کسب درآمد از Envato Studio

کسب درآمد از Envato Studio

توسط : تیم محتوا
838

Envato Studio یک سیستم مستقل است که برای توسعه دهندگان، طراحان و سازندگان طراحی شده است. این بستری است که توسط کارآفرینان برای جستجوی افراد متخصص برای کار با یک پروژه خاص مورد نیاز استفاده می شود. می توان به دو مورد از ویژگی های شناخته شده آن که شامل سفارشی سازی قالب وردپرس و طراحی آرم است اشاره کرد که بسیاری از فریلنسرها در آن تخصص دارند. 

اما عملکردهای این سیستم عامل فقط به همین جا ختم نمی شود. همچنین می تواند برای کار بر روی انواع پروژه های خلاق، طراحی و توسعه مورد استفاده قرار گیرد. فریلنسرهایی که در این زمینه ها متخصص هستند، به سادگی می تواند به کسب درآمد ارزی از این سایت بپردازند. 

از سوی دیگر کارفرمایان نیز می توانند اطمینان داشته باشند که با افرادی کار می کنند که علاقه و دانش عمیقی در مورد پروژه ها داشته و در خصوص خدمات ارائه شده مهارت کافی دارند. این سیستم عامل یک راه حل مناسب برای کارفرمایانی است که به دنبال فریلنسرهایی با هزینه های مناسب هستند، در حالی که می توانند نتیجه لازم را نیز از تجارت خود و پروژه اعلام شده دریافت کنند.

پیشنهاد مطالعهShopify چیست و چه کاربردی دارد

برای آن که بتوانید در این سایت Envato Studio کسب درآمد کنید، از طریق 20پیمنت اقدام کرده و با کمک کارشناسان آن، حساب ارزی خود را افتتاح کرده و درآمد خود را به ریال تبدیل نمایید.

کسب درآمد از Envato Studio

ویژگی های اصلی Envato Studio 

فریلنسرها می توانند در این سایت، نمونه کارهای خود را گذاشته و در یک رقابت پروژه های مناسبی را دریافت کنند. همچنین کارفرمایان نیز با رویت نمونه کارهای آن ها و توصیه های سایت، می توانند بهترین خدمات را دریافت کنند. مهم ترین مزایای اصلی Envato جامعه کاملی از متخصصان، داشبورد بصری، ارتباطات پیشرفته و برنامه های مقرون به صرفه است. 

این پلت فرم جامعه ای است که توسط متخصصان در زمینه های خود ایجاد شده است. آنها در یک زمینه خاص مهارت دارند، اما خدمات مختلفی را نیز ارائه می دهند. تمام ارائه دهندگان خدماتی که می توان در این بستر یافت، با دقت انتخاب شده اند تا کارآفرینان برای کار با افراد بسیار ماهر اطمینان داشته باشند.

Envato Studio بسیار ساده است. می توانید پروژه ها را به سرعت پنج دقیقه ارسال کنید. از آنجا می توانید یک فریلنسر برای کار بر روی پروژه خود انتخاب کنید و در یک بازه زمانی مشخص، منتظر نتایج نهایی باشید. از این طریق می توانید زمان زیادی را در گردهم آوردن کل پروژه صرفه جویی کنید.
هزینه مقرون به صرفه خدمات

Envato به کارآفرینان امکان دسترسی به مجموعه بزرگی از سازندگان، توسعه دهندگان و طراحان را می دهد. هرکدام هزینه خدمات قابل مشاهده ای را ارائه می دهند، بنابراین می توانید آنها را مقایسه کرده و انتخاب کنید که کدام یک می تواند در یک پروژه مناسب کار کند.

تبادل نظر بین ارائه دهندگان خدمات و مشتریان با ابزار پیام رسان نرم افزار آسان می شود. این ویژگی به هر طرف امکان انتقال پرونده را می دهد و به مشتری این فرصت را می دهد تا در مورد نتیجه ارائه شده بازخورد ارائه دهد. با این قابلیت، ارائه دهندگان خدمات می توانند پروژه های سفارشی را بر اساس تقاضای مشتری انجام دهند.

بنابراین می توان گفت که Envato Studio یک بستر مستقل برای طراحان، توسعه دهندگان و افراد خلاق است. این محل مناسبی است که کارآفرینانان فرد متخصص را پیدا می کنند تا در یک پروژه خاص با آنها همکاری کند و نتایج مورد نظر خود را بدست آورند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Free3D و کسب درآمد از آن

امکانات موجود در سایت Envato Studio

با علم به اینکه مشاغل دارای خواسته های متمایز مربوط به تجارت هستند، منطقی است که آنها به دنبال انتخاب یک سیستم نرم افزاری کامل باشند. با گفتن این موارد، تقریباً غیرممکن است که به چنین راه حل نرم افزاری حتی در بین محصولات نرم افزاری محبوب نیز دسترسی پیدا کنید. 

بهترین کار این است که چندین جنبه مهم را بیان کنید که نیاز به یک بررسی دقیق دارند. می توانید مواردی مانند ویژگی های اصلی، برنامه ها، توانایی مهارت کارکنان، اندازه سازمانی و غیره را در نظر بگیرید. پس از آن، شما باید تحقیق محصول را به طور کامل انجام دهید. 

سپس ارزیابی های Envato Studio را مرور کرده و هر یک از برنامه های نرم افزاری موجود در لیست کوتاه خود را به طور دقیق کنترل کنید. چنین تحقیقات دقیقی، اطمینان شما را از برنامه های ناسازگار دور می کند و سیستمی را انتخاب می کند که تمام جنبه های مورد نیاز شرکت شما را ارائه دهد.

کسب درآمد از Envato Studio

موقعیت Envato Studio در دسته های اصلی 

لازم است اشاره کنیم که Envato Studio یکی از پنج محصول برتر برنامه های فریلنسری است. اگر به Envato Studio علاقه مند هستید، ایده خوبی است که کار با آن را بررسی کرده و برای کسب درآمد ارزی خود از آن استفاده نمایید. در صورتی که برای این کار کمک نیاز دارید، می توانید از راهنمایی های کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

باید اضافه کنیم که شرکت ها خواسته ها و نیازهای متنوعی دارند و هیچ برنامه نرم افزاری نمی تواند در چنین شرایطی کامل باشد. بی فایده است که سعی کنید یک محصول نرم افزاری کامل پیدا کنید که تمام خواسته های شما را برآورده کند. لازم است که تحقیق خود را انجام دهید، هر پلت فرم فهرست کوتاهی را به طور دقیق ارائه می کند، سپس از امکانات این سایت کاربردی استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعهنحوه کسب درآمد ارزی از Codeable

هزینه Envato Studio 

برنامه های قیمت گذاری Envato Studio را می توانید در نظر گرفته و برای استفاده بهتر از این سایت از آن ها استفاده نمایید. این پلتفرم نیز مانند بسیاری از برنامه های دیگر، دسترسی رایگانی را برای کاربران ایجاد می کند اما به طور کلی، اشتراک آن از پنج دلار شروع می شود.

اما آنچه که روشن است، بسیاری از فریلنسرها هنگام تصمیم گیری برای اشتراک بسترهای نرم افزاری فریلنسری، به چگونگی ارزیابی کارشناسان در بررسی های خود توجه داشته و رضایت و بازخورد دیگر کاربران را مد نظر قرار می دهند. می توانید با توجه به تجربه های مثبت و منفی که وجود دارد از این سایت استفاده نمایید. 

در صورتی که به عنوان یک متخصص و فریلنسر می خواهید در این سایت ثبت نام کنید، می توانید با انتخاب حق اشتراک آن، به امکانات آن دسترسی یافته و برای انجام پروژه های بزرگ در این سایت، آماده شوید. همچنین در صورتی که به دنبال گروه متخصص با قیمت مناسب در این حوزه هستید، می توانید اطمینان داشته باشید که در Envato Studio می توانید طیف وسیعی از فریلنسرهای ماهر را بیابید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد