کاربردهای سیستم انتقال پول Xoom

کاربردهای سیستم انتقال پول Xoom

توسط : تیم محتوا
1,273

سیستم انتقال پول Xoom به پی پال تعلق دارد و به منظور سهولت در ارسال پول در سطح بین المللی و داخلی طراحی شده است. Xoom با موسسات مالی در سراسر جهان برای دسترسی آسان به انتقال وجه نقد همکاری می کند. این سرویس انتقال، از سال 2001 به عنوان یک برنامه ساده مدیریت پول نقد شروع به کار کرد و به مرور زمان، گزینه هایی را برای افرادی که به دنبال ارسال و دریافت پول بودند، اضافه کرد.

چگونه می توان از طریق Xoom پول ارسال کرد ؟ 

یکی از دلایل محبوبیت Xoom روش های مختلف انتقال موجود است. در حالی که PayPal در همه کشورها در دسترس نیست، از طریق Xoom این محدوده گسترش می یابد. از چند طریق می توانید از نقل و انتقالات استفاده کنید. طبق وب سایت Xoom ، سه روش اصلی برای ارسال پول وجود دارد که بستگی به این دارد که از کدام رویکرد استفاده کنید. این امر به فناوری و منابعی که فرستنده و گیرنده به آنها دسترسی دارند، بستگی دارد. گزینه ها عبارتند از : 

سپرده بانکی : این روش به شما امکان می دهد از حساب PayPal خود برای انتقال وجه به هر حساب بانکی، داخلی و بین المللی استفاده کنید. می توانید از سیستم انتقال پول Xoom برای انتقال مستقیم وجوه به حساب بانکی گیرنده استفاده کنید، مشروط بر اینکه اطلاعات لازم در مورد اعتبار بانکی وی را داشته باشید. این شرکت برای محافظت از اطلاعات مالی از اقدامات امنیتی متعددی استفاده می کند.

وجه نقد برای انتقال : این روش مانند روش های انتقال پول نقد گذشته کار می کند و وجوه را به محل گیرنده می فرستد. گیرنده به بانک، اتحادیه اعتباری یا مکان دیگری می رود، سپس هویت خود را ثابت کرده و وجوه را دریافت می کند. به همان شیوه سپرده بانکی، باید اطلاعاتی راجع به گیرنده، از جمله محل تحویل را  ارائه دهید. از آنجا که این نوع انتقال با جابجایی پول همراه است، زمان بیشتری نسبت به رویکردهای کاملاً دیجیتالی می طلبد.

کاربردهای سیستم انتقال پول Xoom

آنلاین : می توانید از طریق وب سایت آنلاین از خدمات PayPal که مستقیماً به Xoom متصل است، استفاده کنید.

برنامه : یک برنامه پی پال وجود دارد که می توانید به روشی مشابه وب سایت از آن استفاده کنید. این برنامه برای همه سیستم عامل های اصلی دستگاه های تلفن همراه در دسترس است. با استفاده از برنامه PayPal ، می توانید سیستم انتقال پول Xoom را برای هر کسی که این برنامه را دارد، ارسال کنید. 

از بسیاری جهات، این درست مثل انتقال بانکی است که وجوه از یک حساب به حساب دیگر منتقل می شود. هنگامی که وجوه در برنامه نشان داده شد، گیرنده می تواند آنها را به یک حساب بانکی منتقل کند یا از طریق حساب PayPal خود از پول استفاده نماید.

برای تکمیل مراحل کار باید یک حساب PayPal داشته باشید. برای واجد شرایط بودن جهت انتقال بانکی، به مدارک هویت و اطلاعات بانکی خود نیاز دارید. برای کسانی که پول دریافت می کنند، همان استانداردها اعمال می شود.

حضوری : تا زمانی که مکانی در نزدیکی شما و نزدیک گیرنده در دسترس باشد، خدمات حضوری کاملاً مناسب هستند.

پیشنهاد مطالعهچگونه پسوورد پی پال را تغییر دهیم

لازم به توضیح است که روند کار کاملاً ساده است. به شرطی که منطقه شما بتواند از انتقال پول Xoom استفاده کند، شما به سادگی یک حساب آنلاین ایجاد می کنید. ممکن است دو روز طول بکشد تا مراحل تأیید و کامل شود. اگر از روش های حضوری استفاده می کنید، باید هویت خود را اثبات کنید. 

برای تکمیل جزییات اطلاعات گیرنده، مدارک دریافت خواهید کرد. از آنجا می توانید پول دریافتی را تا زمان دریافت پیگیری کنید. Xoom انتقال را بیمه می کند و در صورتی که دریافت نشود، بازپرداخت کامل را ارائه می دهد. شما می توانید برای دریافت اطلاعاتی جامع تر درباره سیستم انتقال پول Xoom با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید. همچنین برای انتقال ارز از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

کاربردهای سیستم انتقال پول Xoom

ویژگی های کلیدی Xoom

مشخصات و ویژگی های این سیستم انتقال پول کارآمد، به کشوری که در آن زندگی می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال برای کانادا، جزئیات به شرح زیر است:

محدودیت انتقال : 10،000 دلار

انتقال کانال ها : برنامه، وب سایت، انتقال حضوری

انواع نقل و انتقالات : سپرده بانکی، وجه نقد

گزینه های پرداخت : ویزا،  بدهی یا حساب بانکی

پوشش خدمات : 130 کشور

سرعت انتقال پول از طریق Xoom 

برای انتقال پول Xoom و نحوه استفاده از روش های پرداخت متفاوت شما دارای مدت زمانی متفاوت هستید. به عنوان مثال اگر از سپرده بانکی استفاده می کنید، بین دو الی سه روز کاری زمان نیاز است. این درحالی است که پیش از ساعت 4 بعد از ظهر ارسال صورت گیرد. همچنین برای استفاده از برنامه نیز مدت زمانی که صرف می شود بین دو الی سه روز است. اما در روش وجه نقد، مطابق با زمان حضور گیرنده، بسیار سریع و در لحظه خواهد بود.

پیشنهاد مطالعهمعرفی شرکت های متعلق به پی پال

هزینه ارسال پول چقدر است؟

هزینه ارسال پول به عوامل مختلفی بستگی دارد که می تواند شامل روش پرداخت شما، نوع ارز و اندازه معامله باشد.  همچنین این موضوع به کشوری که گیرنده در آن زندگی می کند نیز وابسته است. 

هزینه انتقال : هنگام بارگیری مجدد یا هزینه معامله پرداخت قبض، صرف نظر از کشوری که در آن هستید، هزینه 2.99 دلار است.

نرخ ارز : به گونه ای تنظیم شده است که شامل تبدیل ارز باشد، وقتی معامله انجام می شود، نرخ بر روی آن تعیین می شود که کاملا بستگی به وضعیت بازار بین المللی دارد.

کارت اعتباری : اگرچه انتقال پول Xoom هزینه استفاده از کارت اعتباری را اضافه نمی کند، اما ارائه دهنده کارت هنگام استفاده از آن ممکن است هزینه ای برای پیش پرداخت نقدی اضافه کند. برای جلوگیری از این امر می توانید به جای آن از کارت نقدی خود استفاده کنید.

کاربردهای سیستم انتقال پول Xoom

آیا Xoom ایمن است؟

این شرکت بسیار معتبر است، به خصوص با توجه به اینکه اعتبار آنها از اعتبار PayPal پشتیبانی می کند. این مورد به خوبی بررسی شده و از فرایند تأیید دقیق برای محدود کردن ریسک و خط استفاده می کند. سایت کاملاً رمزگذاری شده است و روشی ایمن برای انجام نقل و انتقالات را ارائه می دهد. 

علاوه بر این، Xoom در صورت عدم دریافت نقل و انتقالات، در شرایط غیر معمولی بازپرداخت ارائه می دهد. از آنجا که انتقال پول Xoom با موسسات مالی معتمد در سراسر جهان سرو کار دارد، این تجارت سطح بالایی از امنیت را افزایش می دهد. بعلاوه، به عنوان یک شرکت مالی، اقدامات آن توسط نهادهای دولتی تنظیم می شود تا از خطر تقلب جلوگیری کند.

آیا Xoom سرویس انتقال مناسبی است؟

هنگام انتخاب سرویس انتقال پول، مهم است که جوانب مثبت و منفی را آن را بسنجید و براساس نیازهای منحصر به فرد خود تصمیم بگیرید. اگر بخواهیم جنبه های مثبت آنرا بررسی کنیم، می توان گفت که این روش انتقال پول با بسیاری از روش های استفاده از جمله وب سایت و برنامه، بسیار راحت است.

همچنین شما می توانید از راه های مختلف، چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین، پول ارسال کنید. Xoom برای گسترش دسترسی شما به کشورهای مختلف در سراسر جهان شریک شده است و یک روش کاملاً امن برای ارسال پول با استفاده از فناوری رمزگذاری پیشرفته است. ضمن آنکه اگر انتقال شما دریافت نشود، پول شما را پس می دهد.

پیشنهاد مطالعهبررسی تفاوت های Skrill و PayPal

اما هنگام بررسی سیستم انتقال پول Xoom باید اشاره کنیم که این یکی از سیستم عامل های گران قیمت است زیرا دارای خدمات گسترده ای است. همچنین در حالی که Xoom در مکان های زیادی کار می کند، اما تمامی کشورها دسترسی ندارند. این کشورها شامل لیبی، پاکستان، میانمار، هائیتی، ایران، عراق، کره شمالی و بنگلادش است. در صورتی که تصمیم دارید از این روش پرداخت و انتقال پول استفاده کنید، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

روش پیگیری انتقال 

شما می توانید انتقال خود را به صورت آنلاین و از طریق پیام کوتاه ارسال کنید. این سیستم برای آگاهی شما از جریان وجوه و اطمینان از عملکرد آن، به محض دریافت پول به شما اطلاع می دهد. اما به خاطر داشته باید که در این روش پرداخت، هیچ سیستم پاداشی وجود ندارد. اگرچه Xoom انگیزه های زیادی برای معامله با این شرکت به ویژه از نظر دسترسی و کارایی ارائه می دهد، اما هیچ سیستم پاداش ارائه نمی دهد.

کاربردهای سیستم انتقال پول Xoom

Xoom روشی مطمئن برای انتقال

لازم به ذکر است که استفاده از Xoom برای نقل و انتقالات داخلی و بین المللی مزایای زیادی دارد. ارسال پول بین حساب های بانکی و برای انتقال به خانواده و افرادی که با آنها تجارت دارید، بسیار ساده است. با درج چندین ویژگی امنیتی و رمزگذاری سطح بالا، وجوه و اطلاعات شما در سیستم انتقال پول Xoom امان هستند.

این شرکت به شما امکان می دهد تا پرداخت های خرد و کلان را به روشی مقرون به صرفه ارسال کنید. بعلاوه، با ضمانت استرداد پول و پی پال به عنوان یک شرکت معتبر که از منافع آنها پشتیبانی می کند، یکی از معتبرترین روش های انتقال پول در حال حاضر در بازار است.
برای افتتاح حساب پی پال و استفاده از خدمات انتقال پول Xoom می توانید با کارشناسان 20پیمنت ارتباط گرفته و از آن ها یاری بگیرید.

برچسـب هـا : پی‌پال ، انتقال پول xoom ، xoom
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد