده ای برای ایجاد و بهینه سازی پنجره های بازشو و فرم های جاسازی شده برخوردار است که به شما امکان می دهد لیست های ایمیل خود را ایجاد کنید. شما مناسب ترین الگوی پنجره را برای هدف خود انتخاب می کنید که می تواند ثبت نام خبرنامه از طریق ایمیل، پنجره بازشو با تخفیف، پنجره بازشو در تمام صفحه یا موردی که در گوشه ظاهر شود، باشد و سپس محتوا را سفارشی کنید.

می توانید یک الگوی پنجره ای را انتخاب کنید، سپس تنظیمات فرم خود را قبل از فعال کردن اضافه کنید. پنجره های بازشو می توانند واقعاً مفید باشند، اما در صورت عدم استفاده صحیح، این امکان وجود دارد که تجربه مشتریان شما را در سایت خراب کرده و آنها را آزار دهند تا جایی که به جای دیگری بروند. بنابراین تنظیمات حالت و قابلیت مشاهده سایت MailerLite برای پنجره بسیار مهم باشد.

می توانید زمان ظاهر شدن پنجره بازشو بعد از پیمایش کاربر یا در یک بازه زمانی مشخص، مدت زمان نمایش آن و اینکه آیا فقط می خواهید آن را در صفحات وب خاصی نشان دهید را انتخاب کنید. بنابراین این امکان را دارید تا رفتار پنجره و تعداد دفعات ظاهر شدن فرم را تنظیم کنید. همچنین در ایجاد یک صفحه فرود، می توانید آن را برای سئو بهینه کنید تا در جستجوهای گوگل بهتر نشان داده شود و همچنین ظاهر آن را برای به اشتراک گذاری فیس بوک بهینه کنید. تعدادی بلوک سفارشی وجود دارد که می توانید برای ایجاد صفحه فرود کامل اضافه کنید. 

معرفی سایت MailerLite و نحوه استفاده از آن

دریابی خودکار کمپین ها 

پیگیری عملکرد همه عناصر مختلف بازاریابی برای داشتن توانایی انجام بیشتر کارها و بهینه سازی یا حتی متوقف کردن آن ها و یا مواردی که موثر نیستتند، بسیار مهم است. سایت MailerLite به شما امکان می دهد با اندازه گیری افزایش لیست، موفقیت پنجره های بازشو و صفحه های اصلی خود را ردیابی کنید.

توانایی خودکار کردن روند کمپین های ناشی از رفتار،  رمز موفقیت این روش است به طوری که ارسال آنها به صورت دستی تقریباً غیرممکن است. با MailerLite می توانید گردش کارهایی را تنظیم کنید که پس از رفتارهای خاص، مانند تکمیل فرم یا ثبت نام در خبرنامه، اقداماتی را ایجاد می کند.

پیشنهاد مطالعه: سایت Helpx و اقامت رایگان با کار داوطلبانه

این اقدامات شامل ارسال ایمیل به کاربران، افزودن آنها به یک بخش یا انتقال آنها به مرحله دیگری از گردش کار است. براساس توجه به رفتار مشتری، می توانید مجموعه ای از اقدامات را بر اساس آن به صورت خودکار انجام دهید و توجه نمایید که کاربر در کدام مرحله بهترین رشد را دارد و منجر به تبدیل مشتری می شود.

از آنجا که می توانید نتایج این گردش کار را ردیابی کنید و باز کردن ایمیل، کلیک و مشترکین را اندازه گیری نمایید، ایده بهتری دریافت خواهید کرد که چه نوع عملکردی، بهتر نتیجه می گیرد و سپس می توانید متناسب با آن جریان را تنظیم کنید.

معرفی سایت MailerLite و نحوه استفاده از آن

مزایای استفاده از MailerLite

سایت MailerLite یک راه حل ساده و آسان برای استفاده با یک رابط کاربری بصری است که باعث می شود شما بتوانید به سرعت ویژگی مورد نظر خود را پیدا کنید. رویکرد هدایت شده آن و توضیحات مختصر درباره همه ویژگی ها، نیاز به آموزش و پشتیبانی اضافی را به حداقل می رساند.

این سایت با عملکرد عالی در فرم ثبت نام، به شما کمک می کند تا به سرعت لیست ایمیل های خود را بسازید و رشد دهید و گردش کار خودکار آن به این معنی است که می توانید برای بهبود عملکرد کمپین، محتوا را متناسب با رفتار کاربر تنظیم کنید. این سایت بر اساس اینکه آیا شما یک برنامه رایگان دارید یا یک برنامه پولی تهیه کرده اید، گزینه های پشتیبانی مختلفی را ارائه می دهد.

سایت میلرلایت دارای پشتبانی بیست و چهارساعته در تمام روز هفته بوده و خدمات پشتیبانی را برای چت زنده و ایمیل فراهم می کند، البته چت زنده فقط در صورت داشتن برنامه پولی در دسترس است. 

معرفی سایت MailerLite و نحوه استفاده از آن

هزینه های MailerLite

سایت MailerLite یک برنامه رایگان عالی دارد که به شما امکان می دهد حداکثر 12000 ایمیل برای حداکثر یکهزار مشترک ارسال کنید. در صورتی که تصمیم دارید، دسترسی به یک مدیر حساب اختصاصی داشته باشید و برای دریافت پشتیبانی چت زنده همواره در اولویت باشید، لازم است که مبلغ یکصد دلار در ماه اضافه پرداخت کنید. این درحالی است که برای دریافت یک برنامه با ده هزار مشترک، می بایست تنها هزینه 50 دلار در ماه را پرداخت نمایید.

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت Expedia و کسب درآمد از آن

شما در این سایت می توانید برای بازاریابی فعالیت اقتصادی خود، از طریق ایمیل اقدام کنید و به رشد و گسترش آن کمک نمایید. برای آن که بتوانید اطلاعاتی بیشتر در این خصوص دریافت کنید، می توانید با کارشناسان 20 پیمنت در ارتباط باشید. همچنین برای پرداخت ارزی خدمات سایت میلرلایت ، این امکان وجود دارد تا از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

برچسـب هـا : سایر ، سایت MailerLite ، میلرلایت ، MailerLite
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد