بهترین کیف پول سخت افزاری

بهترین کیف پول سخت افزاری

توسط : تیم محتوا
2,417

کیف پول های سخت افزاری یکی از راحت ترین و مطمئن ترین گزینه های موجود برای ذخیره ارز رمزنگاری شده هستند. شما می توانید کلیدهای خصوصی خود را در یک دستگاه فیزیکی ایمن ذخیره کنید. ارزهای رمزپایه ذخیره شده در کیف پول به صورت آفلاین نگهداری می شوند، بنابراین امکان هک شدن آنها وجود ندارد و در صورت نیاز، سکه های ذخیره شده به راحتی در دسترس هستند. اگر در برنامه نویسی و جزئیات فنی چندان تبحر ندارید، کیف پول سخت افزاری راهی عالی برای ذخیره اکثر رمزنگاری ها است. در این جا به معرفی بهترین کیف پول سخت افزاری می پردازیم.

بهترین کیف پول های سخت افزاری

کیف پول Ledger

لجر یکی از معتبرترین شرکت ها در دنیای کیف پول سخت افزاری است. آنها از فناوری انحصاری خود برای توسعه راه حل های امنیتی و زیرساختی استفاده می کنند. در قلب نوآوری این کیف پول، یک سیستم عامل متمایز به نام BOLOS نهفته است که در یک تراشه امن برای کیف پول و یا یک ماژول امنیت سخت افزار (HSM) ادغام می شوند.

پیشنهاد مطالعه: آزمون دولینگو

این شرکت همچنین قصد دارد Ledger Vault را راه اندازی کند که یک راه حل امنیتی برای بانک ها، صندوق های سرمایه گذاری است که می خواهند در ارزهای رمزپایه سرمایه گذاری کنند. کیف پول های Ledger Nano S و Ledger Nano X از محصولات و به عنوان بهترین کیف پول سخت افزاری این شرکت می باشد.

بهترین کیف پول سخت افزاری

لجر نانو اس : 

Ledger Nano S یک کیف پول سخت افزاری پر کاربرد است. این یک دستگاه جمع و جور USB است که مبتنی بر کارت هوشمند است. تقریباً به اندازه یک درایو فلش کوچک بوده و ابعاد 39 * 13 * 4 میلی متر و وزن آن فقط 5.9 گرم دارد. برای فعال کردن Nano S ، باید آن را از طریق کابل USB به رایانه متصل کنید. وقتی گزینه ایجاد کیف پول جدید را انتخاب کردید، باید پین کد را تأیید نمایید. همچنین به شما یک عبارت 24 کلمه ای به عنوان کلید خصوصی اختصاص خواهد یافت.

لجر نانو ایکس : 

از سویی دیگر، Nano X ادعا می کند که بهترین کیف پول سخت افزاری در حال حاضر بازار است و بسیار ایمن است. Nano X به لطف استفاده از دو تراشه از امنیت برتری برخوردار است. همچنین دارای یک ویژگی بلوتوث است که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به سیم، از Nano X با تلفن یا لپ تاپ خود استفاده کنند.

مهمترین تفاوت بین Nano X و Nano S به عنوان بهترین کیف پول سخت افزاری ، این است که نانو ایکس می تواند چندین ارز رمزنگاری شده را همزمان داشته باشد. اما در نانو اس، کاربران برای استفاده از کیف پول خاص مجبور به نصب دستی و حذف برنامه ها هستند. با این حال، کاربران می توانند چندین کیف پول رمزنگاری شده را همزمان در Nano X نصب کنند.

کیف پول Trezor

یکی از بهترین کیف پول سخت افزاری Trezor است. این اولین کیف پول سخت افزاری بیت کوین به صورت قانونی و بسیار مطمئن است که شاید به دلیل ظاهری که دارد و صفحه نمایش OLED نمی توان آن را به اندازه لجرها چشمگیر دانست. 

شما می توانید از کیف پول Trezor با دستگاه های Android و با برنامه هایی مانند Trezor Wallet ، Mycelium و Multibit HD استفاده کنید. Trezor یک محیط جداگانه برای امضای معاملات آفلاین ایجاد می کند که حتی در صورت آلوده شدن رایانه شخصی به بدافزار، خطر کشف کلید خصوصی را به حداقل می رساند.

در هر یک از کیف پول های ترزور، یک پین کد در نظر گرفته می شود تا در صورتی که رایانه ای که برای کیف پول از آن استفاده می کنید، آسیب ببیند، پین کد محفوظ خواهد ماند. از سویی دیگر این پین کد در دستگاه ترزور، دارای یک سیستم داخلی است که مانع هر گونه تلاش برای نفوذ هکرها می شود. در کنار این موارد از یک عبارت 24 کلمه ای نیز برای ایجاد امنیت بیشتر استفاده می شود. 

پیشنهاد مطالعه: درباره کیف پول سخت افزاری و نحوه استفاده از آن

TREZOR T : 

در اصل این کیف پول، بهترین کیف پول سخت افزاری و شبیه TREZOR One است که دارای صفحه لمسی بزرگ تری است. هر دو کیف پول دارای ویژگی های یکسانی هستند، اما صفحه لمسی تفاوت ایجاد می کند. هنگامی که کیف پول سخت افزاری خود را بازیابی می کنید یا حتی برای اولین بار آن را تنظیم می کنید ، اغلب از شما درخواست می شود که عبارت seed خود را وارد کنید. 

Trezor T تهدید هکرها را به طور کامل از بین می برد زیرا تمام تعاملات روی صفحه لمسی کیف پول سخت افزاری انجام می شود. بنابراین نیازی به ترس از بدافزار ندارید 

بهترین کیف پول سخت افزاری

TREZOR One : 

این کیف پول، قدیمی ترین کیف پول سخت افزاری در بازار است و احتمالاً معتبرترین کیف پول نیز به شمار می آید. Trezor One دارای یک طراحی زیبا، ساده، قابل فهم رابط کاربری بسیار آسان است و از مجموعه گسترده ای از ارزهای رمزپایه از جمله  بیت کوین پشتیبانی می کند. 

Keepkey : 

یکی دیگر از کیف پول هایی که در دسته بهترین کیف پول سخت افزاری در دنیا مطرح است، کیف پول سخت افزاری کیپکی است که با یک طراحی زیبا اما تا حدودی بزرگ به بازار عرضه شده است. Keepkey دارای ویژگی های مشابه TREZOR one و Ledger Nano S است ، با این حال به دلایل مختلفی جذابیت آن را نسبت به دو مورد قبلی کمتر است. اندازه کیف پول Keepkey تقریباً دو برابر TREZOR one یا Ledger Nano S است. همچنین تعداد سکه هایی که پشتیبانی می کند، در مقایسه با دیگر موارد بررسی شده بسیار کمتر است. 

پیشنهاد مطالعه: درباره کیف پول نرم افزاری و نحوه استفاده از آن

در میان انواع کیف پول های سخت افزاری که هر یک دارای مزیت های ایمنی و کاربرپسند در میزان متفاوتی می باشند، می توانید متناسب با نیاز خود، یکی از آن ها را انتخاب کرده و برای ذخیره سازی و معاملات ارزهای رمزنگاری شده خود استفاده نمایید. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان 20پیمنت تماس بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد