چگونه از پادکست درآمد دلاری کسب کنیم

چگونه از پادکست درآمد دلاری کسب کنیم

توسط : تیم محتوا
1,237

شاید برای شما هم مهم باشد که کسب درآمد از پادکست ها چگونه است و پیش از سرمایه گذاری در وقت و انرژی خود، چه تکنیک هایی برای افزایش مخاطبان پادکست وجود خواهد داشت. بسیاری از پادکسترها پیش از شروع کار، هزینه های زیادی را صرف خرید تجهیزات و هزینه های میزبانی می کنند. اما واقعیت آن است که کار خلاقانه مانند پادکست تا زمانی که مخاطبی نداشته باشد، هیچ درآمدی کسب نمی کند. 

باید توجه داشت که زمان لازم است تا شنوندگان جذب پادکست ها شده و به آن ها علاقه مند شوند. اما اگر برای تهیه محتوای شگفت انگیز تلاش کنید، قسمت های جدید را به طور مداوم منتشر کنید و مخاطبان خود را درگیر خود نمایید، در نهایت نمایشی خواهید ساخت که در هر قسمت درآمد کسب می کند. افراد زیادی هستند که زندگی بسیار راحتی را  فقط با چند ساعت در روز روی پادکست های خود، ایجاد می کنند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت CrowdSpring

نحوه درآمدزایی پادکست ها 

در واقع راه های زیادی برای کسب درآمد از پادکست وجود دارد. موفق ترین پادکست ها از چندین استراتژی کسب درآمد استفاده می کنند. بنابراین از مکان های مختلفی همچون یوتیوب درآمد کسب می شود. تصور کنید اگر همه درآمد شما از انتشار پادکست در YouTube است، اگر یک روز یوتیوب کانال شما را ممنوع کند، شما همه چیز را از دست می دهید. بنابراین بهتر است چندین جریان درآمد ایجاد کنید.

چگونه از پادکست درآمد دلاری کسب کنیم

حمایت مالی 

حمایت مالی رایج ترین روش درآمدزایی پادکست ها است. این زمانی است که پادکست اسپانسر را در حین نمایش تبلیغ می کند. احتمالاً می شنوید که نمایش های موردعلاقه شما در هر قسمت تبلیغات خود را چند بار ارائه می کنند. کسب درآمد از پادکست به میزان درآمد شما از اسپانسر و به تعداد بارگیری قسمت های مختلف بستگی دارد. حامیان مالی بر اساس هزینه پرداخت می کنند. نرخ ها از 18 دلار تا 50 دلار هستند، اگرچه پادکست های بسیار محبوب بسیار بیشتر می توانند جذب کنند.

بسته به جایی که پادکست خود قرار می دهید، می توانید قیمت آگهی های خود را تغییر دهید. تبلیغات قبل از پخش در ابتدای نمایش، معمولاً برای حدود 15-30 ثانیه اجرا می شود. تبلیغات پس از پخش در پایان نمایش، همچنین به مدت 15-30 ثانیه اجرا می شود و ارزش آنها برای تبلیغ کنندگان یکسان است.
تبلیغات میان دوره ای از ارزش بیشتری برخوردارند زیرا مخاطب در آن زمان درگیر است. گاهی اوقات حامی مالی اسکریپتی را برای خواندن به شما می دهد. در مواقع دیگر حامی مالی انعطاف پذیری بیشتری به شما می دهد.

پشتیبانی مستقیم از محتوای برتر 

پشتیبانی مستقیم زمانی است که شما از طرفداران خود بخواهید برای حمایت از نمایش شما پول برای شما ارسال کنند. اگر محتوای شما خوب باشد، افراد زیادی وجود دارند که با خوشحالی چند دلار برای شما می پردازند تا بتوانید قسمت های بعدی را ادامه دهید.

این یکی از اولین راه حل هایی است که به کسب درآمد از پادکست بسیار کمک می کند زیرا تنظیم آن آسان است. می توانید یک دکمه PayPal اضافه کنید و فرم کمک مالی به سایت خود را ایجاد نمایید. یک روش عالی برای جلب حمایت مخاطبان ، استفاده محتوای برتر است. می توانید برای دسترسی زودهنگام به قسمت های پاداش، منابع قابل بارگیری، گفتگوی زنده یا دسترسی به خبرنامه ها و گروه های فیس بوک از آنها هزینه بگیرید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی نحوه کسب درآمد از Minted

فروش شرکت های وابسته 

فروش شرکت های وابسته مشابه حمایت مالی است، اما به جای اینکه با بارگیری دریافت کنید، براساس آنچه برای یک شرکت دیگر می فروشید، حقوق دریافت می کنید. شرکت دیگر برای هر فروش به شما کمیسیون پرداخت می کند. اگر از فروش شرکت های وابسته درآمد کسب می کنید، مطمئن شوید که این شرکت، پیوندی ساده به شما می دهد که استفاده از آن برای شما آسان است و شنوندگان آن را درک می کنند.

چگونه از پادکست درآمد دلاری کسب کنیم

محصولات مکمل 

چهارمین روش معمول برای کسب درآمد از پادکست فروش محصولات مکمل است. این ممکن است شامل کالاها، دوره ها، خدمات مشاوره ای، کتاب یا دسترسی به رویدادهای زنده باشد. برای ارسال سفارش به مشتریان خود می توانید از خدمات چاپ بر اساس تقاضا استفاده کنید. شما فقط به یک مکان در وب سایت خود نیاز دارید تا آنها سفارش دهند.

کسب درآمد از پادکست ها با تبلیغات 

تبلیغات و بازاریابی اولین چیزهایی هستند که وقتی به دنبال راه های کسب درآمد از پادکست هستید به آنها فکر می کنید. دچندین شبکه تبلیغاتی پادکست مختلف وجود دارد که می توانند شما را با تبلیغ کنندگان ارتباط دهند. آنها همه کارها را در یافتن تبلیغ کنندگان ، مذاکره در مورد نرخ ها ، دریافت اسکریپت و موارد دیگر انجام می دهند. شما معمولاً برای کار با آنها به مخاطبان بیشتری با حداقل 5K یا 10K شنونده در ماه نیاز دارید.

یکی از بزرگترین شبکه های تبلیغاتی Midroll است، یکی دیگر از شبکه های محبوب Authentic می باشد و بسیاری از شرکت های میزبان پادکست نیز شبکه های خاص خود را دارند.

پیشنهاد مطالعهخرید بلیط هواپیما از Skyscanner

دوره های آموزشی 

بسیاری از پادکست های محبوب دوره های آنلاین خود را برای کسب درآمد از پادکست ، ایجاد می کنند تا محتوای مشابه آنچه را که در پادکست خود صحبت می کنند آموزش دهند. دوره های آنلاین یک روش عالی برای آموزش است که به راحتی قابل پیگیری بوده و مخاطب پس از اتمام آن می تواند نتیجه خاصی را بدست آورد.

داشتن یک لیست ایمیل به شما کمک می کند تا بتوانید هم در پادکست خود و هم از طریق ایمیل به مخاطبان خود در مورد دوره خود اطلاع دهید. گزینه دیگر برای ارتقا دوره ها، استفاده از بستر وبینار برای کمک به نشان دادن ارزش آنچه که شما ارائه می دهید، برای حدود 45 دقیقه است. اینها بخوبی کار می کنند زیرا افراد درگیر هستند و به طور زنده با شما ارتباط برقرار می کنند.

چگونه از پادکست درآمد دلاری کسب کنیم

درآمد از پادکست از طریق خدمات

شما می توانید خدماتی را ارائه دهید که متناسب با محتوای پادکست شما باشد. شما می توانید در صنایع مختلف کار مشابهی انجام دهید. مربیگری و مشاوره تا حدی شبیه ارائه خدمات است، اما شما معمولاً کاری را برای آنها انجام نمی دهید. در عوض، آنها را در مورد چگونگی پیشرفت یاری یا راهنمایی می کنید.

صنایع متداولی که مشاوران و مربیان زیادی دارند، تناسب اندام، رژیم غذایی، تجارت و تدریس است، که می توانند در کسب درآمد از پادکست ها به شما کمک کنند. برای این که بتوانید درآمد ارزی مناسبی را از پادکست ایجاد کنید، از نکات مطرح شده استفاده نمایید. جهت افتتاح حساب ارزی برای دریافت درآمد خود می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد