کسب درآمد از SimplyHired

کسب درآمد از SimplyHired

توسط : تیم محتوا
1,308

SimplyHired یک موتور جستجوی شغل رایگان و برنامه تلفن همراه است که بسیاری از اطلاعات مورد نیاز شما را مانند جزئیات مربوط به بازار کار و ماشین حساب های حقوق و دستمزد، برای ایجاد یک حرکت حرفه ای فراهم می کند. این سایت مانند سایر موتورهای جستجوی کار، پست های شغلی را از سراسر اینترنت جمع می کند.

چگونگی جستجو در SimplyHired 

اگر دقیقاً می دانید که به دنبال چه کاری هستید، می توانید با وارد کردن یک کلمه کلیدی خاص و موقعیت مکانی، آن را در قسمت مناسب جستجو کنید. یا اگر کاملاً مطمئن نیستید که می خواهید چه کاری انجام دهید، می توانید براساس دسته بندی ها جستجو کنید، مشاغل را براساس عنوان مرور کنید یا در یک شرکت خاص به دنبال موقعیت باشید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت hubStaff

همچنین می توانید شغل را براساس مکان یا صنعت جستجو کنید. یا اگر قبلاً شغلی دارید و تصمیم دارید سایر موقعیت های موجود را مقایسه نمایید، SimplyHired شما را از طریق بازار کار راهنمایی می کند تا این اطلاعات را تأمین کنید.

اگر دریافتید که از رابط کاربری این سایت به خوبی می توانید استفاده کنید، می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید. به این ترتیب می توانید در موقعیت های جدید ارسال شده که با تجربه شما مرتبط هستند، به روز باشید. همچنین لازم است که رزومه خود را بارگذاری کنید که ممکن است درخواست کار را آسان تر کند.

کسب درآمد از SimplyHired

جستجوی شغل 

یکی از مزایای SimplyHired این است که به شما امکان می دهد، تمرکز بیشتری را در محدوده مشخصی داشته باشید. با وارد کردن کد پستی می توانید تمام مشاغل موجود را در منطقه محلی خود جستجو کنید. وب سایت سپس داده هایی در مورد بازار کار شما و سایر آمار در اختیارتان قرار می دهد.

شما می توانید جزئیات مربوط به اشتغال و آمار اقتصادی منطقه خود را بدست آورید و حقوق فعلی خود را بر اساس میانگین های محلی و ملی ترسیم کنید. این وب سایت دارای یک گزینه موتور جستجوی قوی است، بنابراین شما می توانید کارهای ارسال شده در لیست های شغلی را ببینید که دارای موقعیت های مختلفی هستند. ویژگی این موتور جستجو، شما را به وب سایت های مختلف شرکت و منابع دیگر با موقعیت های از راه دور متصل می کند.

گزینه های بیشتر جستجو

اگر شما علاقه مند هستید در یک شهر بخصوص به دنبال شغلی باشید، یا لیستی از شرکت هایی دارید که می خواهید در آنها کار کنید  SimplyHired می تواند به شما کمک کند. می توانید مشاغل ذکر شده براساس شهر و شرکت را مرور کنید. اگر محل کار شما انعطاف پذیر است، می توانید حقوق مربوط به انواع شغل های مختلف را که بر اساس شغل ذکر شده اند، پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت iWriter

اگر کنجکاو هستید که شغل جدید شما چه مبلغی را بابت حقوق پرداخت خواهد کرد و یا اینکه چگونه درآمد فعلی شما در رقابت تأمین می شود، می توانید به برآوردگر پرداخت دسترسی پیدا کنید. بنابراین می توانید عنوان و موقعیت آن شغل مورد نظر را وارد کرده و اطلاعات حقوق مربوطه را دریافت و مشاهده نمایید. هنگام بازبینی مشاغل موجود، در زیر هر پست شغلی برآورد حقوق را خواهید دید و می توانید مشاغلی را که مطابق با جستجوی شما هستند بر اساس برآورد حقوق طبقه بندی کنید.

درخواست شغل به سهولت در SimplyHired

ویژگی SimplyHired Simply Apply جویندگان کار را قادر می سازد تا به سرعت و به راحتی برای موقعیت ها اقدام کنند. شما باید نام، آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را اضافه کنید. سپس رزومه خود را برای درخواست شغل بارگذاری و ارسال نمایید. 

همچنین می توانید یک نامه همراه اضافه کنید که یک ویژگی اختیاری است. پس از تکمیل تمام اطلاعات مورد نیاز ، از شما خواسته می شود به سوالات کارفرما به عنوان بخشی از برنامه پاسخ دهید. ضمن آن که برنامه SimplyHired در App Store و از Google Play در دسترس است. کاربران می توانند با استفاده از دستگاه تلفن همراه شما از برنامه برای جستجوی مشاغل استفاده کنند و درخواست دهند.

بخاطر داشته باشید که موتورهای جستجوی شغل فقط یکی از راه های یافتن موقعیت هستند. در حقیقت، 60 درصد مشاغل از طریق شبکه حاصل می شود. بنابراین، حتماً وقت خود را صرف برقراری ارتباط آنلاین، از طریق سایت هایی مانند LinkedIn و رویدادهای شبکه ای کنید.

کسب درآمد از SimplyHired

هدف شرکت SimplyHired

SimplyHired بزرگترین موتور جستجوی شغل در جهان است. این بیش از 3.5 میلیون شغل را از هزاران منبع از جمله لیست های شغلی، طبقه بندی ها و وب سایت های شرکت فهرست می کند. کاربران می توانند با استفاده از هر ترکیبی از کلمات کلیدی و مکانی شرکتی یا شغلی، جستجوی سریع و قدرتمند در لیست های شغلی را انجام دهند. ماموریت این شرکت کمک به جویندگان کار در یافتن شغل خود به ساده ترین و موثرترین روش ممکن است.

این یک شرکت فناوری مستقر در Sunnyvale ، کالیفرنیا است که موتورهای جستجوی شغل را در 24 کشور و 12 زبان ایجاد می کند. این شرکت با بیش از 30 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در هر ماه می باشد که به متقاضیان کار دسترسی به بیش از 8 میلیون فرصت شغلی در تمام گروه های شغلی و صنایع، وب و شبکه های اجتماعی ، دستگاه های تلفن همراه، ایمیل و از طریق هزاران سایت شریک مانند LinkedIn ، Mashable را می دهد.

پیشنهاد مطالعهمزایای کارت طلایی Mastercard مسترکارت

همچنین SimplyHired کارفرمایان را قادر می سازد تا به طور موثر و مقرون به صرفه بتوانند داوطلبان مناسبی را پیدا کنند. این شرکت در سال 2005 تاسیس شد و دارای دفاتر در Sunnyvale ، لس آنجلس ، نیویورک و تورنتو است. در صورتی که به دنبال مشاغل بین المللی و کسب درآمد از این سایت هستید، می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

برچسـب هـا : سایر ، SimplyHired ، درآمد از SimplyHired
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد