مزایای کارت طلایی Mastercard مسترکارت

مزایای کارت طلایی Mastercard مسترکارت

توسط : تیم محتوا
2,831

کارت طلایی Mastercard که از استیل ضد زنگ و روکش طلا 24K ساخته شده است، از نظر فیزیکی سنگین است و با قیمتی بالا عرضه می شود و سالانه 995 دلار هزینه دارد. این در حالی است که برخی از مزایا و اعتبارات برتر را ارائه می دهد و جوایز آن با هزینه بالای سالانه آن متناسب نیست. 

ویژگی های کارت طلایی مسترکارت 

از جمله ویژگی هایی که در این کارت می توان مشاهده نمود، بشرح ذیل اشاره شده است.

پیشنهاد مطالعه:  آموزش نقد کردن مستر کارت

APR مقدماتی صفر درصد در نقل و انتقالات موجودی 

انتقال مانده ای که در 45 روز اول افتتاح حساب برای شما ارسال می شود، در 15 دوره اول صورتحساب پس از هر انتقال مانده،  APR صفر درصد را دریافت می کنید. این یکی از طولانی ترین پیشنهادهای انتقال در بازار است. البته این پیشنهاد خریدها را شامل نمی شود و یک پیشنهاد مناسب برای کارت اعتباری پاداش است.

مزایای کارت طلایی Mastercard مسترکارت

پاداش Solid Points 

امتیازاتی که با کارت طلایی Mastercard کسب می کنید در صورت استفاده از بلیط هواپیما، بازپرداخت پول نقد یا اعتبار اسناد در ازای هر امتیاز، 2 سنت را دریافت می کنید. در حالی که برخی دیگر از کارت ها گزینه های بازخرید به ارزش 1.25 سنت یا 1.5 سنت در هر امتیاز را ارائه می دهند، ارزش 2 سنت تقریباً نادر است.

حداکثر 200 دلار اعتبار سالانه هواپیمایی 

دارندگان کارت اعتباری سالانه حداکثر 200 دلار برای استفاده در خریدهای مربوط به پرواز دریافت می کنند. در مقایسه با  کارت های دیگر با هزینه سالانه کمتر که اعتبار مسافرتی مناسبی را ارائه می دهند، اما این مبلغ قابل توجهی است. همچنین، برخلاف برخی از این پاداش ها که فقط شامل موارد جانبی مانند هزینه چمدان یا به روزرسانی صندلی می شود، این اعتبار می تواند برای بلیط هواپیما نیز اعمال شود. هنگامی که هزینه های واجد شرایط انجام می شود اعتبار به طور خودکار به حساب شما ارسال می شود.

پیشنهاد مطالعه:  آموزش نقد کردن مستر کارت

بسیاری از مزایای حق بیمه

اگر انتظار دارید که یک کارت با هزینه تقریبی هزار دلار در سال با امکانات و موارد اضافی ارائه شود و کارت طلایی Mastercard  این انتظار را برآورده می کند. یک عضویت انتخاب Priority Pass است که ارزش آن 430 دلار است و اجازه دسترسی به بیش از 1300 سالن فرودگاه در سراسر جهان را می دهد. یک کارت Luxury Card نیز وجود دارد که به شما در رزرو سفر، درخواست های مختلف شخصی تمام وقت بدون هزینه پنهان کمک می کند.

از جمله مزایای بیمه می توان به تأخیر در تحویل چمدان، تلفن های همراه ، لغو و قطع سفر، حوادث مسافرتی و معافیت از برخورد اتومبیل کرایه ای اشاره کرد. برای تأمین هزینه های دریافتی Global Entry یا TSA PreCheck حداکثر 100 دلار اعتبار وجود دارد.

مزایای کارت طلایی Mastercard مسترکارت

هزینه سالانه 995 دلار 

کارت طلایی Mastercard از زمان دریافت آن سالانه 995 دلار هزینه دریافت می کند. این هزینه برای نرخ نسبتاً پایین دریافت پاداش بسیار زیاد است. با این اوصاف، این کارت مزایای دیگری را نیز به همراه دارد که می تواند برای دارندگان کارت مفید باشد. 

از سویی دیگر این کارت امتیاز یا پول نقد به عنوان مشوقی هنگام دریافت آن ارائه نمی دهد. این برای کارت اعتباری پاداش بسیار نادر است، به خصوص یک کارت با هزینه سالانه فوق العاده حق بیمه که از آن انتظار می رود. 

مناسب برای مسافران 

کارت طلایی Mastercard  برای مسافرانی است که طیف وسیعی از مزایا و اعتبارات را در یک کارت واحد جستجو می کنند. اما قیمت 995 دلاری آن و ساختار شیک و طراحی مناسب، آن را برای کسانی که تمایل دارند از حق بیمه بالایی برای پرداخت آن استفاده کنند، ساخته شده است. 

جزئیات کسب پاداش کارت طلایی Mastercard  

شما به ازای هر دلار خرج شده در همه خریدها ، 1 امتیاز کسب خواهید کرد، تعداد امتیازاتی که می توانید کسب کنید محدودیتی ندارد. امتیازات شما تا زمانی که حساب شما باز، فعال و در وضعیت خوبی باشد، منقضی نمی شوند. همانند سایر کارت ها، ممکن است نتوانید در طی یک چرخه صورتحساب که نمی توانید حداقل پرداخت را انجام دهید امتیاز کسب کنید یا بازپرداخت کنید، ممکن است امتیاز شما ضبط شود.

پیشنهاد مطالعه: مستر کارت چیست؟

نکته مثبت کارت طلایی Mastercard  این است که هر امتیاز نسبتاً ارزشمند است. در صورت استفاده از بلیط هواپیما ، وجه نقد به حساب بانکی ، یا اعتبار اسناد ، مبلغ آنها 2 سنت منظور می شود. سایر گزینه های بازخرید از جمله اقامت در هتل، اجاره اتومبیل، کارت های هدیه و کالاها به طور کلی ارزش مناسبی دارند. 

برای استفاده از امتیازات خود، به MyLuxuryCard.com مراجعه کنید. بازخریدها برای بلیط هواپیما از 50 امتیاز و برای پول نقد، اعتبار اسناد، اقامت در هتل و اجاره اتومبیل از 100 امتیاز شروع می شود. این نکته را در نظر داشته باشید که نمی توانید امتیازات را از حساب Mastercard Gold خود به هیچ شخص یا برنامه دیگری منتقل کنید.

مزایای کارت طلایی Mastercard مسترکارت

مزایای برجسته Mastercard Gold 

شما می توانید از طریق تلفن، گفتگوی زنده و ایمیل برای دستیابی به نیازهای خود از جمله تحقیق، یافتن اطلاعات بیشتر، تنظیم تجربیات خاص و موارد دیگر در ارتباط داشته باشید. همچنین با یک نماینده حرفه ای که شما را در این فرآیند راهنمایی می کند، مراحل فرودگاه را به سرعت انجام می دهید.

در کارت طلایی Mastercard  برای تأخیرهای حمل بار بیش از 4 ساعت از زمان رسیدن به خود، مجاز به بازپرداخت اقلام تحت پوشش تا حداکثر 100 دلار در روز هستید و برای آسیب دیدگی یا سرقت دستگاه های تلفن همراه، پوشش تکمیلی دریافت کنید. همچنین در برابر هرگونه هزینه شرکت هواپیمایی، از جمله پروازها و ارتقاء صندلی ها اعمال شود.

پیشنهاد مطالعه:  خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب

اگر ماهانه 5 سواری واجد شرایط انجام دهید، به عنوان اعتبار ده دلار دریافت می کنید. همچنین به ازای تصادفات اجاره خودرو، چشم پوشی هایی صورت گرفته و تخفیفاتی با پیشنهادات ویژه برای خریدها خواهید داشت و تا 250،000 دلار بیمه حوادث مسافرتی می شوید. توجه داشته باشید که برای تهیه کارت طلایی Mastercard می توانید از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد