معرفی نحوه کسب درآمد از Minted

معرفی نحوه کسب درآمد از Minted

توسط : تیم محتوا
776

محبوبیت Minted به عنوان برترین سایت آنلاین به دلیل این است که آنها از صدها هنرمند مستقل در سراسر جهان برای طراحی استفاده می کنند. سبک های مختلف طراحی برای هر موضوع و سلیقه در آنجا وجود دارد. بسیاری از افراد تمایل دارند که طراحی اختصاصی خود را برای مراسم عروسی خود داشته باشند. شما می توانید با ارائه طرح و ایده های خلاقانه خود برای کسب درآمد از Minted اقدام نمایید.

این سایت وب سایت های عروسی مجلل و رایگان را ارائه می دهد که با بسیاری از طرح های عروسی مطابقت دارند. اگر می خواهید سایت بیشتر شخصی شود، Minted اکنون وب سایت های عروسی کاملاً سفارشی را ارائه می دهد. راه اندازی یک وب سایت رایگان عروسی در این سایت به معنای واقعی کلمه 10 دقیقه طول می کشد و با لیست RSVP شما ادغام می شود. 

پیشنهاد مطالعهسیستم پرداخت Venmo ونمو

در اینجا مرور وب سایت عروسی Minted را انجام می دهیم تا نمای کاملی از خدمات آن را ارائه دهیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا این بستر وب سایت عروسی مناسب شماست. همچنین یک راهنمای گام به گام ارائه می دهیم که به شما نشان می دهد چگونه وب سایت عروسی را راه اندازی کرده و بدین ترتیب به کسب درآمد از Minted دست یابید.

معرفی نحوه کسب درآمد از Minted

تهیه یک وب سایت عروسی 

شما می توانید بسیاری از الگوی های با کیفیت را در این سایت ملاحظه کنید. بیش از 1458 وب سایت عروسی مختلف در این سایت ارائه شده است که در مجموعه ای از گزینه های تم بی پایان وجود دارد. هر الگو توسط یک طراح و هنرمند مستقل طراحی شده است که همه آنها زیبا به نظر می رسند. شما نیز می توانید با استفاده از این تم ها، طراحی های خود را انجام داده و از آن درآمد کسب کنید. برای ثبت نام در این سایت می توانید از کارشناسان 20 پیمنهت بهره بگیرید.

همچنین بستر های نرم افزاری کاربر پسند در این سایت وجود دارد که باعث می شود در وقت خود صرفه جویی کنید. ایجاد یک وب سایت عروسی در Minted ساده و سریع است و راه اندازی آن فقط ده دقیقه طول می کشد. هر الگو پلاگین است، این بدان معناست که علاوه بر تغییرات ساده طرح، انتخاب رنگ و افزودن اطلاعات شخصی، سفارشی سازی زیادی را لازم ندارید. 

این الگوها برای زوج هایی که خواهان یک سازنده وب سایت عروسی بدون دردسر و ساده هستند بسیار مناسب است. از این گذشته، بسیاری فرصت آن را ندارند که به ایجاد یک وب سایت از ابتدا بپردازد و یا برای عملکرد حرفه ای از ابزارهای مختلفی استفاده کنند. شما می توانید برای کسب درآمد Minted از ابزارهای مناسب این پلتفرم استفاده کنید.

تطبیق طراحی های برای مراسم عروسی

Minted یکی از برنامه های جذاب و شناخته شده در فضای عروسی است و دلیل خوبی نیز دارد. همه وب سایت های عروسی رایگان Minted دارای طرح های متناسب برای دعوت نامه ها و دکوراسیون روز مانند برنامه های تطبیق، کارت های هدیه و موارد دیگر هستند. این یک روش عالی برای ارائه یک استقبال منسجم میهمانان در بین تمام مطالب چاپی دیجیتالی است.

همچنین می توان با افزودن همه رویدادهای عروسی به وب سایت، آن را جذاب تر نمود. فقط با یک کلیک، یک رویداد اضافه شده را خصوصی یا غیرفعال کنید. به عنوان مثال، انتخاب شام را که فقط بعضی از میهمانان به آن دعوت می شوند، انتخاب کنید. سپس با یک کلیک دیگر می توانید آن رویدادها را فقط برای مهمانان خاص دعوت شده قابل مشاهده کنید. این می تواند یکی از جذابیت های این سایت باشد که می توانید برای مشتریان خود ایجاد کنید و با ارائه کاری متفاوت، به کسب درآمد از Minted بپردازید.

پیشنهاد مطالعهخرید بلیط هواپیما از Skyscanner

کارتهای دعوت 

Minted با ارائه کارت های جمع آوری آدرس رایگان روند برنامه عروسی را بسیار آسان می کند. به سادگی طرحی را انتخاب کنید، یک کارت دیجیتال منحصر به فرد ارسال کنید یا یک لینک منحصر به فرد برای درخواست آدرس مهمانان خود از طریق ایمیل ارسال کنید.

همچنین اگر تصمیم دارید که تاریخ و یا دعوت نامه های مطابق با وب سایت عروسی خود را سفارش دهید، پس از بارگذاری نام و آدرس مهمان، Minted نام و آدرس را روی پاکت نامه به صورت رایگان چاپ می کند. از سویی دیگر دارای  قابلیت دسترسی به تلفن های هوشمند را دارد.

همه ما می دانیم که دعوت نامه های عروسی ممکن است از بین بروند. یک وب سایت عروسی به مهمانان این امکان را می دهد تا به صورت دیجیتالی با نحوه برگزاری، محل و زمان مراسم، در یک مکان ارتباط برقرار کنند. با یک وب سایت عروسی Minted ، مهمانان می توانند از طریق یک لپ تاپ، تبلت یا تلفن هوشمند به وب سایت عروسی دسترسی پیدا کنند تا اطلاعات مهمی مانند مکان، زمان، اطلاعات ثبت نام، نقشه ها و سایر موارد را مشاهده کنند.

شما می توانید با این امکانات سایت، برای مشتریان خود شرایط خاصی را ایجاد کرده و به کسب درآمد از Minted بپردازید. 

معرفی نحوه کسب درآمد از Minted

ثبت نام در Minted

اگر برای یک حساب کاربری در این سایت ثبت نام کنید، می توانید جاذبه های محلی، محل های اقامت را برای مهمانان خارج از شهر اضافه کنید. پیشنهادات محل اقامت در هتل، مکان های صرف غذا و خرید و جاذبه های تفریحی برای دیدن در حالی که در شهر هستند، ارائه دهید. 

عکس های نامزدی را ارسال کنید و داستان چگونگی ملاقات خود را بگویید. حتی می توانید از وب سایت عروسی برای نشان دادن آدرس ایمیل به مهمانان برای ارسال RSVP خود به جای کارت فیزیکی پست الکترونیکی استفاده کنید. می توان با تغییر طراحی در هر زمان، حتی پس از ارسال دعوت نامه ها طرح و رنگ را مطابق با نظر خود تغییر دهید. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Teespring و کسب درآمد از آن

لازم به ذکر است که ثبت نام در این سایت رایگان بوده و به عنوان یک بستر بسیار جذاب و عالی است که می توان برای کسب درآمد از Minted به سادگی اقدام نمود. اگر به کارهای طراحی علاقه مند هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر و تبدیل درآمد ارزی خود، می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد