معرفی سایت Teespring  و کسب درآمد از آن

معرفی سایت Teespring و کسب درآمد از آن

توسط : تیم محتوا
1,105

سایت Teespring فضایی است که بتوانید در آن با استفاده از نرم افزار طراحی آنلاین، به ایجاد طرح هایی خلاقانه بر روی پوشاک، تابلو، لیوان و ... اقدام کرده و درآمد کسب کنید. پس از آن که یک طرح سفارشی ایجاد کردید، می توانید پیوندی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا طرح تی شرت شما را مستقیماً از Teespring خریداری کنند. هزینه های چاپ و حمل و نقل توسط Teespring اداره می شود و بدین ترتیب شما به سادگی توانسته اید به کسب درآمد از سایت Teespring دست یابید. 

تفاوت این سایت با سایر مکان های طراحی تی شرت سفارشی این است که پیراهن ها تا زمانی که حداقل سفارش نداشته باشید، ساخته نمی شوند. به این ترتیب مجبور نیستید یک دسته پیراهن بخرید که مطمئن نیستید می توانید بفروشید. تمام کاری که شما انجام می دهید ایجاد طراحی است و این سایت پس از فروش حداقل مقدار پیراهن، کلیه سفارشات، پرداخت ها و حمل و نقل را کنترل می کند. سپس شما به عنوان طراح سود خود را از سفارشات فروخته شده بدست می آورید. این سایت سالهاست که در این حوزه فعالیت داشته و شهرت خوبی کسب کرده است. Teespring به عنوان راهی عالی برای کسب درآمد از فروش تی شرت های خوش ساخت و تجهیزات است.

پیشنهاد مطالعه: آزمون دولینگو

مزیت Teespring

بزرگترین مزیت Teespring این است که یک بار حداقل مقدار سفارش را دریافت می کنید. شما به عنوان طراح از سود حاصل از ایجاد طرح سود دریافت می کنید و این سایت تمام کارهای سنگین از قبیل جمع آوری پول، چاپ و حمل و نقل را بر عهده دارد، اما از آنجا که شما هستید که طرح پیراهن را ایجاد کرده و آن را به بازار عرضه کرده اید، بخشی از پول بدست آمده را به شما پرداخت خواهد کرد. اگر دارای ایده های خلاقانه ای باشید که می توانید تی شرت های هوشمندانه ای ایجاد کنید و آنها را به بازار عرضه کنید، این سایت یک مزیت منحصر به فرد است و می تواند باعث کسب درآمد از سایت Teespring شود.

معرفی سایت Teespring و کسب درآمد از آن

Teespring چگونه کار می کند؟

برای فعالیت در این سایت، کافی است به Teespring بروید و شروع به طراحی کنید. ابتدا از شما خواسته می شود تا حساب کاربری ایجاد کرده که با ورود نام، آدرس ایمیل و رمز ورود ساخته می شود. آنها هنگام ایجاد حساب کاربری یا ایجاد طرح هیچ اطلاعات پرداختی را از شما نمی خواهند.

سپس از شما خواسته می شود نوع طرح خود را انتخاب کنید. از زمان آغاز کار آنها چندین گزینه دارند. شما می توانید طرح های منحصر به فرد و هوشمندانه ای را روی طیف گسترده ای از موارد از جمله چاپ بوم، حوله، پوستر، پرچم، رویه بالشت، جوراب، پوشاک، برچسب ها، کیف های حمل بار، لیوان را انتخاب کنید. البته باید ذکر کنیم که این سایت به خاطر طراحی های بی نظیرش در تی شرت در دنیا شناخته شده است و طرفداران زیادی دارد و به حتم به شما در کسب درآمد از سایت Teespring کمک خواهد بود.

پس از انتخاب نوع طرح خود، به نرم افزار طراحی آنلاین هدایت می شوید تا در آن بتوانید یک طرح کاملاً منحصر به فرد تی شرت را از ابتدا ایجاد کنید. می توانید برای این کار از سایت های دیگر الهام بگیرید. سایت هایی همچون آمازون با تنوع بالای محصولات می تواند برای ایجاد ایده هایی نوآورانه مفید باشد. در هر صورت شما گزینه های زیادی برای کارهایی که می توانید انجام دهید از جمله بارگذاری طرح های سفارشی خود دارید.

برنامه نرم افزاری آنلاین Teespring یک ابزار کارآمد برای طراحی های جذاب و خلاقانه و ایجاد کسب درآمد از سایت Teespring است. اگر نرم افزار طراحی مانند Adobe Illustrator را نداشته باشید، این برنامه برای مبتدیان بسیار خوب خواهد بود. 

قیمت گذاری طرح ها 

پس از اتمام طراحی، Teespring به شما امکان می دهد قیمت موردنظر برای فروش پیراهن را تعیین کنید. توجه داشته باشید که این یک بخش مهم است که می تواند در میزان درآمد شما موثر باشد. شما با قیمت پیشنهادی شروع خواهید کرد.

علاوه بر آنکه قیمت را تعیین می کنید، این سایت به شما نشان می دهد که براساس تعداد پیراهن و قیمت فروش، چه میزان سود کسب خواهید کرد. بنابراین، هرچه قیمت بالاتری تعیین کنید و بتوانید بیشتر بفروشید، سود بیشتری خواهید برد. البته به خاطر داشته باشید که می توانید برای قیمت گذاری از نمونه های موجود در سایت نیز ایده بگیرید تا قیمتی معقول را انتخاب کنید و بتوانید کسب درآمد از سایت Teespring را شروع کنید.

پیشنهاد مطالعه: سایت Helpx و اقامت رایگان با کار داوطلبانه

نمایش گذاری طرح 

پس از تعیین قیمت، در طراحی پیراهن جدید خود نمایه ای ایجاد خواهید کرد. بنابراین کاربران این سایت، می توانند طرح پیشنهادی شما را مشاهده کنند. مهم است که توصیف مناسبی را برای آن ایجاد کنید. برای این کار کمی وقت بگذارید. توصیف هوشمندانه ارائه تبلیغات پیراهن، می تواند به فروش آن کمک کند.

اکنون هرکسی می تواند پیراهن شما را ببیند و آن را بخرد. بزرگترین چیز از اینجا ارسال پیوند به دوستانتان، ارسال در وبلاگ خود یا اشتراک گذاری با شبکه اجتماعی خود برای تبلیغ خرید پیراهن جدید است. یک استراتژی محبوب این است که یک ایده پیراهن خلاقانه را برای افراد خاص ایجاد کنید. می توانید یک گروه خاص را در نظر گرفته و طراحی های خود را به آن ها اختصاص داده و از تبلیغات فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی که مختص این افراد خاص است استفاده کنید. 

معرفی سایت Teespring و کسب درآمد از آن

بررسی Teespring

برای کسب درآمد از سایت Teespring ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که طرح نوآورانه خود را ایجاد کنید و تمامی موارد دیگر از قبیل ایجاد اطلاعات، پرداخت مشتری و ارسال سفارش را به Teespring سپرده و با خیالی راحت منتظر فروش آن باشید. توجه داشته باشید که این یک راه مناسب برای صرفه جویی در هزینه هاست. اکنون شما مجبور نیستید هزینه زیادی را صرف ذخیره سازی لباس و تجهیزات کرده و برای فروش آن ها و کسب سود، تلاش مضاعفی کنید. شما به ازای هر تیشرت سود می گیرید و می توانید قیمت خود را برای طرح های نوآورانه خود تعیین کنید. بنابراین اگر عاشق ایجاد طرح هایی زیبا بر روی لباس و دیگر لوازم هستید، می توان گفت که می توانید از این سایت درآمد خوبی کسب کنید. 

به خاطر داشته باشید که حتی اگر بهترین طراحی تی شرت را ایجاد کرده اید، مجبورید کاملاً خودتان آن را به بازار عرضه کنید. بدین معنی که شما باید آن را برای همه دوستان خود از طریق ایمیل ارسال کنید یا تبلیغات فیس بوک ایجاد کنید و آن ها را برای خرید طرح های خود به سوی وب سایت Teespring هدایت کنید. همچنین برای طراحی در فضای جلوی و پشت پیراهن محدود هستید. این کار چاپ را روی پیراهن راحت تر می کند، اما طراحی فوق العاده خلاقانه ای را که کل پیراهن را اشغال می کند، محدود می نماید.

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت MailerLite و نحوه استفاده از آن

اما اگر می خواهید با ارائه طرح هایی خلاقانه به کسب درآمد از سایت Teespring برسید، می توانید از طریق کارشناسان 20پیمنت، حساب کاربری خود را در این سایت ایجاد کرده و برای افتتاح حساب ارزی و تبدیل آن به ریال، از 20پیمنت یاری بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد