معرفی شرکت های متعلق به پی پال

معرفی شرکت های متعلق به پی پال

توسط : تیم محتوا
1,262

PayPal Holdings Inc. (PYPL) به عنوان یک سیستم و شبکه غالب در پرداخت دیجیتال از طریق سیستم عامل پرداخت وب و برنامه تلفن همراه مطرح است. این موضوع باعث شده است تا پی پال بتواند موقعیت قدرتمند خود را در برابر افزایش تعداد استارت آپ ها و غول های فناوری مانندApple  حفظ کند. این شرکت انواع خدمات پرداخت دیجیتال را به 305 میلیون دارندگان حساب در سراسر جهان ارائه می دهد و به آنها امکان ارسال و دریافت پول، ذخیره مانده، برداشت وجوه و انجام سایر کارها را می دهد. که برخی از آن ها از طریق شرکت های متعلق به پی پال انجام می شود.

درباره روش پرداخت پی پال 

PayPal برای اولین بار به عنوان یک سرویس انتقال پول توسط شرکت تازه تأسیس Confinity  در سال 1999 توسعه یافت. پس از آن توسط eBay Inc (EBAY) با مبلغ 1.5 میلیارد دلار خریداری شد و تا 13 سال، به عنوان بخشی از این شرکت باقی ماند تا اینکه در سال 2015 مستقل شد. در سال 2019 ، درآمد پی پال 17.8 میلیارد دلار از کل مبلغ پرداخت 712 میلیارد دلاری بود.

پیشنهاد مطالعه: درآمدزایی از بازارهای جهانی با کارگزاری

پی پال در سال های اخیر، خریدهای کلیدی انجام داده است تا رشد آن را تقویت کند. در اکثر موارد، این معاملات باعث افزایش مشتریان PayPal یا ارائه خدمات آن شده است. در مجموع، این خریدها به پی پال کمک کرده است تا حجم پرداخت های خود را به شدت افزایش دهد. این یک معیار اصلی است که توسط سرمایه گذاران برای اندازه گیری سلامت و پیشرفت شرکت استفاده می شود. در این جا پنج مورد مهم از شرکت های متعلق به پی پال را بررسی خواهیم کرد. 

معرفی شرکت های متعلق به پی پال

شرکت های زیر مجموعه Paypal

در اینجا شرکت هایی که به عنوان زیرمجموعه پی پال فعالیت می کنند را معرفی کرده و نقش آن ها را در رشد و پیشرفت بیشتر پی پال متذکر خواهیم شد.

شرکت Honey

هانی یک شرکت کوپن و تخفیف آنلاین است که برنامه توسعه مرورگر را ارائه می دهد. این سایت به طور خودکار کوپن ها را در سایت های تجارت الکترونیکی اعمال می کند. هانی در سال 2012 تاسیس شد و اکنون بیش از 17 میلیون عضو دارد و از زمان راه اندازی بیش از 1 میلیارد دلار درآمد به اعضای خود ارائه داده است.

اخیراً، این شرکت با ارائه یک دستیار خرید موبایل، ابزار ردیابی قیمت را ارائه کرده است. خرید تقریباً 4 میلیارد دلاری PayPal از Honey بزرگترین خرید آن تاکنون بوده است. این خرید یک هدف مضاعف را برآورده می کند که شامل  ساده سازی تجربه خرید آنلاین و روش پرداخت برای مشتریان PayPal و ایجاد مشارکت در فروش مصرف کنندگان برای بازرگانان است.

شرکت iZettle

از دیگر شرکت های متعلق به پی پال ، iZettle است که در سال 2010 در سوئد به عنوان یک سرویس پرداخت کارت اعتباری همراه تأسیس شد. همچنین اولین خواننده کارت تراشه کوچک برای اولین بار است. پی پال iZettle را عمدتاً به منظور گسترش حضور در فروشگاه خود با مشاغل کوچک برای رقابت با Square و رشد حضور خود در بازارهای اروپا و آمریکای لاتین خریداری کرد. پی پال این شرکت را به قیمت تقریباً 2.2 میلیارد دلار در سال 2018 خریداری کرد.

پیشنهاد مطالعه: نحوه پرداخت با سایت Flywire

شرکت Braintree

PayPal  در سال 2013 Braintree مستقر در شیکاگو را به مبلغ 800 میلیون دلار وجه نقد خریداری کرد. این خرید به PayPal کمک کرد تا به یک فروشگاه جهانی برای خدمات حساب بازرگان و پردازش پرداخت تبدیل شود. این شرکت در سال 2007 تاسیس شده است و یک درگاه پرداخت ایجاد کرده است که بازرگانان و مشاغل آنلاین را قادر می سازد پرداخت آنلاین مطمئن و ایمنی داشته باشند.

Braintree به طور خودکار به 45 کشور و 130 ارز خدمات می دهد. این خرید همچنین شامل برنامه پرداخت تلفن همراه همتا به همتا Venmo بود که Braintree یک سال قبل از آن خریداری کرده بود. Braintree پس از جداشدن از eBay ، بخشی از PayPal باقی ماند. 

شرکت Xoom

Xoom در سال 2001 تأسیس شد که از دیگر شرکت های متعلق به پی پال به شمار می آید. این مجموعه، یک شرکت پردازش پرداخت بین المللی است که به کاربران امکان می دهد پول ارسال کنند، قبض ها و صورت حساب تلفن ها را پرداخت کرده و سایر مبادلات را برای دوستان و خانواده در کشورهای دیگر انجام دهند. 

در زمان معامله، Xoom بیش از 1.3 میلیون مشتری فعال آمریکایی داشت که سالانه بالغ بر 7 میلیارد دلار از سیستم عامل آن برای ارسال حواله های بین المللی استفاده می کردند. خرید پی پال از Xoom به آن کمک می کند تا در بازارهای جدید در سراسر جهان از جمله ایجاد تجارت حواله های خود گسترش یابد. قیمت خرید این شرکت توسط پی پال، تقریباً 890 میلیون دلار است که در سال 2015 انجام شد. 

معرفی شرکت های متعلق به پی پال

شرکت Hyperwallet Systems

Hyperwallet در سال 2000 به عنوان یک شرکت جهانی پرداخت تأسیس شده است که به سازمان های کوچک روشی یکپارچه برای توزیع وجوه به پرداخت کنندگان ارائه می کند. پلت فرم منحصر به فرد Hyperwallet به شرکت ها امکان می دهد تا پرداخت ها را با هر ارز به هر کشوری در جهان ارسال و دریافت کنند. 

خرید Hyperwallet توسط پی پال، نمایانگر حرکتی اساسی در تلاش های روزافزون شرکت برای ساده سازی و ارتقا پیشنهادات پلتفرم تجارت الکترونیکی خود است. این شرکت را پی پال با قیمت خرید تقریباً 400 میلیون دلار در سال 2018 خریداری نمود و یکی دیگر از  شرکت های متعلق به پی پال شد تا بتواند در رشد پی پال تاثیری سازنده داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: معرفی ارز رمزپایه ریپل Ripple و بررسی آن

شفافیت و تنوع پی پال

پی پال تلاش کرده است تا در خصوص ایجاد تنوع در شرکت ها در جهت تعهدات خود عمل نماید. شفافیت تعهدات پی پال به تنوع، فراگیر بودن و مسئولیت اجتماعی در این شرکت باعث شده است تا بتواند به عنوان یکی از قدرتمندترین روش های پرداخت آنلاین در تمامی دنیا شناخته شود که با همکاری شرکت های زیرمجموعه محقق شده است. 

در صورتی که قصد دارید برای فعالیت های تجاری خود در سطح بین المللی اقدام به افتتاح حساب پی پال نمایید، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد