کسب درآمد از سایت Upwork

کسب درآمد از سایت Upwork

توسط : تیم محتوا
1,104

سایت Upwork یکی از بزرگترین وب سایت های آزاد کار جهان است. برای کسب درآمد از این سایت، شما می توانید یک نمایه ایجاد کرده و جستجو کنید. همچنین برای مشاغل درخواست کنید و بدیهی است که در Upwork درآمد کسب خواهید کرد. افراد متخصص و ماهر می توانند در مشاغل مختلف و متنوع این سایت مشغول به فعالیت شده و به پروژه های بین المللی دست یافته و درآمد ارزی داشته باشند.

Upwork چگونه کار می کند؟ 

در این سایت مراحل کلی را برای ایجاد حساب و نمایه طی کنید. شما باید نمایه خود را از طریق تماس ویدیویی تأیید کنید و یک ID معتبر ارائه دهید. این یک ویژگی است که برای حذف کلاهبرداران و افرادی که از چندین پروفایل استفاده می کنند، معرفی شده است. پس از تنظیم همه چیز، باید اطلاعات خود را وارد کنید که بسته به اینکه در کدام کشور زندگی می کنید متفاوت خواهد بود.

اکنون می توانید درخواست کار را ارائه دهید. هنگام درخواست شغل ، سایت Upwork از یک توکن دیجیتالی استفاده می کند که برای ارائه پیشنهاد کاری که می خواهید برای آن درخواست کنید، استفاده می شود. هنگامی که شغلی برای درخواست پیدا کردید، آن را می نویسید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت hubStaff

لازم است که نرخ خود را انتخاب کرده و به هر گونه سوال ارسال شده پاسخ می دهید و ارسال را کلیک می کنید. سپس فرد استخدام کننده برای بحث و گفتگو و مصاحبه با شما و استخدام تماس خواهد گرفت. می توانید مشاغل را بر اساس مکان، مجموعه مهارت و کلمه کلیدی فیلتر کنید.

هنگامی که کار بر روی یک پروژه را شروع می کنید، پرداخت انجام خواهد شد. سایت Upwork در ازای مبلغی که کسب می کنید هزینه و مالیات بر ارزش افزوده می گیرد. 

کسب درآمد از سایت Upwork

مراحل موفقیت در کسب و کار 

اولین نکته ای که باید در اینجا به آن توجه کنید این است که نمایه شما اهمیت دارد که اساساً رزومه CV شماست و دقیقاً نحوه برخورد با آن تعیین کننده است. از یک عکس اصلی حرفه ای استفاده کرده و آن را به عنوان تصویر نمایه خود بگذارید. شما همچنین می توانید مواردی را به نمونه کارهای خود اضافه کنید، بدیهی است که این کار ضروری نیست مگر اینکه در حال ایجاد آرم باشید، یا به هر روشی نیاز به نمایش مهارت های خود داشته باشید.

مشتریان سایت Upwork همچنین می توانند از شما دعوت کنند برای یک کار درخواست کنید. هنگامی که آنها این کار را انجام می دهند، مهارت مورد نظر را در این سایت جستجو می کنند، بنابراین شما باید مشخصات خود را به حداکثر برسانید تا در جستجو نشان داده شود.

هنگامی که به جستجوی کار می روید، به جای اینکه با یک مجموعه مهارت گسترده خود را برجسته کنید، آن را جامع و مختصر در یک صفحه به نمایش بگذارید. صدها متقاضی از کشورهای مختلف وجود دارد که برای نقشی که واقعا مهارت زیادی لازم ندارد، حتی اگر توانایی انجام آن را نداشته باشند، متقاضی می شوند. بنابراین پس از حدود 15-30 دقیقه، مشاغل دارای تعداد زیادی متقاضی هستند که می تواند برای استخدام کنندگان طاقت فرسا باشد. وقتی کسی شغلی را ارسال کرد، معمولاً 10-15 دقیقه صبر می کند تا همه کارها را بررسی کند یا اگر می خواهد سریع انجام شود، استخدام می کند. بنابراین بسیار مهم است که یکی از اولین کسانی باشید که انتخاب می شود.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت DesignHill

پروفایل شخصی مناسب 

پروفایل سایت Upwork شما سهم بزرگی در برنامه های شغلی شما و مشتریانی که به دنبال نامزدهای شغلی هستند بازی می کند. طی 4 یا 5 ماه گذشته ، Upwork برخی از ویژگی های جدید را اضافه کرده است که می تواند بسیار مفید باشد.

اکنون می توانید یک نمایه تخصصی ایجاد کنید که به شما امکان می دهد به جای جدا کردن همه موارد در یک مهارت خاص، جداگانه تمرکز کنید. این بدان معنی است که وقتی مشتری به دنبال فریلنسرها می گردد، شما برای آن نمایه تخصصی ظاهر می شوید. 

این به شما امکان می دهد نمونه کارهای سفارشی و جزئیات خاص مربوط به آن مهارت را اضافه کنید تا مشتری بتواند به راحتی پروفایل شما را ارزیابی کند. اطمینان حاصل کنید که همه موارد را با جزئیات پر کنید و فقط روی مهارت هایی تمرکز کنید که واقعاً در آنها عالی هستید.

بخش دیگری که در سایت Upwork اضافه شده است، برگه پروژه های محبوب می باشد. این برگه شما را قادر می سازد جزئیات یک پروژه سفارشی را که می توانید ارائه دهید، در نظر بگیرید. این برای مشتریان مفیدتر است زیرا آنها می توانند به نمایه شما نگاه کنند و خدمات خاصی را که شما ارائه می دهید مشاهده کنند.

شما باید سه مورد از بهترین پروژه های خود را برجسته کنید، چیزی در امتداد ایجاد یک پست وبلاگ 500 کلمه ای یا هر پروژه ای که می دانید می توانید به راحتی انجام دهید و بیشترین درخواست برای شما انجام می شود. اگر فکر می کنید چون پروفایل دارید، استخدام کننده نامه ای 2 جمله ای می خواهد، اشتباه می کنید. این نکته ای است که بسیاری از مشتریان به آن توجه دارند. نامه درخواست فرصتی برای اثبات بهتر بودن شما در رقابت است.

کسب درآمد از سایت Upwork

ساختار نامه درخواست

در این ساختار ابتدا باید با مقدمه شروع کنید که یک یا دو جمله که موقعیت فعلی شما و مدت زمانی را که انجام می دهید توضیح می دهد. سپس باید آنچه شما در آن مهارت دارید، آورده شود. این فرصت معرفی خود، نوشتن دو یا سه جمله درباره پروژه های موفق، یا هر چیز مرتبط با شغل مورد نظر شماست.

همچنین به آن ها نشان دهید که می توانید کار را انجام دهید. شخصی که استخدام می کند باید اطمینان حاصل کند که می توانید وظیفه مورد نظر خود را انجام دهید. با اطمینان یک یا دو جمله بنویسید و توضیح دهید که چگونه این کار را انجام می دهید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Toptal

در نهایت چیزی مانند با من تماس بگیرید تا در مورد مهارت های خود بیشتر صحبت کنم، بنویسید. این کار فرد استخدام کننده را ترغیب می کند تا در مورد شما اطلاعات بیشتری کسب کند.

سایت Upwork از قراردادها مراقبت می کند و اقدامات محافظتی در این زمینه انجام می شود اما این فقط وقتی که همه کارها از طریق سایت انجام شود، ممکن است. لحظه ای که آن را خارج از Upwork قرار دهید ، خطر کلاهبرداری دارید. بنابراین اگر پاسخی به یک برنامه شغلی دریافت کردید که از اسکایپ ، موبایل ، اطلاعات بانکی خود درخواست کرده است ، آنها را در اختیار آنها قرار ندهید. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد