خرید بلیط هواپیما از Skyscanner

خرید بلیط هواپیما از Skyscanner

توسط : تیم محتوا
965

Skyscanner یک سایت محبوب است که با صدها شرکت مسافرتی دیگر برای یافتن بهترین نرخ های پرواز همکاری می کند. شما می توانید از صفحه اصلی این سایت پروازهای بدون توقف را مشخص کنید و اگر مقصد خاصی را در نظر ندارید و می خواهید آنچه در دسترس است را مشاهده کنید، گزینه همه جا را برگزینید. نتایج جستجو بهترین گزینه بر اساس ترکیبی از قیمت و زمان، می تواند سریعترین و ارزانترین پروازها را نشان دهد و شما می توانید بر اساس خطوط هوایی، تعداد توقف ها و زمان پرواز فیلتر کنید. از همین روست که خرید بلیط هواپیما از Skyscanner می تواند برای کسانی که علاقه مند سفر هستند، جذاب باشد.

وقتی پروازی را انتخاب می کنید، مکان های مختلفی را برای رزرو آن پرواز خاص مشاهده خواهید کرد. Skyscanner شبکه گسترده ای ایجاد می کند تا بتوانید از سایت های رزرو، پروازهای بسیار ارزان را مشاهده کنید. همچنین برای کمک به شما در میزان اعتماد به آنها، رتبه بندی را برای هر یک نشان می دهد.

Skyscanner سایتی کاملا قانونی و دارای شهرت خوب است. آنها در سال 2002 به عنوان یکی از جامع ترین موتورهای متا جستجو برای بلیط هواپیما شروع به کار کردند. از آن زمان، بسیاری از رقبا ظاهر شده اند، اما هنوز Skyscanner را یکی از آسانترین و بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما است.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت YunoJuno و روش کسب درآمد از آن

بهترین ویژگی

Skyscanner برای کسانی که نگران تأثیرات زیست محیطی سفر خود هستند، فیلتر منحصر به فرد Greener در پروازها را دارد که فقط برنامه های سفر با انتشار CO2 کمتر از حد متوسط را بر اساس جستجوی شما نشان می دهد. این سایت همچنین برنامه های خاص سفر را در نتایج شما بعنوان یک انتخاب سبزتر برجسته می کند.

خرید بلیط هواپیما از Skyscanner

نکاتی برای استفاده از Skyscanner

برای آن که بتوانید بهترین پرواز را با قیمتی مناسب پیدا کنید و بهترین خرید بلیط هواپیما از Skyscanner را تهیه کنید، لازم است که مراحل ذیل را طی کنید :

فرودگاه و مقصد خود را در کادر وارد کنید، سپس تاریخ را ثبت کرده و جستجوی خود را شروع کنید. در زیر نوار جستجو مرحله مهم بعدی را مشاهده خواهید کرد. شما تاریخ های انعطاف پذیر Skyscanner را مشاهده خواهید کرد. بنابراین ارزانترین پرواز را در روز دلخواه خود پیدا کنید. بهترین روش این است که هزینه پرواز به مقصد مورد نظر خود را در طول کل ماه جستجو کنید تا بتوانید بهترین قیمت را بیابید.

بنابراین، پس از ورود به این سایت، ابتدا فرودگاه مبدا را در کادر FROM وارد کنید. می توانید از هر فرودگاه در هر شهری درخواست کنید. سپس در کادر TO مقصد خود را وارد می کنید. باز هم، این مقصد لازم نیست که خاص باشد، می توانید مقاصدی ارزان تر را که به محل مورد نظر شماست انتخاب کنید.

در زیر تاریخ مبدا، جعبه پاپ آپ نشان داده شده، نمایش کل ماه را مشاهده خواهید کرد. این گزینه به شما امکان می دهد پروازها را در هر ماه در روزهای مختلف مشاهده کنید. شما قادر خواهید بود دقیقاً ببینید که کدام روز برای شما ارزان تر و بهترین پرواز است.

سپس نمودار نحوه استفاده از این سایت را برای خرید بلیط هواپیما از Skyscanner ،که ارزانترین روزها و ماه ها را برای پرواز نشان می دهد، خواهید داشت. با انتخاب کل ماه، Skyscanner مجموعه ای از داده های مشابه آنچه را انتخاب کرده اید، به نمایش می گذارد. قیمت های روزانه، کدگذاری شده در زیر هر تاریخ تقویم قابل مشاهده است. شما به راحتی می توانید ارزانترین روز را برای پرواز در یک دوره طولانی مدت تشخیص دهید.

همچنین شما به یک ماه محدود نمی شوید ، دکمه های پیکان آبی Skyscanner در کنار ماه جاری به شما امکان می دهد ماه به ماه به جلو یا عقب بروید. همچنین می توانید به جای یک مقصد ثابت، گزینه همه جا را از لیست کشویی انتخاب کنید. Skyscanner اکنون جادوی خود را انجام داده و لیستی از مقصدهای احتمالی را برای شما به ارمغان می آورد، ابتدا ارزان ترین مکان را نمایش داده و سپس بهترین قیمت موجود برای آن کشور را نشان می دهد. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Teespring و کسب درآمد از آن

انتخاب بهترین تاریخ ها برای سفر

برای خرید بلیط هواپیما از Skyscanner  در کادر DEPART بر روی تصویر تقویم کلیک کنید. به جای انتخاب یک تاریخ خاص، یک تقویم استاندارد کامل در اختیار دارید که می توانید در کل ماه روز مناسبی را انتخاب کنید. با چنین جستجویی، مقصد مورد نظر و فرودگاه های ترجیحی خود را بر اساس راحتی و قیمت خود انتخاب کنید. با نمودار قیمت روزانه، می دانید ارزانترین روزها کدام است.

رتبه بندی سایت های رزرو

از آنجا که Skyscanner یک سایت metasearch است، تمرکز اصلی آنها در یافتن ارزانترین بلیط هواپیما است. آنها شبکه بزرگی از نمایندگی های رزرو آنلاین شخص ثالث OBA را جستجو می کنند و شما را به یکی از ارزان ترین قیمت ها ارجاع می دهند. با این حال، آنها برای حصول اطمینان از عوامل رزرو، به عنوان عاملی در رتبه بندی خود استفاده نمی کنند.

خرید بلیط هواپیما از Skyscanner

مزیت های استفاده از سایت Skyscanner

از جمله مزیت های استفاده از این سایت و خرید بلیط هواپیما از Skyscanner  این است که می توانید به آسانی پروازها را مطابق با زمان و تاریخ پرواز، جستجو نمایید. همچنین می توانید نوع پرواز و شماره صندلی را انتخاب نموده و جهت مسیرهای طولانی پرواز، بلیط های ترانزیت را خرید نمایید. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی شرکت های متعلق به پی پال

با امکان مقایسه هزینه های پرواز، می توانید بهترین قیمت را متناسب با بودجه خود انتخاب نموده و با استفاده از منوهای سایت، هتل دلخواه و مناسبی را در مقصد رزرو نمایید. همچنین برای داشتن اوقاتی خوش در سفر، این امکان را دارید تا در این سایت خودرویی را کرایه نمایید. برای آن که بتوانید اطلاعات بیشتری را کسب کنید، می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد