معرفی سایت YunoJuno و روش کسب درآمد از آن

معرفی سایت YunoJuno و روش کسب درآمد از آن

توسط : تیم محتوا
882

در فضای طراحی، بیشتر طراحان به سمت کارهای مستقل رفته و تعداد کسانی که به صورت فریلنسری در این حوزه فعالیت می کنند، در تمامی دنیا رو به افزایش است. البته این کاملا قابل درک است زیرا آنان می توانند از توانایی کاری خود در جنبه های مختلف استفاده کرده و در صنایع، اقدام به انجام پروژه ها نموده و این درحالی است که آزادی کامل در خصوص انتخاب پروژه زمان اجرا و نرخ آن را دارند. در این خصوص می توانند از بسترهای آماده برای دریافت پروژه نیز استفاده کرده و به عنوان مثال برای کسب درآمد از YunoJuno اقدام نمایند.

با وجود بازار آماده برای فعالیت های فریلنسری در حوزه طراحی، بسیاری از کسانی که به صورت مستقل کار می کنند، این دغدغه را دارند که بتوانند حجم کاری مناسبی را دریافت کرده و به درآمد دلخواه خود برسند. YunoJuno جامعه ای متشکل از 8000 نفر از بهترین فریلنسرها است که با استفاده از ایده هایی خلاق و فناوری، کسب و کار خود و مدیریت نیروی کارشان را گسترش می دهند. آنها اکنون بزرگترین ارائه دهنده خدمات طراحی فریلنسری در دنیا هستند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Teespring و کسب درآمد از آن

تفاوت YunoJuno با سایر پلتفرم های فریلنسر 

هدف این سایت ارائه خدمات در تمامی دنیا بوده و از آن جا که بنیانگذاران آن از کسانی بوده اند که به فعالیت های مستقل مشغول بوده اند، به خوبی می توانند مسائل را شناسایی کرده و بهترین راه حل ها را برای کمک به فریلنسرها در جهت مدیریت کار خود و همچنین فعال کردن صنعت ارائه دهند. این یکی از راه حل هایی است که به تجارت های آینده نگر امکان می دهد تا از پتانسیل واقعی نیروی کار مستقل استفاده کنند

این روند شفاف به معنای رفع مشکل دریافتی های فریلنسرها است و به کسب درآمد از YunoJuno کمک زیادی خواهد کرد. همچنین این فرآیند در جهت ساده سازی روند عملیاتی مدیریت مستقل آزاد در هر زمان است. در این سایت تجربه و دانش جمعی وجود دارد که این امکان را ایجاد می کند تا راه حل هایی برای صنایع مختلف ارائه دهد. از همین روست که به این شبکه اعتماد می شود.

معرفی سایت YunoJuno

هزینه YunoJuno چقدر است؟

فریلنسرها می توانند از این سایت به صورت رایگان استفاده کنند و بابت پروژه هایی که انجام می دهند، در هر 14 روز حقوق خود را دریافت خواهند کرد. همچنین اعضا از تخفیف زیادی برای مواردی مانند نرم افزار و فضای کار مشترک و همچنین رویدادهای گروهی بهره مند می شوند. ضمن آن که کارفرمایان برای پروژه های اعلام شده بایستی نرخ کار را مستقیماً با فریلنسر موافقت کنند. 

ثبت نام در YunoJuno

YunoJuno یک برنامه تحت وب است که به عنوان یک مرکز اصلی برای متخصصان مستقل عمل می کند. این پلتفرم افراد را قادر می سازد تا چندین مشتری، را بدون ایجاد اختلال، مدیریت کنند. در این شبکه فریلنسر همه نمی توانند وارد آن شوند. اگر قصد فعالیت در این سایت و کسب درآمد از YunoJuno را دارید، می توانید برای ثبت نام از LinkedIn استفاده کنید. پس از اینکه به عنوان عضو پذیرفته شدید، می توانید نمایه خود را ایجاد کرده و زمان حضور در محل کار را انتخاب کنید. 

مشتری ها نیز می توانند مستقیماً از طریق YunoJuno با شما تماس بگیرند. شما می توانید از داخل پلتفرم به گزارش های پروژه پاسخ دهید. همچنین می توانید قبل از تصمیم گیری در مورد شغل، برای اطلاعات بیشتر مستقیماً با مشتری مکالمه کنید. 

حفظ ارتباطات در داخل YunoJuno باعث شفافیت آن می شود، خصوصاً در مورد بحث درباره موضوعاتی مانند قیمت گذاری این موضوع می تواند بسیار موثر باشد. این سایت شما را تشویق می کند تا در مورد نرخ های خود مذاکره کرده و با استفاده از برگه های زمانی درون برنامه ای وقت خود را مدیریت کنید. سپس در مدت 14 روز از اتمام کار خود، می توانید بدون هیچ مشکلی حقوق دریافت کنید و به کسب درآمد از YunoJuno برسید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی برنامه SEMrush و نحوه استفاده از آن

کارفرمایان در YunoJuno

شرکت هایی که به طور مکرر از افراد مستقل استخدام می کنند، متوجه می شوند که این سیستم عامل روند کسب و کار آنها را نیز آسان می کند. YunoJuno به کارفرمایان این امکان را می دهد تا بر اساس مهارت و قیمت به جستجوی فریلنسرها بپردازند و جستجوهایی را که بر اساس آنها فریلنسرها فوراً در دسترس هستند، بدست آورند. این سایت حتی ابزارهای همکاری را ارائه می دهد که مدیران می توانند قبل از تصمیم گیری برای استخدام افراد، پروفایل های فریلنسر را با سایر همکاران خود به اشتراک بگذارند. این روند می تواند به کسب درآمد از YunoJuno کمک نماید.

معرفی سایت YunoJuno

تاریخچه YunoJuno

Shib Mathew ، بنیانگذار YunoJuno ، یکی از اولین کارآفرینانی بود که توانایی انقلاب مستقل را در آنچه فضای خالق نامید، دید. پیشینه او تبلیغات و استراتژی فناوری بود. در همان زمان تاسو دو وال و براندن بنوشوت،  Toptal را در منطقه خلیج شروع کرده و راب بیدرمن و بنیانگذارانش، HourlyNerd را شروع می کردند.

Shib Mathew نقش اجرایی خود را در فن آوری خلاق در این کار عملی کرد و در لندن آن را راه اندازی کرده و به آن بازار آزاد مستقل برتر نام داد. این شبکه توانست تخصص تبلیغات و بازاریابی را بهمراه فناوری به ارمغان بیاورد و به فریلنسرهای با کیفیت بالا به روش مستقیم و شفاف تری خدمات ارائه دهد. به طوری که در صورت تقاضا، این متخصصان به سرعت در دسترس خواهند بود و به اندازه مورد نیاز در تخصص خود به صورت تمام وقت، كمك می كنند.

امروزه بیشتر شرکت ها مزایای تخصص آزاد YunoJuno را قانع کننده می دانند. شرکت ها نیازی به پرداخت هزینه های کلان درجهت استخدام استعدادهای خارجی نداشته و فریلنسینگ را به عنوان گزینه ای جذاب برای کار نمایندگی تمام وقت یا شرکتی می دانستند. بنابراین آنچه این مجموعه را تبلیغ می کند یک تجربه با کیفیت بالا برای مشتریان و یک تجربه عالی برای فریلنسرهای آن است. 

پیشنهاد مطالعهنحوه کسب درآمد ارزی با تدریس در سایت Preply

برای آن که بتوانید به کسب درآمد از YunoJuno رسیده و درآمدهای ارزی خود را به ریال تبدیل کنید، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. کارشناسان 20پیمنت شما را در این خصوص راهنمایی خواهند کرد.

برچسـب هـا : سایر ، کسب درآمد از YunoJuno ، YunoJuno
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد