معرفی کارگزار IQ option در معاملات آنلاین

معرفی کارگزار IQ option در معاملات آنلاین

توسط : تیم محتوا
931

IQ Option را می توان بستر تجارت آنلاین شمرد که به کاربران خود امکان می دهد تا با استفاده از ابزارهای مالی همچون رمز ارزها، فارکس، سهام و کالاها معامله کنند. این کارگزار در سال 2013 تاسیس شد و توسط IQ Option LTD اداره می شود.

این کارگزار، با بیش از 48،000،000 کاربر ثبت شده و بیش از 1،000،000 معاملات در روز ، به سرعت به یکی از محبوب ترین بسترهای تجاری معامله گران در سراسر جهان تبدیل شده است. همچنین بازرگانانی از بیش از 213 کشور از جمله هند، نیجریه، آفریقای جنوبی، فیلیپین، مالزی، پاکستان، سنگاپور و بسیاری دیگر را به خود جلب کرده است. اکنون این صرافی در قبرس مستقر است و توسط CySEC کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس تنظیم می شود.

بررسی IQ Option

IQ Option یک کارگزار قانونی و یکی از معتبرترین شرکت ها در این صنعت است. برخلاف سایر کارگزاران که از یک پلتفرم معاملاتی استاندارد استفاده می کنند، این کارگزار دارای یک پلت فرم اختصاصی ساخته شده برای پاسخگویی به نیازهای کاربران خود است. 

استفاده از این پلتفرم بسیار آسان است و به خوبی طراحی شده است. این دارای بسیاری از ویژگی های مفید از جمله طرح بندی چند نمودار، تجزیه و تحلیل فنی، نقل قول های تاریخی، هشدارهای نوسانات، به روز رسانی بازار، نمایش سهام، تقویم های اقتصادی است که به 13 زبان مختلف موجود است.

معرفی کارگزار IQ option در معاملات آنلاین

معامله در صرافی IQ Option

در بستر تجارت IQ Option می توانید دارایی ها و ابزارهای مالی مختلفی از جمله سهام وارزهای رمزپایه را معامله کنید. برای این منظور می بایست به این سیستم وارد شوید. در سمت چپ سیستم عامل، یک جعبه کشویی مشاهده خواهید کرد که به شما امکان می دهد دارایی مالی مورد نظر خود را برای تجارت انتخاب کنید. 

دارایی ها را براساس گروه مرور کنید یا از عملکرد جستجوی آنها برای یافتن یک دارایی خاص استفاده کنید. دارایی هایی نیز در سمت راست رابط پلت فرم معاملاتی است. شما این گزینه را دارید که مبلغی را که می خواهید معامله کنید و اینکه آیا می خواهید بخرید یا بفروشید وارد کنید. 

اگر می خواهید سود بالقوه خود را در ضریب اعمال کنید، می توانید ضرب را وارد کنید. با این حال، یک ضریب ریسک را نیز افزایش می دهد. اگر دارایی به آستانه خاصی برسد که تعیین کرده اید، توانایی بستن معاملات را به صورت خودکار دارید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Busuu برنامه آموزش زبان آنلاین

خرید و فروش دارایی

اکنون خواهیم گفت که چه دارایی هایی را می توانید با گزینه IQ معامله کنید. IQOption در ابتدا فقط به عنوان یک کارگزار گزینه های باینری آغاز به کار کرد، اما اکنون آنها توانایی خرید و فروش قرارداد رمز ارزها، فارکس سهام و انواع قراردادهای باینری را به مشتریان دارند.

سهام

این کارگزار به شما امکان می دهد CFD را با 169 سهام با بهترین عملکرد و بدون افت هزینه معامله کنید. حداقل سرمایه گذاری 1 دلار برای سهام CFD با اهرم تا 1:20 است. لیست دارایی سهام آنها شامل بزرگترین شرکت های جهان مانند اپل، تسلا، آمازون، بوئینگ و بسیاری دیگر است.

فارکس

معاملات FX یکی از محبوب ترین بازارهای معاملاتی IQOption است. این کارگزاری طیف گسترده ای از جفت ارزها از جمله EUR / USD ،  USD / CHF را ارائه می دهد. در حال حاضر ، 50 جفت فارکس در سیستم عامل این کارگزاری وجود دارد.

معرفی کارگزار IQ option در معاملات آنلاین

ارز رمزنگاری شده

این کارگزاری معتبر به شما امکان می دهد CFD را با 27 ارز رمزپایه مختلف از جمله Ethereum ، Bitcoin ، Ripple ، Neo ، Binance Coin ، Litecoin  معامله کنید. با سپرده گذاری سریع و برداشت آسان می توانید انتظار معاملات بزرگ و سود ده و گزینه های فروش کوتاه را داشته باشید.

کالاها

IQ Option در حال حاضر CFD را در 5 کالا از جمله نقره، نفت خام برنت، نفت خام WTI ، طلا و پلاتینیوم ارائه می دهد.

گزینه های دیجیتال (CFD)

گزینه های دیجیتال یک ابزار مالی است که به شما امکان می دهد در مورد میزان حرکت قیمت یک دارایی حدس بزنید. اگر دارایی به آستانه تعیین شده توسط معامله گر برسد، پرداخت گزینه های دیجیتال می تواند به 900٪ برسد. حداقل سرمایه گذاری برای گزینه های دیجیتالی 1 دلار است و مدت انقضا از 60 ثانیه تا 15 دقیقه است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت SendOwl فروش محصولات دیجیتال

شاخص های فنی

IQ Option بیش از 15 شاخص مختلف فنی را برای کمک به شما در شناسایی روند و تعیین معاملات سودآور ارائه می دهد. 15 شاخص فنی در دسترس شماست که از آن جمله می توان به Alligator ، RSI ، MACD ، Parabolic اشاره نمود.

برای اینکه شما بتوانید بیشترین سود را از تجارت با IQ Option ببرید، کارگزار انواع ابزارهای نمودار را ارائه می دهد که می تواند به شما در تدوین استراتژی تجارت موفق کمک کند. 5 ابزار نمودار در آنها موجود است.

این کارگزار به مشتریان امکان داد و ستد گزینه ها و CFD را با استفاده از نرم افزار اختصاصی تلفن همراه خود می دهد. این برنامه تلفن همراه در سیستم عامل های Android و Apple iOS کار می کند. این برنامه از طریق فروشگاه Apple یا Google Play برای بارگیری در دسترس است.

استفاده از این برنامه بسیار آسان است و دارای یک رابط گرافیکی بسیار تمیز و بصری است. همان گزینه های نمودار را دارد که می توانید در پلتفرم معمولی مبتنی بر وب آنها را پیدا کنید. با استفاده از برنامه تلفن همراه IQOption می توانید، معاملات را اجرا کنید، وضعیت حساب را بررسی کرده وبا تحولات بازار به روز شوید. همچنین از ابزارهای نمودار استفاده کنید وهشدارهای قابل تنظیم و اعلان های فشار را تنظیم نمایید.

معرفی کارگزار IQ option در معاملات آنلاین

انواع حساب  IQ Option

این کارگزاری دارای دو نوع حساب تجاری مختلف است که به استاندارد و VIP دسته بندی می شود. برای یک حساب معاملاتی استاندارد، فقط 10 دلار حداقل پیش پرداخت لازم است. برخلاف سایر ارائه دهندگان CFD ، هیچ محدودیتی در عملکرد تجارت وجود ندارد. 

شما برای تجارت و پردازش 24 ساعته برداشت به بیش از 350 دارایی دسترسی خواهید داشت. شما می توانید به چندین رقابت تجاری که در بستر IQ Option برگزار می شوند، دسترسی پیدا کنید. 

حساب بازرگانی VIP فقط برای مشتریانی موجود است که طی یک دوره 2 روزه 1900 دلار یا بیشتر سپرده گذاری کنند. حساب VIP شامل یک مدیریت حساب شخصی، گزارش های ماهانه سوابق معاملات و 3٪ بازده اضافی است. 

حساب آزمایشی IQ Option 

IQ Option مانند بسیاری از کارگزاری ها، یک حساب آزمایشی رایگان ارائه می دهد که شامل 10،000 دلار پول مجازی است. برای مدت زمان استفاده از حساب آزمایشی محدودیتی وجود ندارد. این امکان را برای شما فراهم می کند تا قبل از سرمایه گذاری پول واقعی، استراتژی های مختلف معاملاتی را آزمایش کرده و با سیستم عامل آشنا شوید. اگر بودجه مجازی داخل حساب آزمایشی تمام شد، می توانید دوباره آنها را پر کنید تا بتوانید به تمرین ادامه دهید. برای دسترسی به نسخه ی نمایشی IQ Option نیازی به ثبت نام یا دادن اطلاعات شخصی نیست. 

پیشنهاد مطالعهبررسی نحوه پرداخت تایید مدرک EPIC‎

چندین برابر ارز رمزنگاری شده

IQ Option اخیراً با محصولی روانه بازار شده است که به Cryptocurrency Multiples معروف است. این محصول مانند همان معاملات اهرمی عمل می کند، جایی که حرکات قیمت یک دارایی با یک ضرب بزرگ می شود. مضرب رمز ارز در اصل با ایده Bitcoin X 100 تولید شده است. این اساساً حرکت قیمت را 100 برابر افزایش می دهد که یک فرصت بزرگ و همچنین ریسک را برای معامله گران ایجاد می کند. با توجه به محبوبیت Bitcoin X 100 ، این کارگزاری این ایده را به IOTA ، Ethereum ، Ripple و سایر ارزهای رمزپایه گسترش داده است. ضرایبی که باید انتخاب کنید شامل X20 ، X50 و X100 است. 

برای آن که بتوانید اطلاعاتی جامع و کامل از کارگزاری IQ Option دریافت کنید، می توانید با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید.

برچسـب هـا : سایر ، IQ option
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد