معرفی سایت KWFinder بهترین ابزار یافتن کلمات کلیدی

معرفی سایت KWFinder بهترین ابزار یافتن کلمات کلیدی

توسط : تیم محتوا
860

سایت KWFinder یکی از بهترین ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. این یک رابط کاربری یکپارچه است که ویژگی های قدرتمند و طراحی زیبا دارد و آن را به یک گزینه عالی برای وبلاگ نویسان مبتدی تبدیل می کند. ضمن آنکه مدیران سایت و سئو نیز می توانند استفاده های مفیدی را از این سایت داشته باشند.

با بررسی این سایت، درخواهید یافت که این ابزار برای نیازهای SEO شما مناسب است یا خیر. بنابراین می توانید با یک آزمایش رایگان از این سایت شروع کنید. این بصری ترین رابط کاربری میان ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی موجود در بازار است که با جمع آوری داده های قوی جهت تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ارائه شده است.

در این سایت می توانید گزینه های تحقیق چندگانه برای فرصت های منحصر به فرد کلمات کلیدی را بیابید، ضمن آنکه پشتیبانی سریع و با کیفیت بالا را در سایت KWFinder دریافت خواهید نمود. این یکی از یکی از ارزان ترین ابزارهای سئو می باشد که می توانید برای ثبت نام و استفاده از آن از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعهجدیدترین روش های پرداخت آنلاین مدرن

این نکته مطرح است که بسیاری از ارائه دهندگان ابزار ممتاز، به خوبی نمی دانند که کسانی که بر روی سئو کار می کنند، واقعاً به چه چیزی احتیاج دارند. آنها یکسری معیارها و ویژگی های مفید را ایجاد می کنند که عالی به نظر می رسند، اما در واقع کمک زیادی به همه آنها نمی شود. به خصوص هنگامی که آنها تازه کار خود را شروع کرده و درک خوبی از آنچه نیاز دارند ندارند.

معرفی سایت KWFinder

ایده های کلمه کلیدی Kwfinder

KWFinder ابزاری محبوب است که توسط Mangools ساخته شده است. زیرا روی سادگی متمرکز است. رابط کاربر ویژگی های بصری است و شما با داشبوردی شلوغ روبرو نیستید. هر چند این طرح ابتکاری نیست اما سایت KWFinder در واقع برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی بسیار مناسب است. این برنامه می تواند ایده های کلیدی کلیدی را با تعداد جستجوی ماهانه و نمره دشواری کلمات کلیدی به طرز شگفت انگیزی ارائه دهد.

همچنین دارای ویژگی های پیشرفته در مورد کلمات کلیدی مانند فیلتر کردن نتایج و تجزیه و تحلیل SERP است. اما آیا این سایت برای تحقیقات کلمات کلیدی عملکرد خوبی دارد؟ شما یک کلمه کلیدی seed تایپ می کنید، عبارات جستجوی خود را پیدا می کنید که مخاطب هدف شما از آن استفاده می کند و این نتایج را تجزیه و تحلیل می کنید تا ببینید کدام آسان ترین رتبه بندی را دارد و بالاترین بازدید بالقوه را از آن خود می کند.

این تحقیقات کلمات کلیدی سنتی ساده است و سایت  KWFinder در این کار مهارت دارد. بیشتر اوقات برای شروع، باید یک کلمه کلیدی seed را وصل کنید و لیستی از پیشنهادات مربوط به کلمات کلیدی را ایجاد کنید. شما همه چیز را از ابتدا تا نمره دشواری کلمات کلیدی و حتی یک تجزیه و تحلیل SERP پیش رو دارید. در یک نگاه، می توان گفت که این یک ابزار خوب برای تحقیق کلمات کلیدی سنتی و طولانی است.

عملکرد مناسب برای تحقیق کلمات کلیدی رقبا 

تحقیق در مورد کلمات کلیدی رقبا زمانی است که در واقع، به دنبال رتبه بندی رقبای خود هستید. به این ترتیب می توانید کلمات کلیدی را هدف قرار دهید و با آن ها بتوانید موفقیت سایت خود را تضمین کنید. بنابراین با بررسی این موارد می توانید محتوای بهتری تولید کرده و از آنها پیشی بگیرید. همچنین تحقیقات رقبا می تواند برعکس نیز عمل کند. اگر تاثیری قوی برای موضوعی می بینید، می توانید تصمیم بگیرید سایر کلمات کلیدی را هدف قرار دهید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Themeforest و امکانات آن

جستجو در سایت KWFinder بر اساس دامنه 

می توانید کلمات کلیدی را بر اساس دامنه مرور کنید، مکانی عالی برای شروع است و کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی شده اند را خواهید یافت. اما این پیچیده ترین سیستم نیست. شما نمی توانید در این جا تجزیه و تحلیل عمیقی را دریافت کنید که حتی تقاطع کلمات کلیدی را محاسبه می کند و می تواند هر کلمه کلیدی احتمالی را که رقبای شما برای آن رتبه بندی می کنند، جمع کند. شما تصویر کاملی دریافت نمی کنید، زیرا نتایج شما در سایت KWFinder محدود شده است.

معرفی سایت KWFinder

بررسی داشبورد Kwfinder

این ابزار از طراحی مسطح و کاربر پسند استفاده می کند. می توانید به سادگی هر داده را مرور کنید. ضمن آنکه داشبورد قابل درک است. ابزارهایی مانند Ahrefs یا Long Tail Pro دسته های بسیاری از داده ها را به شما ارائه می کنند. اما با سایت KWFinder فقط مایحتاج ضروری را تهیه می کنید.

این موضوع بسیار مهم است به خصوص از آنجا که این ابزاری است که برای وبلاگ نویسان مبتدی هدف گذاری شده است. البته همه این انتخاب های طراحی فقط زیباشناختی نیستند. آنها یک منحنی یادگیری مناسب را ایجاد می کنند و اگر تازه شروع به کار کرده اید، این سایت انتخاب مناسبی است که می تواند کمک موثری داشته باشد.

محاسبه امتیاز دشواری کلمات کلیدی 

نحوه انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی خیلی مهم نیست. شما می خواهید رقابت خود را ارتقاء دهید و یک موقعیت جستجو در صفحه یک را پیدا کنید. بنابراین محاسبه نمره دشواری کلمه کلیدی یک ویژگی مهم برای همه ابزارهای کلمات کلیدی است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Tutor Hunt

این معیار به شما نشان می دهد رتبه بندی برای یک عبارت خاص چقدر سخت خواهد بود. با سایت KWFinder این فقط یک عدد مشخص نیست، بلکه مواردی را که منظور می کند، نشان خواهد داد. بنابراین با فیلتر کدگذاری شده، می توانید کلماتی که بیشتر جستجو می شوند را به آسانی و سریعتر در لیست پیدا کنید.

اما یک هشدار وجود دارد. این معیار ویژه KWFinder است. اگر همان کلمه کلیدی را به ابزارهای دیگر کلمات کلیدی متصل کنید، ممکن است امتیازات مختلفی در سئو جستجو کنید. زیرا هر یک از الگوریتم متفاوتی استفاده می کنند، بنابراین می توانید انتظار اعداد مختلف را داشته باشید.

آنچه مهم است به یاد داشته باشید این است که نقطه مرجع خود را بدانید و کلمات کلیدی را با توجه به آن مقایسه کنید. ضمن آنکه امتیاز دشواری در سایت KWFinder در سئو کاملاً دقیق است. شما باید به صورت دستی SERP را بررسی کنید، اما می توانید روی این امتیاز حساب کنید. به خصوص وقتی صحبت از سطح کم رقابت می شود.

معرفی سایت KWFinder

رقابت SERP

می توانید در این سایت، قدرت رقابت SERP را به راحتی ارزیابی کنید. SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) اولین صفحه نتایج Google برای یک کلمه کلیدی است. اگر می خواهید رتبه بندی کنید، بدست آوردن داده مهم است، زیرا چیزهایی وجود دارد که موتور ها نمی توانند اندازه گیری کنند.
به عنوان مثال، تشخیص مارک می تواند هنگام اندازه گیری نرخ تبدیل بالقوه برای موقعیت بالایی، محاسبه شود. به همین دلیل پیش نمایش SERP Checker KWFinder ابزاری عالی است که می تواند در این زمینه به شما کمک موثری داشته باشد. 

برچسـب هـا : سایر ، KWFinder ، سایت KWFinder
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد