معرفی سایت DesignHill

معرفی سایت DesignHill

توسط : تیم محتوا
992

مهم ترین دلیل شکست کسب و کارهای کوچک این است که کالای یا خدمات آنها تقاضا ندارد. در مورد استارتاپ ها نیز همین مسئله وجود دارد. در بسیاری از موارد، تقاضای کالایی برای آنها وجود ندارد فقط به این دلیل که آنها نمی دانند چگونه خود را به درستی معرفی کرده و در بازار حضور داشته باشند. نام تجاری همه چیز مشاغل است که از طراحی آرم شروع می شود. اطمینان از داشتن آرمی که می تواند توجه شایسته مخاطبان را به سوی کسب و کار جلب کند، اولین گامی است که باید برداشته شود. یکی از سایت هایی که در این زمینه می تواند شما را یاری کند سایت DesignHill است.

سایت DesignHill چیست ؟

گاهی اوقات استارت آپ ها و مشاغل کوچک در بازاریابی محصولات خود با مشکل روبرو می شوند. بازبینی های کاربر، موارد بسیاری را در مشاغل برجسته می کند. به عنوان مثال، شما ممکن است یک طراح حرفه ای  و خلاق در تیم خود نداشته باشید. یا شاید شما بودجه کافی برای پرداخت هزینه یک تیم گران قیمت از طراحان خارجی ندارید. از این گذشته ، 37٪ صاحبان مشاغل کوچک، کسب و کار خود را با سرمایه خود می گردانند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Toptal

این همان جایی است که سایت Designhill وارد بازار می شود. در Designhill.com ، طراحان مستقل آماده هستند تا با طیف وسیعی از قیمت های مقرون به صرفه برای شما کار کنند. البته کار با فریلنسرها نیز می تواند چالش های خاص خود را ایجاد کند. 

معرفی سایت DesignHill

Designhill چگونه کار می کند؟ 

داشتن یک برنامه بازاریابی قوی برای یک تجارت جدید بسیار مهم است. در غیر این صورت، می تواند فاجعه بار باشد. در واقع از هر هفت استارت آپ یک نفر به دلیل بازاریابی ضعیف شکست می خورد. با این حال، برخی شروع به ایجاد ابزاری برای کمک به مردم برای جلوگیری از این سرنوشت کرده اند.

سایت Designhill یکی از وب سایت هایی است که می توانید برای استخدام یک طراح مستقل به آن مراجعه کنید. بیش از 50،000 طراح از سراسر جهان در این سایت در اختیار شما هستند. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید به خدمات آنها دسترسی پیدا کنید. همه چیز به سرویس مورد نیاز شما بستگی دارد.

مورد دیگری که مهم خواهد بود سلیقه شخصی شماست. سبک شما تأثیر مستقیم بر روی محصول نهایی خواهد داشت. این سایت به صورت مشارکتی فعالیت دارد. شما می توانید به جامعه طراحان اعتماد کنید تا آماده گفتگو و مشارکت با شما باشد.

خدمات Designhill 

چگونه می توانید مطمئن باشید که بهترین طراح را متناسب با نیازهای خود و تجارت خود پیدا کرده اید؟ سایت Designhill کار را آسان می کند. آنها اطمینان می دهند که هر فردی با استفاده از خدمات خود احساس اطمینان خواهد کرد. آنچه این سایت را متفاوت می کند، توانایی آن در ارائه راه حل خلاقانه برای هر نوع مشتری است، خواه یک سازمان چند ملیتی، یا یک شغل در خانه باشد.

این همچنین یک بستر اجتماعی است. می توانید همزمان با صدها طراح ارتباط برقرار کرده و به روز شوید. برخی از افراد ممکن است نخواهند همه آن پروفایل ها و طرح ها را مرتب کنند. سایت Designhill قصد دارد تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری درباره هر طراح به مشتریان خود ارائه دهد. 

این به منظور اطمینان از انتخاب بهترین طراح برای پروژه خود است. یکی از مواردی که می توانید مشاهده کنید، رتبه بندی کلی یک طراح است. همچنین می توانید در چند مسابقه طراحی برنده شوید. البته شما می توانید تمام کارهایی که آنها در گذشته انجام داده اند را نیز مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت iWriter

رقابت طراحی

صاحبان مشاغل معمولاً هنگام کار با طراحانی که سبک یا طرحی را که مالک در ذهن داشته است ارائه نمی دهند با مشکل روبرو می شوند. آنها در نهایت برای کالایی که حتی در نهایت پسند نکرده اند، بیش از حد پرداخت می کنند. رقابت طراحی در سایت Designhill روش خوبی برای جلوگیری از این مشکل است.

این رقابت در این سایت ساده است. برای شروع مسابقه طراحی تنها کاری که باید انجام دهید این است که پرسشنامه تعاملی را پر کنید. با انجام این کار طراح به شما اطلاعات کافی را ارائه می کند و صدها طراح وارد کار می شوند. آنها بر اساس اطلاعاتی که ارائه می دهید، برداشت منحصر به فرد خود از تجارت شما را به شما تحویل می دهند.

این رقابت در طی پنج روز صورت می گیرد، قبل از اینکه زمان تصمیم گیری شما برسد. سپس می توانید صدها طرح را فیلتر کنید و یکی از موارد مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. پس از تصمیم گیری، شما و طراح، تاریخ تحویل طرح نهایی را تعیین خواهید کرد. شما می توانید هر تعداد که خواستید اصلاح کنید.

قیمت در این رقابت طراحی،  متناسب با انتخاب شما متفاوت است. سایت Designhill می فهمد که بعضی از افراد بسیار خاص هستند. اگر به هر دلیلی از هیچ یک از طرح ها خوشتان نمی آید نگران نباشید. این سایت به طور کامل ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد. صاحب مشاغل باید قبل از پرداخت هر طرح از محصول نهایی کاملاً راضی باشد.

معرفی سایت DesignHill

بهره مندی از یک طراح در Designhill

شاید شما ترجیح دهید با یک طراح کار کنید. در این صورت، می توانید از Designhill برای استخدام شخصی یک پروژه یک به یک استفاده کنید. پروژه یک به یک به زمانی گفته می شود که مشتری طراح خاصی را برای کار مستقیم با آن استخدام می کند. مزیت یک به یک پروژه، انعطاف پذیری قیمت است. نکته جالب دیگر در مورد پروژه های یک به یک این است که می توانید کل مراحل کار را از ابتدا تا انتها مشاهده کنید.

بسیاری از افرادی که پیش از این از سایت Designhill استفاده کرده اند، استخدام طراحان را به این انتخاب می کنند. این می تواند به این دلیل که آنها قبلاً با آن طراح کار کرده اند. گاهی اوقات طراحان و کارآفرینان متوجه می شوند که آنها با هم همکاری خوبی دارند. 

پس از انتخاب طراح، باید جزئیات پروژه خود را به آنها ارائه دهید. برای انجام این کار، شما باید یک فرم، شامل مشخصات و مهلت های مورد نیاز خود را ارسال کنید. کار شما می تواند همانطور که می خواهید خاص باشد. حتی می توانید با توجه به اینکه چه رنگ هایی می خواهید استفاده شود، آن ها را ببینید. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت KWFinder بهترین ابزار یافتن کلمات کلیدی

خدمات طراحی گرافیک

روش دیگر استخدام سایت  Designhill یک طراح، مرور سرویس هایی است که آنها ارائه می دهند. این برای افرادی است که به دنبال انواع خاصی از طراحی برای مشاغل خود هستند. شما برای دعوت از یک طراح برای کار در یکی از خدمات ذکر شده خود به بازار طراحی گرافیک خواهید رفت.

ویژگی Marketplace به شما امکان می دهد با توجه به کارهایی که قبلاً انجام داده اند، به مرور و بررسی طراحان گرافیکی بپردازید. ابتدا می توانید به دنبال طراح با سبکی باشید که دوست دارید. سپس می توانید بررسی های طراح را مرور کنید. اگر مطالب خوانده شده را دوست دارید، درخواست خود را ارسال کنید. این طراحان می توانند بر روی هر چیزی که شما می خواهید، از منوها تا برچسب های نام، طرح های با کیفیت بالا ایجاد کنند.

یکی از بهترین چیزها در مورد سایت Designhill این است که اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، آنها همکاری لازم را با شما خواهند داشت. این سایت به مشتریانی پیشنهاد می کند که راهنمایی و مشاوره رایگان در خصوص پروژه خود دریافت کنند. می توانید برای استفاده از خدمات این سایت، با 20پیمنت در ارتباط باشید.

برچسـب هـا : سایر ، DesignHill ، سایت DesignHill
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد