معرفی آزمون LSAT و نحوه برگزاری آن

معرفی آزمون LSAT و نحوه برگزاری آن

توسط : تیم محتوا
791

آزمون پذیرش دانشکده حقوق LSAT یکی از آزمون های تخصصی است که مبتنی بر مهارتی است که در جهت ارزیابی  مهارت های خواندن انتقادی و تفکر تحلیلی برای موفقیت در دانشکده حقوق، طراحی شده است. قبل از شروع آمادگی در آزمون LSAT ، مهم است که خود را با نحوه برگزاری آزمون آشنا کنید تا بتوانید برای آنچه در آن اجرا می شود، آماده باشید.

LSAT-FLEX چیست؟

LSAT-Flex یک گزینه آزمون از راه دور است که به جای آزمون حضوری در دسترس است. قالب با فرم های آزمایشی رایگان که در LawSub LSAC وجود دارد، یکسان خواهد بود، اما این روش از آزمون، به جای بخش های معمول چهار بخش همراه با امتیاز و یک قسمت بدون امتیاز، از سه بخش 35 دقیقه ای تشکیل شده است. لازم به ذکر است که آخرین LSAT-Flex در ژوئن 2021 اجرا می شود.

پیشنهاد مطالعهپردرآمد ترین شغل ها در کانادا

به طور معمول، آزمون LSAT در ساختمان های عمومی به ویژه کلاس های درس و اتاق های کنفرانس که در حال حاضر به دلیل ایمنی عمومی بسته یا محدود هستند، اداره می شد. LSAC همه گیر COVID-19 را از نزدیک رصد می کند و در صورت لزوم تاریخ های اضافی LSAT-Flex را منظور خواهد کرد، اما LSAC قصد دارد این آزمون را پس از دریافت مجوز شرایط بهداشت و ایمنی، به صورت حضوری از سر بگیرد. 

در این میان، LSAT-Flex ، به داوطلبان این امکان را می دهد تا در این آزمون شرکت کنند و نمرات LSAT خود را به همراه برنامه های خود به دانشکده حقوق ارائه دهند. لازم به ذکر است که حداقل تا ژوئن سال 2022 بصورت آنلاین و از راه دور انجام می شود.

معرفی آزمون LSAT و نحوه برگزاری آن

زمان برگزاری آزمون 

هر کسی می تواند از طریق مراحل ثبت نام آزمون LSAT برای آوریل یا ژوئن LSAT-Flex ثبت نام کند. داوطلبانی که قبلاً برای نوبت، ژانویه، فوریه یا آوریل در تاریخ آزمون ثبت نام کرده اند، واجد شرایط شرکت در LSAT-Flex هستند. اگر ترجیح می دهید صبر کنید تا آزمایش حضوری از سر گرفته شود، می توانید انصراف دهید.

 با این حال، با اخبار اخیر مبنی بر اینکه برگزاری آزمون از راه دور برای مدتی باقی مانده است، ممکن است عاقلانه تر باشد که از LSAT-Flex استفاده کنید، زیرا به نظر می رسد که این نسخه کوتاه تر و همراه با هزینه کمتری است. در سال 2021 LSAT-Flex در 16 تا 17 ژانویه اجرا شد و امتیازات برای آزمون دهندگان در 3 فوریه منتشر شد. 

ضمن آنکه در فوریه 2021 در تاریخ 20 تا 21 فوریه اجرا می شود و انتظار می رود امتیازات در 10 مارس منتشر شود. همچنین در آوریل 2021 این آزمون در 10-11 آوریل اجرا می شود و انتظار می رود نمرات در 28 آوریل منتشر شود. آزمون LSAT در ژوئن 2021 از هفته 12 ژوئن اجرا می شود.

داوطلبان آزمون از طریق حساب های LSAC خود برای روزها و زمان های خاص ثبت نام می کنند و LSAC به دانشجویانی که نیاز به انجام آزمون در یک روز خاص یا در یک زمان خاص دارند، توصیه می کند تا در اسرع وقت ثبت نام کنند. 

پیشنهاد مطالعهآزمون TestDaf و نحوه ثبت نام آن برای کشور آلمان

قالب آزمون LSAT-FLEX

LSAT-Flex نسخه سه قسمتی از آزمون LSAT است که به صورت دیجیتالی اجرا می شود. این آزمون شامل سه بخش 35 دقیقه ای است. در طول آزمون هیچ گونه وقفه ای وجود نخواهد داشت، بنابراین حدود دو ساعت برای آزمایش LSAT-Flex خود برنامه ریزی کنید، از جمله مراحل ورود به سیستم را نیز در نظر بگیرید.

همه سوالات، انواع تست ها و بخش های خواندن در همان قالب و با همان دشواری سوالاتی هستند که در یک برنامه پنج بخشی LSAT مشاهده می شوند. هر سه بخش LSAT-Flex نمره گذاری می شوند و هر سوال به یک اندازه برای نمره شما حساب می شود.

کنترل و نظارت آزمون

با استفاده از ProctorU توسط یک فرد و به صورت زنده از راه دور نظارت خواهید شد. شما یک حساب ProctorU ایجاد خواهید کرد که پیوندی از طریق حساب LSAC شما می باشد و از ابزار آنلاین و صفحه الزامات فنی ProctorU برای اطمینان از تنظیم صحیح خود استفاده خواهید نمود. برای آشنایی با رابط و ابزار آزمون LSAT می توانید از ابزار Lawhub در وب سایت LSAC استفاده کنید. پس از آزمون، یک فیلم ضبط شده از جلسه آزمون شما توسط یک شخص  و هوش مصنوعی بررسی شود.

برای اطمینان از درستی آزمون، اقدامات ورود و امنیت در نظر گرفته خواهد شد. دقیقاً همانطور که در یک آزمون حضوری LSAT انجام می دهید، در ابتدای آزمون نیز باید یک شناسه عکس دار معتبر و صادره از طرف دولت ارائه دهید. شناسه باید جدید باشد یا در کمتر از 90 روز از تاریخ آزمون شما منقضی شده باشد. نام موجود در شناسنامه باید دقیقاً با نامی که برای ثبت نام خود استفاده کرده اید مطابقت داشته باشد و شناسنامه باید دارای یک عکس قابل شناسایی و تاریخ تولد شما باشد.

معرفی آزمون LSAT و نحوه برگزاری آن

قوانین خاص LSAT-FLEX 

LSAT قوانین سختگیرانه ای در مورد اینکه چه چیزی می توانید بپوشید و چه می توانید در طول آزمون با خود داشته باشید، دارد. LSAT-Flex آنلاین به همان اندازه خاص است، اما برخی از الزامات با آنچه در آزمون حضوری است متفاوت است.

در طول آزمایش LSAT-Flex ، لازم است از چیزی که صورت شما را پنهان می کند استفاده نکنید. بنابراین کلاه ، عینک آفتابی و هدفون مجاز نیستند. به دلیل ماهیت آنلاین این آزمون LSAT ، برخی از رفتارهای ممنوع نیز وجود دارد. به عنوان مثال، شما نباید با شخص دیگری ارتباط برقرار کنید، با صدای بلند بخوانید، صندلی خود را ترک کنید یا اجازه دهید صورت شما از نمای وب کم خارج شود، به هرگونه دستگاه خارجی متصل شوید یا دستگاه های ذخیره سازی یا برنامه های ممنوعه را اجرا کنید.

توصیه می شود این قوانین را قبل از روز آزمون LSAT-Flex مرور کرده و متناسب با آن فضای آزمون خود را آماده کنید. لیست مواردی که ممکن است با خود داشته باشید شامل پنج برگ کاغذ خالی است (شما باید هر دو طرف هر ورق را به پروکتور خود نشان دهید)، مداد شماره 2 یا HB ، هایلایتر، پاک کن، مداد تراش، دستمال کاغذی و یک نوشیدنی در ظرف پلاستیکی یا جعبه آب میوه می شود.

پیشنهاد مطالعهمعرفی بهترین دانشگاه های ایتالیا

تجهیزاتی مورد نیاز در LSAT-FLEX آنلاین 

تست های آزمون LSAT را می توان روی لپ تاپ یا رایانه رومیزی با سیستم عامل Windows یا Mac انجام داد. شرایط خاص از طریق ثبت نام LSAC و حساب ProctorU در دسترس شما خواهد بود. LSAC همه شرکت کنندگان آزمون را تشویق می کند تا تجهیزات خود را با توجه به این شرایط آماده کنند و در اسرع وقت از ابزار آزمایشی تمرین در lawhub.lsac.org استفاده کنند. برای ثبت نام در این آزمون، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد