کسب درآمد ارزی از سایت ArtStation آرت استیشن

کسب درآمد ارزی از سایت ArtStation آرت استیشن

توسط : تیم محتوا
2,409

اگر به دنبال کسب درآمد از ArtStation هستید، باید بگوییم که این سایت، اولین جامعه آنلاین برای هنرمندان دیجیتال است که قصد دارند وارد صنعت سرگرمی شوند. استفاده از بسیاری از خدمات این سایت رایگان است.  اما به نظر می رسد اشتراک های ArtStation Plus و Pro چیزهای زیادی را ارائه می دهند. 

شما ممکن است به دنبال اشتراک های عضویت ArtStation باشید و تمایل داشته باشید که از این سایت استفاده کنید تا بتوانید در حرفه خود پیش رفته و درآمد ارزی مناسبی را کسب کنید. ArtStation  اشتراک مختلفی ارائه می دهد. به طوری که در اشتراک Artstation Plus سایت،  نمونه کارها و دوره های آنلاین حرفه ای را با قیمت بسیار رقابتی 10 دلار در ماه ارائه می دهد. این درحالی است که سیستم عامل های جایگزین تقریباً 32 تا 46 دلار در هر ماه هزینه دارند. 

Artstation همچنین اشتراک Pro را ارائه می دهد. Artstation Pro هر ماه 15 دلار هزینه دارد و به شما کمک می کند مخاطبان خود را افزایش داده و در این سایت فروش داشته باشید. اگر در حال حاضر در ArtStation مخاطب ایجاد نکرده و فروشی ندارید، اشتراک Pro هنوز تأثیر زیادی در حرفه شما نخواهد داشت. اما ممکن است اشتراک پلاس این سایت بتواند در این خصوص و کسب درآمد از ArtStation شما را یاری کند. 

کسب درآمد ارزی از سایت ArtStation آرت استیشن

اشتراک های برتر ArtStation 

همانگونه که اشاره شد ArtStation دارای 2 اشتراک برتر Plus و Pro است. اگر از Artstation به صورت رایگان و بدون اشتراک استفاده می کنید، موارد متعددی را دریافت می کنید که از آن میان دریافت یک صفحه پروفایل کاربر، یک وب سایت نمونه کارها پایه و تمیز، فروش از طریق فروشگاه چاپ و فروش محصولات دیجیتالی در بازار ArtStation با پرداخت هزینه 30/0 دلار + 15٪ که می تواند مزیت خوبی به شمار آید.

Artstation قابلیت های زیادی را به صورت رایگان به شما می دهد. تقریباً هر چیزی که یک هنرمند جدید برای شروع به اشتراک گذاری آنلاین کار خود نیاز دارد. را در اختیار خواهد داشت. 

کسب درآمد با اشتراک ArtStation Plus

برای اشتراک ArtStation Plus  ماهانه 10 دلار آمریکا می بایست پرداخت کنید که اگر سالانه صورتحساب آنرا پرداخت کنید این رقم به 6.99 دلار تغییر خواهد کرد. بدین ترتیب علاوه بر موارد فوق ، ArtStation Plus به شما امکان دسترسی به مواردی همچون دسترسی کامل به دوره های آموزش ArtStation، کنترل بیشتر وب سایت نمونه کارها مانند استفاده از نام دامنه خود و گزینه های شخصی سازی بیشتر، بارگذاری تصاویر و فیلم 4K در گالری خود، برخورداری از وبلاگ شخصی خود، داشتن اولویت پشتیبانی و دریافت نشان عالی در کنار نام کاربری خود را خواهید داشت.

پیشنهاد اصلی Artstation Plus یک وب سایت نمونه کارهای حرفه ای تر و دسترسی به دوره ها، برای هنرمندان جدی است که برای بهبود هنر و مهارت خود و کسب درآمد از ArtStation  اقدام می کنند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی نحوه کسب درآمد از Minted

اشتراک ArtStation Pro

اما با اشتراک ArtStation Pro لازم است که هر ماه 15 دلار آمریکا پرداخت کنید که با انتخاب اشتراک سالانه، این مبلغ تا 95/9 دلار تغییر خواهد کرد. ضمن آنکه علاوه بر موارد اعلام شده در دو حالت فوق، در  Pro شما می توانید تجزیه و تحلیل پیشرفته برای وب سایت نمایه و نمونه کارها خود را مشاهده کنید، با افزایش نتایج جستجو ، همه اعضای Pro را در راس جستجوها قرار می دهید، برای چاپ و محصولات دیجیتال خود می توانید تخفیف و کوپن ایجاد کنید و شما در چاپ، 5٪ سود و در محصولات دیجیتال 10٪ ،سود بهتر دریافت می کنید.

Artstation Pro برای هنرمندانی است که کسب و کار خود را با Artstation بنا می کنند. افزایش مخاطب، فروش چاپ و کالاهای دیجیتال از مزیت های این اشتراک است. این برای هنرمندانی که به طور فعال مشغول کار هستند و مایل به پرداخت هزینه های اضافی هستند تا کارفرمایان در ArtStation آن ها را راحت تر ببینند و باعث کسب درآمد از ArtStation شود. 

کسب درآمد ارزی از سایت ArtStation آرت استیشن

آیا ArtStation Plus ارزش آن را دارد؟

ArtStation Learning کتابخانه ای از دوره های ویدئویی توسط متخصصان صنایع سرگرمی است. بیشتر هنرمندان 2D و 3D در بازی های ویدیویی و صنایع فیلم سازی به این بخش توجه خاصی دارند. همه این دوره ها توسط متخصصان در زمینه خاص خود ساخته می شوند، بنابراین شکی نیست که آنها پر از دانش و تجربه هستند.

با اشتراک این سایت، دسترسی نامحدودی به کل کتابخانه دارید و هر زمان که بخواهید می توانید هر دوره را تماشا کنید. در حال حاضر تعداد دوره های محدودی وجود دارد ، اما Artstation به طور منظم دوره های جدیدی را به کتابخانه اضافه می کند.

این سایت بهترین گزینه برای یادگیری ArtStation Schoolism و Skillshare هستند و هر دو سیستم عامل آنلاین بوده و دارای یک کتابخانه بزرگ از آموزش های هنری برای اشتراک ماهیانه هستند. هزینه یادگیری ArtStation ماهیانه 10 دلار است و دوره ها معمولاً 1 تا 2 ساعت هستند. اما بعضی از آنها 8 ساعت طول می کشد و در صنایع سرگرمی حرفه ای سطح بالا، این زمان بیشتر می شوند که برای کسب درآمد از ArtStation بسیار عالی است.

هزینه مدارس هر ماه 30 دلار است. آنها دوره های آموزشی کمتری دارند که معمولاً در چند ساعت طولانی تر برگزار می شود و توسط معتبرترین هنرمندان در صنایع سرگرمی ساخته شده اند و دوره های آنها منحصر به Schoolism است و در هیچ جای دیگری یافت نمی شود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت CrowdSpring

شرایط در Skillshare

هزینه Skillshare هر ماه 19 دلار است. دوره های آن معمولاً 1 تا 2 ساعت است، سطح مهارت معلمان از آماتور تا حرفه ای است و دوره ها را می توان در سیستم عامل های دیگر یافت. با این حال، کتابخانه دوره آنها بسیار زیاد است. Schoolism بهترین دوره ها را می گذارد، اما ArtStation Learning با قیمت بسیار بالایی است که تاثیر زیادی در کسب درآمد از ArtStation دارد.

کسب درآمد ارزی از سایت ArtStation آرت استیشن

میزبانی در وب سایت نمونه کارها 

ArtStation Plus همچنین کنترل بیشتری در مورد ظاهر وب سایت نمونه کارها میزبان ArtStation شما ارائه می دهد و به شما امکان می دهد از نام دامنه خود برای آن استفاده کنید. برای میزبانی نمونه کارهای مشابه، می توان از چیزی مانند Wix یا Squarespace استفاده کرد که هزینه آن 16دلار در ماه Squarespace و 13 دلار در Wix به صورت ماهانه است.

Squarespace و Wix به شما امکان کنترل بیشتر بر روی طراحی و عملکرد سایت خود را می دهند، اما همچنین به کار بیشتری از شما نیاز دارند. ArtStation Plus فقط 10 دلار برای دوره ها و نمونه کارهای مناسب است و دسترسی به نمونه کارهای مشابه و دوره های آنلاین در کل حدود 32 تا 46 دلار در هر ماه هزینه دارد.

پیشنهاد مطالعهچگونه از پادکست درآمد دلاری کسب کنیم

اگر پول یک نمونه کار حرفه ای و دوره های آنلاین را داشته باشید، ArtStation یکی از بهترین دوره ها را در این زمینه ارائه می دهد. در غیر این صورت سایت رایگان نمونه کارها Artstation گزینه خوبی است می تواند به شما در کسب درآمد از ArtStation کمک موثری داشته باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص و افتتاح حساب ارزی خود، می توانید با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد