معرفی و خرید کیف پول eToro

معرفی و خرید کیف پول eToro

توسط : تیم محتوا
1,059

با خرید کیف پول eToro می توانید برای مبادلات سکه هایی همچون بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال دیگر، استفاده کنید. این یکی از کیف پول های موبایل است که با برنامه هایAndroid   و  iOS تلفن همراه سازگار است. برای خرید این کیف پول می توانید مشاوره های لازم را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.

این جدیدترین کیف پول ارز رمزنگاری شده است که به عنوان پلت فرم محبوب معاملات با وب هماهنگ شده است، هر عضو eToro که قبلاً تأیید شده است می تواند از آن استفاده کند. این برنامه کیف پول به کاربران امکان خرید یا فروش دارایی، انتقال دارایی بین کیف پول یا تبادل یک نوع ارز رمزپایه با نوع دیگر را می دهد. همچنین برای ذخیره سکه های دیجیتال نیز می توان از  این کیف پول استفاده نمود.

کیف پول eToro یک کیف پول رمزنگاری قابل اعتماد است که در چندین کشور جهان در دسترس می باشد. اما باید ذکر شود که مالک و مدیر کیف پول، شرکت ایترو Etoro است. این شرکت eToro X Limited، تحت نظارت کمیسیون خدمات مالی جبل الطارق است. 

پیشنهاد مطالعه0 تا 100 صنعت ماینینگ را بشناسید (راهنمای جامع)

چگونگی خرید کیف پول ایترو

شما می توانید این کیف پول های موبایل را به صورت رایگان تهیه کنید و از آن برای انجام معاملات یا تبدیل از یک سکه رمزنگاری به پول دیگر استفاده  کنید. با خرید کیف پول eToro ، علاوه بر ذخیره ایمن سکه ها و نشانه های دیجیتال، یک تبادل ویژگی دیگر را نیز ارائه می دهد که به شما امکان می دهد ارز رمزنگاری شده را به ارز دیگر ، بدون پرداخت واریز یا برداشت وجه تبدیل کنید. همچنین می توانید ارز رمزنگاری شده را مستقیماً از کیف پول خود با استفاده از کارت بانکی یا کارت اعتباری خریداری کنید.

معرفی و خرید کیف پول eToro

ویژگی های کیف پول eToro

از ویژگی های مهم این کیف پول می توان به موارد ذیل اشاره نمود که با خرید کیف پول eToro امکان پذیر می شود.

انتخاب سکه : 

پیشنهاد اولیه سکه های دیجیتال بیت کوین BTC ، اتریوم ETH ، بیت کوین کش BCH و لایت کوین LTC در این کیف پول، با بسیاری از کیف پول های رمزنگاری دیگر در بازار مقایسه می شود. وعده افزودن ارزهای رمزپایه بیشتر بدان معنی است که eToro قصد دارد به یکی از جامع ترین کیف پول های رمزنگاری در سراسر کشور تبدیل شود. 

موبایل و دسکتاپ : 

کیف پول eToro فقط در دستگاه های تلفن همراه Android و iOS قابل استفاده است.

پیشنهاد مطالعهچه چیزهایی را می توان با بیت کوین خرید ؟

هزینه کیف پول eToro : 

تا آنجا که در بازار نشان داده شده است، هزینه کیف پول eToro قابل رقابت خواهد بود. پلتفرم کارگزاری به دلیل ارائه هزینه های معقول شناخته شده است، بنابراین به احتمال زیاد این کیف پول هنگام قیمت گذاری به همان اندازه منصفانه عمل خواهد کرد.

امنیت کیف پول eToro : 

کاربران با خرید کیف پول eToro و با استفاده از اعتبارنامه eToro موجود خود، به برنامه وارد می شوند تا از خطر هرگونه رمز ورود اضافی جلوگیری کنند. ویژگی های امنیتی پیشرفته ای مانند احراز هویت دو عاملی و امنیت چند امضایی در این کیف پول کاربردی، در دسترس است تا از این طریق محیطی کاملاً ایمن باشد. از آنجا که eToro نامی است که در محافل سرمایه گذاران رمزنگاری شناخته شده است، کیف پول آن مزیت مرتبط بودن با یک مارک معتبر را از همان زمان راه اندازی به همراه دارد.

معرفی و خرید کیف پول eToro

مزایای کیف پول eToro

این کیف پول، بخشی از بستر eToro بوده که بسیار معتبر و کاملاً تنظیم شده است و در ابتدای کار، انتخاب اولیه خوبی از سکه ها با ارزهای بیشتر را داشته و سطح بالایی از امنیت را ایجاد کرده است. همچنین از زبان های متعددی پشتیبانی کرده و دقیقاً مانند سیستم عامل اصلی eToro عمل می کند و از رابط کاربری آسان و کاربرپسند بهره مند است.

پیشنهاد مطالعهبهترین کیف پول سخت افزاری

نحوه استفاده از eToro

پس از خرید کیف پول eToro ، استفاده از آن بسیار آسان و سریع است. برای انجام این کار نیاز به یک متخصص اینترنت یا نابغه رمزنگاری نیست. کیف پول eToro برای هر کاربر تأیید شده از بستر eToro در دسترس است. بنابراین، اگر هنوز ثبت نام نکرده اید، باید این کار را قبل از استفاده از کیف پول انجام دهید. 

نحوه ورود به کیف پول eToro بدین گونه است که با توجه به دستگاهی که می خواهید از آن استفاده کنید، باید به دنبال برنامه در App Store یا Google Play Store باشید. اگر نمی توانید برنامه کشور خود را ببینید، لازم است بررسی کنید تا ببینید چه زمانی کیف پول در دسترس شما قرار می گیرد. 

هنگامی که در محل زندگی شما در دسترس قرار گرفت، می توانید با خیال راحت برنامه کیف پول eToro را در دستگاه تلفن همراه خود بارگیری کنید و سپس با استفاده از اعتبارنامه موجود وارد سیستم شوید. می توانید بلافاصله شروع به استفاده از آن و جابجایی پول کنید، زیرا رابط نرم افزاری کاربرپسند و بصری است. 

معرفی و خرید کیف پول eToro

آیا استفاده از کیف پول eToro بی خطر است؟ 

پلت فرم eToro بسیار مورد توجه است و مدتهاست بدون اینکه هیچ مسئله مهم یا حادثه هکری گزارش شود، استفاده می شود. بنابراین، هیچ دلیلی وجود ندارد که این کیف پول جدید در معرض هر نوع کلاهبرداری باشد، یا اینکه مارک تجاری و معتبر ایترو، از کاربران خود محافظت نکند. 

eToro کاملاً ایمن بوده و هم اکنون بیش از 10 میلیون کاربر در آن ثبت شده دارد. این تجارت از سال 2006 آغاز شده است و یکی از محبوب ترین نام ها در صنعت رمزنگاری است. این یک واقعیت است که کیف پول جدید از همان جزئیات امنیتی حساب اصلی استفاده می کند و این باید اطمینان شما را نسبت به کیف پول مورد اعتماد افزایش دهد. بنابراین با خرید کیف پول eToro به مکانی امن و قابل اعتماد برای نگهداری ارزهای رمزپایه خود دست خواهید یافت.

پیشنهاد مطالعهمعرفی ارز رمزپایه ریپل Ripple و بررسی آن

به خاطر داشته باشید که در این بستر، دو نوع هزینه وجود دارد که باید هنگام استفاده از این کیف پول از آنها آگاه باشید. گرچه به طور معمول هیچ یک از آنها گران نیست. اولین مورد توسط eToro شارژ می شود و هزینه دیگر توسط بستر بلاکچین برای معامله منظور می شود که از یک ارز به ارز دیگر متفاوت است. برای آن که بتوانید اطلاعاتی جامع تر دریافت کنید، می توانید با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد