معرفی سایت Busuu برنامه آموزش زبان آنلاین

معرفی سایت Busuu برنامه آموزش زبان آنلاین

توسط : تیم محتوا
2,173

سایت Busuu برنامه آموزش زبان آنلاین است که مجموعه ای از زبانها را داشته و تمامی موارد در آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این یک نرم افزار حرفه ای است که به صورت رایگان و اشتراک پریمیوم بوده و می توانید متناسب با نیاز خود، از این روش ها استفاده کنید. 

در حالی که busuu یک برنامه جذاب است و مانند دولینگو میزان خدماتی که به رایگان ارائه می کند بالا بوده و بنابراین می تواند به راحتی بسیاری از زبان آموزان را به برنامه خود سوق دهد. برای ثبت نام و استفاده از برنامه این سایت، می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید.

انواع اشتراک در busuu

Busuu دارای دو نوع خدمات رایگان و Premium است. حساب رایگان دارای محدودیت های زیادی است، اما اگر از busuu فقط جهت تمرین واژگان با فلش کارت برای یک زبان استفاده کنید، به اندازه کافی مناسب است. کاربران رایگان همچنین می توانند اولین مجموعه دروس را برای یک زبان به صورت آزمایشی ، تست کنند.

این درحالی است که با حساب پریمیوم در سایت  Busuu  می توانید هر تعداد زبان موجود را که می خواهید مطالعه کنید. همچنین شما قادر خواهید بود که از تعداد بیشتری از کارت های زبان به صورت مرتب استفاده نمایید. تمرینات گرامری، آزمون ها و بازخورد سایر کاربران همه با Premium همراه هستند، ضمن آنکه توانایی بارگیری دروس در دستگاه های تلفن همراه را دارند تا بتوانید هنگام آفلاین بودن به مطالعه و یادگیری بپردازید.

پیشنهاد مطالعهبررسی استیم Steam و چگونگی عضویت در آن

با توجه به آنچه که دریافت می کنید، busuu Premium دارای قیمت مناسبی است. وقتی برای اشتراک یک ساله پرداخت می کنید، هزینه آن 69.99 دلار است که معادل 5.83 دلار در ماه می باشد. گزینه دیگر پرداخت هزینه اشتراک دو ساله در ازای پرداخت 119.99 دلار و معادل 4.99 دلار در ماه است، که البته ممکن است کاربران تمایل نداشته باشند که به مدت دو سال به یادگیری زبان بپردازند.

یک گزینه شش ماهه برای busuu Premium با قیمت 59.99 دلار در دسترس است که معادل 9.99 دلار در ماه بوده و هزینه آن کمی بالا است، اگرچه هنوز با آنچه برنامه های دیگر یادگیری زبان دریافت می کنند، مطابقت دارد. با این اوصاف، سایت Busuu  دارای برنامه های درسی واضح تری است و بین دو درس روند گام به گام و جریانی بهتری دارد. 

معرفی سایت Busuu

دوره های زبان در Busuu

Busuu دوره هایی را به زبان های مختلف ارائه می دهد که از آن جمله می توان به زبان های عربی، چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، لهستانی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی و ترکی اشاره کرد. هر چند انتخاب محدود است، اما چندین مورد از محبوب ترین زبان هایی را که انگلیسی زبان ها مطالعه می کنند، پوشش می دهد.

Busuu با کمک به شما در تمرین صدای بلند زبان با ابزار تشخیص گفتار، در مقایسه با سایر برنامه ها مهارت گفتاری شما را ارتقاء می دهد. این برنامه همچنین تمرکز زیادی بر گوش دادن به گفتگوها دارد و شما را درگیر سایر زبان آموزان می کند.

اگرچه یک نسخه رایگان در سایت Busuu وجود دارد، اما شما را به یک زبان محدود می کند و بیشتر یادگیری از طریق فلش کارت های دیجیتال انجام می شود. کارت های فلش دیجیتال از سبک های بسیار مشهور یادگیری در برنامه های زبان هستند زیرا تعاملی و سرگرم کننده هستند و به سرعت حرکت می کنند که باعث می شود احساس پیشرفت کنید. با این حال، یادگیری فقط با کارت ها جامع نیست. زیرا برای یادگیری چیزی به سختی یک زبان کاملاً جدید، تمامی موارد بسیار مهم است.

پیشنهاد مطالعهفروش موکاپ Mockup و کسب درآمد ارزی

مزیت های Busuu

بیشتر مزایای سایت Busuu در گزینه Premium گنجانده شده است و متناسب به اشتراك قیمت ها متغیر است، اما هزینه آن هنوز هم می تواند كمتر از هزینه پرداخت دروس خصوصی در آموزشگاه ها باشد. بعلاو ، هفت روز ضمانت استرداد پول وجود دارد، بنابراین می توانید نسخه آزمایشی را امتحان کنید تا ببینید آیا چیزی مناسب شماست.

Busuu دارای رابط کاربری آسان برای نسخه دسکتاپ است اما شما می توانید برنامه را برای دستگاه های iOS و Android خود بارگیری کنید تا شروع به کار کنید. Busuu همچنین دروس آفلاین را ارائه می دهد بنابراین می توانید برخی تمرین های اضافی را بارگیری کرده و در هر مکان و هر زمان آن را با خود ببرید.

معرفی سایت Busuu

Busuu چگونه کار می کند؟

شما ابتدا یک سطح مبتدی A1 ، A2 ابتدایی ، B1 متوسط ، متوسط متوسط B2 را انتخاب می کنید. سپس، اگر از نسخه رایگان استفاده می کنید، با سیستم فلش کارت آنها که دارای واژگان است و شامل تصاویر همراه با گفتگوی کوتاه می باشد، شروع به یادگیری می کنید. اگر بخواهید سطح مبتدی را انتخاب کنید، بسیار جالب است که به گفتگو وارد شوید، بنابراین می توانید بلافاصله صحبت کنید.

همچنین می توانید با انتخاب آنچه علاقه مند به یادگیری هستید، مانند تجارت، مسافرت یا فرهنگ، شروع کنید. به عنوان مثال، یک درس سطح A1 برای مسافرت مناسب است، این دقیقاً همان چیزی است که در سفر به آن نیاز خواهید داشت، بنابراین توانایی انتخاب درس های متناسب، امتیاز خوبی است.

اگر اشتراک ماهانه را خریداری کرده باشید، اکنون به درس های پیشرفته دستور زبان و محتوای متناسب دسترسی خواهید داشت. پس از انجام تمرین، می توانید با سایر افراد بومی که از برنامه سایت Busuu نیز استفاده می کنند، صحبت کنید. بنابراین توصیه می شود که در این سایت یک برنامه مطالعه ایجاد کنید که به زندگی شما مربوط باشد.

پیشنهاد مطالعهتفاوت های آزمون دولینگو و آیلتس

شما می توانید براساس سطح زبان خود، دستور زبان را انتخاب کنید. به عنوان مثال، فرانسه کامل، فرانسه برای تجارت، فرانسه برای مسافرت و غیره. لازم است محتوایی که یاد می گیرید، مربوط به زندگی شما بوده و پر از عباراتی باشد که در واقع می توانید هنگام صحبت با کسی استفاده کنید.

علاوه بر این، می توانید انتخاب کنید که زمان های مربوط به آموزش را به راحتی انتخاب کنید. به عنوان مثال، می توانید برنامه را تنظیم کنید تا به شما یادآوری کند هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه ساعت 6 عصر مطالعه کنید. با یک درس 15 دقیقه ای می توانید شروع کنید. این اطمینان می دهد که شما همیشه برای یادگیری زبان وقت دارید.

برای ثبت نام در سایت Busuu می توانید با راهنمایی کارشناسان 20پیمنت اقدام کرده و یا برای پرداخت ارزی آن از طریق 20پیمنت اقدام کنید. 

برچسـب هـا : سایر ، سایت Busuu ، Busuu
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد