نحوه کسب درآمد ارزی از Codeable

نحوه کسب درآمد ارزی از Codeable

توسط : تیم محتوا
899

یافتن توسعه دهندگان مستقل در میان هزاران متقاضی، که قابل اعتماد و ماهر باشند، می تواند به شما کمک کند تا در وقت و هزینه خود صرف نظر از اینکه در کدام صنعت فعالیت می کنید، صرفه جویی کنید. Codeable یک بستر مستقل مشابه با سایر وب سایت های آزاد است. که می توانید برای کسب درآمد ارزی از Codeable اقدام کرده و منافع مالی مناسبی را برای خود فراهم کنید. برای ثبت نام در این سایت،می توانید از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

معرفی سایت Codeable

یک تفاوت اساسی در Codeable این است که این سایت بر وردپرس و توسعه دهندگانی تمرکز دارد که مهارت های گسترده ای را ارائه می دهند تا بتوانید به صورت دیجیتالی حضور پر رنگی را در میان کسب و کارها داشته باشید. د در گذشته کارآفرینان جهت استخدام کردن فریلنسرها، مجبور بودند وقت زیادی را برای یافتن بستر مناسب جهت ارسال پروژه صرف کرده و سپس صدها یا هزاران برنامه فریلنسر را بررسی کنند. این روند سریع نبود و احتمال تاخیر زیادی در مقایسه به سیستم عامل های مدرن امروزی وجود داشت.

نحوه کسب درآمد ارزی از Codeable

چگونه Codeable کار می کند؟

Codeable یک بستر مستقل است که این امکان را ایجاد می کند که فریلنسرها با کارآفرینان و شرکت هایی که به دنبال خدمات پیمانی هستند ارتباط برقرار کند. یافتن یک فریلنسر تأیید شده یکی از مزایای استفاده از سرویس Codeable است و یافتن یک توسعه دهنده وردپرس با قیمت های مناسب و روند استخدام های منظم، در این سطح از کیفیت هرگز در دسترس نبوده است. این باعث می شود که فریلنسرها نیز بتوانند به راحتی به کسب درآمد ارزی از Codeable بیاندیشند.

این سایت با قابلیت کدگذاری می تواند به کارآفرینان کمک کند تا مشاغل مختلف در هر اندازه ای پیدا کنند. کارهای کوچک علاوه بر پروژه های بسیار بزرگتر مانند نگهداری سرور، انتقال وب سایت، به روزرسانی ها و بهینه سازی های امنیتی پذیرفته می شوند.

با Codeable می توانید انتظار داشته باشید، برآورد رایگان برای پروژه های شما صورت گیرد و اجباری برای استخدام پروژه هایی که ارسال می کنید، نخواهد بود. همچنین کارشناسانی با چندین سال تجربه و سوابق اثبات شده برای انجام به موقع کار در این سایت حضور دارند که یک برآورد واحد برای پروژه شما انجام داده و توانایی شروع بلافاصله همکاری را دارند و می توانند پروژه های فوریت دار را در کوتاه ترین زمان انجام دهند. 

Codeable منبعی ارزشمند است که قادر است در زمان کوتاهی کارهای کوچک را به انجام برساند. به طور معمول کارشناسان میان سه الی پنج ساعت، چنین پروژه هایی را بررسی کرده و انجام می دهند. تکمیل برآورد برای یک پروژه فوری حداقل 24 ساعت کامل به طول خواهد انجامید و مشتریان می توانند در این مدت با تیم پشتیبانی Codeable تماس بگیرند تا در تسریع روند کار کمک کنند. این همچنین می تواند به کسب درآمد ارزی از Codeable کمک زیادی کند.

پیشنهاد مطالعهتفاوت های آزمون دولینگو و آیلتس

صرفه جویی در وقت و هزینه 

هنگامی که از روند کار در سایت Codeable آگاه بوده و چگونگی انجام آن را بدانید، با سیستم ثبت نامی سریع و ساده می تواند از خدمات آن ها استفاده کرده و بدین ترتیب در کاهش هزینه های کسب و کار خود بهره مند شوید. این درحالی است که کیفیت خدمات ارائه شده در این سایت نیز هرگز پایین نخواهد آمد. Codeable روشی مطمئن و عالی برای کار با فریلنسرها در محیطی کنترل شده می باشد که می توان از مهارت های آنها مطمئن بود.

از سویی دیگر، فریلنسرها نیز در محیطی منظم و با تعداد زیادی از پروژه می توانند به راحتی فعالیت کرده و پروژه های بزرگی را بدست آورند و به کسب درآمد ارزی از Codeable برسند. با توجه به تغییر شرایط بازار بر بنگاه های کوچک، داشتن خدماتی مناسب که دارای هزینه های اقتصادی باشند، می تواند برای پایداری و بقای این شرکت های کوچک ضروری باشد. البته بسیاری از کارآفرینان از خدمات آزاد برای پایین آوردن هزینه های حقوق و دستمزد آگاه هستند و این بستر مناسبی را برای فریلنسرها ایجاد می کند.

نحوه کسب درآمد ارزی از Codeable

جوانب مثبت Codeable

دلایل مختلفی برای محبوبیت Codeable وجود دارد و این می تواند خدمات مستقل مورد نیاز را برای هر کسب و کاری که به دنبال متخصصان وردپرس و سایر موارد فنی مرتبط است، فراهم کند. از همین روست که Codeable قادر است مزیت های خاص و ویژه ای را به صاحبان کسب و کار ارائه نماید.

کارشناسان تایید شده، به جای دریافت هزاران برنامه برای ارزیابی، به طور متوسط بین یک تا پنج پروژه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین یک اتاق کار آنلاین برای بحث در مورد پروژه میان توسعه دهندگان و فریلنسرها وجود دارد تا بتوانید دقیق ترین برآورد را بر اساس دامنه پروژه آماده کنید. این روند کمک موثری در کسب درآمد ارزی از Codeable می کند.

همچنین کارفرمایان وقتی وارد اتاق کار می شوند تا در مورد پروژه خود با کارشناسان گپ بزنند، این فرصت را خواهند داشت که در یک زمان مشخص با چندین نفر ملاقات کنند. این تنظیم نه تنها روند یافتن بهترین متخصص مستقل برای پروژه را تسریع می کند، بلکه از پاسخ مکرر به همان سوال جلوگیری می کند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت SendOwl فروش محصولات دیجیتال

داشتن گپ ویدیویی با برنامه نویسان همچنین به این معنی است که شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از افراد بیشتر مناسب پروژه های شما باشد. داشتن فرصت برقراری ارتباط با این افراد قبل از تعهد به استخدام آنها به شما اطمینان می دهد که می توانید یک رابطه کاری مثبت داشته باشید.

ایجاد روابط مناسب یک راه عالی برای شروع هرگونه رابطه تجاری است و این زمان روی صفحه، بخشی بسیار ارزشمند از فرآیند Codeable است که برای سایر خدمات استاندارد نیست. بنابراین اگر پروژه ای برای اجرا داشته باشید، سیستم Codeable داخلی در تطبیق نیازهای شما با واجد شرایط ترین توسعه دهنده بسیار عالی عمل می کند که از اتلاف وقت جلوگیری می کند و اطمینان می دهد که برنامه نویس در دسترس شما است.

از سویی دیگر جهت کسب درآمد ارزی از Codeable کاملا روشن است که سایت Codeable از سیستم رضایت بخشی برای برخورد با مشتری برخوردار است و الگوریتم آنها با پروژه هایی کار می کند که از نظر دامنه و مهارت های مورد نیاز توسعه دهنده بسیار متفاوت است. 
برای ثبت نام در این سایت و کسب درآمد ارزی از آن و تبدیل درآمدهای خود به ریال، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد