سیستم پرداخت Venmo ونمو

سیستم پرداخت Venmo ونمو

توسط : تیم محتوا
1,602

سیستم پرداخت Venmo ونمو یک برنامه پرداخت نظیر به نظیر  است که در آیفون و تلفن های اندرویدی موجود است و امکان تبادل سریع و آسان پول به طور مستقیم بین افراد را فراهم می کند. این شبکه در سال 2009 تاسیس شد و به عنوان یک سیستم پرداخت مبتنی بر پیام متنی آغاز به کار کرد. 

سپس، در مارس 2012 ، شرکت در تلاش برای استفاده از رشد اقتصادی P2P ، یک پلتفرم با یک شبکه اجتماعی یکپارچه معرفی کرد. کمتر از شش ماه بعد، Braintree ، Venmo را به مبلغ 26.2 میلیون دلار خریداری کرد. این شبکه به طور چشمگیری قابل توجه کاربران قرار گرفت و یک سال بعد این سیستم پرداخت شروع به کسب درآمد بالایی کرد.

سیستم پرداخت Venmo به عنوان یک سرویس دیجیتال، به افراد امکان ارسال و دریافت فوری پول را می دهد. این کار که ابتدا به صورت پیام متنی شروع شد، با  استفاده از سیستم عامل خود به عنوان یک شبکه اجتماعی که دوستان و خانواده می توانند به یکدیگر متصل شوند، فعالیت خود را ادامه داد.

پس از آن Braintree و Venmo توسط پیشرو ارائه دهنده سیستم پرداخت آنلاین جهانی PayPal Holdings Inc. خریداری شد. Venmo اکنون به عنوان یک سیستم پرداخت در بیش از دو میلیون مکان در ایالات متحده پذیرفته شده است.

پیشنهاد مطالعه: چگونه پسوورد پی پال را تغییر دهیم

هزینه های Venmo

ارسال پول از طریق Venmo باعث پرداخت هزینه 3٪ می شود، اما این شرکت هنگامی که معامله با مانده Venmo ، حساب بانکی یا کارت نقدی تأمین می شود، از این هزینه صرف نظر می کند. این درحالی است که وقتی کاربران از کارت اعتباری پول می فرستند، می بایست هزینه 3٪ را پرداخت نمایند.

سیستم پرداخت Venmo اکنون به عنوان نوعی پرداخت، توسط تقریباً دو میلیون بازرگان آنلاین پذیرفته می شود.

سیستم پرداخت Venmo ونمو

Venmo چگونه کار می کند؟

کاربران Venmo پس از نصب برنامه بر روی تلفن های خود و پیوند دادن حساب های Venmo خود به کارت اعتباری، کارت بدهی یا حساب، می توانند بلافاصله مبادله وجوه را با یکدیگر شروع کنند و Venmo به عنوان یک واسطه مالی مجازی عمل می کند.

به عبارت دیگر ، Venmo ممکن است به عنوان یک واسطه بین دو حساب بانکی دو کاربر در حال انجام یک معامله پرداخت دیده شود. به این ترتیب، موجودی Venmo اساساً یک دفترچه مجازی است که نشان دهنده تجارت وجوه است، بدون اینکه در واقع معاملات خارج از سیستم عامل Venmo را انجام دهد. بنابراین، تا زمانی که Venmo موجودی را به بانک گیرنده منتقل نمی کند، پول از نظر فنی در اختیار آن کاربر نیست.

ثبت نام در سیستم پرداخت Venmo

کاربران جدید می توانند با استفاده از یک آدرس ایمیل در سیستم پرداخت Venmo ثبت نام کنند. همچنین کاربران می توانند با اتصال حساب فیس بوک خود به سرویس پرداخت دیجیتال، به این سیستم عامل بپیوندند که به آنها امکان می دهد از جزئیات ورود به سیستم خود در فیس بوک برای ورود به سیستم پرداخت دیجیتال استفاده کنند. 

برنامه Venmo برای بارگیری در هر دو سیستم عامل iOS و Android در دسترس است و شامل تمام ویژگی های بستر وب است. پس از ثبت نام کاربر و ورود به سیستم، مرحله بعدی برقراری ارتباط با خانواده و دوستانی است که از Venmo استفاده می کنند. 

شبکه سازی با سایر افراد در سیستم پرداخت  Venmo به کاربران امکان می دهد تا از طریق پیوند دادن حساب های کارت بدهی یا کارت اعتباری خود، پرداخت ها را جمع آوری یا ارسال کنند. هنگام ارسال پول برای شخصی در شبکه، کاربر ملزم است شخصی را که می خواهد برای او مبلغی ارسال کند، انتخاب کرده و مبلغی را برای ارسال مشخص کند، دلیل پرداخت را ارائه دهد و پرداخت را تأیید نماید.

دلیل پرداخت در جدول زمانی نمایش داده می شود که توسط افراد موجود در شبکه قابل مشاهده است، اما آنها می توانند دلیل را خصوصی کنند و آن را از جدول زمانی خود پنهان کنند. گیرنده رسید پرداخت را دریافت می کند، یک حساب بانکی را پیوند می دهد و پول را به طور ایمن واریز می نماید.

سیستم پرداخت Venmo ونمو

کسب درآمد از Venmo

Venmo درآمد قابل توجهی از درآمد هر معامله ای که از بازرگانان دریافت می کند، بدست می آورد. به دلیل زیرساخت های PayPal ، Venmo با حداقل دو میلیون بازرگان سازگار است، در نتیجه Venmo را قادر می سازد تا در دو نوع مجزا از جریان های درآمد جابجا شود.

اولین نوع درآمد در سیستم پرداخت Venmo،  از طریق دکمه پرداخت هوشمند است که می تواند در برنامه های دیگر ادغام شود و برای خریدهای درون برنامه به کار گرفته می شود. در این سیستم سرویسی اضافه شده است که به کاربران برنامه های خود این امکان را می دهد تا هزینه حمل و نقل و باربری را با استفاده از این سیستم پرداخت کنند. علاوه بر این، هزینه حمل و نقل و مواد غذایی از طریق برنامه Uber بین چندین کاربر تقسیم می شود.

پیشنهاد مطالعه: معرفی شرکت های متعلق به پی پال

کارت بدهی Venmo

منبع دوم درآمد بازرگان از کارت بدهی Venmo حاصل می شود که مستقیماً از مانده Venmo کاربر گرفته می شود. این کارت از طریق Mastercard کار می کند و در مشاغل پذیرنده Mastercard قابل استفاده است. این عملکرد به Venmo کمک کرده است تا فراتر از پلتفرم انحصاری P2P خود گسترش یابد و مشتریان را قادر می سازد تا با خرده فروشان آنلاین و موسسات معامله کنند.

در هر دو حالت درآمدزایی، Venmo از بازرگانان 2.9٪ هزینه بعلاوه 0.30 دلار برای هر معامله می گیرد. شرکت ها مایل به پرداخت این نرخ های حد متوسط هستند، به دلیل آنکه با سیستم پرداخت Venmo  مشتریان جدیدی را به کسب و کارشان وارد می کند. علاوه بر این، احتمالاً کاربران Venmo شرکت کننده را از طریق رسانه های اجتماعی خود بالا می برند.

شاید این گونه بتوان گفت  که همکاری با Venmo مانند همکاری با پردازنده کارت اعتباری است. خرده فروشان هزینه زیادی صرف می کنند تا مخاطبان آنها را در فیس بوک و توییتر دنبال کنند. اما آنها می توانند این چیزها را به عنوان محصول جانبی در پرداخت های Venmo به صورت رایگان دریافت کنند. 

سیستم پرداخت Venmo ونمو

آیا Venmo ایمن است؟

همه برنامه های متصل به اینترنت می توانند در برابر نقض امنیت آسیب پذیر باشند. بنابراین، سیستم پرداخت Venmo و سایر سیستم عامل هایی که مستقیماً به حساب های بانکی مصرف کننده مرتبط هستند، باید از بالاترین استانداردهای محافظتی برخوردار باشند.

پیشنهاد مطالعه: کاربردهای سیستم انتقال پول Xoom

به همین دلیل، Venmo از فناوری رمزگذاری داده برای محافظت از کاربران در برابر معاملات غیر مجاز استفاده می کند. در حالی که اطلاعات کاربر را در سرورها و در مکان های امن ذخیره می کند. Venmo همچنین به کاربران امکان می دهد پین کدها را برای برنامه های تلفن همراه تنظیم کنند.

شما می توانید برای استفاده از سیستم پرداخت Venmo یا Paypal از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد