نحوه کسب درآمد ارزی با تدریس در سایت Preply

نحوه کسب درآمد ارزی با تدریس در سایت Preply

توسط : تیم محتوا
1,778

شرکت های آنلاین آموزشی، مانند Preply همواره در حال تغییر و بروزرسانی هستند تا قدرت و امکانات بیشتری به معلمان و دانشجویان بدهند. در این جا می توانید به خوبی دریابید که چه چیزهایی برای کسب موفقیت به عنوان یک معلم در این سایت نیاز دارید تا بتوانید کسب درآمد با تدریس در Preply را تجربه کنید. 

درباره PREPLY

به زبان ساده Preply یک پلتفرم ESL است که زبان آموزان را به معلمان متصل می کند. در حالی که بیشتر شرکت های آموزش زبان به صورت آنلاین، برنامه ها و دروس را تحت کنترل خود دارند، Preply همه چیز را به دانش آموزان و معلمان تحویل می دهد.

این بدان معناست که Preply به عنوان یک بستر تبلیغات برای جذب دانش آموزان کار می کند که این خدمتی مناسب برای معلمان محسوب می شود. این برنامه، از یک الگوریتم برای اتصال دانش آموزان به معلمان استفاده می کند که باعث می شود کیفیت تدریس شما عالی شود. 

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

برخلاف بیشتر سیستم عامل های آموزش، شما نیازی به انگلیسی زبان بودن ندارید و مدرک تحصیلی نیاز نخواهید داشت. این فقط یکی از دلایلی است که Preply به عنوان بهترین گزینه در بین بهترین شرکت های ESL برای معلمان جدید معرفی شده است. بنابراین به سهولت می توانید برای کسب درآمد با تدریس در Preply برسید. 

همچنین برای تدریسی در این برنامه، می توانید زمان بندی تدریس را خود تعیین کرده و سهمیه مشخصی برای تدریس های هفتگی و یا ساعتی در این سایت نیست.

نحوه کسب درآمد ارزی با تدریس در سایت Preply

گواهی های مناسب برای Preply

اگرچه برای تدریس در Preply نیازی به گواهینامه TEFL نیست، اما ممکن است در جذب دانشجو مشکل داشته باشید. همچنین گواهینامه آیلتس یکی از بهترین راه های موفقیت در Preply است. افزودن گواهینامه آیلتس به رزومه و نمایه شما در این برنامه، در امر تأمین امنیت شغلی و دانشجویی حرف اول را می زند. بسیاری از معلمان پس از تبدیل شدن به یک متخصص آیلتس در Preply ، درخواست بالای دانشجویان را مشاهده می کنند. 

ثبت نام در برنامه 

لازم به ذکر است که برنامه Preply یکی از آسانترین سیستم عامل های آنلاین ESL برای استخدام است. هیچ فرآیند مصاحبه ای وجود ندارد. شما به سادگی در این برنامه ثبت نام کرده و نمایه ای را پر می کنید که برای بررسی ارسال می شود.

متقاضیانی که موفق شده و مورد تایید قرار می گیرند، می توانند پروفایل خود را ویرایش کرده و به دانشجویان دسترسی پیدا کنند. اما توجه داشته باشید که گرچه استخدام آسان است، اما جذب دانشجو همیشه آسان نیست. برای کسب درآمد با تدریس در Preply توصیه می شود به نکات مهمی که در اینجا مطرح می شود، توجه کنید.

ایجاد پروفایل مناسب

برای موفقیت در Preply شما به یک نمایه برجسته نیاز خواهید داشت. در این جا چند نکته برای ایجاد یک نمایه موفق آورده شده است.

پیشنهاد مطالعهمعرفی برنامه Discord و نحوه استفاده از آن

عکس پروفایل : 

اطمینان حاصل کنید که عکس نمایه شما واضح، حرفه ای و دوستانه است. به خاطر داشته باشید که این عکس می بایست پیش زمینه واضحی داشته باشد، لبخند به لب داشته و مطمئن شوید که تنها شخصی هستید که در عکس حضور دارید. به صورت کاملا صاف نشسته و از وجود نور مناسب اطمینان حاصل کنید. همچنین از سلفی ها استفاده نکنید. 

فیلم : 

فیلم های معرفی در Preply بسیار مهم هستند. دانش آموزان از این فیلم ها برای تعیین اینکه کدام یک از معلمان را انتخاب کنند، استفاده می کنند. در این خصوص توجه داشته باشید که فیلم خود را دوستانه شروع کنید و خوش آمدگویی کنید، فیلم نباید بیش از دو دقیقه باشد. خود را به اختصار معرفی کرده و تجربه تدریس، مدارک و زمینه های تخصصی خود را توضیح دهید. به دانش آموزان اجازه دهید با ساده ترین روش، با شما ارتباط گیرند. این فیلم باید به صورت افقی فیلمبرداری شده و نمی تواند حاوی اطلاعات شخصی شما باشد.

بخش مشخصات :

بخش نوشتاری نقش مهمی در کسب درآمد با تدریس در Preply  دارد. این بخش، درباره معرفی خودتان است. شما باید توجه دانش آموزان را با کلمات کلیدی جلب کنید که ویژگی ها و شخصیت شما را برجسته می کند. این بخش به سه قسمت تقسیم می شود که عنوان، توضیح و موضوع را در بر می گیرد. می توانید یک عنوان جالب توجه بنویسید که مشخصات شما را بیان کند. سپس تجربه، صلاحیت ها و روش های تدریس خود را بگنجانید. 

همچنین به عنوان توضیح، بیان کنید که چه چیزی شما را به یک معلم خوب تبدیل می کند. توجه داشته باشید که در تمامی متن از لحن دوستانه استفاده کنید. همچنین یک بخش موضوعی وجود دارد که می توانید در مورد هر موضوعی که ارائه می دهید توضیح دهید. این یک فرصت خوب برای جذب دانش آموزان با توصیف موضوعات کوتاه، اما قوی است.

نحوه کسب درآمد ارزی با تدریس در سایت Preply

تدریس در Preply

همه دروس Preply به صورت کلاس های یک به یک برگزار می شود و مدرسین می توانند 50 زبان مختلف را آموزش دهند. این بدان معنی است که انتخاب خوبی برای معلمان چند زبانه خواهد بود. همچنین برای سیستم رزرو، کلاس های مقدماتی را می توان به دو روش رزرو کرد. که با دستیابی به پیشنهادات دانشجو و یا از طریق جستجوی معلم این کار میسر است که در میزان کسب درآمد با تدریس در Preply  نقش دارد. 

ویژگی جستجوی مدرس مهم ترین وسیله برای جذب دانش آموزان است. دانش آموزان لیست معلمان را که به صورت فیلتر، مشاهده و پیمایش می کنند. اطلاعاتی همچون نام استاد راهنما، کشور، دسترسی، تعداد دانشجویان فعال، رتبه بندی، نرخ پرداخت را مشاهده کرده و بر اساس این نتایج،  درمورد معلم انتخابی خود تصمیم می گیرند. لازم به ذکر است که مربیانی که اوقات  بیشتری را تدریس می کنند در نتایج جستجو بالاتر ظاهر می شوند.

همچنین زمان اوج تدریس بسته به موقعیت شما و محل تحصیل دانش آموزان متفاوت خواهد بود. اگر به طور خاص یک منطقه جغرافیایی را هدف قرار داده اید، بنابراین از صبح ها و اواخر اوقات عصر، به عنوان پایه اوقات استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی برنامه SEMrush و نحوه استفاده از آن

کسب درآمد ارزی در Preply  

برای کسب درآمد با تدریس در Preply  ، این نکته را در نظر داشته باشید که معلمان نرخ دستمزد خود را به طور مقدماتی تعیین می کنند. با این حال، به یاد داشته باشید، شما با تعداد زیادی از معلمان واجد شرایط و در نرخ های رقابتی رقابت می کنید.

تعیین نرخ پرداخت شما به عوامل مختلفی بستگی دارد که از آن جمله مدارک، تجربه، میزان تقاضا برای تخصص شما و دانش آموزانی را که هدف قرار داده اید را شامل می شود. به طور مثال معلمان به طور متوسط در هر ساعت بین 15 تا 20 دلار درآمد کسب می کنند.

روش کار این است که با بیست ساعت آموزش از مبلغ پرداختی، 33 درصد کسر می شود. هنگامی که بین بیست تا پنجاه ساعت آموزش داشته باشید، این درصد به 28 درصد کاهش می یابد. همچنین برای آموزش بین پنجاه تا دویست ساعت آموزش 25 درصد کمیسیون کسر خواهد شد. 

همچنین Preply بستری است که به معلمان فعال پاداش می دهد. هرچه بیشتر تدریس کنید، کمیسیون کمتری کسر شده و در جستجوهای دانش آموزان بالاتر ظاهر می شوید. برای دریافت اطلاعاتی کامل تر و ثبت نام در این سایت و کسب درآمد با تدریس در Preply  نیاز به مشاوره دارید می توانید با کارشناسان 20پیمنت همراه باشید. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
یک سال قبل

سلام الان که سرعت نت کم هست چطور امکان ثبت نام هست؟ جایگزین دیگه ای هست؟من اقدام به ثبت نام کردم در تست سرعت نت موندم. و اینکه جز پی بال چطور واریز میکنن مبالغ رو اول به حساب سایت میره بعد مدرس؟

avatar
یک سال قبل

سلام شبنم خانم گرامی، مجموعه ما با این سایت کار نکرده و فقط درآمد ارزی ایرانی ها نقد میکنیم. کلی سایت داریم که میتوانید کسب درآمد دلاری کنید. باتشکر