نحوه پرداخت با سایت Flywire

نحوه پرداخت با سایت Flywire

توسط : تیم محتوا
1,786

روش پرداخت Flywire به شما امکان می دهد تقریباً از هر کشوری با نرخ ارز عالی و بدون هزینه پنهان پرداخت های خود را انجام دهید. شما می توانید در هر مرحله از مسیر، پرداخت خود را بصورت آنلاین پیگیری کرده و هشدارهای ایمیل و متنی را دریافت کنید. این امکان برای شما وجود دارد که هزینه های دانشجویی خود را به روش پرداخت با Flywire انجام دهید. 

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید هزینه های تحصیل خود را توسط Flywire پرداخت کنید، باید اضافه کنیم که بسیاری از دانشگاه های بین المللی با Flywire همکاری کرده است تا روشی مطمئن و ساده برای پرداخت از کشورهای مختلف را ارائه دهد.

نحوه پرداخت

برای استفاده از این سیستم خدمات دانشجویی بصورت آنلاین و ورود به آن، بایستی روی نماد هزینه ها و پرداخت ها کلیک کنید. سپس صفحه خلاصه حساب ظاهر می شود. بنابراین لازم است که روی پرداخت توسط Flywire-International کلیک کرده و مبلغی را که می خواهید پرداخت کنید وارد نمایید.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

سپس بر روی انتقال برای پرداخت با فلای وایر کلیک کنید. برای ادامه کار، ممکن است لازم باشد پنجره های بازشو را از حالت انسداد خارج کنید تا سایت در پنجره جدیدی باز شود. پس از هدایت شدن به وب سایت Flywire ، میزان پرداخت و کشور مبدا خود را وارد کنید.

حساب خود را ایجاد کنید یا به حساب Flywire موجود خود وارد شده، سپس برای شروع پرداخت، اطلاعات اساسی را وارد کنید. لازم است که دستورالعمل های ارائه شده برای ارسال وجه به Flywire را دنبال کنید. برای پرداخت بدهی، جزئیات کارت خود را بصورت آنلاین وارد نمایید تا پرداخت خود را با ارز کشور خود تکمیل کنید. توجه داشته باشید که متناسب با کشوری که از آن پرداخت می کنید، ممکن است گزینه های اضافی پرداخت محلی در دسترس باشد.

با ورود به حساب پرداخت با Flywire خود، می توانید در هر زمان پرداخت خود را پیگیری کنید. در هر مرحله از راهکارها، به روزرسانی های متن و ایمیل را دریافت خواهید کرد و تأیید تحویل پرداخت به موسسه خود را نیز مشاهده خواهید نمود.

نحوه پرداخت با سایت Flywire

پرداخت Flywire با 20Payment

شما می توانید در هر مرحله از مسیر،  پرداخت خود را بصورت آنلاین پیگیری کرده و هشدارهای ایمیل و متنی را دریافت کنید. این امکان وجود دارد که از طریق 20پیمنت پرداخت با این سایت را انجام دهید. همچنین در صورت نیاز به کمک در پرداخت، کارشناسان 20پیمنت شما را یاری خواهند کرد.

لازم به ذکر است که محل و موقعیت مکانی دانشجویان مهم نیست، پشتیبانی به صورت های مختلفی همچون چت، ایمیل و تلفن و به چندین زبان، در اختیار دانشجویان بوده و به سوالات آن ها پاسخ خواهد داد. بنابراین پرداخت با Flywire یک تجربه بهتر بوده و از هزینه های غیر منتظره جلوگیری می کند. شما می توانید بدین ترتیب از هزینه های بانکی غیرضروری خودداری کرده و نرخ ارز مطلوبی دریافت کنید.

 

پیشنهاد مطالعهنحوه کسب درآمد ارزی با تدریس در سایت Preply

پیگیری پرداخت

شما به آسانی می توانید به روزرسانی های ایمیل و متنی در مورد وضعیت پرداخت خود را دریافت کنید یا یک حساب Flywire برای پیگیری پرداخت خود بصورت آنلاین در تمام طول هفته و به صورت بیست و چهار ساعته ایجاد کنید. این یک حقیقت روشن است که یافتن روش پرداخت بین المللی مطمئن همواره کار ساده ای نبوده است. اما پرداخت با Flywire این امتیاز را دارد که همیشه قادر به شناسایی و مطابقت پرداخت های خود هستید.

همچنین این امکان برای شما وجود دارد که با استفاده از خدمات 20پیمنت، از زمان شروع مسیر تا تحویل به حساب خود، پرداخت خود را دنبال کنید. این یک نحوه پرداخت مناسب و آسان برای پرداخت شهریه تحصیل با Flywire است که ایمن، سریع و راحت است. 

نحوه پرداخت با سایت Flywire

مراحل پرداخت 

برای پرداخت هزینه های تحصیلی خود می توانید از این روش پرداخت آسان استفاده کنید. برای شروع روی دکمه Go To Flywire در زیر کلیک کنید. سپس کشور و میزان پرداخت خود را انتخاب کنید. اکنون باید روش پرداخت را انتخاب کنید.

گزینه های پرداخت ارائه شده را مرور کرده و روش دلخواه خود را انتخاب کنید. این گزینه ها ممکن است شامل انتقال بانکی، کارت بدهی یا اعتباری به ارز محلی، پرداخت الکترونیکی یا سایر گزینه های محلی باشد. سپس جزئیات خود را وارد کنید.

برای شروع پرداخت، اطلاعات اساسی را وارد کنید. می توانید برای این کار از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. همچنین شما می توانید دستورالعمل های ارائه شده برای ارسال وجه و پرداخت با Flywire را از طریق روش انتخاب شده خود دنبال کنید. برای نقل و انتقالات بانکی، دستورالعمل های ارائه شده برای ارسال وجوه خود را انجام دهید. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی برنامه Discord و نحوه استفاده از آن

متناسب به بانک شما، پرداخت ممکن است بصورت آنلاین، حضوری یا تلفنی انجام شود. اگر ازکارت بدهی یا اعتباری استفاده می کنید، جزئیات کارت را بصورت آنلاین وارد کرده تا پرداخت خود را با ارز محلی خود انجام دهید. سپس باید پرداخت خود را پیگیری و تأیید کنید. در هر مرحله، از جمله تأیید هنگام تحویل پرداخت، ایمیل و به روزرسانی های متنی را دریافت می کنید. 

با استفاده از پرداخت با Flywire ، فرصت های مناسبی برای دانشجویان بین المللی ایجاد می شود که در سطح جهانی و محلی هزینه های خود را پرداخت نماید. این مجموعه با هزاران موسسه آموزشی همکاری کرده تا به آنها کمک نماید تا یک راه حل پرداخت ساده، مطمئن و شفاف برای دانشجویان و خانواده های آنها را ارائه دهند.

بستر منحصر به فرد فلای وایر به پرداخت کنندگان اجازه می دهد تا از روش های پرداخت مناسب و ارز محلی خود برای پرداخت هزینه تحصیل در موسسات آموزشی سراسر جهان استفاده کنند. همچنین این امکان وجود دارد که در هر جای دنیا که باشید با استفاده از برنامه موبایل Flywire ، از تجربه پرداخت ایمن و یکپارچه لذت ببرید.

نحوه پرداخت با سایت Flywire

برنامه موبایل Flywire 

با استفاده از برنامه موبایل پرداخت با Flywire خواهید توانست مزیت های بی شماری را کسب نمایید که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

• یک حساب جدید Flywire در برنامه ایجاد کنید.
• به اطلاعات حساب Flywire خود در همه دستگاه های خود دسترسی پیدا کرده و آنها را به روز کنید.
• پرداخت های جدید را از هرجایی انجام دهید.
• وضعیت پرداخت های فعلی خود را پیگیری کنید و از زمان تحویل وجوه خود مطلع شوید.
• برای دریافت به روزرسانی های واضح و به موقع در مورد پرداخت های خود، اعلان ها را پیکربندی کنید.
• درصورت لزوم پرداخت ها را لغو کنید.
• جزئیات مربوط به پرداخت های قبلی خود را مشاهده کنید.
• برای محافظت از اطلاعات خود، لایه های امنیتی بیشتری را انتخاب کنید.
• با متخصصان پشتیبانی شبانه روزی Flywire گپ بزنید.
• تجربه برنامه خود را به یکی از هفت زبان تنظیم کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت MailerLite و نحوه استفاده از آن

ضمن آن که پرداخت با Flywire برای شما از طریق 20پیمنت مقدور است. 
 

برچسـب هـا : سایر ، پرداخت Flywire ، Flywire
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد