Shopify چیست و چه کاربردی دارد

Shopify چیست و چه کاربردی دارد

توسط : تیم محتوا
2,841

Shopify یک بستر تجارت الکترونیکی است که می توانید از آن برای ساخت فروشگاه خود به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کنید. به طور معمول وبلاگ نویسان ترجیح می دهند از وردپرس استفاده کنند. این در حالی است که دارندگان فروشگاه عمدتا از شاپیفای استفاده می کنند. این برنامه به شما این امکان را می دهد که با وب سایت شخصی خود به فروش آنلاین بپردازید. این سازنده وب سایت تجارت الکترونیکی دارای ویژگی هایی برای تمامی افراد از مبتدی تا کارشناس تجارت الکترونیک است.

دوره های آموزشی شاپیفای

می توانید برای یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه در Shopify ثبت نام کنید تا روند آن را آزمایش کنید. در طول دوره آزمایشی ، می توانید فروشگاه آنلاین خود را بسازید، برنامه های رایگان آن را آزمایش کنید و اگر به اندازه کافی تبلیغ کنید، اولین فروش خود را نیز انجام دهید. 

اگر از طرح Lite استفاده کنید، هزینه اشتراک این دوره با 9 دلار در ماه شروع می شود. با این حال ، بیشتر صاحبان فروشگاه های تازه تاسیس شده، با طرح Shopify’s Basic با قیمت 29 دلار در ماه شروع می کنند. اگر مدت مدیدی است که مشاغلی را اداره می کنید، متناسب به نیاز شغلی خود، ممکن است Advanced Shopify یا Shopify Plus را ترجیح دهید.

Shopify چیست و چه کاربردی دارد

شاپیفای چه کاری انجام می دهد؟

این برنامه بنیادی برای راه اندازی مشاغل تجارت الکترونیکی در اختیارتان قرار می دهد. با ورود به فضای فروش آنلاین، خواهید توانست ویترین فروشگاهی را باز کنید، محصولات را به نمایش بگذارید، با مشتریان تعامل داشته باشید، پرداخت ها را انجام دهید و بسیاری دیگر از امکانات را در اختیار بگیرید. Shopify تمام ابزارهای لازم برای مدیریت هر یک از آن فعالیت ها را ارائه می دهد. این یک پلتفرم است که به عنوان یک تسهیل کننده کار می کند تا روند فروش محصولات از طریق وب را تسهیل کند. در این جا انواع دسترسی ها به این برنامه را اشاره خواهیم کرد.

Shopify Plus 

Shopify Plus پلتفرم تجارت الکترونیکی سازمانی این پلتفرم برای مشاغل بزرگتر است که قصد مقیاس گذاری دارند. این برنامه ویژگی های پیشرفته گزارش دهی، پشتیبانی از مشتری با اولویت بالاتر، ظرفیت مدیریت حجم بیشتر و موارد دیگر را ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعهنحوه کسب درآمد ارزی از Codeable

Shopify Lite 

Shopify Lite یک طرح مقرون به صرفه است که به شما امکان می دهد محصولات را در یک وب سایت موجود بفروشید. اگر وب سایتی دارید که در Shopify میزبانی نشده است، بدون میزبانی آن با یک دکمه خرید فروش کنید. همچنین می توانید از گپ های مسنجر استفاده کنید و هم بصورت آنلاین و هم آفلاین بفروشید و فاکتورهای مربوط به طرح 9 دلاری را ارسال کنید.

POS Shopify 

Shopify POS برنامه ای است که به شما امکان می دهد محصولات را به صورت آفلاین بفروشید. با استفاده از آن می توانید محصولات را در فروشگاه های فیزیکی، نمایشگاه های تجاری، فروشگاه های pop-up یا سایر رویدادها به صورت حضوری بفروشید. با استفاده از برنامه POS می توانید پرداخت با iPhone ، iPad یا Android خود را انجام دهید.

Shopify چیست و چه کاربردی دارد

مزیت های استفاده از شاپیفای

مدیریت دقیق Shopify

در بخش پشتی فروشگاه Shopify ، طیف وسیعی از گزارش ها و ویژگی ها را پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کنند عملکرد فروشگاه آنلاین خود را بررسی کنید. با یک نگاه می توانید تعداد سفارشات را مشاهده کرده و صفحات محصول با بهترین عملکرد را پیدا کنید. حتی می توانید از بازدیدکنندگان وب سایت خود به صورت لحظه ای بازدید کنید تا ببینید در چه مرحله ای قرار دارند. شاپیفای ابزاری جامع برای یک خرده فروش آنلاین است که به شما امکان می دهد درک عمیقی از تمامی فروشگاه آنلاین خود داشته باشید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Free3D و کسب درآمد از آن

ویژگی های رایگان

اگر در حال ساخت یک وب سایت جدید هستید، احتمالاً باید برای طراحی وب سایت خود هزینه کنید. اما در Shopify  یک تم رایگان به طور خودکار در فروشگاه شما بارگیری می شود که می توانید به هر طریقی که بخواهید سفارشی سازی کنید. 

به همین دلیل این پلتفرم برای مبتدیانی که می خواهند به صورت آزمایشی ایده هایشان را ببینند، ایده آل است. شما حتی این آزادی را دارید که وب سایت خود را متناسب با سبک برند خود تنظیم کنید. می توانید قلم های رایگان که از قبل در فروشگاه نصب شده را انتخاب کنید یا طرح رنگ را تغییر دهید و عکس های خود را اضافه کنید.

همچنین هزاران عکس با موضوع تجارت الکترونیکی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید آنها را در بخش تصاویر رایگان از طرح زمینه Shopify پیدا خواهید کرد. علاوه بر همه اینها، شما می توانید از ابزارهای مختلف این پلتفرم بهره ببرید و یک وب سایت بهتر و قدرتمندتر بسازید.

Shopify چیست و چه کاربردی دارد

Shopify در یک شبکه ابر 

هرکسی که تاکنون هزینه یک سرور را پرداخت کرده است، به خوبی می داند که در زمان های نامناسب خراب می شود و باعث می شود شما در زمان خرابی پول زیادی از دست بدهید. با حضور در یک شبکه ابری، احتمال خراب شدن وب سایت شما نادر است و به شما امکان می دهد تجارت خود را با خیالی آسوده اداره کنید. 

آنچه که روشن است این است که هزینه های مربوط به اداره یک کسب و کار وجود دارد. شما باید هزینه محصولات، هزینه های بازاریابی، دامنه جدید و البته Shopify را پرداخت کنید. اما می توانید در این پلتفرم، متناسب با نیازی که دارید، دسترسی داشته و هزینه پرداخت کنید. اگر بودجه بسیار کمی دارید، می توانید هزینه Shopify Lite را فقط ماهی 9 دلار پرداخت کنید. اگر به دنبال یک سرویس بهتر هستید، Shopify Plus گزینه بهتری است. شما می توانید با رشد کسب و کار خود، برنامه ها را ارتقاء دهید.

پیشنهاد مطالعهبررسی سایت DistroKid و نحوه درآمد زایی از آن

همچنین تقریباً برای همه موارد در فروشگاه App Shopify یک برنامه وجود دارد. شما تایمرهای شمارش معکوس، پاک کننده های پس زمینه تصویر، برنامه های تهیه محصول و موارد دیگر را پیدا خواهید کرد. در حالی که بسیاری از برنامه های پولی وجود دارد، یک دسته از برنامه های رایگان در فروشگاه نیز قابل دسترسی است.

برای آن که بتوانید از امکانات این برنامه برای ساخت وب سایت خود استفاده کنید، می توانید برای ثبت نام و پرداخت اشتراک آن ها از طریق 20پیمنت اقدام نمایید. 

برچسـب هـا : سایر ، Shopify ، شاپیفای
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد