کسب درآمد ارزی از سایت CrowdSpring

کسب درآمد ارزی از سایت CrowdSpring

توسط : تیم محتوا
975

سایت CrowdSpring یک سرویس محتوای اصلی و قابل اعتماد برای طراحی آرم است. آرم ها می توانند مطابق با ایده ها و انتظارات شما باشد. این سایت با ارائه یک سیستم قیمت گذاری عالی و بهره گیری از جامعه طراحان باتجربه و ماهر، به یک پلتفرم بی نظیر تبدیل شده است.

البته به خاطر داشته باشید که نباید انتظار پیچیدگی بیش از حد یا زیبایی شناسی استثنایی را داشته باشید. با این حال، میان قیمت و کیفیت طراحی تعادل مناسبی برقرار است. این سایت دارای پشتیبانی فوق العاده، ویژگی های جامعه، قیمت های رقابتی است. 

CrowdSpring چگونه کار می کند ؟

بخش نمایه های طراح دارای تعدادی فیلتر است که به شما امکان می دهد طراحی را که به دنبال آن هستید به راحتی پیدا کنید. اگرچه طراحان رتبه بندی نمی شوند، اما هرکدام نمونه کارهایی دارند، بنابراین می توانید کارهای آنها را ببینید و از آنها دعوت کنید تا به پروژه شما بپیوندند.

چند ویژگی دیگر در مرحله مسابقه موجود است. این شامل صفحات ارائه برای مدیران هنری و مدیران پروژه یا مهمتر از آن، گروه های متمرکز برای جلب نظر همکاران شما است. این سایت کاربرپسند بوده و استفاده از آن بسیار ساده است. پیمایش وب سایت CrowdSpring آسان و ساده است و از یک طراحی فوق العاده ساده استفاده می کند ضمن آنکه می تواند احساس حرفه ای ایجاد کند.

کسب درآمد ارزی از سایت CrowdSpring

ثبت نام در سایت 

به عنوان یک بازدید کننده و برای مشاهده بیشتر طرح های رقابتی، لازم است که در این سایت ثبت نام کنید. در صورتی که ثبت نام نکرده باشید نمی توانید تمامی طرح ها را مشاده کنید. این وقتی مشتری هستید که می خواهید آرم جدید خود را از رقبا پنهان کنید، می تواند یک امتیاز مثبت باشد.

رابط ساختار رقابت خوب است و تمام به روزرسانی ها و افزودنی های احتمالی شما را در فرم سفارش، فهرست می کند که شامل خلاصه درخواست شما نیز می باشد. قبل از شروع به مرحله پرداخت که رقابت را ایجاد می کند، می توانید سفارش خود را بررسی کنید. 

بعد از اینکه رتبه بندی، نظر، اشتراک مطالب خود را انتخاب کردید و در آخر یک طراح را انتخاب کردید، شما و طراح 30 روز فرصت دارید تا سفارش را نهایی کرده و تغییرات کوچکی را انجام دهید قبل از اینکه آرم نهایی خود را دریافت کنید. بنابراین بررسی کنید که آیا سایت CrowdSpring برای شما مناسب است یا خیر.

پیشنهاد مطالعهمعرفی نحوه کسب درآمد از Minted

پشتیبانی CrowdSpring  

پشتیبانی CrowdSpring بسیار جذاب است. آنها هر راه ارتباطی را که فکرش را بکنید، دارند. همچنین در حساب فیس بوک و توییتر که به طور واضح به عنوان محل خدمات مشتری نیز فعالیت می کنند. سوالات متداول در خصوص جزئیات مطالب است، پشتیبانی به صورت لایو و در روزهای کاری وجود دارد. شما می توانید از چت زنده، پشتیبانی ایمیل، و پشتیبانی تلفنی استفاده کنید. 

سیستمی ساده و قیمت خوب

سیستم قیمت گذاری سایت  CrowdSpring تا حدودی گیج کننده است. این تا حدی به این واقعیت مربوط می شود که بین انواع پروژه ها تفاوت منظور می شود. با این وجود در تعداد ورودی ها و طراحانی که می توانید انتظار داشته باشید، گزینه های شما برای مدیریت پروژه و بسته های اضافی افزایش می یابد. می توان گفت که گزینه CrowdSpring's Silver در واقع بسیار خوب است. این به شما امکان می دهد در معرض دید طراحان بیشماری قرار بگیرید و برای قیمت های مقرون به صرفه رقابت کنید.

کسب درآمد ارزی از سایت CrowdSpring

درآمد زایی در سایت Crowdspring 

شما به عنوان یک فریلنسر همیشه به دنبال سایت هایی هستید که در عین روند مناسب اجرایی، پرداخت مناسب و به موقعی داشته باشند. امروزه با وجود شرایط خاص کرونا، مطمئناً بیش از هر زمان دیگری، می توانید فرصت های مناسبی را پیدا کنید. اگر در طراحی گرافیک، برند تجاری، ایجاد و طراحی وب سایت تخصص دارید، Crowdspring می تواند مکان مناسب شما برای یافتن کار باشد. سایت Crowdspring یکی از سایت های برتر در حوزه طراحی است که می تواند به شما کمک نماید بتوانید کسب درآمد ارزی از این سایت را تجربه کنید. 

درباره Crowdspring 

Crowdspring یک بازار برای فریلنسرهای آنلاین است. نوع کاری که آنها ارائه می دهند در زمینه هایی مانند طراحی آرم، طراحی گرافیک، خدمات نوشتن متن و طراحی صنعتی است. این شرکت در می 2007 توسط مایک سامسون و راس کیمباروفسکی تاسیس شد. 

آنها در وال استریت ژورنال ، فوربس ، و نیویورک تایمز و همچنین بلومبرگ برجسته شده اند.  سایت Crowdspring کارهایی را برای آمازون، P&G ، استارباکس و موارد دیگر فراهم کرده است. آنها یک پایگاه داده بزرگ از خلاقان دارند  که بیش از یکصد هزار نفر از بیش از 200 کشور است.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت YunoJuno و روش کسب درآمد از آن

شرایط ثبت نام در Crowdspring 

شروع کار با Crowdspring به سادگی ایجاد یک حساب کاربری، انتخاب روش پرداخت ترجیحی و درخواست شغل نیست. سایت  Crowdspring هر شخصی را که می خواهد به عنوان یک خلاق فریلنسر در این سایت فعالیت کند، مراحل ثبت نام و الزامات سختگیرانه ای دارد. اگر شما به ویژه در یکی از دسته های طراحی در این سایت مهارت دارید و سرسختانه منتظر آن هستید، ارزشش را دارد. 

این ممکن است لزوما چیز بدی هم نباشد زیرا استانداردهای آنها بالاست. این به طور طبیعی باعث می شود شما به این باور برسید که دستمزد بهتری را دریافت خواهید کرد.

بنابراین هنگامی که مراحل ثبت نام را انجام دادید و تأیید شدید ، می توانید فعالیت خود را شروع کنید. سپس می توانید شروع به جستجوی پروژه ها کرده تا ببینید آیا می توانید آنچه مشتری به دنبال آن است، ایجاد کنید. شما مشخصات و نمونه ها را مرور کرده و یک یا چند طرح ارائه می دهید.

توجه داشته باشید، شما تنها کسی نخواهید بود که برای یک پروژه خاص، کار طراحی ارسال می کند. شما در ازای قیمت ارائه شده، با افراد دیگر در رقابت خواهید بود. مشتری طرحی را که بیشتر از همه دوست دارد انتخاب می کند. در نهایت، به حساب Paypal  شما پول واریز می شود.

کسب درآمد ارزی از سایت CrowdSpring

مراحل ثبت نام

سایت Crowdspring با برخی از مشتریان کاملاً شناخته شده کار می کند. بنابراین منطقی خواهد بود که روند ثبت نام یک روند دقیق باشد. از شما خواسته می شود شماره تلفن همراه و شناسه عکس ارائه دهید. این برای تأیید این است که شما همان هستید که می گویید.

در هر یک از دسته بندی هایی که می خواهید کار کنید، سه نمونه از بهترین کارهای خود را ارسال کنید. این کار باید اثر اصلی شما باشد. سپس این نمونه ها توسط یک هیئت مجرب بررسی می شوند. سپس تا زمان انجام مراحل تأیید مجاز به شروع کار نیستید. این ممکن است تا 14 روز طول بکشد. پس از تأیید، ایمیلی دریافت خواهید کرد که بیانگر انواع پروژه هایی است که برای کار شما تأیید شده اند.

سایت Crowdspring دسته های مختلفی دارد که متناسب با طیف وسیعی از افراد با مجموعه مهارت های مختلف است. دسته بندی ها عبارتند از طراحی وب سایت، محصول و بسته بندی، آرم و هویت، کتاب و مجله، هنر و تصویرگری، پوشاک و کالا، تجارت و تبلیغات، نامگذاری و نام تجاری هستند.

پیشنهاد مطالعهنحوه پرداخت با سایت Flywire

این دسته بندی ها بیشتر در وب سایت تجزیه می شوند و شامل زیرمجموعه هایی خواهند بود. هنگامی که مهارت خود را ثبت می کنید، یک یا چند دسته را که در آنها تجربه دارید انتخاب کرده و آدرس ایمیل خود را وارد می کنید. سپس در لیست انتظار قرار خواهید گرفت. 

با وجود همه مراحلی که باید از آنها عبور کنید، خوب است بدانید که برای عضویت از شما هزینه ای دریافت نمی شود. و هزینه عضویت ماهانه یا سالانه وجود ندارد. بنابراین می توانید در سایت Crowdspring ثبت نام کرده و بر اساس مهارت خود به کسب درآمد از این سایت بپردازید. برای افتتاح حساب پی پال و نقد کردن حساب ارزی خود از این سایت می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد