مزیت های مهم در داشتن آنتی ویروس اورجینال

مزیت های مهم در داشتن آنتی ویروس اورجینال

توسط : تیم محتوا
735

نرم افزار آنتی ویروس برنامه ای است که ویروس را شناسایی یا تشخیص می دهد و سپس پس از تشخیص وجود ویروس، روی حذف آن از سیستم رایانه کار می کند. نرم افزار آنتی ویروس به عنوان پیشگیری عمل می کند به طوری که نه تنها ویروس را از بین می برد بلکه از آلوده شدن رایانه توسط هر ویروس احتمالی نیز جلوگیری می کند. در این جا خواهیم گفت که چرا باید نرم افزار آنتی ویروس اورجینال را استفاده کنید.

دلایل نیاز به نرم افزار آنتی ویروس 

سیستم بدون آنتی ویروس، همانند ساختمانی با درب باز و محافظت نشده است که می تواند افراد متجاوز و سارقین را جذب کند. آنتی ویروس به عنوان محافظ امنیتی رایانه عمل می کند تا تمام ویروس های مزاحم را از بین ببرد. در صورتی که رایانه شما توسط ویروس مورد حمله قرار گیرد، می تواند از طریق روش های زیر بر روی رایانه شما تأثیر بگذارد.

ویروس قادر است، سرعت کامپیوتر را کم کرده و به پرونده ها و اسناد آسیب رسانیده یا آن ها را حذف نماید که در این صورت ممکن است داده های مهمی را در رایانه از دست بدهید. در این شرایط با خرابی های مکرر رایانه مواجه شده و در فضای اینترنت و رایانه نمی توانید به سادگی کار کنید.

پیشنهاد مطالعهفروش موکاپ Mockup و کسب درآمد ارزی

مزیت استفاده از آنتی ویروس

بنابراین نرم افزار آنتی ویروس، به خوبی می تواند بر دنیایی از ویروس ها تاثیر بگذارد. برخی از برجسته ترین مزایا را می توان چنین شمرد. آنتی ویروس اورجینال ، می تواند در برابر ویروس ها و انتقال آنها محافظت کرده و تبلیغات و هرزنامه ها را متوقف نماید. همچنین قادر است تا در برابر هکرها و سارقان داده، محافظت های لازم را صورت داده و در مقابل دستگاه های قابل جابجایی مراقبت کافی را ایجاد کند.

آنتی ویروس اورجینال

مراقبت از سیستم در مقابل انتقال ویروس 

یک نرم افزار آنتی ویروس عمدتا عملکرد پیشگیری را انجام می دهد. آن ها پس از شناسایی ویروس، برای از بین بردن آن اقدام می کنند. باید توجه داشت که این کارها بیشتر قبل از آسیب رساندن ویروس به سیستم انجام می شود. بنابراین، با بسیاری از ویروس ها قبل از اینکه صدمه ای به سیستم شما وارد کنند، مقابله می کنند. 

یک آنتی ویروس اورجینال ممکن است بدون اطلاع شما در طی یک روز با بسیاری از ویروس ها مقابله کند. Avast و Norton از محبوب ترین نرم افزارهای آنتی ویروس هستند که این روزها در بازار موجود است. اگر ویروسی به سیستم شما حمله کرده باشد، به طور بالقوه می توانید آن را به دوستان، خانواده و شبکه های خود منتقل کنید. بنابراین ، اگر می خواهید از سیستم رایانه ای و همچنین رایانه های آشنایان خود محافظت کنید، تهیه یک آنتی ویروس اورجینال را در نظر بگیرید.

مسدود کردن هرزنامه و تبلیغات 

نرم افزارهای آنتی ویروس، به شناسایی و مسدود کردن تبلیغات احتمالی هرزنامه و وب مخرب کمک می کنند. به طور کلی میزان ویروسی که از تبلیغات پاپ آپ و وب سایت ها به رایانه ها وارد می شوند، بسیار زیاد است. به عبارتی می توان گفت که آن ها یکی از درگاه های پر کاربرد ویروس ها برای آلوده کردن رایانه و آسیب رساندن به پرونده ها است.

نرم افزاری مانند Bullguard Internet Security با جلوگیری از دسترسی مستقیم آنها به شبکه رایانه ای، در برابر این تبلیغات و وب سایت های مخرب ویروس مخرب کار می کند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت ArtStation آرت استیشن

دفاع در برابر هکرها و سارقان داده

هکرها معمولاً از یک بدافزار یا برنامه ویروس برای دسترسی به رایانه قربانی خود استفاده می کنند. آنها بدافزارها را بدون اطلاع قربانی در کامپیوتر نصب می کنند. هکرها این کار را با ارسال ایمیل های مخرب برای قربانیان انجام داده و سپس هکر می تواند به راحتی پرونده ها و برنامه های مورد نظر خود را هک کند.

پس از آن، آنها می توانند از داده های قربانی طبق خواسته خود استفاده کنند. آنها می توانند آن را حذف یا صدمه بزنند و سرقت کنند تا بعداً باج بخواهند. نرم افزارهای آنتی ویروس اورجینال مانند Malwarebytes یک قفل ضد هک قرار داده، یا اسکن های منظمی را برای شناسایی وجود هرگونه هکر یا برنامه های مبتنی بر هک در شبکه رایانه انجام می دهند. بنابراین، نرم افزار آنتی ویروس در برابر هکرها از رایانه محافظت می کند.

آنتی ویروس اورجینال

محافظت در برابر دستگاه های قابل جابجایی 

بسیاری از کاربران، در موارد زیادی با استفاده از دستگاه های قابل جابجایی مانند USB ، داده ها را به رایانه منتقل می کنند. ممکن است پس از اتصال USB ، رایانه دچار خرابی شده و یا سرعت آن به شدت کاهش یابد. USB یا دستگاه قابل جابجایی به عنوان یک دستگاه انتقال ویروس عمل می کند. با تهیه یک آنتی ویروس اورجینال ، می توانید آن ها را اسکن کرده و اطمینان حاصل کنید که هیچ ویروسی را منتقل نمی کنند. بنابراین استفاده از نرم افزارهایی مانند Avira این اطمینان حاصل می شودکه داده ها به اندازه کافی محافظت می شوند.

پیشنهاد مطالعهچگونه از پادکست درآمد دلاری کسب کنیم

محافظت از فایروال در برابر حملات فیشینگ

به طور کلی فایروال، ترافیک ورودی و خروجی از شبکه رایانه ای شما را کنترل می کند. هنگامی که با آنتی ویروس همراه می شوید، با محافظت از فایروال، هر پرونده یا داده ای را که از طریق اینترنت در رایانه ارسال یا انتقال می دهید، دوباره بررسی می کند.

پرونده ها و داده هایی که از یک شبکه خارجی دریافت می کنید نیز همین گونه است. می توانید ناخواسته یک وب سایت یا ایمیل کاملاً مخرب را باز کنید و سپس در معرض حمله فیشینگ قرار بگیرید. حمله فیشینگ زمانی اتفاق می افتد که مهاجمان به طور خاص اعتبار ورود به سیستم، اطلاعات کارت اعتباری یا هرگونه اطلاعات و داده شخصی شما را هدف قرار دهند.

چنین حمله ای می تواند منجر به خسارت مالی قابل توجهی شود. محافظت از فایروال دو طرفه با نرم افزارهای آنتی ویروس اورجینال مانند Avast عمل می کند و هرگونه ایمیل یا پرونده ای را که می تواند از این طریق به شما آسیب برساند از بین می برد.

از سویی دیگر دسترسی به وب سایت های غیرمجاز می تواند سیستم رایانه ای شما را در معرض تهدیدهای سایبری مختلفی از جمله جاسوس افزارها، هکرها ، باج افزارها و غیره قرار دهد. این تهدیدات به طور بالقوه می توانند داده ها و پرونده های شما را به خطر بیندازند. 

یک نرم افزار آنتی ویروس اورجینال ، دسترسی وب را محدود می کند تا فعالیت های شما در شبکه های غیر مجاز محدود شود. این کار برای اطمینان از این است که شما فقط به وب سایت هایی که برای سیستم رایانه ای شما بی خطر هستند دسترسی دارید.

آنتی ویروس اورجینال

نیاز به نرم افزار آنتی ویروس اورجینال 

هنگام خرید نرم افزار آنتی ویروس، حتماً یک برنامه دارای اشتراک معتبر و شناخته شده خریداری کنید. این مهم است، زیرا سازندگان این نوع نرم افزارها می توانند با به روزرسانی های های فوری که جدیدترین تهدیدها را جستجو می کنند، از رایانه مشترکین خود محافظت کنند.

در حالی که یک برنامه آنتی ویروس از ویروس های رایانه یا حملاتی که به معنی آسیب رساندن به رایانه است، محافظت می کند، Rootkit protection از ایجاد روت کیت هایی که در اعماق رایانه برای پوشاندن سایر بدافزارها جاسازی شده اند، مراقبت می نماید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت CrowdSpring

همچنین محافظت در برابر ربات،  هنگامی  صورت می گیرد که یک مجرم سایبری قصد دارد از راه دور، رایانه را در اختیار بگیرد و به عنوان منبعی برای ارسال هرزنامه به صورت خودکار و سایر جرایم مورد استفاده قرار گیرد، در این حالت است که یک آنتی ویروس اورجینال ، به مشتری هشدار می دهد.

ربات ها همان چیزی است که بات نت ها بر اساس آن بنا شده اند. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در این خصوص دارید، می توانید با کارشناسان 20پیمنت مشورت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد