بررسی سایت DistroKid و نحوه درآمد زایی از آن

بررسی سایت DistroKid و نحوه درآمد زایی از آن

توسط : تیم محتوا
3,733

چندین توزیع کننده موسیقی دیجیتال معروف در دنیا وجود دارد که از آن جمله CD Baby و Tunecore را می توان نام برد که بسیاری از آن ها تازه تأسیس شده اند. DistroKid شاید یکی از جدیدترین آنها باشد اما به سرعت به محبوب ترین سرویس توزیع موسیقی در دنیا تبدیل شده است. این پلتفرم، با قیمت پایین و مدل تجاری مناسب، آسان ترین راه برای موسیقی دانان است که می توانند موسیقی خود را روی سرویس های پخش جریانی قرار دهند و به کسب درآمد از DistroKid دست یابند.

ویژگی های مقرون به صرفه، روش های ابتکاری، دوستانه و هنرمندانه آنها از بدو تاسیس تاکنون هزاران نوازنده و موسیقی را در سراسر جهان جذب کرده است. در اینجا بررسی خواهیم کرد که چه ویژگی هایی ارائه می دهند، قیمت گذاری آن چگونه است.

پیشنهاد مطالعهنحوه کسب درآمد ارزی از Codeable

یکی از مواردی که در خصوص سایت DistroKid همواره مطرح است، نحوه نوآوری مداوم آن به عنوان توزیع کننده موسیقی های متنوع با هزینه های بسیار اندک است. در صورتی که به دنبال کسب درآمد از DistroKid هستید، می توانید در این سایت ثبت نام کرده و با استفاده از انتشار موزیک، به درآمد مناسبی دست یابید.

بررسی سایت DistroKid و نحوه درآمد زایی از آن

DistroKid چیست؟

DistroKid توزیع کننده دیجیتال است. این بدان معناست که این پلتفرم موسیقی، برنامه هنری و داده های شما را به سیستم عامل های جریانی مانند Spotify ، Apple Music ، TikTok ، Pandora ، Amazon ، YouTube ، Tidal و موارد دیگر ارسال می کند. پس از انتشار ، شنوندگان می توانند شما و موسیقی شما را در این سیستم عامل ها پیدا کنند.

در سال 2013 این پلتفرم با ایده انتشار موسیقی تاسیس شد و با گذشت ده سال پس از رقبای خود همچون TuneCore و CD Baby راه اندازی گردید. در ابتدای فعالیت، آنها بسیار خوب عمل کردند و توانستند بلافاصله با برترین سایت های پخش موسیقی دیجیتال رقابت کنند. از همین روست که می توان به سادگی به کسب درآمد از DistroKid اندیشید.

آنها در مدت زمان کوتاهی به سرعت به یکی از شرکت های پخش کننده موسیقی مورد علاقه تبدیل شدند. رقبایی مانند CD Baby توزیع فیزیکی نیز ارائه می دهند و Tunecore ابزارهای تبلیغاتی رسانه های اجتماعی و سایر خدمات را ارائه می دهد. اما نکته اصلی فروش DistroKid توانایی آن در به اشتراک گذاشتن موسیقی بی اندازه و سریع و ارزان تر از رقبا است.

این بسیار قابل توجه است که بسیاری از کسانی که امروز طرفدار این پلتفرم DistroKid به عنوان بزرگ ترین و بهترین برنامه در این حوزه است، خود از کسانی بوده اند که شرکت های رقیب را بنیان نهاده اند. از همین روست که  بنیانگذار TuneCore ، جف پرایس اعلام نمود که DistroKid تنها و بهترین شرکت پخش موسیقی در جهان است که بسیار جلوتر از CD Baby و TuneCore بوده و بسیار ارزان تر است. علاوه بر این، بنیانگذار CD Baby ، نیز اعلام کرده است که DistroKid شگفت انگیز است و خود در جهت هدایت دوستان نوازنده خود به این سایت قدم برداشته است. این خود یک تأييديه بسيار تحسين برانگيز DistroKid به عنوان يك سرويس پخش عالي موسيقي است. که می تواند به کسب درآمد از DistroKid بیانجامد.

پیشنهاد مطالعهثبت نام در آزمون SAT و پرداخت هزینه آن

چه چیزی در مورد DistroKid عالی است ؟

DistroKid دارای ویژگی های مثبت بسیاری است  که آن را در مقایسه با رقبا، برتر کرده و در سرتاسر جهان اعتبار و شهرت مناسبی را کسب کرده است. DistroKid تنها سرویس پخش موسیقی است که به شما امکان می دهد موسیقی نامحدود را با یک قیمت پایین در فروشگاه ها بارگذاری کنید، بنابراین این یک امتیاز مثبت بزرگ است. این باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و مسیر و راهکاری راحت است. به علاوه، تمام حق امتیازات شما مستقیم به حساب شما می رود.

یک امتیاز بزرگ دیگر این است که DistroKid در زمینه انتقال موسیقی شما به سیستم عامل های پخش، سریعتر از رقبای خود است. این پلتفرم ادعا می کند که با داشتن آنها به عنوان توزیع کننده، موسیقی شما ده الی بیست برابر سریعتر از هر سرویس دیگری در فروشگاه ها خواهد بود. 

همچنین می توانید آمار روزانه خود را از جمله تعداد زیادی ویژگی به همراه رابط کاربری ساده مشاهده کنید. طیف وسیعی از خدمات پخش جریانی در این برنامه فوق العاده است که از آن جمله می توان به Spotify، iTunes، Apple Music، آمازون، Google Play و YouTube Music، TikTok و بسیاری دیگر اشاره نمود. که به حتم می تواند کسب درآمد از DistroKid را رقم بزند.

بررسی سایت DistroKid و نحوه درآمد زایی از آن

مسائل موجود در سایت DistroKid

از سویی دیگر باید اشاره کنیم که DistroKid از نظر بصری جذاب ترین توزیع کنندگان نیست. رابط کاربری آن کمی قدیمی و ساده است. همچنین ویژگی و خدمات اضافی مانند برخی دیگر از توزیع کنندگان ندارد. DistroKid گزینه های اضافی برای انتشار مانند فروشگاه های اضافی و کسب درآمد را ارائه می دهد. 

با این حال، آنها بیش از مبلغ سالانه هزینه دارند. با توجه به آنچه خدمات واقعی DistroKid ارائه می دهد ، فقط توزیع واقعی است که در مقایسه با سایر سیستم عامل هایی که امکانات بیشتری ارائه می دهند، قابل توجیه است. از نظر قیمت گذاری و پرداخت، اگر شما هنرمندی هستید که به دنبال کسب درآمد از DistroKid در این برنامه هستید، باید این موارد را نیز در نظر داشته باشید.

همچنین یک سد نهایی این است که هنرمندان نمی توانند تاریخ انتشار مشخصی را برای موسیقی خود انتخاب کنند مگر اینکه برنامه Musician Plus یا Label داشته باشند. بنابراین ، هزینه پایه 19.99 دلار در سال اجازه دسترسی به این مورد را نمی دهد و تبلیغ موسیقی شما بدون تاریخ انتشار مشخص سخت خواهد بود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت SendOwl فروش محصولات دیجیتال

نحوه دریافت درآمد ارزی Distrokid

Distrokid در حال حاضر یک سرویس منحصر به فرد پرداخت ارائه می دهد که پرداخت آسان به طور مستقیم برای همکاران را آسان می کند. بدین ترتیب نوع دریافت درآمد از این سایت، به انتخاب همکاران سایت در دسته بندی متفاوت است. 

شما می توانید برای این کار پی پال را انتخاب کرده و با افتتاح حساب در این روش پرداخت، از کارفرمایان بخواهید که درآمد شما را به این حساب واریز کنند. ضمن آنکه  PayPal روش پرداختی سریع و ارزان است که در اکثر کشورها کار می کند. برای ثبت نام در این سایت و انتشار موزیک های خود در Distrokid می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
یک سال قبل

سلام خسته نباشید. جناب چجوری میتونم درامد دیستروکیدم رو نقد کنم؟ آیا باید حساب پی پالی که وارد میکنم هم نام باشه با کارتی که خرید کردم ازشون؟ من هنوز هویت و اطلاعاتم رو کامل وارد نکردم تا بعدا به مشکل نخورم. ممنون میشم راهنماییم کنید. پی پال ویتنام دارم ولی نمیدونم چجوری وصلش کنم به دیسترو کیدم. ممنونم ازتون.

avatar
یک سال قبل

سلام آقا امیر عزیز ، اصولا حساب پی پال هم نام نباشد مشکلی پیش نمیاد فقط مهم اینکه قبلا این حساب پی پال به حساب سایت دیسترو وصل نشده باشد. بعد از دریافت درآمد ارزی داخل اکانت پی پال خودتان میتوانید برای نقد کردن از خدمات ما بهره مند شوید. ارادتمند شما بیست پیمنت

avatar
2 ماه قبل

سلام عرض ادب ترست‌ولت به نام اسپانسر میتونم اشتراک رو خریداری و از اون برای دریافت درآمد حاصل به دلار(تتر) استفاده کنم؟

avatar

سلام سپهر عزیز، در این خصوص اطلاعات نداریم. در صورتی که کیف پول تتر داشته باشید می توانید درآمد دلار به آن واریز نمایید.باتشکر