کسب درآمد از سایت Stack Overflow

کسب درآمد از سایت Stack Overflow

توسط : تیم محتوا
1,304

سایت Stack Overflow این امکان را ایجاد می کند تا بتوانید از دانش گروهی استفاده کرده و با توسعه دهندگان و برنامه نویسان ارتباط برقرار نموده و در کوتاه ترین زمان بتوانید بر چالش ها غلبه نمایید. این پلتفرم در حقیقت در جهت مدیریت دانش و اشتراک آن است که می توانید آن را در تیمی حرفه ای بدست آورید.

ممکن است که به صورت تیم متمرکز فعالیت کنید و یا گروه به شکل دورکاری مشغول باشد، در دو حالت این سایت می تواند یکی از کارهای اصلی شما برای اشتراک دانش و همکاری باشد. Stack Overflow برای تیم های برای حداکثر 50 کاربر، خدماتی به صورت رایگان ارائه می دهد.

توسعه دهندگانی که به دنبال غلبه سریع بر چالش ها و بازگشت سریعتر به کار خود هستند می توانند از این سایت استفاده نمایند. خدمات و ویژگی های این سایت از 700 دلار ماهانه شروع می شود که همانگونه که اشاره شد، نسخه رایگان نیز وجود دارد. 

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت Themeforest و امکانات آن

چگونگی درآمد زایی  از سایت Stack Overflow 

Stack Overflow ، بستری مناسب برای کسب درآمد برای توسعه دهندگان و برنامه نویسانی است که مهارت لازم را در این خصوص داشته و به دنبال پروژه های بزرگ و بین المللی هستند. البته در این سایت به دلیل ایجاد شفافیت کامل در خصوص امور مالی و پرداخت حقوق، ماشین حساب دستمزد را ایجاد کرده است تا کاربران به سادگی و به وضوح در خصوص درآمد خود اطلاعات کافی را داشته باشند.

این نکته را در نظر داشته باشید که می توانید برای افتتاح حساب ارزی خود مانند حساب پی پال و تبدیل آن به ریال، از طریق 20پیمنت اقدام نمایید. در این سایت می توانید با برنامه نویسان دیگر ارتباط داشته و از دانش یکدیگر استفاده نموده و در جهت رشد و ارتقاء مهارت خود اقدام کنید که این عامل می تواند به کسب درآمد بیشتر از این سایت نیز کمک بسزایی داشته باشد.

در این سایت می توان بهترین توسعه دهندگان، طراحان، مدیران، بازاریابان را بیابید که در حقیقت ساختار سایت Stack Overflow را می سازند. در این سایت درآمدزایی به چرخه ای تبدیل شده است که به طور مداوم جامعه را بهبود می بخشد و با فرآیندهای محصول خود مانند نوعی استخراج منابع رفتار نمی کند. اینکه چقدر درآمد کسب می کنیم یک پروکسی مستقیم برای میزان کمک به کاربران در این سایت است. تمرکز این سایت بر به حداکثر رساندن چگونگی کمک به کاربران برای ایجاد یک تجارت عالی متمرکز است. تعداد بسیار کمی از شرکت ها این کار را با موفقیت انجام داده اند و Stack Overflow در این خصوص موفق بوده است.

کسب درآمد از سایت Stack Overflow

نحوه عملکرد 

Stack Overflow  به شرکت ها کمک می کند استعداد فنی و تجاری خود را از طریق محصولات تجاری خود ایجاد کنند و نمایش تبلیغات و توانمندی خود را داشته باشند. این خدمات به نوبه خود به توسعه دهندگان نیز کمک می کند تا مشاغل بهتری پیدا کنند و با شرکت ها به روشی ساده و بدون نامه های ایمیل و یا بدون تبلیغات ارتباط بگیرند. 

در این سایت تجربه توسعه دهنده و برنامه نویس و مهارت وی در هر کاری در نظر گرفته می شود و بر اساس آن پروژه منتقل خواهد شد. همین امر باعث می شود هر پروژه ای که به شرکت ها تحویل می شود، بی نظیر باشد.  

این کار کاملا بسیار شبیه پرسش و پاسخ است. شرکت ها از توسعه دهندگان درخواست می کنند و متخصصین برای پاسخگویی به تماس آن ها حاضر خواهند شد. برای اینکه این کار عملی شود، نیاز به افرادی با مهارت کافی و مشتریانی آماده است که بتوان هر دو سوی معادله را کامل کرد.

پیشنهاد مطالعه: جدیدترین روش های پرداخت آنلاین مدرن

هرچه تعداد شرکت ها و توسعه دهندگان در سایت Stack Overflow بیشتر باشد، مطابقت بهتر و سریعتر با توسعه دهندگان ایجاد خواهد شد و شرایط شغلی مناسب تری نیز فراهم می شود. برای شرکت ها، هدف این است که آنها را با تعدادی از داوطلبان متخصص که در یک رقابت عالی هستند، مطابقت دهند، نه آنکه با استفاده از تعداد بسیار زیادی داوطلبی که مطابقتی با هم ندارند، کار را سخت کنند.

اینجاست که می توان ارزش را ارائه کرده و همه چیز را بهینه نمود. این باعث می شود که وقت یک شرکت به سادگی تلف نشده و به سادگی به انتخابی مطمئن برسد. 

کسب درآمد از سایت Stack Overflow

دلیل موفقیت Stack Overflow 

Stack Overflow با داشتن 560 میلیون بازدید از صفحه، یکی از 173 انجمن برنامه نویسی بوده و به معنای واقعی کلمه برای توسعه دهندگان پر از محتوا است. می توان آن را یکی از جالب ترین سایت ها نامید که گنجینه ای از یادگیری است. 

شایان ذکر است که ایجاد و مقیاس گذاری یک جامعه آنلاین کار مشکلی است. زیرا چالش ها منحصر به فرد هستند. هرچه یک بزرگتر شود، موانع آن نیز بیشتر خواهد بود و کنترل کیفیت محتوای به اشتراک گذاشته شده، جلوگیری از ارسال هرزنامه، اطمینان از مشارکت برابر، مرتب سازی مطالب با کیفیت بالا نیز کاری دشوار به نظر می آید. اما چگونه Stack Overflow در مشاغلی که عمدتا با بهینه سازی تجربه کاربر مشخص می شود، مورد توجه قرار گرفت؟

پیشنهاد مطالعه: کسب درآمد ارزی از سایت Tutor Hunt

به نظر می رسید که این اجماع پیرامون محبوبیت بنیانگذاران - جوئل اسپولسکی و جف اتوود هر دو زمان قابل توجهی را به کار خود اختصاص داده اند. آنها می توانستند از شهرت خود در محافل توسعه دهندگان برای انتشار اخبار مربوط به فعالیت جدید خود استفاده کنند و در این زمینه موفق شدند.

Stack Overflow از مسائل برای خود فرصت هایی طلایی ایجاد کرد. قبل از Stack Overflow ، Experts Exchange اولین تالار گفتمان برنامه نویسان بود. علی رغم اینکه در سال 2001 با ورشکستگی روبرو شده بودند، آنها موفق به احیای تجارت خود تحت مالکان جدید شدند که البته با چند مشکل نیز همراه بود. بنابراین برای دسترسی به تمامی امکانات این سایت و کسب درآمد از آن، می توانید مشترک و عضو آن شده و برای این کار از طریق 20 پیمنت اقدام نمایید.

برچسـب هـا : سایر ، Stack Overflow ، سایت Stack Overflow
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد