کسب درآمد ارزی از سایت Tutor Hunt

کسب درآمد ارزی از سایت Tutor Hunt

توسط : تیم محتوا
1,037

سایت Tutor Hunt راهی آسان برای یافتن معلم خصوصی مناسب، با روشی سریع و کارآمد را ارائه می دهد. شما به سادگی می توانید در لیست وسیعی از مربیان، به طور رایگان جستجو کنید. نکته ای که در این سایت مطرح است این است که هزینه های تدریس مربیان بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر از سیستم های آموزشی دیگر است. زیرا بیشتر معلمین لیست شده در Tutor Hunt از قیمت گذاری رایگان استفاده می کنند.

استخدام مربی متناسب با نیازهای شما

با ویژگی جستجوی پیشرفته در این سایت، می توانید بسیاری از مربیان مناسب که خدمات را در منطقه شما ارائه می دهند پیدا کنید. با هر مربی که می خواهید به صورت رایگان ارتباط برقرار کنید. به محض ارسال اولین پیام توسط شما، یک حساب کاربری برای شما ایجاد خواهد شد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Outsourcely

سپس لازم است که کد پستی خود را وارد کنید تا لیستی از مدرسان را در نزدیکی محل خود مشاهده کنید. شما می توانید در مورد زمانبندی درس و مباحثی که به آنها نیاز به آموزش دارید بحث کنید. در سایت Tutor Hunt این امکان فراهم است که بازخورد و نظرات ایجاد شده توسط دانشجویان سابق را مشاهده کنید. از سویی دیگر، اگر در رشته خاصی مهارت داشته و مدارک لازم برای این کار را دارید، می توانید به سادگی در این سایت ثبت نام کرده و با تدریس در این سایت، به درآمد دلاری دست یابید.

کسب درآمد ارزی از سایت Tutor Hunt

روش کار در سایت Tutor Hunt

Tutor Hunt هنگام درخواست دریافت جزئیات تماس یک معلم خصوصی، مبلغی را از شما درخواست خواهد کرد. این بدان دلیل است که مانند سایر آژانس های آموزشی، از معلمان خود کمیسیون مداوم نمی گیرد، زیرا این منجر به افزایش نرخ های معلم خصوصی برای شما می شود.

لازم به ذکر است که تعداد زیادی از دانش آموزان از سال  2005 در سایت Tutor Hunt توانسته اند اساتید راهنمای خود را بیابند. اکثر آژانس های کمک درسی، معلم خصوصی را بر اساس اطلاعاتی که فکر می کنند مناسب است، انتخاب می کنند. اما این سایت از این طریق کار نمی کند. زیرا اعتقاد دارد که والدین یا دانش آموزان خود بهترین داور هستند. آنها بهتر از یک ارزیاب می توانند بهترین مربی خود را بیابند. این نکته باعث می شود که بتوانید به عنوان یک معلم تعامل خوبی را با دانش آموزان خود داشته و با تدریس در مدت زمان مورد نظر خود، به درآمد دلاری در این سایت برسید.

اکثر آژانس های آموزشی با در نظر گرفتن مبلغ قابل توجهی از درآمد استاد ، نرخ های کمیسیون بالایی را می گیرند. این امر باعث افزایش قابل توجه نرخ ساعتی معلم می شود. سایت Tutor Hunt بین 20٪ -25٪ از میزان تدریس خصوصی دریاف می شود که این میزان نسبت به بقیه آژانس ها به میزان قابل توجهی پایین است. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از Envato Studio

مزیت های استفاده از سایت هانت

شما نیازی به پرداخت هزینه ای بابت دریافت جزئیات تماس مربیان ندارید، به این معنی که هیچ هزینه اولیه ای وجود ندارد. همچنین این سایت کل مراحل رزرو را مدیریت کرده و مبلغی را برای استاد راهنما تعیین می کند، بنابراین نیازی نیست نگران انتقال پول هنگام دوره خود باشید. ضمن آنکه می توانید همه دروس آنلاین را از تخته سفید ابتکاری آنلاین این سایت استفاده کنید و با آن از طریق ویدیو، صوت و چت ارتباط برقرار کنید و اسناد و صفحه خود را به صورت واقعی به اشتراک بگذارید.

مدیریت برنامه زمانبندی از طریق سایت Tutor Hunt آسان است، در صورت نیاز به برنامه ریزی مجدد یا لغو دروس، می تواند به راحتی از طریق سیستم به روز شود و معلم به طور خودکار مطلع می شود.

Tutor Hunt بر روی یک هدف اصلی تمرکز دارد که آن گردآوری معلمان و دانشجویان با شرایطی بسیار ساده است. اگر برای ارزیابی تحصیلی یا حتی پیشرفت خود، نیاز است که موضوعی را بیاموزید، در اینجا می توانید به سادگی معلم خصوصی خود را بیابید. همچنین اگر شما یک معلم خصوصی هستید که به دنبال دانشجو می باشید، سایت Tutor Hunt به شما کمک می کند، آنها را کشف کنید تا آنها از مهارت های ارزشمند تدریس شما بهره مند شوند.

هزینه دروس Tutor Hunt 

استفاده از این سایت برای استادان و دانشجویان کاملاً رایگان است. هیچ گونه هزینه ای برای ثبت نام نداریم. تنها پرداختی که باید دانش آموز انجام دهد، مربوط به درسی است که انتخاب نموده است و این مستقیماً به استاد راهنما پرداخت می شود. هر استاد راهنما نرخ ساعتی خود را تعیین می کند و اینها به وضوح در صفحات نمایه آنها ذکر شده است.

کسب درآمد ارزی از سایت Tutor Hunt

هزینه دانشجویی در Tutor Hunt 

هنگامی که در سایت Tutor Hunt معلم خصوصی خود را متناسب یافتید، درخواست یک بار پرداخت را خواهید داشت. بسیاری از سایت ها هزینه ثبت نام زیادی دارند که برای نگهداری حساب شما باید از قبل و به صورت سالانه پرداخت شود. 

آنها همچنین از استاد راهنما کمیسیون می گیرند و باعث می شوند نرخ ساعتی خود را به شما افزایش دهند. برای اینکه هزینه های شما در کمترین حد ممکن باشد، فقط یک بار هزینه 19.99 پوند دریافت می شود. این تنها پرداختی است که بابت کمک به شما در یافتن یک معلم خصوصی پرداخت می کنید. این هزینه کمک می کند وب سایت مدرسان جدیدی را در سراسر دنیا جذب نماید.

پیشنهاد مطالعهنحوه پرداخت با سایت Flywire

نحوه ارتباط با یک معلم خصوصی در Tutor Hunt 

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که در بالای صفحه روی جستجو کلیک کنید. معیارهای خود، از جمله موضوع تدریس خصوصی، سطح علمی (A-Level ، GCSE و غیره) و کد پستی خود را وارد کنید. لیستی از مربیان منطبق با موقعیت مکانی شما در صفحه نمایش داده می شود.

در این نتایج ، می توانید نام یک معلم خصوصی را برای مشاهده صفحه نمایه وی انتخاب کنید. تماس با استاد راهنما آسان است. اگر هنوز ثبت نام نکرده اید، عضویت را در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. پس از وارد کردن مشخصات خود در قسمت های صحیح ، می توانید برای آنها پیام مستقیم ارسال کنید.  اعضای موجود در سایت Tutor Hunt ، به سادگی می توانند به حساب خود وارد شوند.

در صورتی که تصمیم دارید از سیستم آموزشی این سایت بهره مند شوید و یا به عنوان معلم در این سایت تدریس نمایید و به کسب درآمد دلاری برسید، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

برچسـب هـا : سایر ، سایت TutorHunt ، Tutor Hunt
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد