کسب درآمد از سایت Outsourcely

کسب درآمد از سایت Outsourcely

توسط : تیم محتوا
954

سایت Outsourcely یک بستر آماده شغلی آنلاین برای فریلنسرها و افرادی است که کار از راه دور انجام می دهند. هدف اصلی این سایت، ایجاد ارتباط موثر میان مشاغل با فریلنسرها در سراسر جهان است. می توان گفت که از نظر عملکرد بسیار شبیه به سایت Upwork عمل می کند اما دو تفاوت اساسی دارد.

اول آن که تأكيد بر تعاملات بلند مدت دارد. اگر به دنبال یک شغل مستقل و قابل اعتماد با درآمد ثابت هستید، این یک نقطه فروش عالی است. در این سایت می توانید پروژه های پاره وقت و تمام وقت داشته باشید و از این طریق به کسب در آمد مناسبی برسید. دوم آن که فریلنسرها برای درآمد خود از سایت Outsourcely هزینه ای نمی پردازند.

آنها بیشترین درآمد خود را از طرف مشتری می گیرند، بنابراین شما مستقیماً از کارفرما حقوق می گیرید. می توانید برای دریافت درآمدهای ارزی خود از این سایت و افتتاح حساب ارزی، از خدمات 20پیمنت بهره مند شده و آن را به ریال تبدیل نمایید. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از Envato Studio

عضویت در سایت Outsourcely

همان گونه که اشاره شد، سایت Outsourcely برای عضویت فریلنسرها کاملاً رایگان است، اگرچه مانند Upwork گزینه عضویت پیشرفته ای وجود دارد. به عنوان مثال، پیوست صوتی و تصویری یک ویژگی درخشان است. افزودن یک ویدیو یا پیام صوتی یک روش عالی برای اضافه کردن یک احساس شخصی به برنامه شماست. از آنجا که اکثر مردم چندان راغب به مطالعه محتوای متنی نیستند، این واقعاً شما را در رقابت متمایز می کند.

بنابراین پروفایل یا برنامه شما در نتایج جستجو بیشتر نشان داده می شود، بدیهی است درآمد بیشتری را نیز از این سایت دریافت خواهید کرد که می تواند تنها با پرداخت اشتراک ده دلار در ماه امکان پذیر باشد. کاملا روشن است که پایین بودن قیمت،  سایت Outsourcely را برای اکثر فریلنسرهای موجود در این سیستم عامل فوق العاده،  قابل دسترسی می کند.

کسب درآمد از سایت Outsourcely

روند کسب درآمد در سایت Outsourcely

راه اندازی این برنامه سریع و آسان است و متناسب به اینکه چقدر می خواهید در پروفایل خود کار کنید، می توانید در مدت زمان حدود 20 دقیقه فعال باشید. البته مهارت های بی شماری ارائه می شود و شما می توانید در مورد سطح تجربه خود در هر یک کاملا خاص ظاهر شوید.

از سویی دیگر، مشتریان بالقوه در این سایت می تواند به شما کمک کند تا انتظارات آنها را کنترل کنید و مطمئن شوید که مطابقت خوبی با مهارت شما دارند. برخی از کارفرمایان به طور فعالانه بر اساس این مهارت ها به جستجوی فریلنسرها می پردازند، بنابراین فرصت های ایجاد شده در سایت Outsourcely به شما کمک می کند تا در نتایج بیشتر دیده شوید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Free3D و کسب درآمد از آن

چگونگی ارزیابی 

اولین نکته ای که در این سایت بررسی می شود، سطح مهارت های فریلنسرها می باشد، سپس راستی آزمایی شده و در نهایت پس از تایید می توانید شروع به کار کنید. تا زمانی که با کارفرمایان سابق شما تماس گرفته نشود، نمی توانید برای مشاغل درخواست کنید یا در نتایج جستجو ظاهر شوید. 

کسب درآمد از سایت Outsourcely

یافتن شغل مناسب 

پس از آن که بتوانید در سایت Outsourcely تایید دریافت کنید، مجاز هستید تا در این سایت فعالیت های از راه دور خود را آغاز نمایید. لیست های شغلی در این سایت بسیار دقیق هستند، بنابراین انتخاب آگاهانه آسان است. نکته ای که باید به آن توجه شود این است که میزان درآمد حاصل از پروژه دریافتی را کاملا بررسی کرده و در صورت تایید آن را بپذیرید. زیرا در این زمینه دامنه پرداختی پیشنهادی برای فریلنسرها بسیار گسترده است.

باید به خاطر داشته باشید که مهارت های خود را به طور دقیق در پروفایل خود قرار دهید تا بتوانید شغل مناسب خود را کسب کنید. سپس می توانید برای مواردی که آمادگی و مهارت لازم را دارید، درخواست ارائه کنید. با توافق با کارفرما، می توانید کار خود را شروع نمایید. 

در این خصوص مصاحبه صورت خواهد گرفت که عمدتا روندی ساده دارد. ضمن آنکه حجم مشاغل در مقایسه با Upwork به طرز حیرت انگیزی پایین است. البته باید یادآور شویم که این یک پلت فرم جدیدتر است و تأکید بر تعاملات بلند مدت دارد. بنابراین می توان چنین شرایطی را متصور شد.

در سایت Outsourcely می توانید حدود یکصد و هشتاد و چهار شغل را مشاهده کنید که با توجه به مهارت خود می توانید آن را فیلتر کرده و شغل مناسب خود را بیابید. شاید لازم باشد که برای یافتن آن، کمی وقت بگذارید. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که درآمدهای حاصل از مشاغل در این سایت، کمی پایین است که می تواند به دلیل آنکه شغل های بلند مدتی را بدست می آورید، مناسب باشد. 

پیشنهاد مطالعهShopify چیست و چه کاربردی دارد

با بررسی نظرات فریلنسرهای شاغل در این سایت، می توانید دریابید که فعالیت و کسب درآمد ارزی از سایت Outsourcely چقدر می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که تصمیم دارید در این سایت ثبت نام کرده و از برنامه های آن استفاده کرده و مشاغل پیشنهادی پاره وقت و تمام وقت آن را جستجو نمایید، می توانید از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

شاید در شرایط فعلی، کسب درآمدهای ارزی بتواند یک انتخاب مناسب برای فریلنسرهایی باشد که دارای مهارت های خاصی بوده و در آن تخصص کافی را دارند. با تهیه یک پروفایل مناسب و معرفی صحیح مهارت های خود، می توانید شانس یافتن مشاغلی بهتر را در این سایت داشته باشید. 
ضمن آنکه پرداخت حقوق و درآمد شما از سایت Outsourcely ، مستقیما از سوی کارفرما خواهد بود و بر اساس توافق انجام شده با کارفرما می توانید شغل خود و کسب درآمد ارزی از آن را آغاز نمایید. 

برچسـب هـا : سایر ، Outsourcely ، سایت Outsourcely
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد