بهترین ابزارهای تولید کننده هشتگ اینستاگرام

بهترین ابزارهای تولید کننده هشتگ اینستاگرام

توسط : تیم محتوا
1,416

آیا می دانید هشتگ ها، اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرند، می توانند به شما کمک کنند تا پست را بیشتر جذاب کنید. در واقع، یک پست با حداقل یک هشتگ، 12.6 درصد از پست های بدون هشتگ تعامل بیشتری ایجاد می کند. استفاده از هشتگ های مناسب، این امکان را ایجاد می کند تا میزان تعامل پست های خود را بهبود بخشید و دنبال کنندگان بیشتری کسب کنید. در این جا بهترین ابزارهای سازنده هشتگ را معرفی می کنیم تا بتوانید از آن ها به درستی در اینستاگرام خود استفاده نمایید.

برنامه های تولید کننده هشتگ 

ابزار ایجاد هشتگ Flick

Flick ابزاری برای ایجاد هشتگ است که تمام مواردی را که شما برای استفاده موثر از هشتگ در اینستاگرام نیاز دارید، در خود جای داده است. این نه تنها پیدا کردن و مدیریت هشتگ ها را آسان تر می کند، بلکه به شما نشان می دهد کدام هشتگ ها قابلیت کشف شما را افزایش می دهند.

پیشنهاد مطالعهنحوه کسب درآمد ارزی از Codeable

این پلتفرم هشتگ هایی را پیشنهاد می کند که به احتمال زیاد به عنوان هشتگ های گسترده و مرتبط، در حساب اینستاگرام شما به خوبی کار می کنند. از دیگر امکاناتی که در خصوص این ابزار هشتگ می توان به آن اشاره کرد، ردیابی عملکرد هشتگ ها و فیلتر کردن هشتگهایی که به شما ربطی ندارند، می باشد. همچنین به بیش از 20 زبان کار می کند ودارای یک جستجوگر هشتگ ممنوع برای جستجوی هشتگ های پرچم دار است. 

این ابزار به عنوان یکی از بهترین ابزارهای سازنده هشتگ برای برنامه انفرادی 7 پوند در ماه یا تقریباً 9.60 دلار منظور می کند. ضمن آنکه این برنامه دارای رابط کاربری آسان بوده و بسیاری از منابع رایگان برای آموزش و یادگیری دارد و از API رسمی اینستاگرام استفاده می کند تا حساب شما ایمن باشد. در نهایت می توان گفت که ایده خوبی است که حساب اینستاگرام خود را به Flick پیوند دهید زیرا تجزیه و تحلیل هایی درباره حساب، محتوا و مخاطبان شما ارائه می دهد.

بهترین ابزارهای تولید کننده هشتگ اینستاگرام

ابزار تولید کننده هشتگ HashtagsForLikes

HashtagsForLikes ابزاری قدرتمند برای تولید هشتگ است که محبوب ترین و پرطرفدارترین هشتگ ها را در اختیار شما قرار می دهد. استفاده از هشتگ های مناسب می تواند به شما کمک کند تا میزان دسترسی خود را افزایش داده و افراد بیشتری را در صفحه خود مشاهده کنید.

با استفاده از هشتگ های مرتبط می توانید پیروان اصیل بیشتری جذب کنید و برای موارد بی ربط اتلاف وقت نداشته باشید. هر دو بازاریاب اینستاگرام و توییتر از این ابزار قدرتمند برای دسترسی به بهترین هشتگ های تجاری خود استفاده می کنند. این یکی از بهترین ابزارهای سازنده هشتگ است که می تواند ابزاری مطمئن در اختیار شما باشد.
برای توییتر می توانید هشتگ را از دسته های مختلفی از جمله هشتگ های محبوب، هشتگ های عکاسی و هنری انتخاب و دنبال کنید یا نظر دهید، مانند هشتگ های جشن و تعطیلات و موارد دیگر. در این برنامه قیمت گذاری از 15 دلار در هفته شروع می شود. البته نسخه رایگان نیز موجود است.

پیشنهاد مطالعهبررسی سایت DistroKid و نحوه درآمد زایی از آن

ابزار تولید کننده هشتگ Ingramer 

این یک ابزار رشد چند منظوره اینستاگرام است که از ویژگی جستجوی هشتگ نیز برخوردار است. استفاده از مولد هشتگ Ingramer در عین سادگی بسیار کارآمد است و به عنوان بهترین ابزارهای سازنده هشتگ منظور می شود. این برنامه از فناوری هوش مصنوعی برای پیشنهاد کردن مرتبط ترین هشتگ ها برای شما استفاده می کند. به شما امکان می دهد هشتگ ها را با استفاده از یک کلمه کلیدی، عکس یا URL جستجو کنید.

Vogue از این ابزار استفاده کرد و طی دو ماه 15 هزار دنبال کننده جدید به همراه افزایش 24.4٪ در ترافیک ایجاد شده از هشتگ ها به دست آورد. از جمله امکانات این برنامه می توان گفت پیشنهادهای هشتگ مرتبط و سریع ارائه می کند و گزینه ای برای جستجو با استفاده از عکس و URL ، جدا از کلمات کلیدی دارد. 

همچنین از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کند و گزینه ای برای افزودن همزمان 5 کلمه کلیدی دارد. این یک برنامه آسان برای استفاده و پیشنهادهای هشتگ دقیق است که می تواند بهترین ابزارهای سازنده هشتگ نیز باشد. ضمن آنکه هزینه ها در هر ماه 22 دلار می باشد.

بهترین ابزارهای تولید کننده هشتگ اینستاگرام

ابزار تولید کننده هشتگ Kicksta

این اساساً ابزاری است که به شما کمک می کند فالوورهای اینستاگرام خود را رشد دهید و همچنین دارای ویژگی جستجوی هشتگ است. ابزار تولید هشتگ Kicksta ساده است و شامل یک جعبه جستجو است که در آن می توانید یک کلمه کلیدی یا موضوع را وارد کنید. سپس این ابزار لیستی از هشتگ های مربوط به آن موضوع را تولید می کند.

امکانات این برنامه نیز شامل پیشنهادهای هشتگ دقیق و مرتبط بوده و فیلترهای برتر، تصادفی و بهترین تطبیق را برای پیشنهادات هشتگ فراهم می کند. این یک ابزار رایگان است، اما برای دسترسی به سایر ویژگی های آنها ، باید در یک برنامه پولی ثبت نام کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت SendOwl فروش محصولات دیجیتال

ابزار تولید کننده هشتگ SISTRIX

SISTRIX یکی دیگر از بهترین ابزارهای سازنده هشتگ شما را قادر می سازد هشتگ های معروف مرتبط با پست خود ایجاد کنید. این می تواند به شما کمک کند در پست های خود لایک بیشتری کسب کنید و پیروان بیشتری جذب نمایید.

تمام آنچه شما نیاز دارید اینست که به سادگی هشتگی را وارد کنید که به نظر شما مربوط به پست شما است. این ابزار 30 هشتگ برتر مربوط به برچسب شما را پیشنهاد می کند. نتایجی که SISTRIX نشان می دهد بیش از 15 میلیارد ترکیب هشتگ است. این ابزار حاوی داده های بیش از 7.7 میلیون هشتگ مختلف است و این داده ها به طور مرتب به روز می شوند. 

بهترین ابزارهای تولید کننده هشتگ اینستاگرام

ابزار تولید کننده هشتگ Tailwind

این یکی دیگر از ابزارهای مفید هشتگ یاب است که می توانید برای یافتن هشتگ های کاملاً مناسب برای هر یک از پست های خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. این هشتگ توصیه های دقیق و هوشمندی را ارائه می دهد که با هر پست تغییر می کند. لازم نیست هشتگ های منسوخ یکسان را برای همه پست های خود کپی کنید اما می توانید توصیه های سفارشی را برای هر یک پیدا کنید.

شما می توانید به سادگی ثبت نام کرده به صورت رایگان استفاده کنید. از جمله امکانات آن، توصیه های منحصر به فرد و سفارشی برای هر پست در رسانه های اجتماعی ارائه می دهد و پیشنهادهای هشتگ را در دسته هایی مانند رقابتی، بهترین و غیره مرتب می کند. همچنین اجازه ارسال خودکار مطالب را می دهد و هشتگ ها را در اولین نظر اضافه می کند و شما را قادر می سازد لیست های هشتگ را برای استفاده های بعدی ذخیره کنید و دارای تجزیه و تحلیل داخلی است.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Busuu برنامه آموزش زبان آنلاین

این یکی از بهترین ابزارهای سازنده هشتگ است که پیشنهادهای سریع و دقیق هشتگ را به همراه ویژگی مفید و ارسال خودکار دارد. همچنین دوره آزمایشی رایگان و بدون اطلاعات کارت اعتباری را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین از برنامه پولی آن می توانید با پرداخت 9.99 دلار در ماه استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که آن را به مدت 30 پست به صورت رایگان امتحان کنید و اگر کار کرد آن را پس از آن بخرید.

برای خرید این برنامه های سازنده هشتگ اینستاگرام، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کرده و پرداخت ارزی آن را انجام دهید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد