تجارت با استفاده از ابزار های سایت TradingView

تجارت با استفاده از ابزار های سایت TradingView

توسط : تیم محتوا
791

سایت TradingView یک نمایشگر قدرتمند سهام، پلتفرم نمودار و یک منبع تحقیقاتی است که طیف گسترده ای از ابزارهایی را ارائه می کند که سرمایه گذاران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازارها از آن استفاده کنند. برخی از چشمگیرترین ویژگی های آن شامل برنامه موبایل عملیاتی، طیف گسترده ای از معیارهای غربالگری، ترکیب اسکریپت سفارشی و موارد دیگر است.

علاوه بر نمودار و ابزار تحقیق، این سایت طیف گسترده ای از ابزارهای آموزشی را نیز ارائه می دهد. بنابراین می توانید در این سایت فیدهای خبری مرتبط با هر دارایی را مشاهده کنید، مقالات را بخوانید، داده های بازار را در زمان واقعی مشاهده کنید و حتی برای بهبود مهارت های خود جریان مستقیم را با معامله گران حرفه ای تماشا نمایید. حساب های معاملاتی کاغذی نیز برای کمک به شما، در تسلط بر ابزارهای گسترده سایت TradingView ، در دسترس است.

اگرچه محتوای این سایت می تواند برای تجار و سرمایه گذاران جدید جذاب باشد، اما این پلتفرم همچنان در میان مراکز تحقیقاتی چشمگیر، در اینترنت به کار بسته می شود. برای استفاده از این برنامه می توانید راهنمایی های لازم را از 20پیمنت دریافت کنید.

این یک سایت معتبر برای سرمایه گذاران حرفه ای و با تجربه برنامه نویسی است. همچنین  مناسب معامله گرانی است که نیاز به بروزرسانی دقیقه به دقیقه دارند. در این سایت می توانید ابزار تحقیق را انتخاب کرده و به غربالگری جامع سهام بپردازید و به حساب های رایگان دسترسی داشته و انتخاب گسترده ای از منابع آموزشی جذاب را در سایت TradingView در اختیار داشته باشید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از Envato Studio

برتری سایت TradingView 

این سایت تعدادی ویژگی منحصر به فرد ارائه می دهد که آن را به گزینه ای ایده آل برای سرمایه گذاران و بازرگانان در هر سطح مهارتی تبدیل می کند. برخی از دلایل مهم برای استفاده از TradingView عبارتند از:

ابزار تحقیق و آموزش چشمگیر : از یک نمایشگر جامع سهام گرفته تا خوراک های خبری ارزهای رمزپایه، این سایت مطالب کاملی را برای همگان دارد.

حساب های رایگان : شما می توانید برای دسترسی به تمامی امکانات این برنامه در حساب های پولی آن شرکت کنید که برای این کار می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. اما حساب های رایگان به شما امکان دسترسی به نسخه محدودی از حساب پولی آن را می دهد.

نمودار ساده موبایلی : پلتفرم موبایل سایت TradingView نیز چشمگیر و به خوبی طراحی شده است ، از عملکرد کامل سیستم عامل دسکتاپ تقلید می کند.

تجارت با استفاده از ابزار های سایت TradingView

آیا TradingView ایمن است؟

این سایت به بیش از 10 میلیون تاجر و سرمایه گذار خدمات ارائه می دهد. ویژگی های شبکه اجتماعی عالی آن به این معنی است که شما این امکان را دارید که با کاربران از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید و یاد بگیرید. این همچنین بدان معنی است که شما باید از همان احتیاطی که با هر سیستم عامل اجتماعی آنلاین دیگری انجام می دهید، استفاده کنید.

تدابیری را برای محافظت از اطلاعات شخصی و مالی خود اتخاذ کنید. مانند هر سایتی، ممکن است کلاهبرداران حضور داشته باشند و ممکن است شما را جستجو کنند. آگاه باشید و در برقراری ارتباط هوشمندانه عمل کنید.

بستر های نرم افزاری

در سایت TradingView می توانید از بسترهای نرم افزاری مناسبی استفاده نمایید. بسته به انتخاب برنامه و ویژگی های مورد نظر، ماهانه 59.95 دلار هزینه دارید. همچنین گزینه های نمودارسازی و پنجاه ابزار نمودار هوشمند موجود در همه حساب ها را خواهید داشت و پیشنهادات تحقیقاتی گسترده و در دسترس برای کلیه دارایی های پشتیبانی شده را در دسترس دارید. شما می توانید از ابزارهای آموزشی جریان های زنده، مقالات تجاری، ایده ها و موارد دیگر استفاده نمایید. ضمن آنکه برنامه تلفن همراه رایگان برای همه سیستم عامل ها وجود دارد. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از Envato Studio

قابلیت های  استفاده از TradingView

اگر شما از نوع سرمایه گذارانی هستید که نمی توانید اطلاعات کافی را بدست آورید، سایت TradingView انتخاب مناسبی برای شماست. این سایت با طیف گسترده ای از شاخص ها، ابزارها، بینش های تجاری و موارد دیگر، می تواند حتی برای باتجربه ترین سرمایه گذاران نیز چیزهای جدیدی برای آموزش داشته باشد. 

یافتن فرصت سرمایه گذاری بعدی هنگامی که از نمایشگرهای سهام جامع این سایت استفاده می کنید، ساده است. می توانید سهام را با استفاده از طیف وسیعی از فیلترها از جمله سرمایه بازار، قیمت، مبادله، حجم و حتی رتبه بندی تخصصی مرتب کنید. ده ها معیار غربالگری اضافی در دسترس است و سایت TradingView نمایشگرهای مجزا را برای بازارهای ارز و ارزهای رمزپایه ارائه می دهد.

اگر تاجر پیشرفته تری هستید و کمی تجربه برنامه نویسی دارید، می توانید از ویژگی TradingView's scripts برای شخصی سازی بیشتر سیستم عامل خود استفاده کنید. این سایت زبان برنامه نویسی اختصاصی خود به نام pine را ارائه می دهد که می توانید برای ایجاد شاخص ها و سیستم های هشدار خود استفاده کنید. 

همچنین می توانید کتابخانه جامع اسکریپت های آن را مرور کنید، جایی که می توانید اسکریپت هایی را که سایر کاربران ایجاد کرده اند، مشاهده و بارگیری نمایید. اکثر اسکریپت های موجود کاملاً متن باز هستند و به شما امکان می دهند آزادانه از آنها استفاده کرده و در صورت لزوم برنامه نویسی را تغییر دهید. بیش از یکصد هزار اسکریپت سفارشی در کتابخانه اسکریپت سایت TradingView وجود دارد که می توانید آنها را با استفاده از دسته هایی مانند شاخص های حجم، میانگین متحرک، نوسانگرها و موارد دیگر مرتب کنید.

این یک پلتفرم تحقیقاتی جامع است که انتخاب بسیار گسترده ای از منابع اطلاعاتی، بینش ها و ویژگی هایی را ارائه می دهد که بازرگانان و سرمایه گذاران می توانند از آنها برای کاوش در بازارها استفاده کنند. اگرچه ممکن است سرمایه گذاران جدید تعداد گسترده ای از ابزارهای این سایت را طاقت فرسا تصور کنند، اما سرمایه گذاران باتجربه تر که می توانند به طور موثر از این ابزارها استفاده کنند، سایت TradingView می تواند عملکرد مورد نیاز را برای آن ها داشته باشد.

تجارت با استفاده از ابزار های سایت TradingView

آموزش در سایت TradingView

این سایت برای ایجاد طیف گسترده ای از ویژگی های عملکردی، به ابزار و منابع آموزشی خود دقت و تلاش کرده است. اگر به تمرین استراتژی معاملاتی خود علاقه دارید اما مطمئن نیستید که چگونه شروع به کار کنید، ابتدا با یک حساب تجارت کاغذ TradingView شروع کنید.

حساب های معاملات کاغذی، حساب های فرضی معامله ای را با پیش پرداخت 100000 دلار در اختیار شما قرار می دهند. سپس می توانید اجرای معاملات و خرید و فروش اوراق بهادار را به روشی تقریباً یکسان با معاملات واقعی انجام دهید. این به شما امکان می دهد ابزارهای سایت TradingView را آزمایش کنید و مهارت های تجزیه و تحلیل خود را بدون به خطر انداختن پول خود، تقویت کنید. 

یکی از جدیدترین ویژگی های این سایت، قابلیت پخش جریانی مستقیم آن است که به شما امکان می دهد در کنار پخش کننده های سرمایه گذار مشاهده کرده و یاد بگیرید. پخش کننده ها این امکان را دارند که فیلم ها را بایگانی کنند و به شما امکان می دهد فیلم ها را در زمان خود مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از Envato Studio

آنالیزهای فنی سریع از دیگر ویژگی های آن است.  آیا لازم است در مورد سهام، ارز، رمزنگاری یا دارایی دیگر بیشتر بدانید اما وقت ندارید نمودار و تحلیل خود را انجام دهید؟ ابزار تجزیه و تحلیل سریع سایت TradingView را که در اکثر سهام  ارزهای رمزپایه و سایر دارایی های پشتیبانی شده در دسترس است، در اختیار خواهید داشت. این یک پلتفرم جامع برای تجارت است که می تواند بسیار کاربردی باشد.

برچسـب هـا : سایر ، سایت TradingView ، TradingView
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد