معرفی سایت Free3D و کسب درآمد از آن

معرفی سایت Free3D و کسب درآمد از آن

توسط : تیم محتوا
865

سایت Free3D مکانی برای به اشتراک گذاشتن مدل های سه بعدی با دیگر افراد در سراسر جهان است. اگر در این زمینه مهارت دارید و به صورت فریلنسر فعالیت می کنید، برای نشان دادن مهارت های خود و استفاده از کارهای نمونه ، باید در این سایت ثبت نام کنید. در کنار مدل های سه بعدی رایگان، این سایت چند مدل سه بعدی با قیمت عالی، با قیمت 99 دلار را ارائه می نماید.

این سایت به عنوان بخشی از روند درخواست، از شما اطلاعات شخصی خاصی را می خواهد. نوع اطلاعات مورد نیاز حداقل موارد لازم برای سایت Free3D جهت ارائه به بازدیدکنندگان و اعضای از طریق وب سایت Free3D است. قبل از ایجاد حساب کاربری در Free3D ، توصیه می شود که قوانین مربوط به حفظ حریم خصوصی را بخوانید و آن را بپذیرید. 

از سویی دیگرFree3D به حریم خصوصی شما اهمیت می دهد و به آن احترام می گذارد، بنابراین سیاست و روش آن این است که اطلاعات شخصی شما را کاملاً محرمانه نگه می دارد. به ویژه در مورد جمع آوری، استفاده، نگهداری، انتقال، افشای اطلاعات، امنیت و دسترسی به اطلاعات شخصی نهایت دقت را دارد. در این سایت اطلاعاتی را که شما را شناسایی کند ثبت نمی شود. بنابراین با خیالی آسوده می توانید در خصوص نمونه کارهای سه بعدی خود در این سایت Free3D فعالیت کرده و درآمد ارزی کسب کنید.

معرفی سایت Free3D و کسب درآمد از آن

کسب درآمد از سایت Free3D

از سویی دیگر می توانید برای پروژه های خود از میان طرح های بسیار متنوع بارگذاری شده در این سایت استفاده نمایید. هنگامی که ثبت نام در این سایت را انجام می دهید و حساب کاربری خود را ایجاد م یکنید، لازم است مواردی باشد که از شما خواسته شود که شامل اطلاعات شخصی شما از جمله نام، آدرس، شماره تلفن یا نمابر، آدرس ایمیل، اطلاعات کارت اعتباری، سن، جنس، سطح تحصیلات، شغل را باید ارائه دهید. 

در صورت عدم ارائه چنین اطلاعاتی و عدم ایجاد حساب کاربری، ممکن است نتوانید به قسمت های خاصی از سایت Free3D دسترسی پیدا کنید. یا ممکن است این سایت نتواند از طرف شما درخواست ها یا برنامه های خاصی را پردازش کند. بنابراین برای استفاده از تمامی امکانات این سایت، لازم است که علاوه بر ایجاد حساب کاربری، در خصوص اشتراک آن نیز اقدامات لازم را ارائه دهید.

پیشنهاد مطالعهنحوه کسب درآمد ارزی از Codeable

Free3D اغلب میزبان ارائه دهندگان خدمات یا فروشگاه های آنلاین است که توسط بازرگانان شخص ثالث اداره می شوند. پس از انتقال هر یک از اطلاعات شخصی شما به این شرکتهای ارائه دهنده خدمات یا فروشگاههای آنلاین در تسهیل سفارش های شما برای خدمات یا محصولات، فریلنسرها را حمایت کرده و در خصوص ایجاد ارتباط میان کارفرمایان و کارمندان آزاد، از راهکارهای مناسبی بهره می برد.

معرفی سایت Free3D و کسب درآمد از آن

خدمات ارائه شده توسط سایت

هنگامی که در سایت Free3D حساب کاربری ایجاد کرده و مشترک آن می شوید، این سایت در جهت گسترش فعالیت های شما مطابق با قوانین و ضوابط تعیین شده در سایت، خدماتی را ارائه خواهد کرد. در ابتدا ، در جهت بازاریابی خدمات و یا محصولات توسط Free3D ، نمایندگان یا شرکت های تابعه آن اقدام می شود. 

هنگامی که پروژه ای را می پذیرید، لازم است که اعتبار و پرداخت یا وضعیت مشتری خود را در رابطه با ارائه خدمات بررسی و تأیید کنید. پردازش هرگونه دستورالعمل پرداخت یا اطلاعات کارت اعتباری و بدهی به درخواست شما از سوی این سایت صورت می گیرد.

فعال کردن و نگهداری عملکرد حساب روزانه و  یا جمع آوری مانده حساب شما مربوط به تأمین خدمات از سوی سایت Free3D صورت می گیرد. ضمن آنکه مزایای ناشی از ارائه خدمات در این سایت پردازش خواهد شد. شما می توانید هنگام همکاری با این سایت، با هر یک از مشتریان معرفی شده توسط این سایت ارتباط برقرار کرده و در خصوص قبول سفارش پروژه تعامل لازم را با مشتریان داشته باشید. 

همچنین برای استفاده از نمونه کارهای سه بعدی استفاده شده در این سایت، لازم است که مشترک سایت شده و حق اشتراک ماهانه آن را واریز نمایید تا بتوانید از دسترسی های بسیار کاربردی این سایت Free3D بهره مند شوید. این سایت از مدل های سع بعدی که دارای کیفیت بسیار بالایی است برخوردار است که در تقسیم بندی های متفاوتی ارائه می شود. همچنین می توانید از حدود نه هزار مدل سه بعدی این سایت بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعهبهترین ابزارهای تولید کننده هشتگ اینستاگرام

در صورتی که به عنوان فریلنسر، تصمیم به فروش محصولات خود در این سایت دارید، لازم است که گزینه Sell with us را انتخاب نمایید. سپس با انتخاب قوانین این سایت، گزینه Sing up را برگزیده و مشخصات خود را ثبت کنید. در نهایت لازم است که License Agreements را انتخاب کنید. همچنین می توانید برای دریافت درآمد خود در این سایت  Free3D از حساب پی پال خود استفاده نمایید.

در صورتی که برای افتتاح حساب پی پال مساله دارید می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. ضمن آن که برای تبدیل و نقد کردن درآمد ارزی خود نیز می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید. بنابراین به عنوان فروشنده در این سایت، خواهید توانست به کسب درآمد ارزی برسید.

برچسـب هـا : سایر ، سایت Free3D
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد