کسب درآمد از سایت hubStaff

کسب درآمد از سایت hubStaff

توسط : تیم محتوا
1,020

می توانید با سایت Hubstaff با ردیابی زمان، تیم و مدیریت پروژه، به بهبود کسب و کار خود کمک کنید. شما می توانید با استفاده از دسکتاپ، وب و برنامه های موبایل، پروژه خود را دقیقاً ردیابی کنید. هنگام مشاهده گزارشات، ارسال فاکتور، پرداخت هزینه به تیم خود و برنامه های حرکت به جلو، مشاهده کار در زمان واقعی با این سایت برای شما ممکن خواهد شد.

Hubstaff و با بیش از 30 برنامه مانند Jira ، Trello ، Asana ، Github و Paypal ترکیب می شود تا کسب و کار شما بتواند بدون مشکل کار کند. عضویت در این سایت و اشتراک ماهانه از هفتصد دلار در ماه شروع شده و یکی از بهترین راه حل های ردیابی زمانی است که برای مشاغل کوچک و متوسط تهیه می شود. 

گنجاندن طیف وسیعی از ویژگی های ردیابی زمان، نظارت بر بهره وری و گزارشگری در کنار توابع منابع انسانی، حضور و غیاب و حقوق و دستمزد، این سایت را به گزینه ای مناسب برای مشاغلی تبدیل کرده است که به دنبال یک راه حل موثر هستند که تمام این توابع را با هم ادغام کند.

به دلیل تغییر چشمگیر نحوه کار در طی بحران COVID-19 ، سایت Hubstaff از ابتدای همه گیری ، شاهد افزایش چشمگیری بوده است و این لزوماً به دلیل ردیابی کارمندان نیست. مشاغل علاقه مند به استفاده از ویژگی های کار این سایت هستند که از جمله نظارت بر زمان و فعالیت های کارمندان می باشد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت iWriter

بیش از اینکه مدیران کارمندان خود را بررسی کنند، اکنون کسب و کارها بیشتر به دنبال حفظ بهره وری در پی ساعت کاری روان و ردیابی ابزارهای نرم افزار تجاری برای کارمندان هستند. این ابزارهای موثر می تواند هزینه های اضافه ای که برای کسب و کار ضرورتی ندارند را حذف کرده و کارآیی را بالاتر ببرد.

کسب درآمد از سایت hubStaff

تنظیم و راه اندازی برنامه 

راه اندازی سایت Hubstaff بسیار ساده است. می توانید برای آزمایش 14 روزه ثبت نام کنید و ایمیل تأیید حساب خود را دریافت کنید. بدین ترتیب دسترسی برای شما ایجاد می شود که می توانید این برنامه را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید. شما باید اندازه مشاغل خود را انتخاب کنید و می توانید اهداف خود را تعیین نمایید. به عنوان مثال نظارت بر فعالیت دسکتاپ، آسان کردن حقوق و دستمزد، پیگیری سودآوری پروژه ها و مشتریان یا سازماندهی چندین تیم را مشخص و انتخاب نمایید.

پس از راه اندازی حساب خود، ایمیلی دریافت می کنید که از شما می خواهد اعضای تیم را اضافه کرده و سپس برای خود ایمیل هایی با پیوند برای ورود به سیستم ارسال کرده و سایت Hubstaff را برای نظارت دقیق بر روی دستگاه های خود بارگیری کنید.

این سایت به وظایف به عنوان اجزای یک پروژه نزدیک می شود. این بدان معنی است که شما باید اولین پروژه خود را ایجاد کنید تا تعریف آنچه برای پیگیری نیاز دارید، را شروع کنید. این روش ممکن است در ابتدا به نظر شهودی نرسد اما هرچه بیشتر نیازهای ردیابی زمان خود را تعریف کنید، منطقی به نظر می رسد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت DesignHill

سایت Hubstaff گسترش یافته است و ردیابی مدیریت پروژه را ارائه می دهد و به مدیران کمک می کند کارکنان عملکرد بهتری نسبت به دیگران داشته باشند. این اطلاعات می تواند برای کمک به سایر اعضای تیم و همچنین جریان سازی کارها کمک کند. 

کسب درآمد از سایت hubStaff

قیمت گذاری برنامه ها  Hubstaff

قیمت Hubstaff از ماهانه 7.00 دلار برای برنامه پایه شروع می شود. این شامل ردیابی زمان، سطح فعالیت، عکس صفحه نامحدود، پرداخت ها، پشتیبانی 24 ساعته و تنظیمات برای هر کاربر است. طرح Basic دارای تنظیمات کاربر است که می تواند به صورت هر کارمند مدیریت شود. همچنین می توانید با ضبط کردن تصاویر در هنگام کار و همچنین نظارت بر فعالیت صفحه کلید و ماوس در هنگام شیفت، کار یا عدم کارکرد کارمندان را پیگیری کنید.

در طرح Premium هزینه هر کاربر در هر ماه 10.00 دلار است. این ویژگی از همه موارد موجود در برنامه Basic برخوردار است اما همچنین توانایی ردیابی برنامه ها و URL ها ، ردیابی GPS تلفن همراه، زمانبندی و حضور، ردیابی هزینه، فاکتورها، حقوق و دستمزد، بودجه مشتری و پروژه، صرفه جویی خودکار در زمان بیکاری را به شما اضافه می کند. 

در سایت Hubstaff تأییدیه های جدول زمانی، محدودیت های روزانه و هفتگی، ردیابی ناوگان و تیم های نامحدود نیز در این طرح وجود دارد. این طرح از نظر طیف وسیعی از ویژگی های برجسته از نظارت کارکنان به برخی از برنامه های اصلی منابع انسانی که بسیاری از شرکت های کوچک برای متوسط سازی (SMB) به آن نیاز دارند، برجسته است.

از سویی دیگر در این سایت، برای هر کاربر 20.00 دلار در هر ماه برنامه Enterprise نیز در دسترس است و دارای تمام ویژگی های Premium است اما بسته های پشتیبانی VIP ، سایت های شغلی نامحدود، تنظیم حساب ورودی و محدودیت های بالاتر در API عمومی است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Toptal

پس از ورود اطلاعات کارت اعتباری و انتخاب ردیف، شما یک پنجره بازشو Welcome to Hubstaff دریافت خواهید کرد که در آن می توانید برای کمک به پردازنده تماس بگیرید یا یک فیلم کوتاه را ببینید که روند کار را نشان می دهد. فیلم کوتاه عناصر اصلی داشبورد را توضیح می دهد.

رویکرد آموزش عملی سایت Hubstaff با انجام دادن به کاربران کمک می کند تا روش کار را یاد بگیرند و این اطمینان را می دهد که مشترکان جدید می توانند مرحله به مرحله آن را انجام دهند که به آنها کمک می کند تا سریع با عملکردهای اصلی آشنا شوند. 

پس از ثبت نام، یک ایمیل مقدماتی با منابع مختلف و همچنین یادآوری برای اضافه کردن آدرس های ایمیل تیم خود دریافت می کنید. با ارسال نامه الکترونیکی به اعضای تیم، از آنها می خواهند که ثبت نام کنند و همچنین نرم افزار را روی رایانه های شخصی خود نصب نمایند.

برای استفاده از این سایت و رونق به کسب و کار خود، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام نموده و به عنوان مشترک این سایت، پرداخت های ارزی عضویت را با کمک کارشناسان 20پیمنت انجام دهید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد