بررسی استیم Steam و چگونگی عضویت در آن

بررسی استیم Steam و چگونگی عضویت در آن

توسط : تیم محتوا
855

استیم توزیع بازی های ویدیویی است و برنامه ای پیشتاز در رده های مربوطه به خود است که از نظر اندازه و دامنه گسترده است و در عین حال، بی نهایت سرگرم کننده  می باشد. این برنامه امکان آن را می دهد تا ذخیره سازی ابری، بارگیری از راه دور، پخش ویدئو و بسیاری دیگر از ویژگی های بازی در اختیار گیمرها قرار گیرد. برنامه Steam فاقد قابلیت ضبط یکپارچه فیلم بوده و امکان ارتباط مستقیم با بخش خدمات مشتری را ندارد. اما در عین حال یکی از جذاب ترین برنامه ها در حوزه گیم است.

استیم چیست ؟

Steam بیشتر بازی های ویندوز را همراه با برخی از عناوین macOS ارائه می دهد. برنامه رایگان آن نیز یک روش عالی برای خرید نسخه های جدید یا پیش سفارش نسخه های آینده است. اگر یک بازی بزرگ رایانه ای جدید وجود داشته باشد، احتمالاً استیم این عنوان را دارد. البته این درحالی است که ناشر بازی آن را به طور انحصاری از فروشگاه خود نفروشد. 

هنوز هم ، Steam هزاران عنوان را در اختیار شما قرار می دهد، از بازی های ساده مانند بازیPac-Man Championship Edition DX + گرفته تا شبیه سازی Football Manager 2020 تا ارواح AAA Monster Hunter World. 

البته چون این یک محصول Valve است ، عناوینی دارد که در سایر فروشگاه های بازی های رایانه های شخصی پیدا نخواهید کرد. صحبت از آن بازی VR است، با دیدن اینکه Valve یکی از بهترین هدست های VR را در بازار تولید می کند، تجربه های واقعیت مجازی زیادی را در استیم خواهید یافت و انواع مختلفی دارد که رقبای آن نمی توانند با آن مطابقت داشته باشند. حتی رقبایی که فروشگاه های بازی های دیجیتالی خود را دارند، اکنون بازی ها را در Steam می فروشند.

بررسی استیم Steam و چگونگی عضویت در آن

خرید بازی های استیم

قیمت بازی های جدید همانند نسخه های خرده فروشی است که قیمت اکثر عناوین بزرگ 49.99 دلار یا 59.99 دلار است.  البته بسیاری از بازی های رایگان نیز مانند Crusader Kings II وRing of Elysium وجود دارد،  فروش اواسط هفته و آخر هفته استیم قیمت بازی ها را تا حد زیادی کاهش می دهد، اما فروش فصلی موضوع Steam است که تخفیف های باورنکردنی در بازی های فردی، کل آرشیو ناشران یا بسته های بازی های برتر دارد. 

بررسی استیم

صفحه اصلی Steam نه تنها عناوین بزرگ را در بر می گیرد، بلکه عناوینی را که موتور جستجوی Valve بر اساس لیست خواسته های شما، خریدهای گذشته و جلسات بازی اخیر است، نمایش می دهد. یک بار بعد از ورود به استیم، برنامه پیشنهادهای خود را ارائه می کند.

اگر حتی پیشنهادات بیشتری می خواهید ، بخش Trending Among Friends که بازی های مورد علاقه دوستان شما را براساس ساعت ثبت شده آنها نشان می دهد، پیشنهادات ویژه فروش بازی و بازی های به روز شده و بازی هایی که محتوای جدید دریافت کرده اند را بررسی کنید.

با مراجعه به صفحه فروشگاه یک عنوان و خواندن نظرات کاربران می توانید از لزوم خرید یک بازی نامناسب جلوگیری کنید. بازی های با استقبال خوب، برچسب مثبت دارند، در حالی که عناوین میانی به صورت مخلوط برچسب گذاری می شوند. Steam همچنین به شما امکان می دهد محتوا را براساس عنوان یا ژانر فیلتر کنید. اگر طرفدار RPG نیستید، هرگز یا این دست بازی ها را در خبرنامه خود نخواهید دید.

پیشنهاد مطالعهفروش موکاپ Mockup و کسب درآمد ارزی

خدمات مشتری Subpar

استیم به شما امکان می دهد برای بازی های ناخواسته که اخیرا خریداری شده، بازپرداخت دریافت کنید، چیزی که همه خدمات بارگیری دیجیتال باید به مشتریان خود ارائه دهند. شما باید ظرف دو هفته درخواست ارسال کنید و زمان بازی شما باید زیر دو ساعت باشد. علاوه بر این، اکنون این برنامه به کاربران این قدرت را می دهد تا بازی های ناخواسته را از حساب خود پاک کنند. قبلاً برای حذف بازی ها مجبور بودید با خدمات مشتری تماس بگیرید. 

چگونگی اضافه کردن حساب Steam دیگر را به عنوان اعضای خانواده 

قبل از اینکه بتوانید Family Library Sharing را فعال کنید، ابتدا باید ویژگی امنیتی Steam Guard را فعال کنید. این کار را می توان با باز کردن منوی تنظیمات، کلیک کردن روی برگه Account و انتخاب گزینه Manage my account  انجام داد.

برای فعال کردن ویژگی اشتراک گذاری، ابتدا باید با حساب Steam خود به عضو خانواده یا رایانه خود وارد شوید. در مرحله بعد، منوی تنظیمات را باز کرده، روی برگه Family کلیک کنید و رایانه را انتخاب کنید. سپس می توانید به هر حسابی که به همان رایانه وارد شده اند، نیز اجازه ورود دهید.

پس از اتمام این کا ، از حساب خود خارج شوید و به دوستان یا اعضای خانواده خود اجازه دهید دوباره وارد حساب کاربری خود شوند. سپس آنها توانایی بارگیری و نصب بازی های منتخب را از کتابخانه بازی شما خواهند داشت. می توانید برای دسترسی به کتابخانه بازی Steam خود حداکثر به 10 رایانه و حداکثر پنج حساب اجازه دهید.

بررسی استیم Steam و چگونگی عضویت در آن

چگونه می توانم یک حساب Steam ایجاد کرد؟

پیش از فعال کردن کلید بازی خود و دریافت تجربه بازی های هیجان انگیز ، لازم است که حساب استیم خود را ایجاد نمایید. برای این کار باید به سیستم وارد شوید. می توانید این کار را از طریق وب سایت آن انجام داده و یک حساب کاربری را به سادگی ایجاد و راه اندازی نمایید.

سپس آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. نویسه های اعتبار سنجی باید در کادر مربوطه کپی شوند و توافق نامه باید در این فرم علامت گذاری گردد. پس از تکمیل فرم، روی گزینه ادامه کلیک کنید. در مرحله بعدی، باید ایمیل خود را بررسی کنید و برای تکمیل ایجاد حساب، روی پیوند کلیک کنید. پس از ایجاد حساب کاربری استیم خود می توانید کلیدهای بازی را فعال کنید. 

پیشنهاد مطالعهمزیت های مهم در داشتن آنتی ویروس اورجینال

ایجاد حساب در Steam Client

همچنین می توانید با استفاده از Steam Client حساب ایجاد کنید. آن را از منوی شروع Windows خود اجرا کنید و سپس روی دکمه ایجاد حساب جدید کلیک نمایید تا حساب جدید شروع شود. سپس لازم است که توافق نامه را مطالعه کرده و آن را تایید کنید. 

پس از آن می بایست نامی مناسب را برگزیده و آن را در بخش نام حساب ثبت کنید. انتخاب یک رمز ورود قوی و ثبت آن در کادر مربوطه یکی از موارد الزامی است. پس از آن می توانید دکمه بعدی را انتخاب کنید. در مرحله بعدی لازم است که آدرس ایمیل خود را وارد نموده و گزینه بعدی را کلیک کنید. شما می توانید اطلاعات نحوه دسترسی ها را مطالعه کرده و دکمه پایان را انتخاب نمایید. بدین ترتیب به حساب Steam خود می توانید، وارد شوید. برای عضویت در برنامه استیم می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

برچسـب هـا : سایر ، استیم ، steam
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد