معرفی برنامه SEMrush و نحوه استفاده از آن

معرفی برنامه SEMrush و نحوه استفاده از آن

توسط : تیم محتوا
1,394

SEMrush نرم افزاری است که به شرکت ها کمک می کند تا روش های بازاریابی دیجیتال را مانند کمپین های SEO اجرا کنند. این برنامه بازاریابی دیجیتال به گونه ای طراحی شده است تا بتوانید سئوی سایت، پرداخت به ازای هر کلیک و کمپین های بازاریابی محتوا را اجرا کنید. از همین روست که در اینجا نحوه استفاده از برنامه SEMrush را آورده ایم. 

با سمراش می توانید روندهایی را که در حوزه فعالیت شما ایجاد می شود، شناسایی کنید. این نرم افزار، سئو سایت شما را متمایز کرده و به شما در بهبود صفحات کمک می نماید. بدین ترتیب می توانید صفحه خود را بهتر درک کنید و آن را برای سئو و جهت تولید بهتر محتوا بهینه نمایید.

علاوه بر این، برنامه SEMrush این قابلیت را برای شما ایجاد می کند تا کلمات کلیدی ارزشمندی را برای کمپین خود شناسایی کنید. بنابراین در خواهید یافت که رقبا از چه کلمات کلیدی استفاده می کند و چگونه در موتورهای جستجو رتبه بندی می شوند. این امر به شما بصیرت مناسبی در مورد چگونگی حضور در رقابت را می دهد. 

این نرم افزار برای افرادی طراحی شده است که نیاز به کمک در بازاریابی دیجیتال دارند. اگر تجربه یا دانش محدودی دارید، سمراش استفاده از SEO را برای شما آسان می کند. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص و نحوه استفاده از برنامه SEMrush از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: سایت Helpx و اقامت رایگان با کار داوطلبانه

نحوه عملکرد SEMrush 

هنگامی که از نرم افزار SEMrush استفاده می کنید، خواهید دید که این نرم افزار در درک عملکرد سایت شما و سایت های رقبایتان، اطلاعات را جذب می کند که این کار را به دو روش اصلی انجام می دهد. اولین راه از طریق نوار جستجوی آنها است.

اگر URL یک وب سایت را در نوار جستجو تایپ کنید، گزارشات مربوط به آن دامنه را دریافت کرده و کلمات کلیدی مناسب را مشاهده خواهید کرد. بدین ترتیب می توانید در مورد رقبا تحقیق کرده و راه های ارزشمندی برای رقابت با آنها پیدا کنید.

راه دوم ایجاد پروژه است. برنامه SEMrush اطلاعات خارج از پایگاه داده خود را جمع آوری می کنند. آنها قابلیت های وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کنند و به شما کمک می کنند دریابید چگونه با رقبای خود رقابت کنید.

معرفی برنامه SEMrush و نحوه استفاده از آن

ابزارهای SEMrush 

مجموع برنامه SEMrush ترکیبی از گزارش ها و ابزارهای مختلف است که می توانید برای درک بهتر کمپین خود به دلخواه آن ها را تنظیم کنید. هنگام استفاده از این برنامه، به انواع گزارش ها و ابزارها دسترسی دارید. اگرچه ممکن است به تک تک پیشنهادها نیازی نداشته باشید، اما شما می توانید جعبه ابزار خود را متناسب با تجارت خود تنظیم کنید.

هنگامی که برای اولین بار از سمراش استفاده می کنید، ممکن است ندانید به کدام ابزار نیاز دارید. برای کشف ابزارهای مناسب، به برنامه و اهداف خود توجه کنید. مشخص کنید که سعی دارید با کمپین SEO خود به چه چیزهایی برسید و چه ابزاری را نیاز دارید تا به بهترین وجهه به هدف خود برسید.

مجموعه ابزارها برای روش هایی مختلف وجود دارد که برنامه SEMrush ارائه می دهد، بنابراین شما باید ابزارهایی را انتخاب کنید که برای کمپین شما بهترین عملکرد را داشته باشد. مهم ترین کار این است که شما ابزاری را انتخاب می کنید که به شما کمک می کند تا موفقیت کمپین خود را کنترل کنید.

پیشنهاد مطالعه: کسب درآمد ارزی از سایت Ebesucher

هزینه SEMrush 

اگر می خواهید از برنامه SEMrush استفاده کنید، باید بدانید که این برنامه چهار طرح مختلف ارائه می دهد و هزینه های آن، بستگی به برنامه ای دارد که انتخاب می کنید و اینکه آیا می خواهید از برنامه ماهانه یا سالانه استفاده کنید. شما می توانید با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه را در این برنامه شروع کنید و سپس به عضویت پولی بروید. عضویت ماهانه از 99.95 دلار شروع می شود، در حالی که عضویت سالانه از 999.40 دلار آغاز می گردد.

هر بسته، ابزارهای فنی متفاوتی در سئو را ارائه می دهد که متناسب با آن به ویژگی های ردیابی موقعیت و تجزیه و تحلیل پیوندها دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این، برنامه SEMrush ایده هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند بازدید بیشتری در سایت خود کسب کنید.

معرفی برنامه SEMrush و نحوه استفاده از آن

مزیت استفاده از SEMrush 

اگر می خواهید کمپین SEO خود را به تنهایی اجرا کنید، سمراش یک نرم افزار عالی برای استفاده است. استفاده از آن فواید بی شماری دارد. که در اینجا به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.

1. عملکرد سایت خود را درک خواهید کرد.

وقتی کمپین جستجوگرها را اجرا می کنید، نشان دادن نتایج به زمان نیاز دارد. در این حالت شما نمی دانید که آیا بهینه سازی های شما موثر بوده است یا خیر. با برنامه SEMrush ، از عملکرد کمپین خود بلافاصله مطلع خواهید شد. این برنامه نحوه عملکرد سایت شما را بیان می کند. خواهید دید که چقدر ترافیک از طریق ابزارهای رایگان و ترافیک پولی به دست می آورید. افزایش یا کاهش بازدید از وب سایت را به شما نشان می دهد.

همچنین خواهید دید که چگونه برای کلمات کلیدی رتبه بندی می شوید. اگر رتبه بندی بهتر یا بدتری برای کلمات کلیدی داشته باشید، سمراش به شما اطلاع می دهد. این قابلیت به شما امکان می دهد کمپین خود را برای حفظ رتبه بندی در کلمات کلیدی خود بهینه کنید یا کمپین خود را برای رتبه بندی بهتر برنامه ریزی نمایید.

پیشنهاد مطالعه: نحوه خرید آنلاین بلیط کشتی های کروز

2. کلمات کلیدی ارزشمندی پیدا می کنید.

انتخاب کلمات کلیدی بخشی جدایی ناپذیر از SEO است. وقتی مخاطب شما جستجو می کند، از کلمات کلیدی برای یافتن نتایج جستجوی مرتبط استفاده می کند. شما می توانید با برنامه SEMrush کلمات کلیدی ارزشمندی را برای کمپین خود پیدا کنید.

برای یافتن کلمات کلیدی مناسب، تحقیقات کلمات کلیدی را انجام خواهید داد. بنابراین می توانید لیستی از کلمات کلیدی ارزشمندی را که کسب و کار شما می تواند استفاده کند، ایجاد کنید. به طور کلی، بهتر است روی کلمات کلیدی بلند تمرکز کنید که شامل سه یا چند کلمه هستند. آنها برای کمپین SEO شما بهتر هستند زیرا منجر به ارتباط بیشتری با تجارت شما می شوند.

با برنامه SEMrush همچنین می توانید کلمات کلیدی مورد استفاده رقبا را شناسایی کنید و بتوانید به نکات ارزشمندی برسید.

3. رقابت خود را درک می کنید.

همانطور که یک کمپین جستجوگرها را اجرا می کنید، بخش عظیمی از استراتژی، مربوط به نظارت بر رقابت شما است. به عنوان مثال، ده ها کسب و کار وجود دارد که برای کلمات کلیدی مشابه رقابت می کنند، بنابراین دانستن اینکه کدام کلمات کلیدی مفید است، مهم می باشد.

با استفاده از برنامه SEMrush می توانید یاد بگیرید که رقبا با کمپین سئو خود چه می کنند. تا با کمک آن بتوانید سئوی سایت خود را بهبود ببخشید و از آنها بهتر عمل کنید. همچنین یادگیری از رقبای خود ارزشمند است. ممکن است کلمات کلیدی داشته باشند که با موفقیت در ترافیک سایت عمل می کنند. با آگاهی از آنها، می توانید از این دانش استفاده کرده و آن کلمات کلیدی را در برنامه خود پیاده سازی کنید.

معرفی برنامه SEMrush و نحوه استفاده از آن

4- ترافیک موجود را حفظ خواهید کرد.

وقتی ترافیک ارزشمندی بدست می آورید، هدف بعدی شما باید حفظ این ترافیک باشد. شما نمی خواهید تمام تلاش خود را برای به دست آوردن ترافیک و از دست دادن آن به کار ببندید. بسیار مهم است که تلاش کنید تا بتوانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

با برنامه SEMrush می توانید مکان های خاصی را ردیابی کنید، موقعیت کلمات کلیدی را کنترل کنید، به Google analytics متصل شوید و سایر موارد برای نگه داشتن ترافیک موجود خود انجام دهید. سمراش تمام ابزارهایی را که برای جلب رضایت بازدیدکنندگان در هنگام جذب ترافیک جدید به صفحه خود نیاز دارید، ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه: درآمد زایی از گیم چگونه است

5- بک لینک های ارزشمندی کسب می کنید.

بک لینک ها قسمت مهمی از حضور آنلاین شما هستند. اینها پیوندهایی هستند که از سایت های معتبر دریافت می کنید. آنها به ارتقا قدرت و اعتماد سایت شما کمک می کنند. بک لینک ها را باید از سایت های معتبر کسب کنید. گوگل به سایت شما اعتماد بیشتری می کند وقتی که از سایت های مورد اعتماد مخاطبان بک لینک می گیرید.

با برنامه SEMrush بک لینک با ارزش تری کسب خواهید کرد و با کمک این ابزارها در خواهید یافت که کجا می توانید درآمد کسب کنید. برای تهیه این برنامه می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

برچسـب هـا : سایر ، SEMrush
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد